بازدید 18630

طرح «مادرانه» در کوره پزخانه های شهر ری

در آستانه ماه مبارک رمضان، روز جمعه روستای کبیرآباد و کوره پزخانه های محدوده ی شهرری میزبان طرح "مادرانه" شد. مادرانه طرحی است از جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) که به حمایت از مادران باردار آسیب دیده و در معرض آسیب می پردازد.مادران باردار در طی چند دوره مراجعه ی اعضای "مادرانه" به مناطق مختلف حاشیه ای و محروم تهران در سال ۱۳۹۳ توسط پزشکان و مامای داوطلب ویزیت شده اند./عکس : علی سینا اسلامی
کد خبر: ۴۱۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ 28 June 2014
طرح «مادرانه» در کوره پزخانه های شهر ریدر آستانه ماه مبارک رمضان، روز جمعه روستای کبیرآباد و کوره پزخانه های محدوده ی شهرری  میزبان طرح "مادرانه" شد.

به گزارش تابناک مادرانه طرحی است از جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) که به حمایت از مادران باردار آسیب دیده و در معرض آسیب می پردازد.

مادران باردار در طی چند دوره مراجعه ی اعضای "مادرانه" به مناطق مختلف حاشیه ای و محروم تهران در سال ۱۳۹۳ توسط پزشکان و مامای داوطلب ویزیت شده اند.

مادران بارداری که به کمبود مواد مغذی و کم خونی دچار هستند، کیسه های مکملِ مادرانه دریافت کرده اند. این کیسه ها حاوی  مولتی ویتامین مینرال، قرص آهن، برنج، عدس، کشک خشک، سویا، کنجد، تخم مرغ، خرما، ماکارونی است .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۶
امان از بی فرهنگی و افزایش جمعیت بدون تناسب!
خدا خیرشون بده تو این شرایطی که همه به فکر خودشونن اینجور ادما دارن شاهکار میکنن
مولا.نگهدارتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
احیانا منظورت از مولا نگهدارتون، خدا نگهدارتون هست دیگه
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
تو هم دلت رو خوش کن به غلط گیری!
از خداوند متعال آرزوی سلامتی برای تمامی این دوستان دارم مطمئنا شنیدن این اخبار برای من ایرانی باعث افتخار است
لطفا آدرس و نحوه کمک رسانی به این نیکو کاران را به اطلاع برسانید.
سپاسگزارم
سلام
درسته جمعیت امام علی مشغول فعالیته اونجا ولی گروه ما یعنی موسسه خورشید و مهرآفرین و جمعی از داوطلبان که بیشترشون پزشک هستند اونجا مشغول فعالیت هستیم و مدتهاست طرح پزشک رایگان و پخش دارو رو داریم.
این درست نیست که فقط از جمعیت امام علی نام برده میشه و اونها در برابر فعالیت های ما تقریبا یک درصد هم فعالیت نکردند ولی ظاهرا در رسانه شما دوستانی هستند فقط کار اونها رو پوشش میدند
پاسخ ها
ايراني00
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
سيد جان كار شما و موسسه شما و امثال شما, براي رضاي خداست يا اينكه ....؟
كه اگه براي رضاي خداست, كه نيازي به دادار دودور نداره!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
کاملا با آقای ایرانی موافقم. کاش این جملات را نمی نوشتید. کارتون رو بی اجر نکنید. اون کسی که باید ببینه، می بینه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
آقا سید اگر برای خداست چیزی نگو ضمنا" بهتره با هم هماهنگ باشین تا موازی کاره نشه
احسنت. کار پیشگیری اگرچه سخت و زمانبر است اما پاسخ مناسبتری می دهد.
خدابه کسب وکارشمابرکت دهد.
این همه مامای بیکار واین همه مادران باردار ودر حال آسیب یک معادله 2*2میشه 4تا به همین سادگی یکی میخواد این منابع را مدیریت کنه .فقط میگن....همین؟
گروه ما یعنی دوستان داوطلب با نام گروه‌ یاری رسانی به کودکان کار کوره که با همکاری موسسه ........... متعلق به ............و جمعی از خیرین مدتهاست در کوره‌های اجرپزی فعالیت‌های زیر رو انجام می‌دیم:
پخش مواد غذایی ، ویزیت رایگان و پخش دارو، آموزش و پرورش، بهداشت، ساخت حمام بهداشتی و سرویس‌بهداشتی، ساخت کانکس‌های آموزشی مخصوص کودکان کوره، تهیه فیلم کوتاه
و برای ماه مبارک رمضان هم پخش بسته مواد غذایی شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن، حبوبات، خرما و پنیر
دوستانی که علاقه‌مند هستند با فعالیت ما بیشتر آشنایی پیدا کنند و همچنین تصاویر فعالیت‌ها رو ببینند و یا قصد همکاری با گروه یاری‌رسانی به کودکان کار کوره رو دارند با این ایمیل تماس بگیرند...............
برای فعالان جمعیت امام علی و موسسه خورشید و مهرآفرین وهمه عزیزانی که به نوعی مددکار محرومان جامعه هستند آرزوی توفیق دارم .
درکورپزخانه ها بردگی نوین خانوادگی را باچشم می توان دید با حقوق بخورو نمیردربیخ گوش پایتخت چه مشکلات و نابسامانیهای که نیست وای بحال سایر شهرستان ها
هرچی فقر مادی و فرهنگی بیشتر می شه زاد و ولد هم بیشتر می شه. و حاصل اون اضافه شدن جمعیتیه که نه تنها باری از روی دوش کشور بر نمیداره بلکه خودش باره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی