بازدید 3764

سی‌وسومین سالگرد‌‌شهدای‌هفتم‌تیر برگزار شد

آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر غروب پنج شنبه در مقتل آن شهیدان در سرچشمه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹ 26 June 2014
 آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر غروب پنج شنبه در مقتل آن شهیدان در سرچشمه تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با قرائت دعای روح بخش کمیل و در جوار 84 شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی دفاع مقدس همراه بود.

در این مراسم به مناسبت سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی که از امشب به مدت سه شب برگزار می شود برخی از مسوولان لشکری و کشوری و شخصیت های سیاسی و انقلابی حضور می یابند.

اسداله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و از اعضای آن سالهای حزب جمهوری اسلامی در این مراسم با یادآوری تلاش نظام سلطه برای از بین بردن اسلام در ایران اظهار کرد: آنان پیش از انقلاب با اقداماتی فریبکارانه چون اصلاحات ارضی ، رفراندوم و آزادی زنان می خواستند اسلام زدایی کنند اما مراجع بزرگوار و در راس آنها امام خمینی ( ره ) عمق توطئه آنان را شناختند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز نظام سلطه سعی کرد با حمایت از لیبرال ها ، گروه های چپ و منافقین سیاست استعماری خود را ادامه دهد اما روشنگری های یاران امام راحل از جمله شهید بهشتی و مطهری توطئه های آنان را به هم ریخت و امروز شاهدیم دنیای استکبار به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کند.

بادامچیان با یادآوری اینکه منافقین، گروه های چپ و لیبرال سعی در تخریب چهره امام راحل و یارانش داشتند افزود: در ابتدای انقلاب چون فضای عمومی جامعه در حمایت از امام ( ره ) بود دشمنان تلاش کردند با به شهادت رساندن آنها این جریان را از بین ببرند.

این مبارز دوران پیش از انقلاب تاکید کرد: شهید بهشتی خطر لیبرال ها را بیشتر از دیگر جریان ها می دانست و درصدد بود که نشان دهد افرادی چون بنی صدر همان نقش پینوشه را برای امریکایی ها ایفا می کنند.

بادامچیان تاکید کرد:آخرین پیام شهید بهشتی این بود که دیگر اجازه ندهیم امریکا مهره های خود را بر ما تحمیل کند و امروز آنهایی که می خواهند در خط شهیدان انقلاب قدم بردارند باید بدانند که خط امامت و ولایت و تبعیت از ولی امر خط نجات است.

در این مراسم با حضور خانواده های شهدا و جمعی از یاران و بازماندگان شهدای هفتم تیر ، محمود احمدی نژاد و غلامحسین الهام نیز حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار