بازدید 4966

نقاب قاتل بعد از 20 سال کنار رفت

کد خبر: ۴۱۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴ 24 June 2014
مردی که 20 سال پیش در پی درگیری طایفه‌ای جوانی را با شلیک گلوله در استان بوشهر کشته و متواری شده بود، پس از سال‌ها فرار و زندگی مخفیانه سرانجام در شهرستان علی‌آباد استان گلستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم، رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: چند روز پیش گزارشی از سوی پلیس آگاهی استان بوشهر در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت مبنی بر این که آنها در تعقیب یک قاتل فراری هستند و سرنخ هایی به دست آورده اند که نشان می دهد این متهم به این شهر آمده و مخفیانه زندگی می کند.

سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری متهم به قتل آغاز شد و با تجسس های پلیسی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان علی آباد به دست آمد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان همراه کارآگاهان اعزامی از پلیس آگاهی استان بوشهر به مخفیگاه متهم اعزام شدند و او را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی ابتدا در بازجویی اظهارات متناقضی را بیان کرد و مدعی شد: همراه همسر و پسر خردسالش از چندی پیش در این شهر ساکن شده و پلیس اشتباهی وی را دستگیر کرده است.

تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه یافت تا این که عامل جنایت سرانجام به قتل اعتراف کرد و گفت: سال 1373 میان طایفه من و یک طایفه دیگر در روستایمان اختلاف پیش آمد و این موضوع به یک کینه قدیمی تبدیل شد. سرانجام روز حادثه میان دو طایفه درگیری ایجاد شد و من با سلاحی که داشتم به جوانی که از طایفه مقابل بود شلیک کرده و متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در مرحله بعدی تحقیقات از متهم مشخص شد، او روز بعد از حادثه وقتی متوجه کشته شدن مرد جوان شده، از ترس، روستا را ترک و مدت 20 سال به صورت پنهانی زندگی می کند.

وی خاطرنشان کرد: متهم با سفر به شهر های مختلف با هویت جعلی به زندگی اش ادامه می دهد تا این که سه سال پیش در بندرعباس با هویت جعلی با زنی ازدواج می کند. پس از تولد پسرش برای این که هویت واقعی اش در این شهر لو نرود تصمیم به مهاجرت گرفته و این بار به شهرستان علی آباد می آید که سرانجام پس از 20 سال در حالی که به سن چهل سالگی رسیده بود، دستگیر می شود.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم به قتل، با توجه به این که او در استان بوشهر مرتکب جنایت شده بود، وی در اختیار پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت تا محاکمه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار