بازدید 2870

تأکید دولت بر تأمین نیازهای مردم در ماه رمضان

روحانی مسئولیت دولت را سنگین دانست و اظهار کرد: دولت با تمام توان در جهت ایجاد آرامش و رفاه در جامعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.
کد خبر: ۴۰۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ 16 June 2014
جلسه هیأت دولت عصر یکشنبه به ریاست حسن روحانی برگزار شد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مهم‌ترین مسایل اجرایی روز کشور پرداختند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور با تبریک سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، حضور مردم در انتخابات را باشکوه توصیف کرد و گفت: حضور پرشور مردم در 24 خرداد ماه بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد و این حضور، سرمایه بزرگی در پیشرفت اهداف کشور و بهبود مناسبات با کشورهای همسایه و دیگر کشورهاست.

روحانی در ادامه، مسئولیت دولت را سنگین دانست و اظهار کرد: دولت با تمام توان در جهت ایجاد آرامش و رفاه در جامعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.

رئیس‌جمهور همچنین ضمن تشکر از وزرا و معاونان، توصیه کرد که باید با جدیت هرچه بیشتر و تلاش افزون‌تر در بهبود شرایط بکوشند.

وی در آستانه ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های ذیربط را به تأمین نیازمندی‌های مردم در این ماه مأمور کرده و ابراز امیدواری کردند که مواد خوراکی مورد نیاز مردم به میزان کافی و در دسترس باشد تا بتوانند با خاطری آسوده از فیوضات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

در ادامه جلسه، گزارش کمیسیون لوایح دولت درباره «لایحه اجاره و استملاک اتباع و دولت‌های خارجی و سازمان‌های بین‌المللی در جمهوری اسلامی ایران» ارائه شد و تعدادی از مواد آن به تصویب هیأت وزیران رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر