بازدید 7234

هشت سال خرابي، يك‌ساله جبران نمي‌شود

براساس گزارش‌های دولتمردان فعلي از ميزان رشد اقتصادي كشور نسبت به سال 91، كشور در حوزه اقتصادي نيز از روند منفي به حركت در جهت مثبت تغيير جهت داده است.
کد خبر: ۴۰۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴ 12 June 2014
محمد هاشمي با بيان اينكه «دولت در عرصه روابط بين‌الملل و سياست خارجي روند منفي را متوقف و حركت مثبت را شروع كرد»، گفت: براساس گزارش‌های دولتمردان فعلي از ميزان رشد اقتصادي كشور نسبت به سال 91، كشور در حوزه اقتصادي نيز از روند منفي به حركت در جهت مثبت تغيير جهت داده است.

به گزارش ايسنا، مسوول دفتر آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با بيان اينكه «بر اثر عملكرد بسيار نامناسب دو دولت گذشته و به ويژه دولت دهم، مردم خواستار تغيير شدند»، اظهار كرد: مردم عوض شدن شرايط را در تغيير قوه مجريه و رياست‌جمهوري مي‌ديدند.

وي با بيان اينكه «دولت يازدهم در آغاز كار با چالش‌هاي متعددي مواجه بوده است»، به كمبود بودجه و بدهي‌هاي بسيار به عنوان بخشي از اين مشكلات اشاره كرد و گفت: دولت يازدهم، اقتصاد ورشكسته و كاهنده‌يي را تحويل گرفت و با شرايط بسيار نامناسب اجتماعي و سياسي روبه‌رو بود.

مسئول دفتر آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با بيان اينكه «مردم همچنان نسبت به تورم، گراني، بيكاري و كاهش توليد اعتراض دارند»، گفت: هنوز توقع مردم در طول يك سال برآورده نشده است؛ البته طبيعي است كه وقتي هشت سال خراب مي‌شود، در يك سال جبران نخواهد شد.

عضو پيشين مجمع تشخيص مصلحت نظام در پايان با اشاره به مسير پيش روي دولت براي حل مشكلات كشور، تاكيد كرد: دولت يازدهم راه پرپيچ و خم و سختي را در پيش رو دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل