بازدید 8175

جشن ملی بخشش با حضور سیدحسن خمینی

جشن ملی بخشش برای نخستین بار با هدف تجلیل از فعالان عرصه طلب بخشش و عفو جوانانی که به صورت غیرعمد مرتکب قتل شده‌اند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹ 07 June 2014
جشن ملی بخشش برای نخستین بار با هدف تجلیل از فعالان عرصه طلب بخشش و عفو جوانانی که به صورت غیرعمد مرتکب قتل شده‌اند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآن (ایکنا)، این مراسم 17 خردادماه، از ساعت 17 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی آغاز می شود و پس از آن گودرزی، وزیر ورزش و جوانان به ایراد سخن می پردازد.

سخنرانی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تجلیل از فعالان عرصه عفو و بخشش جوانان اعدامی، خانواده‌های بخشنده، قضات و زندانبانان خلاق و مؤثر در این حوزه، هنرمندان سینما، ورزشکاران  و فعالان اجتماعی، از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

همچنین در این برنامه که از سوی معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود از معصومه ابتکار به عنوان جوان یار تجلیل و از تابلوی کلینیک کنترل خشم برای جوانان همراه با کتاب بخشش رونمایی به عمل می آید.

یادآوری می شود، 30 نفر از کسانی که مدرک فوق لیسانس به بالا دارند در حال گذراندن دوره‌های کنترل خشم هستند. این کلینیک در حال حاضر در دو منطقه تهران افتتاح و پس از آن در نقاط دیگر تهران و مشهد راه‌اندازی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار