بازدید 6303

شریعتمداری: آیت‌الله مهدوی‌کنی نماد اعتدال است

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: آیت الله مهدوی کنی در دوران حضور تندروها، نماد اعتدال در کشور بودند و با گشاده رویی با بی مهری ها برخورد می کردند.
کد خبر: ۴۰۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶ 05 June 2014
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: آیت الله مهدوی کنی در دوران حضور تندروها، نماد اعتدال در کشور بودند و با گشاده رویی با بی مهری ها برخورد می کردند.

محمد شریعتمداری پس از عیادت رییس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان بهمن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: من کوچکتر از آن هستم که درباره آیت الله مهدوی کنی صحبت کنم اما به همین موضوع اشاره کنم که اخلاق مداری ایشان برای کشور امروز یک ضرورت است.

وی یادآور شد: آیت الله مهدوی کنی در همه سال هایی که شاهد تندرویی های مختلف از سوی برخی گروه ها بودیم ایشان نماد اعتدال بودند.

معاون اجرایی رییس جمهوری تاکید کرد: وقتی میان طرفین سیاسی دعوایی شکل می گرفت آیت الله مهدوی کنی از سوی امام راحل مامور به حل مسائل می شدند و به عبارتی ایشان مظهر ایجاد تعادل و توازن و تراز در بخش های مختلف در سال های اخیر بودند.

شریعتمداری ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی از ارکان اثرگذار نظام در دوران مختلف بوده است و ایشان مرهم دردهای نظام بوده و هستند.

وی گفت: ایشان گاه از سوی برخی با بی مهری هایی روبه رو می شدند اما همواره در برابر چنین رفتارهایی با چهره گشاده برخورد می کردند و امیدوارم با دعای مردم ایشان سلامتی خود را باز بدست آوردند.

آیت الله محمد رضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری بعدازظهر چهاشنبه پس از بازگشت از مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) دچار عارضه قلبی شد که سریعا به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوی پزشکی قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل