بازدید 6370

بررسی پرونده ایران در جلسه شورای حکام

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شورای حکام این آژانس روز دوشنبه برای بررسی موضوعات مختلف از جمله اجرای پادمان‌ها در ایران، تشکیل جلسه می‌دهد.
کد خبر: ۴۰۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶ 27 May 2014
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شورای حکام این آژانس روز دوشنبه برای بررسی موضوعات مختلف از جمله اجرای پادمان‌ها در ایران، تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش فارس، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شورای حکام روز دوشنبه هفته آینده (12 خرداد) تشکیل جلسه می‌دهد.

یک سخنگوی آژانس گفت این نشست احتمالا 4 یا 5 روز طول می‌کشد. «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است در ابتدای این نشست بیانیه‌ای صادر کند.

بنا بر اعلام آژانس، بحث اجرای پادمان‌های ایمنی در ایران از جمله موضوعات مورد بحث در نشست هفته‌ آینده خواهد بود.

قرار است دور تازه مذاکرات کارشناسی ایران و گروه موسوم به 1+5 نیز در حاشیه نشست شورای حکام آژانس در وین برگزار شود. «حمید بعیدی‌نژاد» مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و «استفان کلمنت» دستیار ارشد کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ریاست نشست کارشناسی را برعهده دارند.

پیش از این سید «عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه نیز پس از پایان مذاکرات دو روزه «محمد جواد ظریف» و «کاترین شاتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفته بود تا زمان دور بعدی مذاکرات جامع، که روزهای 26 تا 30 خرداد برگزار می‌شود، طرفین به رایزنی‌های فنی و سیاسی ادامه می‌دهند.

«مایکل مان» سخنگوی خانم اشتون هم پس از دیدارهای وی با آقای ظریف، به خبرگزاری فارس گفت که طرفین توصیه کرده‌اند که به زودی یک دور مذاکرات کارشناسی برگزار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی