بازدید 4686

سرکوب مخالفان اوکراین با مزدوران خارجي

رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرده بود مزدوران شرکت های نظامی خصوصی، ارتش اوکراین را در درگیری ها همراهی می کنند.
کد خبر: ۴۰۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۷ 27 May 2014
ایرینا پوپوا هماهنگ کننده جنبش جنوب شرق اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد: ارتش اوکراین در درگیری با طرفداران برقراری نظام فدرالی در منطقه دونتسک از مزدوران خارجی استفاده می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی با بیان این که نیروی هوایی ارتش اوکراین فرودگاه شهر دونتسک را بمباران کرده است گفت رسانه های محلی از زخمی شدن دوتن در این بمباران ها خبر دادند.

هماهنگ کننده جنبش جنوب شرق اوکراین همچنین در مصاحبه با یک شبکه رادیویی از حضور مزدوران خارجی در کنار نیروهای ارتش اوکراین خبر داد.

وی با تاکید بر این که این مزدوران عضو شرکت های خصوصی امنیتی آمریکا هستند گفت: پیش از این، ژنرال والری گراسیموف رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرده بود مزدوران شرکت های نظامی خصوصی، ارتش اوکراین را در درگیری ها همراهی می کنند.

به گزارش ریانوستی یک منبع نزدیک به نیرو های نظامی اوکراین اعلام کرد مقامات کیف برای سرکوب مخالفان، مزدورانی را با لباس های فرم نیروهای ویژه ضد شورش به منطقه دونتسک و لوگانسک اعزام کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها