بازدید 5724

گلایه‌های مجید مجیدی از جامعه هنری

کارگردان فیلم محمد (ص) گفت: در مورد پیامبر اکرم(ص) کار هنری جدی صورت نگرفته است و کم کاری ما باعث خواهد شد که معاندان و سلفی ها پیامبر اکرم(ص) را به سرقت ببرند.
کد خبر: ۴۰۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱ 26 May 2014
کارگردان فیلم محمد (ص) گفت: در مورد پیامبر اکرم(ص) کار هنری جدی صورت نگرفته است و کم کاری ما باعث خواهد شد که معاندان و سلفی ها پیامبر اکرم(ص) را به سرقت ببرند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا مجید مجیدی، عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اعظم (ص) در خانه هنرمندان با ابراز گلایه از جامعه هنری بیان داشت: توقع ما این بود که از مسوولان نیز در این مراسم حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در مورد پیامبر اکرم(ص) کار هنری جدی صورت نگرفته است و غفلت از این موضوع خسارات بزرگی را به جهان اسلام می زند.

کارگردان سینمای ایران با بیان این که کیفیت برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: فیلم محمد (ص) تا پنج سال آینده به منصه ظهور می رسد.

حجت الاسلام میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: هنری پیشرو است که پیامبر اکرم(ص) را آن طور که هست، نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) آنطور که هست، زیباست، افزود: سلفی ها و تکفیری ها می خواهند اسلام غیر واقعی را معرفی کنند.

امرودی با تشکر از مجید مجیدی، کارگردان صاحب نام ایرانی به خاطر ساخت فیلم محمد (ص) گفت: شهرداری تهران اولین قدم های محکم را در قبال هنر برداشته است.

وی ادامه داد: ساخت سینما آزادی و پردیس و همچنین تلاش برای ساخت بزرگترین مرکز تئاتر کشور از جمله این اقدامات به شمار می آید.

جمال کامیاب، مدیر مسوول سازمان زیبا سازی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: ما نمی توانیم بدون در نظر گرفتن هنرمندان به دنبال زیباسازی برویم.

جلیل رسولی، از اعضای هیات داوران نیز اظهار کرد: از میان 2 هزار و 696 اثر که از سوی یکهزار و 862 هنرمند داخلی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، 40 اثر از 36 هنرمند را برای حضور در این جشنواره انتخاب کردند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی ارزیابی آثار نخستین جشنواره پیامبر اکرم (ص)، سه اثر برگزیده و پنج اثر قابل تقدیر شناخته شدند.

در پایان مراسم از آثار منتخب با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار