بازدید 5682

حمایت رئیس مخالفان سوریه از سرکرده منافقین

رئیس ائتلاف مخالفان نظام سوریه در بیانیه ای از سرکرده منافقین رسما حمایت کرد.
کد خبر: ۴۰۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴ 25 May 2014
رئیس ائتلاف مخالفان نظام سوریه در بیانیه ای از سرکرده منافقین رسما حمایت کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العربیه؛ احمد الجربا رئیس ائتلاف مخالفان نظام سوریه که از زمین گیر شدن گروههای تروریستی در میدان نبرد با ارتش سوریه به شدت عصبانی شده  با صدور بیانیه‌ای رسما از منافقین حمایت کرد.

رئیس ائتلاف مخالفان خارج نشین سوریه که حتی مخالفان آن را به عنوان نماینده  این جریان به رسمیت نمی شناسند خشم خود را علیه جمهوری اسلامی ایران فرو ریخت و مدعی شد که نظام حاکم در ایران از هیچ مشروعیتی برخوردار نیست.

رهبر مخالفان خارج نشین سوریه در ادامه بیانیه خود سعی کرد که سرکرده گروهک تروریستی منافقین را که دستانش به خون ملت ایران آغشته شده نماینده ملت ایران معرفی کند و مدعی شد که سرنوشت ملت سوریه و انقلاب سوریه با سرنوشت ملت ایران بستگی دارد.

پایگاه خبری شبکه العالم نیز گزارش داد که ،"احمد جربا" که برای درخواست افزایش حمایت‌های تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی در سوریه به فرانسه سفر کرده است، در مقر اقامتش در پاریس با "مریم رجوی" سرکرده منافقین دیدار کرد.
بر اساس این گزارش، احمد جربا در این دیدار سرکرده منافقین را از تحرکات اخیر خود و سفرهایش به کشورهای مختلف مطلع کرد.

پیش از این هم در دیدار هیئتی از مخالفان سوریه با سرکرده منافقین در پاریس ضمن اعلام حمایت  از سرکرده منافقین از عملکرد آنان علیه نظام ایران حمایت شده بود. این دیدار در هتلی در پاریس برگزار شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار