بازدید 14546

واکنش وزارت کشور به استعفاها در استانداری البرز

انتصاب مدیران استانداری‌ها از اختیارات استانداران است و فقط معاونان استانداری‌ها آن‌هم با پیشنهاد استانداران باید به تأیید وزیر کشور برسد.
کد خبر: ۴۰۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹ 23 May 2014
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به ماجرای استعفای پنج تن از مدیران استانداری البرز گفت: استعفای مدیران استانداری البرز ارتباطی به وزارت کشور ندارد.

روح الله جمعه‌ای در گفت‌وگو با تسنیم در سمنان اظهار کرد: انتصاب مدیران استانداری‌ها از اختیارات استانداران است و فقط معاونان استانداری‌ها آن‌هم با پیشنهاد استانداران باید به تأیید وزیر کشور برسد.

وی افزود: معاونان استانداری‌ها باید استعلام‌های مختلفی را در زمینه بررسی کفایت و صلاحیت‌های لازم از مراجع مختلف با تأییید پشت سر بگذارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به روند استعفای مدیران در استانداری‌های کشور تصریح کرد: انتصاب و یا عزل و نیز پذیرش استعفای مدیران در استانداری‌ها در اختیار استانداران است.

جمعه‌ای عنوان کرد: این موضوع(استعفای دسته جمعی پنج تن از مدیران استانداری البرز) مربوط به داخل خود استان البرز است و این مباحثی هم که درباره بحث استعفای این افراد با نظر وزارت کشور مطرح می‌شود مورد تأیید وزارت کشور نیست.

استعفای طاهری را تا امروز تأیید نمی‌کنم

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درباره شایعات مطرح شده درباره استعفای استاندار البرز تصریح کرد: این موضوع مورد در حال حاضر تأیید وزارت کشور نیست.

جمعه‌ای با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی از رسانه‌ها درباره استعفای سید طاهر طاهری، استاندار البرز با بیان این که تا امروز ای موضوع را تأیید نمی کنم خاطرنشان کرد: این موضوع، گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها است و در حال حاضر مورد تأیید وزارت کشور نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی