قیاس‌هایی که در واکنش به دستگیری گروه «هپی» باب شده؛
به گفته مقامات پلیس، با توجه به بازتاب و تبعات این حادثه در جامعه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این درگیری «بصورت ویژه» در دستور کار پلیس آگاهی و دستگاه قضایی استان قرار گرفت و [نقل به مضمون] «با انجام تحقیقات گسترده و گسترش اقدامات اطلاعاتی با بسیج تمام توان و با تلاش‌های شبانه روزی پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی، هویت طرفین دعوا مشخص و نهایتا دستگیر شدند‌».
کد خبر: ۴۰۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 24 May 2014
تأکید فرمانده پلیس بر سرعت عمل بسیار زیادشان در زمان دستگیری گروهی که با آهنگ یک خواننده خارجی رقصیده بودند، موجی از قیاس به راه انداخته که نه چندان جالب است و نه مبتنی بر حقیقت.

به گزارش «تابناک»، به فاصله چند روز از دستگیری و آزادی به قید وثیقه گروهی که با آهنگ یک خواننده آمریکایی در تهران رقصیده و ویدئو کلیپ آن را باز‌آفرینی کرده بودند، موجی در فضای مجازی به راه افتاده که بیشتر به لج و لج بازی شباهت دارد تا واکنشی منطقی و همین ‌برای کشاندن آن به فضاهای نامطلوب کفایت می‌کند.

اگر از شمار زیاد افرادی که در اثر کار قدرتمندانه پلیس و به‌کارگیری حداکثر توان برای دستگیری بازیگران این ویدئو کلیپ، پی به ماجرا برده‌ و با دیدن آن، واکنش‌هایی بیشتر از سر احساسات از خود نشان داده اند، بگذریم، طیف دیگر واکنش‌ها به قیاس عملکرد پلیس در حوادث گوناگون می‌پردازد و یکی از بهترین دستمایه‌ها برای این قیاس، فیلم جنایتی است که به تازگی در یکی از بیمارستان‌های قم رقم خورده است.

اگر طاقت دیدن صحنه‌های دردناک را دارید، این فیلم را ببینید تا برسیم به ادامه ماجرا؛ البته دیدن این فیلم وحشیانه ضرورتی هم ندارد و می‌توان با خواندن ماجرا، پی به اتفاق رخ داده در فیلم برد و به قدر کافی از خشونت حاکم  بر جامعه ترسید!


دانلود

با فراگیر شدن بازنشر و اشتراک‌گذاری این فیلم، پس از دستگیری گروه رقصنده‌های ملقب به «هپی»، برخی خلاقیت به خرج داده و این دو رویداد را با هم قیاس کرده‌اند تا به این نتیجه برسند که چگونه پلیس در شش ساعت شش جوان رقصنده را دستگیر کرده و اما در زمان وقوع جنایتی تا این اندازه سبوعانه، در محل نبوده‌اند و پس از آن هم نتوانسته‌اند در عملیاتی ضربتی، ضاربین (بخوانید قاتلان) را دستگیر کرده و به مجریان عدالت بسپرند؟!

اما ماجرای این فیلم چیست و فرجام آن چه شده؟

به گزارش پایگاه خبری قم‌نا، شرح حادثه از این قرار است که ساعت یک بامداد دهم فروردین ‌امسال، یکی از شهروندان قمی، جوان مجروحی را که توسط جمعی از اراذل و اوباش مورد سوء قصد قرار گرفته بود، با وسیله نقلیه خود از صحنه زد و خورد فراری داده و با تحمل ضربات قمه و چماق وارد آمده بر بدنه خودرو‌ ۲۰۶ خود، به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی می‌رساند.

اما این انتقال با تعقیب ضاربین، به حمله افراد مسلح به اورژانس بیمارستان منجر می‌شود تا درگیری ثبت شده در دوربین‌های اورژانس، جو متشنجی را نشان دهد که ماحصل آن وارد آمدن ضرباتی مرگبار بر پیکر فرد مجروح است؛ ضرباتی که انتقال جوان مجروح به اتاق عمل هم نمی‌تواند مانع ‌مرگ جوان و رقم خوردن قتلی وحشتناک شود.

اوضاع به قدری ترسناک بوده که در زمان ضرب و شتم، کادر پزشکی و پرستاران روپوش‌های خود را در آورده و از ترس جان پنهان شده بودند و مأموران حراست بیمارستان که تنها یک گاز اشک آور همراه داشتند، نه توانستند مانع ورود مهاجمان شوند و نه مانع فرار ایشان پس از سلاخی!

ماجرای فیلم ترسناک جنایت رقم خورده در بیمارستان قم چیست؟

بدین ترتیب از‌‌ همان آغاز کار یکی از دلایل شکل گیری حادثه، نبود ماموران انتظامی در زمان وقوع حادثه در محل ذکر شد -که ریشه در مشکلات خاصی داشت که ذکر نشده- تا این گونه القا شود که اگر نیروی انتظامی در صحنه بود، چه بسا چنین اتفاقی رقم نمی‌خورد، اما هرچه این ادعا می‌توانست اقناع کننده به نظر برسد، برای شرایط پس از ماجرا، فاقد قدرت نفوذ به نظر می‌رسید.

تا اینجای داستان، آن چیزی است که روایت آن دست به دست در شبکه‌های مجازی می‌چرخد و قیاس آن با ماجرای دستگیری گروه رقصندگان «هپی»، بستر نقد نیروی انتظامی را فراهم آورده است، اما این ماجرا ادامه دارد و ادامه آن بر خلاف آنچه بسیاری حدس می‌زنند، مبهم و ناپیدا هم نیست.

شاید پس از این حادثه، آن دسته هم‌وطنانی که ماجرا را شنیده بودند از خود می‌پرسیدند «مگر به این سادگی است که عده‌ای به بیمارستان حمله کرده، فردی را سلاخی کنند و بگریزند؟» و در طرح این پرسش، دستگیری قاتلان در زمانی کوتاه را انتظار می‌کشیدند.

به گزارش قم‌نا، ۲۵ فرودین، پانزده روز پس از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستانی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه پایان یافت.

آن گونه که در گزارش آمده، علت وقوع درگیری، اختلافات قبلی فی ما بین طرفین بوده و جز فرد مصدومی که به اورژانس منتقل شده بود و در ‌‌نهایت سلاخی شد، پنج تن از یک طرف دعوا و دو تن از طرف دیگر دعوا مجروح شده بودند.

ماجرای فیلم ترسناک جنایت رقم خورده در بیمارستان قم چیست؟

البته به گفته مقامات پلیس، با توجه به بازتاب و تبعات این حادثه در جامعه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این درگیری «به صورت ویژه» در دستور کار پلیس آگاهی و دستگاه قضایی استان قرار گرفت و [نقل به مضمون] «با انجام تحقیقات گسترده و گسترش اقدامات اطلاعاتی با بسیج تمام توان و با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی، هویت طرفین دعوا، علت درگیری، ‌سوابق طرفین و… مشخص و نهایتا عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند‌».

اینکه ادامه ماجرا به کجا رسیده و آیا محاکمه ضاربان آغاز شده یا نه، بر ما پوشیده مانده، ولی آنچه از نقل این حادثه می‌توان دریافت، این گونه نبوده که رویدادی تا این اندازه خشن مورد پیگیری پلیس قرار نگرفته یا ختم به نتیجه نشده باشد؛ پس چرا برخی این رویداد را با دستگیری گروه هپی قیاس می‌کنند؟

بی‌شک مقامات پلیس بهترین پاسخ دهنده به این پرسش هستند، ولی گویا تأکید شدید پلیس بر سرعت عمل دستگیری گروه رقصنده‌ها در چند ساعت و مانور رسانه‌ای گسترده بر این رویداد در رسانه ملی، در کنار سکوت همین نهاد‌ها و یگان‌ها در قبال امثال حادثه‌های رقم خورده در بیمارستان قم، سیاست یک بام و دو ‌هوایی را نشان می‌دهد که کمترین عارضه همراه با آن، قیاس‌هایی باشد که برخی درباره عملکرد پلیس انجام می‌دهند و جنبه انصاف را رعایت نمی‌کنند.
برچسب ها
خبرهای مرتبط
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳۹۲
عبدالکریم
|
Germany
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
"
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت."
خوب است که خودتان نوشته اید "پانزده روز" بعد از حادثه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عزيزم تابي جون تو اين كشور جان انسانها رو تار سيبيلهايي مي چرخه
ابوالحسن صالح غفاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با سلام، شناخت متخلفین در فضای مجازی آسان تر از محیط کوچه و خیابان است.
در ضمن، در این حادثه یک نفر زیان دید در حالیکه کسانیکه مرزهای عفاف را در جامعه علنا میشکنند به یک ملت زیان میرسانند
سید مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام . من خودم این فیلم رو فرستادم. الان تو قم کلا در این مورد حرف میزنن. قرار بود روز چهارشنبه 31 اردیبهشت سه نفر اصلی رو اعدام کنن حتی خودمم صبح زود رفتم میدان مطهری قم . خیلی آدم اومده بود. حتی 3 تا جرثقیل هم اومده بود و اونارو نیاوردن.گفتن باباشون تو زندان سکته کرده و فعلا عقب افتاده.حالا هر روز یه شایعه جدید درست میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
باید نیروی انتظامی حضور فعال و محسوس و شبانه روزی و مکفی در اماکن عمومی داشته باشد نه آنکه نیاز به تماس و حضورشان بعد از نیم ساعت باشد که قاتلین و سارقین فرار کرده باشند...!!!
حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عجب یعنی این بیچاره رو اراذل و اوباش تو بیمارستان کشتن وای بر ما و امنیتمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گرفتن جونا فقط راحته!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قبلا از هر چی شکایت می کردیم میگفتن عیب نداره حد اقل امنیت هست،اخلاق هست،گوشت و میوه تو ایران ارزونه و... الان من فقط 1 دلیل میخوام واسه زندگی تو ایران لطفا کمکم کنید!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مقتول از بستگان قاتل و خودش نیز از اراذل و اوباش به نام بوده است ! تابناک غرض دارد که این مطلب رو صریح بیان نمی کند ! یک قمی .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امنیت؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالا باید ببینیم اون نیروی پایسی که با افتخاز از دستگیری چندتا جون توی 6 ساعت حرف می زد، این ارازل را چندساعته دستگیر می کنه
ناشناس
| France |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آخه جالب اینجاست همون رسانه ها بخونین فیسبوق که پس فردا همین اراذل و اوباش رو میخوان اعدام کنن و به سزای اعمالشون برسون دایه عزیزتر از مادر شده و با چسبوندن برچسب های آزادی خواه و سیاسی و غیره جوسازی میکنن
ناشناس
| United States |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پلیس اومد و تو تلویزیون جار زد که رقصنده ها رو دستگیر کرده اما همون پلیس اومد بگه قاتلار و دستگیر کرده که برا بقیه مجرما درس عبرت بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مدیریت جهانی ما که خوب است اگر یک فکری هم برای مدیریت داخلیمان کنیم خیلی عالی میشود آنوقت آمریکا و دار و دسته اش باید بیایند از ما یاد بگیرند!!!!!!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من یکی از اهالی قم هستم و از بطن ماجرا باخبرم
فرد کشته شده نیز یکی از اراذل به نام ساکن قم بودند و از اقوام ضاربین محسوب میشدند. نتیجه مهاجرت افراد به صورت بی رویه به شهرهای مختلف و از بین بردن اصالت و فرهنگ اصیل و جا افتاده شهرهای مختلف نتیجه ای جز این در پی ندارد
محمد - قم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته این مقتول خیلی بیچاره نبوده و خودش از هم کیشان قاتلین بوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
1 سال ميره حبس باز دوباره آزاد ميشه همين آشو همين کاسه اين سر بعد بدتر!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه قم هم ارازل داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالاهی بیاد بذل وبخشش کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته در همون شب چهار نغر رو دستگیر کردند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عشششششششششششششششق است
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فرد مقتول و قاتل عموزادگان یکدیگر هستند.من خودم اصل مضوع رو میدونم..اما لزومی نداره بگم...فقط این بدونین که هم قاتلها وهم مقتول وبرادر از مجرمان و مواد فروشان محل هستند...و مقتول حکم مفسد الارض ازقاضی ........داشته وتحت تعقیب بوده..............اسم محلمونم نیروگاه هستش
رحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حالا که قراره همه مون (75 میلیون) کشته بشیم من که ترجیح میدم با قِر کمر کشته بشم تا قمه...!!!
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
امنین ما مشکلی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
2 هفته بعد دستگیر کردن
البته اگه او ضاربین یه رقص دست جمعی تو بیمارستان می کردن 2 ساعت بعد دستگیر می شدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
هنوز این روزهای خوشمون هست وقتی ارازل و اوباش همه جا برای خودشون میپلکند و باکی هم ندارن از داشتن سلاح سرد و گرم !باید منتظر بدتر شدن اوضاع هم باشیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
فقط اعدام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عاشقتونم!
آقایون پلیس پس از کلی تلاش «هویت طرفین دعوا» رو کشف کردن. انگار مقتول هم فراری بوده!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خیلی دلم می خواد چهره قاتل موقع قصاص هم اینجا بود تا کسایی که فکر اینجور کارها به سرشون می زنه، نتیجه این کارا رو هم ببینن خصوصا اونی که داره فحش می ده!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 19:42 شما فکر میکنید این ادم هایی که اینجوری ادم میکشن فکر نمیکنن که جرم قتل قصاص نفسه؟!!مشکل جایه دیگس،مشکل عصبی شدن جامعه و اختلالات رفتاری که جامعه مارو به این سمت میبره.این همه اعدام شدن چیزی درست شد؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
غیر قابل انتشار ها رو ببین!!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مجلس چرا لایحه حمل سلاح سرد را تصویب نمیکند؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آخه فقظ زورش به دخترا و جوونايي مي رسه كه يه تار موشون بيرونه
USF
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عقلتان نرسيد اول فيلم را كه هيچي نداره حذف كنيد؟ نيم ساعت وقت هدر داديم تا اين بخش لود شه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حالا یک گروه راه بیفتند برای قاتل ها رضایت بگیرند، بیچاره مردم عادی
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
وقتی که مد شده که پای چوبه دار محکومین به به دار رو می بخشن، وضع از اینی که هست بدتر هم میشه.
حبیب عباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من روزنامه هفت صبخ به تاریخ 6 اردیبهشت 93 رو هنوز خونه دارم که نویسنده روزنامه یه نقدی بر کلیپ هپی نوشته یعنی ادعای پلیس ادعای واهیه که تو 6 ساعت رقصنده های کلیپ رو گرفته چون دستگیری یک ماه بعد از پخش کلیپ در شبکه های اجتماعی انجام شده
ناشناس
| United States |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
صلابت پلیس ایران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
قابل ذکر است در اولین اقدامات رییس بیمارستان بازداشت شد که با دخالت نظام پزشکی آزاد شد
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
باید اون عزیز قمی که اون جوان رو به بیمارستان رسوند جلوی بیمارستان می رقصید تا پلیس برسه وجوون رو نجات بده !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اقا اگه امریکا بود تا یه ماه بیست و سی نشونش میداد ولی اینجا همه چی ارومه!!!!
ایران من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
امنیت تنها در سایه آرامش اجتماعی و فرهنگ اصولی بروز می کنه.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
البته معلوم هم نیست فقط قاتلین اراذل بودند!!! یعنی دو طرف مثل هم بودند و همدیگر را هم مجروح کرده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
من خودم چندتا درگیری رودیدم که بلافاصله به110زنگ زدیم پلیس بعدنیم ساعت باپایان یافتن یافرار وجنایت اراذل اومده تازه میپرسه چی شده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اینکه اراذل و اوباش اینقدر وقیح شده باشند که برای انجام جرمشان به داخل بیمارستان بیایند یا دسته جمعی داخل پارک ها به ایجاد رعب و وحشت بپردازند یادنبال نیروهای انتظامی بکنند، در چند سال اخیر زیاد شده . باید ریشه یابی شود
ناراحت
| United States |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
وای بر ما ایرانی ها
خیلی وقته که غیرت و انسانیت ما ایرانیا رو فقط میشه توی داستانا و افسانه ها پیدا کرد
فقط عقده و خشونته که توی وجود ما جا خوش کرده
محمد
| United States |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ببخشید من متوجه نشدم اون که زیر تخت افتاده بود مرد؟ آخه مگه اون مجروح نبودش پس چجوری داشت دعوا میکرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
وضعیت روز به روز داره خراب تر میشه باید مسلح بشیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اقا منم بودم می رفتم رقاص ها رو دستگیر می کردم نه قمه به دستارو .
amin
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا این مملکته ما داریم ؟؟؟/
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
درود بر نیروی انتظامی و حافظان امنیت ملی و شرم بر یاوه گویان بی حیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
مطمئن باشید تا الان پلیس از این اتفاق خبر نداشته وگرنه نه با یک اقدام ضربتی و قافلگیرانه و کار اطلاعاتی دقیق در کمتر از 6 ساعت آنها دستگیر می کرد!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
احتمالا اونم یکی مثل خودشون بوده
ناشناس
| United States |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
توی خبر ها همیشه میاد که فرد دستگیر شده سابقه های فراوان سرقت شرارت و ... داشته.
یعنی بعد اون همه سابقه طرف ول تو خیابون می چرخه هر کاری خواست بکنه. به عنوان مثال عرض شد
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
پلیس به تماسهای که اعلام بکند مثلا یک دختر وپسر این کار را میکنند بصورت فوری رسیدگی میکند ولی به تماسهایی از این جنس که اعلام زد وخورد ودرگیری ونزاع وقتل باشد بعداز ختم غائله رسیدگی میکند
پارسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
چرا نباید توی مملکت اسلامی حکم قمه با حکم اسلحه یکی باشه هردو محاربن؛قوه قضاییه فکری کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
شما فکر کن یه نفر با نیست خیر به یه انسان رو به مرگ دیگه کمک میکنه و بعد به دلیل این عمل خیر خواهانه کشته میشه! این فاجعه است! فاجعه! نه فقط برای نیروی انتظامی برای ما! برای ایرانی و ایران که...
اخلاق مرده تو این شهر!
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
داریم کجا میریم؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
به جرات میگم که این درصد خیلی کمی از نا امنی در این مملکته که حالا تصویر آن پخش شده . موارد زیادی هم هست ولی چون همگانی نمیشه ......انشاءا.. با همت مسولان و پلیس نا امنی ریشه کن بشه
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
شما رو به خدا این رو هم پیگیری کنید
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
وای بر ما و مردم مون که میریم پنهان میشیم تا اتفاقی برامون نیافته
mostafa
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
تو همه جای کشور از این جور اتفاقات هست .ولی هیچ وقت تو رسانه ها منتشر نمیکنن . جنایتهایی میشه که واقعا وحشناکتر از این هست .
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
این گونه افراد و مشابه اینها را باید زجر بدند و بعد ادام کنند. ادامشون ضروری...
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
باور کنید ما همیشه از این صحنه ها تو قم مخصوصا محله های اذر ودروازه ری میبینیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
نه بابا سال دیگه احسان علیخانی تو ماه عسل میاره بابا مامان مقتولو که ازشون رضایت بگیره بعد مردم نادون هم کمپین حمایت از قاتل راه میندازن که بخشش برای این مادر به خطاها بگیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فقط باید تاسف خورد به حال این مردم ...
ظاهرا نیروی انتظامی فرصت و جرات مقابله با افراد شرور رو نداره و فقط دنبال بچه های مردم و بچه بازی و خاله بازی و مخصوصا کسانی که با آب پاش ، همدیگرو خیس می کنند ، هستند .
و دخترهایی که تار موهاشون دیده می شه ...
وضعیت به جایی رسیده که ملت از پلیس می ترسن و اراذل و اوباش با پلیس حال می کنند خودم بارها دیدم که رابطه خوبی بینشون هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من اگر جای مقامات باشم اینها را در سریعترین زمان ممکن از سقف همان اورژانس به دار می اویزم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با تمام خانوادشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من اگر جای مقامات باشم بخاطر چنین اتفاقاتی خودکشی میکنم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما با این دیدگاهتون بیشتر ممکنه جای همان قاتلها باشید تا جای مقامات قضایی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چنین مقام امنیتی باید استعفا بدهد
سید عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اشتباه نکن اینو بکشیم دیگری رو چی آیا باعث زدنده شدن مقتول هم می شود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دیروز به دار آویخته شدند
Nazer
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
که بگی کار تموم شد ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بگی همه چیز آرومه ؟؟!!!
کارشناس ارشد مدیریت سلامت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بیمارستان محل درمان و التیام بخشیدن به دردها است، نه محل دار زدن و جان انسانها را گرفتن. اگر آن قاتلین خطا کرده اند، نباید کار اشتباه دوباره ای کرد.
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سریعترین زمان همون زمان کشتن طرف بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نخیر عزیزم جای مقامات باشی باید جای افتخارکردن به دستگیری چند جوان در 6 ساعت بابت عدم توانای در تامین امنیت استفاء بدهی و خود را به دلیل اهمال در انجام مسیولیت به مقامات فضایی معرفی کنی البته اگر مقامات قضایی قبلا استفاء نداده باشند
هموطن اهوازی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بجای اعدام اینها برخی از مسئولین بی کفایت رو باید به دار آویخت..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگر جای مقامات باشم بخاطر توانایی فوق العاده زیاد استعفا میدم!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
نیم ساعت قبل از دعوا باید اعدامشون میکردند
محمد جواد باقری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
چهارشنبه هفته پیش 5 نفرشون را اعدام و اون پیره هم قبلا تو زندان سکته کرده و مرده
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
پليس با دستگيري وبرخورد شش ساعته با اينجورآدمها ميتونه آرامش رو به جامعه بياره وصدا وسيماي ملي ! هم با پيگيري اينجور جنايات قاطعيت پليس رو نشون بده نه با نمايش دستگيري مغرورانه چند تا جوان به قول خودشون فريب خورده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
به Nazer :

نمی خواهیم بگیم همه چیز آرومه. اما برای این که حداقل این دو سه تا وحشی فرصت تکرار چنین اعمالی رو نداشته باشند و دوباره خانواده های دیگه ای را داغدار نکنند
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
جناب ناشناس مسئولیت کیفری شخصی است طبق قانون مجازات اسلامی چه ربطی به خونوادشون داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
دادستان قم از فرط عصبانیت میخواست همین کار را بکنه ولی عده ای مانع شدند
سانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
سلام بمیرم واسه مادرش
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ضارب ها و اراذل زود ازاد میشن وگرنه این همه اراذل تو جامعه نداشتیم...
شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه ... ؟؟؟؟؟
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
متاسفم براي خود و ديگر هم وطناني كه در اين جامعه بايد شاهد اينگونه ماجراها باشند و نه قدرت انجام فعاليتهاي بازدارنده را دارند و عواملي كه بايد جلوي اين اعمال را بگيرند بسيار ضعيف عمل مي كنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گرچه تجربه ثابت کرده تو انعکاس نظرات سلیقه ای عمل می کنید و به اصطلاح نه می خواهید دل پلیس مقتدر رو بشکنید نه مخاطب پولسازتون رو ولی واقعا اقتدار پلیس یه مملکت به دستگیری 4تا جوون به جرم شادی تو منزل شخصی شونه یا دستگیری ارازل و اوباشی که هر روز تو خیابونا میبینیم مردم رو واسه یه کیف پول یا گوشی موبایل سلاخی می کنن؟؟ پلیسی که دو روز قبل این داستان رئیسش میاد میگه تو دزدی نسبت به سال قبل پیشرفت داشتیم با چه رویی میاد میگه با اقتدار 4-5 تا جوون بیکارو که ما نتونستیم برای تفریحشون برنامه ریزی درست بکنیم گرفتیم ، تو چند ساعتم گرفتیم، ما خیلی زبل هستیم!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تحليل خوب و منصفانه يا است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پانزده روز پس از رقم خوردن این حادثه تلخ=ظرف 6 ساعت
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کجاش منصفانه است با وجود دوربین در محل حادثه 15 روز طول کشیده 6 ساعت کجا 15 روز کجا کشتن یک نفر توی بیمارستان کجا رقصیدن 6 تا جوون شاد کجا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اصلا هم منصفانه نیست.قتل و وحشیگری تو یه بیمارستان رو با کار چند تا جوون که "فقط" واسه شادی بوده و ضرری هم به کسی نرسونده مقایسه می کنین؟؟؟تابناک واقعا برات متاسفم
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
رسم بر اینکه پلیس وقتی عاملین یک جنایت بزرگ را شناسایی و دستگیرمیکند بیاد الم شنگه بپا کنه، اینجا هم اومدن با دستگیری چند جون ساده لوح را که همه چیزش کاملاً مشخص بوده با آب و تاب تو جامعه جار و جنجال درست کردن افسوس!!!!!!!
محمد
|
United States
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا 6 ساعته ها بياين جواب بدين.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اومدیم جواب هم دادیم ولی کی چاپ می کنه؟!!!!
خودمم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
خب معلومه که نیروی انتظامی قم با تهران فرق میکنه.
مشهود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
ساکت شو بابا
همتون برای امنیت اخلاقی و اجتماعی خطر دارید
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هم برای پلیس ، هم برای تابناک و هم برای خودمون متاسفم
پلیس به دلیل نحوه برخورد با مجرم! ها
شما برای نحوه خبررسانی که کمی از داستان پلیس کم نداره
و خودمون که توی ایران زندگی میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همچین میگی انگار تو امریکا و اروپا گل وبلبله و از این اتفاقا نمییفته . . . عزیز جان وای بر ما که با یه اتفاق کوچک هم جوگیر میشیم هم وطن فروش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وجدان بهترین و عادلانه ترین محکمه است برای کسانی که فقط با آمار بازی می کنند، برای کسانی که ضعیف کش هستند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا الان حجاب و مفاسد اجتماعی و تهاجم فرهنگی و ماهواره در اولویت است نه دستگسری دزد و قاتل و ارازل و اوباش!!!
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پلیس چکار کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برای اولی و دومی حرفی ندارم. برای سومیش هم کسی مجبورت نکرده اینجا زندگی کنی. جمع کن برو هرجایی که فکر میکنی بهتره زندگی کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالا شما که تو ایران زندگی میکنی و خودت هم اعتراف میکنی چرا سایت تابناک رو با فیلتر شکن باز میکنی که آدم بگه وای یه ایرانی خارجرفته کامنت گذاشته! چه باکلاس!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما که با پرچم انگلیس امدی واقعا جای تاسفه که توی ایران زندگی می کنی؟ بهتره یک کم آمار جرم و جنایت را تو کشورهای مثل آمریکا را ببینی بد نیست تا مرغ همسایه را غاز نبینی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
می تونستم هزار تا لایک دیگه هم میدادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
موافقم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
عزیزم تابناکم مجبوره اینجوری گزارش کنه وگرنه فیلتر میشه
م.ج
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
مطمئن باش لیاقت بیشتر از ایرانو نداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
از ارادل میترسن
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
موافقم دمت گرم
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
سلام دوست عزیز که اینقدر از ایران بدت میاد
درسته که اقدامات نیروی انتظامی تو این مورد ناقص بوده ولی نباید به همه چی بد بین شد فقط کافیه یه سری به کشورهای اطراف و بعضی کشورهای اروپایی بزنی تا متوجه بشی که امنیت تو کشور خودمونه
محمد جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جوانی که قمه می کشد یک نفر را می کشد، اما جوانی که هنجار شکنی کرده و می رقصد 75 میلیون نفر را می کشد، پس باید در مورد دومی جدیت و سرعت بیشتری به خرج داد.
پاسخ ها
بچه مسلمون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
.
مطمئني داروهاتو منظم ميخوري؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وای بر تو و وای بر افکارت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ای شیطون برای اینکه منفی جمع کنی اینجور نظر.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا 75 ملیون؟ کل جمعیت کره زمین را میکشد.
مفلوک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پوسیدم از بیکاری و بی پولی، آره عزیزم هنجار غم و غصه من با دیدن اون کلیپ 5 دقیقه واقعا شکست؟!
ناشناس
| United States |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بعضی حرف نزن و نظر ندن روزشون شب نمیشه ظاهرا منفیا رو ببین و خجالت بکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر عزیز یادتان نرود که آیه قران است که کسی جنایت کند؛ مانند کشتن یک جامعه است. پس با توجیهی این چنین اهمیت آن را نکاهید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حمد جعفر جان عاشق این اظهارنظراتم
آخه قربون شکل ماهت
اون 75 میلیون که کشته میشن ته دلشون قند آب میشه
این بدبخت تیکه تیکه شده
اون کشتن با این کشتن خیلی فرق داره
ناشناس
| Australia |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
در این که باید با هنجارشکنی فرهنگی مبارزه کرد شکی نیست...اشتباه اینجاست که امثال جنابعالی فکر میکنید با فیلترینگ و پلیس و قاضی میشه مشکلات فرهنگی رو حل کرد.... نه جانم سی ساله نشده بعد از اینهم نمیشه مشکل فرهنگی با بازداشت و زندان حل نمیشه با کار فرهنگی حل میشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جوانی که میرقصد 75 میلیون نفر را آزار می دهد..........متاسفم برات دوست گرامی.....دلواپس
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
والا شما منو هم کشتی ها.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به قومی گرفتاریم که فکر می کنند خدا فقط ا
ونارو هدایت کرده!!!!!
شریف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو هم منو کشتی! عجب بکش بکشیه جون جعفر!
پربال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خودتو به یک روان پزشک نشون بده . همیشه هم میای اینجا گوهر فشانی می کنی داغون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حيفه اون مغز كه تو كله تو خداوند گذاشته جاش بايد ملات ميريختن
مملی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چه قیاسی ای کاش یک جو عقل توسر بعضیا بود اون جانیه این یکی رقصیده همون کاری که 90% مردم ایران توجشنهاشون انجام میدن پس همه رو بکشن وغاتلارو که فامیلهای شمان تکریم کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
استدلالت منو کشت...این طرز فکر خطرناک ت رو باید بکشی هموطن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هیچ گناهی بزرگتر از گرفتن جان به عنوان ودیعه الهی نیست و هیچ ثوابی بهتر از شادمان کردن خلق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو از وهابیا هم بدتری که با این طرز فکرت!!!
ایرانی
| Germany |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا از 75 میلیون یکی را کم کن چون من اینطوری نمیمیرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
يعني اين همه تو اينترنت مي گشتي تا اين كليپ رو ببيني و كشته بشي؟ عجب!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه سر به منفی هات بزنی می فهمی خودت کجای دل این مردم جای داری !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما که فعلا زنده ای!!! یا مردی داری از برزخ نظر میدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا جفنگ نگو!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قمه كشيدن و آدم كشتن جزو هنجارهاي شما و جامعه ما است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ازه مشخص شد. رص چه بيماري نه ببخشيد چه صلاح كشنده ا يه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کسی مجبورت کرده ببینی کی می رقصه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی کلامی به ذهنم نمیرسه در جواب پاسخ شما بگم، متحیرم!!!! از همه جام داره دود میزنه بیرون
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر جان!
داری شوخی میکنی فرزندم یا واقعاً احوال روحی و روانیت بده؟
پسرم قرصاتو سر موقع بخور بابا !!!
ناشناس
| Belgium |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وافعا!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نظر هر کسی محترمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو که منو کشتی ممد جون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
الان یعنی تو کشته شدی؟؟؟؟ یعنی منو کشتن؟؟؟؟ پس چرا من زنده م؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فکر میکنم که شوخی کردی دوست من، ولی ما چقدر بدبختیم که آهنگ خوندن واسمون جرمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برو بابا
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نزدیک من بودی چهارتا انگشت دستمو تو دهنت خورد می کردم.اگه تو مردی چرا پس پیام گذاشتی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با توجه به اینکه با هنجار شکنی و رقص چند تا جوان 75 نفر از جمله جنابعالی کشته شده اید، لطفا به رتق و فتق امور برزخ و آخرت بپردازید، ما که نمرده ایم امور دنیا را رسیدگی می کنیم.
لطفا اموات در امور دنیا دخالت نکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جوانی که می رقصد 75 میلیون نفر را می کشد ؟!!!!!
واقعا ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هنجار شکنی نمی دانم در این جامعه زندگی می کنید یا نه ولی هنجار شکنی در جامعه امروز ما خواندن نماز در اتوبوس بین راهی در بین مسافران و راننده ای است که نماز نمی خواند و...
متاسفانه اوضاع از بد هم بدتر شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مهندس، آدمی که قمه میکشه، روح امنیت و احساس امنیت را در جامعه می کشدددددد
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمدجعفر ضعف سیستم پلیس اینجوری قابل توجیه نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این نظر رو تنهایی دادی یا کل تیر و طایفه ات کمکت کردند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تا کوته فکرانی مثل تو وجود دارند مردم روی امنیت را نخواهند دید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته شما رو هم كه كشتن لابد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر با تاسف از اظهار نظرتان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما خیلی باحالی محمد جعفر جان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نکنه خودت قمه کشی داداش؟
خجالت بکش...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمیری شما با دیدن خوشحالی بقیه
سوال بی جواب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
میشه تو اصلا نظر ندی و بری همون خبرهای سایت خبرنگاران جوان را بخونی و نظر بدی.
ماندانا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو دیوانه ای چیزی هستی یارو
کشتن هر فرد در قران به صورت کشتن کل جامعه تلقی شده واونوقت تو این دوتا رو با هم یکی میکنی؟
خداوند شفا عنایت کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
متاسفام برات اگه يك روز يك عزيزت رو اينجوري سلاخي كردن اونوقت بايد ديد نظرت چيه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جوک نگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناک چرا نظری رو که نویسنده برای تمسخر و ریشخند دیگران مینویسه تایید میکنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پس ما بعد از اون کلیپ جزو اموات هستیم دیگه؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اولا که این مقیاس رو از کجا آوردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آگر با برادرت یا یکی از بستگانت این برخورد می شد بازم این حرف و میزدی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فقط متاسفم برات
با وجود افرادی مث تو کار کشور به اینجا رسیده
حیف. فقط حیف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما اینجور توجیهات رو از کجات در میاری؟
اميد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مطمئني كارش هنجار شكني بوده و 75 ميليون نفر را كشته‌اند؟!!!
يك نگاه به راي مردم به اظهار نظرتون بياندازيد و دوباره آمار كشته شدگان را حساب كنيد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آدرستو بنویس به درد دست گرمی قمه کش ها می خوری
ff
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اون75 ميليوني كه با رقص يه نفر ميميرن همون بهتر بميرن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما سر پل صراط جواب خدا رو چی میخوای بدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو الان مردي خبر نداري بيچاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وقتی همین اوباش و ارازل یکی از عزیزانتو سلاخی کنن همین حرفو میزنی . واقعا که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی به نظر شما اونیکه با قمه وارد اورژانس بیمارستان شده هنجار شکنی نکرده؟ حماقتهم حدی داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر ، بجای اینکه حرف بزنی راه رفتی.شب بخیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا مغلطه می کنید. در تمام دنیا روزانه میلیونها نفر میرقصند پس باید تا حالا چند میلیارد بابت رقصیدن آنها کشته شده باشند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی شما خودتو قاطی 75 میلیون نفر انسان! می دونی؟؟؟ پس باید تاحالا مرده باشی. خدا رحمتت کنه !!!!
زارعی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
او ديگه خيلي قاطي خداييش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو ديگه خيلي قاطي خداييش
الان يعني تو مردي؟؟؟؟؟ با ديدن اون فيلم؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بشین منفیاتو بشمر
محمد از قم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمیشه تو نظر ندی محمد جعفر؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
طالبان که شاخ و دم نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ببینید با کیا شدیم 70 م
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
متاسفم برای شما اگر اینو ازته دل گفته باشین
Hadi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دوست من بجای متعصبانه نگاه کردن به موضوع و لوث کردن بحث بهتر است در مضمون دینی قتل مطالعه ای بکنی و بفهمی که اگر کسی نفسی را بکشد گویی که جامعه ای را کشته است .
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
درست هر دو كار زننده است ولي شما براي اينكه بيشتر به قبح قضيه پي ببري سراغ قران برو و ببين خدا درباره قتل يك بي گناه چه فرموده.
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خداوند تو قران میفرماید هر کس یک نفر را بکشد انگار همه جامعه رو کشته
میشه بگید کجا نوشته کسی که میرقصه 75 میلیون نفر رو میکشه
چیزی که جامعه رو میکشه افکار امثال شماهاست
مصطفي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
يعني تو الان مردي !!!!!!؟
البته تو را هم كشتنند
جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
{...هر کس انسانی را جز برای قصاص نفس یا فسادی که در روی زمین کرده بکشد ( یا از اسلام به کفر درآورد ) چنان است که گویی همه مردم را کشته ( و گمراه ساخته و در جهنمی مخصوص قاتلان بی گناهان خواهد بود ) ...} سوره مائده آیه 32
ببخشید که خدا با شما موافق نیست
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
راستي اگه اوني كه براش قمه مي كشن و مي كشنش خانواده خودت باشن، بازم همين نظر رو داري كه اول باييد برن اونايي رو كه رقصيدن رو بگيرن
هيچ كسي رو توي قبر كسي ديگه نمي زارن تو ايمانتو قوي كن رقص اونا روهم نگاه نكن. اگرچه كه با هركسي كه كار نامناسبي مي كنه بايد متناسب باهاش برخورد كرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خداوند عقل به شما عنایت کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
راست گفتی، رقصشون منم کشته
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جعفر جون شما خودتو ناراحت نکن. یه دوش آب سرد بگیر قضیه حل میشه.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینجاست که میگن با سر می خوام برم تو دیوار .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفاً درک و فهم شخصی خودتون رو با 75 میلیون نفر گره نزنید!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مطمئنی اسمت محمد جعفر هست ؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از کی تا حالا با رقص 75 میلیون کشته میشن؟؟

شما تا حالا نه ورود ممنوع رفتی نه دوبل پارک کردی نه هیچ هنجارشکنی دیگه که این جوری فتوا میدی ، نه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالت خوبه؟
ناشناس
| Canada |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من جات بودم ممد جفر با این همه رای منفی خودمو با کش زیر شلواریم دار میزدم!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفیات بشمار عزیزم
استاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مطمئن باش اگه 1400 سال پیش بود شما فرمانده گروه خوارج می شدی.
ناشناس
| United States |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منم جزو 75 میلیونم؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا از جانب خودت حرف بزن . بجای 75 میلیون ایرانی نه حرف بزن و نه نظر بده .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
میگم اینارو یواشکی بفرستیم اسرائیل با یه قر کمرشون اسرائیل رو با خاک یکسان کنند؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منن مرده بودم زنده شدم با دیدن اینهمه هنر .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قمه کش حس امیت 75 میلیون نفر رو میکشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو نیرو انتظامی کار میکنی، داداش؟
Saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا شاهده جمله واسم نمیاد...نمیدونم چی بهت بگم!نرود میخ آهنی در سنگ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو هم جزء کشته شده هایی یا مجروح شدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ما در دينمان داريم كسي كه يك نفر را كشت اشكالي ندارد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا خودت میدونی داری چی میگی یا همین جوری یک چیزی میگی که گفته باشی؟
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با سلام خدمت شما
عزیز دل اونهایی که شما بهشون لقب هنجار شکن دارن فقط و فقط قصد شاد بودن در یک لحظه را دارن تا رد میان این همه قتل و جنایت کمی خود را به فراموشی بزنن اینها نه قاتل روح هستند نه قاتل جان ، فقط شادکننده روح مردم اگه یه نگاه به اقدامات فرهنگی کشور بندازی متوجه می شوی .
Khoram
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خداوند شفای عاجل عنایت فرماید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
زرشک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر هفتاد میلیون نفر با یک رقص میمیرند همان بهتر که یمیرند
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عموجان شما توانایی بالایی درجهت عضویت در بخش فرهنگی گروه طالبان دارید
کامران وکیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منو که تو یکی کشتی با این طرز فکرت!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
و تو با این نظرت یک میلیارد نفر را میکشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام عزیز جان!شوخی میکنید دیگه؟!!
مصطفی
| France |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وقت کردی منفی های تعدادی از این 75میلیون به قول شما کشته شده به دست جوانان رقصنده رو بشمری بد نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امیدوارم نظر دیگران در مورد حرفی که زدی شما را قانع کرده باشد.
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر عزیز ، یه سوالی ازت دارم ، خداوکیلی با این استدلالی که کردی ، صادقانه جواب بده . تو دوست داری من برات برقصم و شادی کنم یا با قمه سلاخیت کنم ؟ فکر میکنی کدومش به کامت خوش میاد ؟
امیر ارسلان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر....اون که با قمه یه نفر رو میکشه ...در واقع اعتماد و امنیت خاطر یه کشور رو نابود میکنه ...کی میخواین شما این چیزارو بفهمین آخه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جعفر جعفر .....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ببخشيييييييد عذرميخواااااااام روم به ديوار يه سوالي از شما(محمد جعفر)دارم......عقلم داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوابیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا یکم فک کن...که چرا ملت بهت این همه منفی دادن...
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اما اگر پاش بیفته تو از اون هایی هستی که یه نفر رو میکشی. نه؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا شفات بده یعنی اگر یک جوانی ازخوشحالی برقصد 75 میلیون را کشته؟خدا مردم را از شر امثال تو مصون دارد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بابا بنده خدا منظورش از کشتن ، کشتن عشقی بوده :))
مختار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو این فیلم را حتما دیدی
شادی جرم هست مگه سیاسی بوده تا کی باید فقط ناله کرد چرا جوانان ما شاد نباشند به چه گناهی رقص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شادی جامعه را پویا میکنه
ناهنجار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از ديد آقا محمد جعفر قتل هنجار است ورقصيدن ناهنجار .عجب!!!!!!!!!!
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر ای اتفاق برای عزیز شما می افتاد باز این حرف رو میزدی آقا؟؟
yalda
| France |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا وکیلی تو یه نفر حاضری کشته بشی به جای 75 میلیون نفر؟؟؟؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بهتره حرف نزنی. تا اینهمه مورد تمسخر قرارنگیری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
الان این 99 درصد رای منفی که گرفتی نشون دهنده کشته شدن افکار متحجرانه توئه عمو!
تو ایران هم 74 میلیون نفر با افکار امثال شما طالبانی ها مخالفن
مشت نمونه خروار!
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آدمی با افکار خطرناکی مثل تو گناهشون کمتر از این ارذل و اوباش نیست
Nazer
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مریضی تو !!!!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وقتی چنین نظری رو خوندم از ایرانی بودنم احساس شرم کردم. یعنی ...
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفی هات رو بشمار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا براي تحليلت متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احتمالا خواستی شوخی کنی ولی خیلی بی مزه بود
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما خوبی بقیه بدن ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من مسلمانم و شیعه. ولی ترجیح می دم برادرانم با موسیقی بمیرند تا با قمه!!!!!!
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه روز که یکی از بستگان نزدیکت قمه خورد میفهمی چه شعری سرودی!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگه تو مردی چطوری داری کامن میذاری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
استدلالت منو کشته!!! عقل هم خوب چیزیه
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پس یه ماهی هست شما فوت کردی..روحت شاد..به امور اون دنیات برس گلم..
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کشتی منو با این حرفت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تعداد شما که اینجوری فکر میکنن بعید میدونم به 750 هزارتا هم برسه پس ازخودتون مایه بزار از 7425000 نفر دیگه مایه نزار ..آره با...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
؟؟؟؟؟/
123
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مثلا تو الان مردی
نیماm
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امید است که این قمه کشها به سراغ شماهم بیاییند تا ببینیم بازم هم هیمن حرف را می زنی جناب آقای بی عاطفه!!!!!
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما در کدام بیمارستان بستری هستید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو الان مردی جاسبر؟!
ali saedi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر واقعا برات متاسفم که جون یک انسان برات مهم نیست شما جه جور آدمی هستین . تو قم توی حوزه اینا رو به شما یاد میدن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به مادرت بگو برات اسفند دود کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ینی الان از اون دنیا داری کامنت میزاری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمدجعفر یا اخی منفی هارو بشمار اگر فارسی بلدی!!!!
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی مرد مومن از نظر شما و سایر افرادی که مثبت دادند قتل، جنایت، ایجاد رعب و وحشت، از هم پاشیدن حداقل دو خانواده و ... هنجار شکنی نیست؟؟؟
سید عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اولین چیزی که در قیامت از انسان سوال می شود جان انسانها است
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ما که زنده ایم اگه شما کشته شدید جنبه ندارید
عموجان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با آقای دوربینی رقابت داری جفری؟ دفعه آخر باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا شفات بده
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
(به همین جهت بود که ما به بنی اسرائیل اعلام داشتیم که هر کس فردی را بکشد، بدون اینکه آن فرد کسی را کشته باشد و یا فسادی در زمین کرده باشد، مثل این است که همه مردم را کشته و هر کس یک انسان را از مرگ نجات دهد، مثل این است که همه مردم را از مرگ رهانیده باشد و به تحقیق رسولان مابرای بنی اسرائیل معجزاتی آشکار آوردند، با اینحال آنگاه بسیاری از آنان بعد ازاینهمه پیامبر ومعجزات در زمین زیاده روی می کنند). سوره مبارکه مائده، آیه شریفه 32
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به سلامتی ینی الان شما مردین؟!! میشه آدرس بدین بیایم سر قبرتون؟
nader
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این همه رای منفی تقریبا نودوهفت درصد خیلی حرف داره واصه گفتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا اگه عزيز خودتم ميكشت همينو ميگفتي
pedram
| United States |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لعنت به من ایرانی اول به خودم
فریدون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه شما 75 میلیونی!!!!
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برای این طرز فکر شما متاسفم.
ناشناس
| France |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رکورد منفیها رو زدی اقا محمد جعفر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عزیزم برو اول معنی هنجار شکنی و یاد بگیر بعدا بیا باهم بشینیم جوک بگیم بخندیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عزیزم متاسفم برات همین تفکرات سطحی هستش که آخرش به همین مسائل ختم می شه
کجا نوشته که رقصیدن گناهش بیشتر از محاربه هستش؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اره اتفاقا من این ویدئو رو دیدم، در جا مُردم الان دارم از عالم باقی کامنت میدم
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من دیگه حرفی ندارم!!!
عليرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به نظر مياد سيستم ثبت مثبت و منفي در سايت دچار مشكل شده باشه
يه عده خاص براي ايجاد يه جو رواني عليه پليس منفي و مثبت ميزنند
عليرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
و خداوند توجيح را آفريد
رضا جلالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما احتمالا جرء این 75 میلیون نیستید .چون الان زنده اید!!!
اردبیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اقای عزیز می دونی چرا حضرت محمد در عربستان ظهور کرد اونها هم مثل تو فکر می کردن دخترانشان را زنده زنده زیر خاک می کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما خوت رو هم جزو مقتولین حساب کردی خب نبین جعفر جان این چیزارو
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
باشه حرفی نیست .. پس از این به بعد اگه همین بلا سر خودت و خونوادت اومد زیاد ناراحت نشو .. به جاش برو اونایی که دارن هنجار شکنی میکنن رو ارشاد کن !!!
ناشناس
| United States |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اونی که با یه رقص کشته میشه همون بهتر که بشه چه یک نفر چه 75 میلیون نفر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه نگاه به مثبت منفی ها بکن دستت بیاد چه خبره ،
رضایا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چقد منفی داری قمه پسند
ناشناس
| Turkey |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عجب منطقی !!! واقعا تا حالا اینجوری قانع نشده بوذم :))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تعدا منفی جوابتو داد ممد جفر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رقصدندگان پشت بامی را به تلافی اینها اعدام کنید!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
افراط و تفریط به این میگن......آدمهای افراطی همینن دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا با افکار متحجرانه خود ما را نخندان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
والا ما که رقصو دیدیم نمردیم. اگر این جوری باشه که شما میگی مردم ایران باید همه مرده باشند تا حالا
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خیلی جالبه که بعضی ها !!! با دیدن رقص بقیه میمیرن!!
واقعا عجیبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از طرف قمه کشها از شما تشکر می کنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نوش جونت منفی هات
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
براي طرزفكرت متاسفم
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
توحتي ازنص صريح قران كريم هم اطلاعي نداري كه مضمون ومعني آن اينست كه اگركسي نفس مومني يامسلماني رابكشديك جامعه اسلام راكشته است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
داداش شما فکر کنم جون ادما برات مثل .... بی ارزشه. خدا شف بده
لاله
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
77 میلیون نفر دلشون شاد میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حیف خاک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
م ج چیزی بنام انسانیت و احساس و وجدان تو وجودت هست؟ انسانها اشرف مخلوقاتند خدا گفته تبارک الله احسن الخالقین .هیچ جمله ای در وصف کامنت تو ندارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا

امیدوارم قرآن رو قبول داشته باشی بزرگوار . . .
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما از طرف خودت صحبت کن!
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امیدوارم هنجار رو تو منفی هات فهمیده باشی - سخت نیست فهمیدنش - یکم فشار بیاری میتونی -
nashenas
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا بخاطر حضور مغزهای بزرگی مثل شماست که اینقدر پیشرفت کردیم...مرحبا به تو جون
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ممد جعفر خداوند مزارع گندم را با باد به رقص در می آورد پس آن نان و غذایی را که میخوری حرام اندر حرام است.!!!
بختیاری با غیرت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
و خاک بر سر شما که اینجوری مقایسه میکنی میدونم دیپلم رو هم به زور گرفتی وگرنه اینجوری مقایسه هم نمی کردی آی کیو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امیدوارم یه روز همچین جوان قمه به دستی به جون فرزند خودت بیفته . درضمن مردم مثل جنابعالی خیلی ضعیف النفس نیستن که با یه موزیک اختیار از کف بدن . احتمالا از اونایی هستی که با دیدن یه زن بدحجاب چشات چپ میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رکورد منفی رو شکستیا!! دمت گرم. البته بجز منفی چیزای دیگه هم بود!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو واقعا نظرت همینه؟؟!!!؟؟ پیشنهاد میکنم بری عضو بوکوحرام یا داعش بشی...!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نکنه قمه مال تو بود؟ راست بگو!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
شما با رقص یک نفر نمیر....
کسی که با یک رقص همه چیزو از دست میده..
بهتره واسه خودش فاتحه بخونه
آرما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
سلام بروبچ اینجا چه خبره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آی من کشته شدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عجب تحلیل کارشناسانه ای کردی شما چشم نخوری یه موقع!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حقیقتا که فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدنش پول می گیرد، سخت است.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دیگه واقعاً گودبای‌پارتی جعفره!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
یعنی نه تنها ایشون با رقصیدن 4 نفر می میرند خدای نکرده، بلکه در مورد ظرفیت مشاهده رقص 74999999 نفر دیگه هم همینطور فکر می کنند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
رکورد پاسخ ها رو هم شکستی
arman
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
همان به که تو مرده باشی .خدایش ی ریزه عقلم خوب چیزیه که شما متاسفانه هیچ بهره ای از ان نبردی.خدایا یا عقلش بده یا گرفتار قمه اش بکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مم جعفر
می‌شود یک خط این وسط بکشیم شما و این فمه کش‌ها یک طرف ما و این هنجارشکن‌ها یک طرف
والا اگر بنا باشد ترجیخ می‌دهیم به روش هنجارشکن‌ّا کشته شویم
عطا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقا طالبانم تابنیک میخونن مگه؟
pedram
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
گر اراذل و اوباش با یکی از اعضا خانوادت اینکار بکنند بازم نظرت همینه
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
فک کنم برادری رفیقی یا فامیلی از قاتل قمه ایی هستی موش نخوره تو رو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
قمه کشیدن چیز مهمی نسیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ماشالا به این هوش ! چش نخوری !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عزيزم شما احتمالا در حال قر دادن بيهوش شدي

نمردي پاشو خودتو به موش مردگي نزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مدعی ایرانیت که با این چیزا نمیمیری !!!! مشکل شما اینه که مردی اما متوجه مردن خودت نیستی
آیین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دستت برسه تک تک مونو خونی می کنی که هنجار نشکنیم الان کی گفته شما باید هنجارهارا تعیین کنی
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
وای مهندس به مامانت بگو برات اسفند دود کنه نابغه ای مثل تو چشم نخوره ...
يكي از اون هفتاد و پنج ميليون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
سلام به همه كساني كه مي خوانند اگر طبق حديث نجات يك انسان نجات بشريت باشه كشتن يك انسان چه حكمي داره؟ و مقايسه كنيد 75 ميلون رو با 7و نيم ميليارد. منكر قبح رقص و ... نيستيم اما ... يه كم فكر كنيم شايد يه اتفاقي بيفتد. افلا يعقلون....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
پس از نظر شما قر دادن جزو سلاحهاي كشتار جمعي به حساب مي آيد ؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خدایا ما رو با کیا کردی 75 میلیون نفر؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
برات متاسفم با این افکار . رقص یک جوان باعث مرگ 75 میلیون نفر می شود؟؟؟؟؟؟؟؟
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خدا رو شکر این منفی و مثبت ها هست که نشونت بده تا چه اندازه در اشتباهی
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقا من به عنوان یکی از 74 میلیون نفر از شما می خوام نگران مرگ بنده نباشید، به زور من رو به بهشت نبرید قوربون دستت داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقا من مي خوام خودكشي كنم ، به نظرتون ديدن اين كليپ جواب ميده ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
راستش رو بگو تو با القاعده و گروه داعش ارتباطی نداری
omid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقای ممدجفر کاش سر خودت زیر اون کارد بود اونوقت میدیدم برای کدوم یکی جدیت و سرعت بیشتری میخواستی
قمي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آخه گودباي پارتي جعفره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
متاسفم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خیلی فکرت بسته هست. متاسفم
منصف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقای محمد جعفر :حیف از اون مغز که تبا خود حمل میکنید !!!!!؟؟؟؟ قوه تجزیه و تحلیل و ببین !!!!! راست بگید چقدر فکر کردید و به این نتیجه رسیدید ؟
راوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگه فک و فامیل خودت هم زیر اون تیغ می رفتن همینو می گفتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ياد حضرت علي و مردم جاهل اون زمان افتادم
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من فعلا زنده ام. بزار برم یه بار دیگه کلیپه رو ببینم شاید مردم واقعا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
جعفر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من که جان تازه گرفتم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حرفت مشکوکه
ابن فرخ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اقای محمد جعفر دین تازه اورده ای؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
لطفا بازهم هنجار شکنی کرده ، برقصید و مارا بکشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اینجور نظرها با این اسامی فقط با غرض صورت میگره
تا مردم را وادار به عکس العمل منفی کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
محمد جان راسته می گن امشب گودبای پارتیه جعفره؟! ناقلا کجا می خای بری؟!!!!
سعید
| United States |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کسی مثل تو هم کل کره زمین رو میکشه و باید پوستت رو بکنن و داخلش کاه بریزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ذهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اونایی که رقصیدن کجات رو ناامن کردن؟
اونی که قمه می کشه و سلاخی می کنه 75 میلیون که سهله 7 میلیارد نفر رو هم می ترسونه و حس ناامنی بهش میده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
محمد جعفر بابات اومد فرار کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بابا جعفر تو چرا؟؟؟ تو که گود بای پارتی میگیری چرا؟؟؟
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بابا این مخصوصا همه تونو اسکل کرده که اینهمه کامنت جمع کنه.
وگرنه خودش ختم هپی هاس.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
واقعا" برای مغزت که شتسشو شده و پاکه پاکه متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تو که با یه رقص میمیری چرا نمی تونی خودتو کنترل کنی و نگاه می کنی . بعدش هم فقط از مرگ خودت مایه بذار من با دیدن رقص اونا خوشحال و خندان و شاد شدم و به عمرم اضافه شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خخخخخ
حامد گراشی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگر تو انسانی و شعور داشتی می دونستی که خداوند میفرماید کشتن یک نفر مساویست با کشتن تمام انسان ها و زندگی بخشیدن به یک نفر مساویست با زندگی بخشیدن به تمام انسان ها در ضمن رقص و شعر هم باعث طراوت و شادابی پوست میشه خیلی خوبه...
م د
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
البته شما را کشتندها....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا
ناشناس
| Australia |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تقصیر خودش نیست این بدبخت هم قربانی شستشوی مغزی در مدرسه است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کاش اون قمه کش تورا کشته بود تا بفهمی ضرر قمه بیشتر است یا ضرر رقص ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
الان که ما جزء اموات هستیم دیه مارو یکی حساب کنه لطفا ، لازمش داریم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
واقعا تاسف آوره همچین بیماریی
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
امشب منفی پارتی جعفره!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اتفاقا باب شدن و عادی شدن این وقایع ت تو مکان های عمومی(اگه جلوش گرفته نشه) بیشتر ضربه میزنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگه کلیپ هپی جعفر عاقارو نکشت شماها میکشینش . بابا یه حرفی زد حالا ، انقد ضایعش نکنید . حتما جنسش خوب نبوده !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کل تیکه هایی که به آدم تو 100 سال میتونه یاد بگیره زیر کامنتت میشه خوند . گناه داری خو !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بنام خدا
طبق آیات دصریح قران کسی که یک نفر رابکشد مانند کسی است که همه مردم را کشته است !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
گود بای پارتی جعفره
سمانه
| United States |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
بابا يه غلطي کرد نفهميد ببخشيدش
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آقا محمد جعفر دمت گرم! تا حالا هیچ کامنتی توی تابناک اینهمه منفی و کامنته پاسخ نداشته!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا تو مریضی
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
محمد جعفر جان یعنی خاک بر سرت با این تفکرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
عزيزان!
منظور ايشان از رقصنده بابك زنجاني بودا
منم باهات موافقم محمدجعفر
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
به قول اوس موسی ت پایتخت 3: محمد جعفر برو تو اتاق الان میام مزنمت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تابناک با منتشر نکردن نظر من متوجه نیت شما شدم.
این اسامی با این نظرات 100% مشکوکه
طرف با اسم محمد جعفر میاد همچین نظری میده اونوقت شما منتشر میکنی پس شما هم مشکل داری ، هر مسلمانی میدونه بین قتل با کلیپ رقص خیلی فرق هست ، اما اینا میان با اسامی مذهبی اینجور نظراتی میدن تا مردم وادار به عکس العمل منفی کنن.
برای شما متاسفم
اگر هنوز یه مقدار شرافت برات باقی مونده منتشر کن ، البته الان دیگه اکثرا این صفحه رو خوندن و نظر گذاشتن پس دیگه فایده ای هم نداره نظر من رو بذاری ، کار خودتو کردی و می کنی مثل بعضی از سایت های مشابه
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اقا اونا ول کنید... یکی بیاد اینو بگیره.....
خودم خفه ات می کنم..
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
بابا حساس ، کلیه سنگ ساز...
تو هم منه کوشتی بالام جان...
انی عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
فسیل چه موجودی هستی خدا می داند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
برو بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ممدجعفر نبودي ببيني شهر پر از رقصنده و ارازل و اوباشه ممددددددد
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
خجالت بکش لااقل از خودت خجالت بکش
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
فعلا که همه زندن جز اون قمی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
جعفر جون تعداد منفی ها نشون میده چقدر نظرت طرفدار داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
عزیزم تعداد منفی هاتو بایدثبت گینس کنن فعلا رکوردداری
فهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
الکیییییییییییی میگه..... شما باور نکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا آدم بی مغزی هستی. یکم از بالاخونه استفاده کن. حیفه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ای منجفر ناقلا:
هیچ جوری بهتر ازین نمیشد بفهمیم چن نفر این صفه رو تو تابناک خوندن(ببخشین عامیانه نوشتم) آخه از ادبیات فارسی حیفم اومد واسه جوابتو نوشتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اگه شوخی کردیکه مرحبا
اگه واقعا عقیدته خاک همه دنیا بر سرت
پیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا خجالت داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
هر چیزی جای خودش را دارد.
بر اساس عدالت علی، قمه زنی جرم جدا و عرف شکنی جرم جدا است و مجازات در شان هر یک. ولی کلا متاسف شدم برای خودمون که به کجا رسیدیم اینقدر راحت آدم میکشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آقای محمد جعفر ببخشید ها ولی خیلی پرتی
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ایشون از افعال معکوس استفاده نموده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
رقص یه ورزشه کجاش هنجار شکنیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
شدت جنایت قمه کشیدن خیلی بیشتر از رقصیدن است.البته یادت باشد رقصیدن کسی را نمیکشد اما قمه میکشد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
شما حتما به یک روان پزشک مراجعه فرمایید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
محمد جعفر عزیز واقع بین باش
تو هر خانه ای که نگاه کنی در جمع خانواده ها تولد و عروسی و ... گرفته می شود و جوانان ما حالا در حریم شخصی خودشان می رقصند با نظارت پدر و مادر اما در جامعه آن هم در بیمارستان و جلوی دوربین چنین کاری واقعا جای تاسف داره برای جامعه ایرانی این وحشی بودن آن جوان است که غمه دست می گیره و به سلاخی یک انسان مشغول می شه انسان وحشی خطرناک تر از شیر وحشی درنده است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
امثال تو هستن که وضعمون اینه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
جعفر جون به این میگن یه شبه ره صدساله رفتن
هم معروف شدی هم محبوب :-))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
عباس معصوميه!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
جعفر جون یه شبه ره صد ساله رفتی با این کامنتت
هم مشهور شدی هم محبوب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تو هم منو كشتي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
مغز فسیل شدت منو کشت
ناشناس
| Iraq |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
گیر کیا افتادیم محمد جعفر
م از قم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
والا نه تنها ما رو نکشت کلی هم لذت بردیم... شما هم نترس. تا امثال شما ما رو جوونمرگ نکنید هیچیتون نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
lبراي شما متاسفم كه هنجارهاتون اينقدر شكننده هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
حیف اون اسم روی شما...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
کم خرد
بهزاد نوری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
هرگز با احمق ها بحث نکنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
مراقب خودت باش چون توی شازده حسین سه نفرو کشتن اگه تونم بودی تونم می کشتن
ناشناس
| United States |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
دیوانه ای.؟..برو یه کم دنیارو ببین ببو....
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
به نظر من تورو باید اعدام کنن
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
10 ثانیه قبل از اینکه کامنت بنویسی فکر کن !!!

مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا
ناشناس
| United States |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آههااااااااااااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
خاک بر سر ملتی که با رقصیدن 6 جوان کشته بشن. اگر ملت با رقصیدن 6 جوان کشته بشن پس همون بهتر که نباشن
سمیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
این همه جواب کامنت برای تو..چیزی شبیه یاسین خوندن هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
ننگ بر تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
من رو هم از جمع 75 میلیون کم کنید
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آقا من که یه ساعت خندیدم! پس میگن مردیم از خوشی منظور همینه! من که ترجیح میدم اون شش تا منو بکشن تا این شش تا قمه ای!!
کشته شده
| France |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
حیف که با دیدن اون فیلم به شدت منجزر کننده!! کشته شدم یعنی برات مثبت میدادم. هر چند که دردی از دردات دوا نمیکرد !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
هیچ گناه کبیره ای به پای قتل و شرک نمی رسه
تحجر آخه چقدر که اصول رو زمین میذارید و فروع رو رو سر میگیرید؟
چند نفر رقصیدن و نه با دروغ نه با ریا
صداقتشون به اندازه کل اون ریا کارایی که دستگیریشون رو تو بوق و کرنا کردند می ارزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
خدایا ما رو با کیا کردی هفتاد میلیون ؟

اللهم اشف کل مریض
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
اگه شمائید از پیغمبر هم جلو میزنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
سرعت عمل واسه رقصیدن.
خودمم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آقا محمد حرف شما خلاف متن صریح قرآنه که میگه اگه کسی انسانی رو بکشد مثل این است که جامعه ای را کشته است.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
دوست عزیز اگر خدای ناکرده خودت یا یکی از بستگانت قربانی اتفاق این بیمارستان بودید باز هم همین نظر را داشتی
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
حیف اسم محمد که رو تو گذاشتنش!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آره خو من وقتی کلیپ رقصو دیدم یک هفته تو کما بودم از وقتی هم به هوش اومدم جرات نمیکنم برم پشت بوم خونمون. من هم خواستار "جدیت و سرعت بیشتری" هستم
صالح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
قبل از اینکه حرف بی عقلانه بزنی کمی فکر کن آدم ناعاقل.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
نگنه با قاتلها نسبت فامیلی داری یا اصلا خودت هم باشون همدست بودی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
توهم برت داشته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
ولی من میگم یکی برا آدم برقصه بهتر از اینه که با قمه بزنه آشو لاش کنه. شما موافق نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
واست دعا می کنم خوب بشی
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
این آدم با این اسمی که برای خودش انتخاب کرده فقط خواسته دین رو غیر منطقی و غیر انسانی نشون بده...
قضاوت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
احتمال آقای محمد جعفر خودشان از اراذل و اوباش تشریف دارند آقا محمد جعفر لطفا از جانب خودت نظر بده نه از جانب 75 میلیون نفر / از این 75 میلیون نفر / شاید تنها دو میلیون نفر هم نظر شما باشند انشالله شما با اراذل و اوباش محشور شوید و ما با اون دوستان رقصنده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
خجالت بکش افکارتو عوض کن
l
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
جغفر من الان 30 سالمه كارشناس الكترونيك 5 ساله دارم دنبال كار ميگردم----كليپ هپي رو نگاه كردم بعد از 5 سال نااميدي لبخندي تو لبام اومد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
جعفر......
ازتو بعيده
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
صلوات بفرستین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
خدایا با کیا شدیم 70 میلیون....خدایا چرا چرا چرا...
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
اشتباهی مثبت زدم خیلی عذر میخوام!!!
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
لطفا با اسم اسلام این تفکرات را پخش نکید. دین خدا را هم شما دستکاری کردید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
آقا منفی ها که مشخصه . موندم این مثبتا رو کیا میدن !!!!
آقا من تا الان اون کلیپو ندیده بودم میرم که کشته شم !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
این محمدجعفر هم اعدام کنید باتشکر
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
امیدوارم تو اون یه نفر باشی که با قمه تیکه تیکه میشه ومن جز اون 75 میلیون که با رقص میمیره
ناشناس
| United States |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
با این نظر دادنت
محمد
| United States |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
هه هه هه خندیدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
این دوستمون رو خواستیم بکشیم جلوش قر بدیم :V
گاگولی هم حدی داره عقــده جعفر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
اون مملکتی به بخواد بخاطر رقص به انحراف بکشه باید همشون و به دار اویخت
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اونوقت فقط با رقص 75 میلیون کشته شدن-متاسفم برات-چرا تو نمردی پس
لیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
خدایا ریشه کور فکرها رو بکن
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
پس معلوم شد که عین 75 میلیون تو خونشون ماهواره دارن و این چیزا رو میتونن ببینن. پس نیروی انتظامی دیش کیارو جمع میکنه.
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
سخته از الفاظ رکیک استفاده نکرد.اما چاره چیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
واقعا متاسفم برات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
جوک میگی ابول ابدوغ
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
یکی بیاد این ناشناس رو جمع کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
جامعه ی سالمی داریم . اما یک در هزار توش افراد
مریضیم هس محمد جعفر خان من جمله این افرادن اینا رو باید از زندگی ساقط کرد حالا بگین به عقاید هم احترام بذارید ! این احترام ارزش ... هم ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
می دونی چی گفتی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وقتی پلیس یک کشور نتواند امنیت مراسم جناح پیروز شده با اکثریت رای مردم را تامین کند از این پلیس انتظاری جز دستگیری سریع چند مطرب و خواننده که جزو بی آزارترین افراد جامعه هستند نمی رود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همه جای دنیا مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می کنن اما اینجا برعکسه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احسنت!!!
فيروز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بابا جهانگرد!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو با طالبان نسبتي نداري؟
سعید
| United States |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من والا هیچ کاری نکردم که پلیس رو عصبی کنه ولی میبینمشون احساس ترس می کنم و بیشتر عصبی میشم.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همه جای دنیا ؟
شما برو آمریکا ببین پلیس با سیاه پوست ها چه کار میکنه ...
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حرف مفت زدن کاری نداره ببخشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فقط تو رو کشته آقاي تند رو
ناشناس
| France |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تاززه با رقصیدن همه را زنده می کند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از طرف قمه کشها از شما تشکر می کنم.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اینجا فرار میکنن!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
توی سوییس شما فقط توی فرودگاه پلیس رو به صور علنی میبینی!
بقیه جاها جوری رفت و آمد میکنن که نه مزاحم مردم باشند و نه از کارشون کم گذاشته باشند!
احساس امنیت هم در حد تیم ملی!!
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
یه چیزی شنیدی داری بدون فکر تکرارش میکنی. خدا تو و امثال تو رو شفا بده.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اینجا قمه کش ها و زورگیرها و مواد فروشان و اختلاس کنندگان و ... احساس امنیت می کنند. این به اون در.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مثلا تو این ماجرا قمه کشا خیلی احساس نا امنی کردن؟!!!اینو به اون دوست 22:11 میگم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 22:11 شما خواستی با گفتن آن جمله این بابا را مسخره کنی. ولی متاسفانه نظر شما صحیح نیست و تعداد مثبت های خیلی بالای این کامنت نشان از حقیقتی تلخ در جامعه ما دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
برو چای گوزل بخور
داود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کار پلیس در هر دو مورد قابل تمجید است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ای ول با مرام.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تازه وضعیت پلیس تو جاهایی مثل تهران خیلی بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
خدا من و امثال من را شفا بده تا هرچه سریعتر از این دی...خانه فرار کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
خاک بر سر کسی که با یه موزیک ویدیو شاد رو بد تر از قمه کشی میدونه . خوب نبین . این همه فیلم هنجار شکن تو این مملکت هست .آیه اومده که حتما ببینی . فکرهای شما از قمه کشی بدتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
برعکسه چون هرکدوم از ما یه گیری توی کارمون هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
البته دليلش كاملا واضحه ولي سانسوريه!!!
م از قم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آقا/خانم یک ایرانی فک کنم شما کلا ایران نبودی!!
والا ما وقتی پلیس از کنارمون رد میشه کلی ذکر میخونیم از ترس -_-
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
من که 45 سال ایران و 7 سال خارج از ایران زندگی کردم و الان هم دائما در تردد هستم کاملا حرف ایشان را برای کشورهایی نظیر کانادا تایید می کنم و همین سفارش را به بچه هایم هم کرده ام که در کانادا هر مشکلی داشتند به پلیس مراجعه و در ایران سعی کنند تا ممکن است از پلیس دوری کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آفرین و احسنت
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
دقیقا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آهها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
یک ایرانی جان، خیلی هم راست می گه این کامنت!
امیر
| United States |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
ماشاا... منفی!!!
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
خدا این قمه کشا را نصیب یه ایرانی کنه تا بفهمه فکر و تکرار یعنی چی امیدوارم معنی عقلا هم بفهمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
فقط خواهشا از روی احساس حرف نزنید
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
وای خیلی طرز فکر دیکتاتورواری داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
باز تو خودتو آدم حساب کردی ؟؟؟؟؟
shahram
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پليس ما در مقابل چند تا جوان بيگناه كه از سر بي مسئوليتي مديران براي يك تفريح سالم كه در ايران فقط شده فست فود خوري و با ماشين چرخيدن در خيابانها شمشير ميكشد و يا براي چند دختر بيحجاب همه كار ميكند ولي براي يكسري آدم لات بي همه چيز عاجز و درمانده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تبریک به تابناک به دلیل اطلاع رسانی این واقعیت ها در جامعه
پاسخ ها
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اشتباه منفی دادم..
+
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این طایفه همیشه عامل بدترین و خشن ترین نزاع ها و قتل ها در سطح استان قم هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام
اینکه نیروهای حراستی بیمارستان به گفته تابناک گاز اشک آور داشته است کاملا دروغ است چون خود من یکی از پرسنل آنجا هستم و هیچگاه به مسئولین حراست هیچ نوع وسیله برای دفاع از خود داده نشده حتی اگر ضرب و شتمی هم از طرف همراهیان باشد بازهم حق دخالت ندارم
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هفته گذشته 4 نفر از عوامل قتل در قم اعدام شدند.
پاسخ ها
بچه مسلمون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
.
فك كنم تقويمتو از آخر سال شروع كردي!!
از قم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تایید میشه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خبر می دادی رضایتیون میومدن برا رضایت
وجدان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خب یعنی اینا رو اعدام نکنن؟ یا بزران 4 تا که شدند اونوقت؟
مختار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یک نفر هم در این خصوص اعدام نشد چرت نگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کجا کي؟؟ ما که نديديم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما که منفی دادین ، یعنی اعدام نشدن؟؟!!! آخه همینطور منفی؟ بعضی ها عادت دارن به منفی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عوامل کدوم حادثه؟ همين حادثه مورد بحث يا حوادث 10 سال قبل؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من قم زندگی میکنم. 4 نفرشون جلو بیمارستان اعدام شدند. این دیگه منفی نداره که دادید. نکنه نباید اعدام میشدند؟؟؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
منفیها به خاطر مخالفت با اعدام هست بیسواد
شهروند قمی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ایکاش اطلاع رسانی میشد تا حساب کار دست بقیه بیاید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
منظور این افرادی که منفی زده اند، این است که باور نکرده اند که اینها اعدام شده اند.
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دوستانی که منفی دادند احتمالا باور نکردند که اعدام شدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
الکی میگه!!!!!!!!
سید خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگر اینقدر سهل انگاری در اجرای صحیح مجازاتها نبود و واقعا طبق شرع عمل میشد ما امروز با این همه هنجارشکنی مواجه نبودیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اعدام راه حل نیست.
افس پلیس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دادا این مسائل با اعدام حل نمیشه هر روز دارن اعدام میکنن هر روز این جنایتا داره افزایش پیدا میکنه جان تو عجب بکش بکشیو!!
ناشناس
| Iraq |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
چرا علنی نشد
از قم 2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
حالا هی اعدام کنند.... تاثیرشو روی آمار جرم و جنایت میبینم دیگه. هر روز یه جنایت جدید...
ناشناس
| United States |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
من منفی دادم و اگر اجازه بدین می خواهم بگم چرا. اولا که اطلاع رسانی صحیحی درباره روند دستگیری و اعدام اگر هم واقعا اعدامی در کار باشه نشده! دوما مگر میشه هر انسانی رو حتی اگه خود شیطان هم که باشه به این سرعت اعدام کرد؟! مگه کشور قانون و دادگاه نداره؟‌ این چه روند قضایی هست که افرادی فاصله دستگیری و اعدامشون زیر یک ماه بشه؟ از هر طرفی به قضیه نگاه کنی شک آوره. در آخر اینکه چه دلیلی داره هر حرفی در بخش نظرات نوشته بشه رو قبول کرد؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
باید اطلاع رسانی میکردند دلمان خنک میشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
ما منفی دادیم چون خبری نشده تازه دیروز گفتند که عوامل در محل جنایت اعدام خواهند شد حالا کو تا چند تا بیچاره رو بگیرند و بجای عوامل اعدام کنند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
راه حلش اعدام نیست
این بدبختام که رفتن اما از قدیم گفتن پیشگیری بهتر از درمان است
دلیل اینکه 4 تا جوون ایرانی به چنین پستی ای بیفتن مهمه نه اینکه کار از کار گذشت بیان و با 4 تا اعدام بگن امنیت برقرار شد !
ناشناس
| United States |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
چرا چاخان میگی
zahra.z
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
برای امنیت جامعه برخورده جدی لازم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اراذل و اوباش به هر حال چاقو و قمه دارند ! حمله میکنند ! خطرناکه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خطرناکه حسن!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینجا ایران است زیر 14 ساله ها نگاه نکنند چون ایران جای ترسناکی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خطرناکه حسن
سعید
| United States |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این ارازل توباش هم به نوعی قربانی نا بسامانی های اجتماعی هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینطور که محمد جعفر این بالا گفته ((قر کمر)) این جوونا خطرناک تره!!! حتی از بمب هسته ای خطرناک تر...75 میلیونو میکشه... خب اینارو بفرستیم اسرائیل پس همشونو در جا میکشن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چون خطرناکند پلیس نباید سریع پیگیری کنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته به گفته مقامات پلیس، با توجه به بازتاب و تبعات این حادثه در جامعه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این درگیری «به صورت ویژه» در دستور کار پلیس آگاهی و دستگاه قضایی استان قرار گرفت
یعنی روزی چنصد نفر با این وضع کشته میشن ولی چون بازتابی نداره باید برن چنتا رقاصو بگیرن که چاقو قمه ندارن از خودشون دفاع کنن
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نه عزیز مشکل اینجاست وقتی جلو این اراذل واوباش تو این صحنه ها در میای قاضی اولین حرفش اینه میگه به شما چه دخالت کردی اول هم تو رو میبرن زندان خوب نتیجشم میدون دادن به ارازل البته ماشالله و صد البته ماشالله به پلیس که معمولا بعد درگیری دخالت میکنه تا مبادا ماموران محترم صدمه ببینن
ناشناس
| United States |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ولی چهار تا جوون فقط تارو تنبک دارند و خطری ندارند.
کریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مرگ بر آمریکا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
همین! لطفا مسئولان رسیدگی کنند! بنظر من قمه کمتر تیز شده ملی لازم داریم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناك جان ممنون.
تهروني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا براي پليس تنها چيزي كه اهميت دارد امر به معروف كردن است و جلو گيري از برگزاري پارتي هاي شبانه است !!!!!!!!
مسیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
متاسفانه هر جا بوی درگیری فیزیکی به مشام پلیس برسد پلسی اهمال کاری میکند
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فاصله قوای اجرایی قضایی و انتظامی ما با توصیه های دینی و مشی اعمه به سالهای نوری می رسه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ماجرای هپی نشان داد همه چیز را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مردم چیزی رو که میبینن میگن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همه جای دنیا مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می کنن اما اینجا برعکسه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نیروی انتظامی کارش شده فقط تعویض کارت هوشمند گواهینامه و دادن جریمه و خلافی ماشین در واقع بنگاه اقتصادی
دیگه از امنیت جامعه دست برداشته و به حال خودشون رها کرده
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام آیا قیاس غیر منصفانه بود .چطور پلیس وقتی عدهای به بیمارستان حمله کردند وارد عمل نشد وخواب تشریف داشت ولی برای دستگیری چند جوان که شاید عرف جامعه را زیر پا گذاشته باشند ولی خسارتی به کسی وارد نکردند چنان افاده می آید ومیگوید ظرف 2ساعت چنین وچنان کردیم که اگر کسی نداند می گوید چه نیروهای ورزیده وموثری هستند .که اصلا این گونه نیست نیرویی بی تفاوت ونا کارامد .هستند
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تک تک قمی ها سابقه برخورد با این افراد روانی و دیگر آزار را دارند .
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقاااااااااا ولش کن.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا یه مرجعی به افکار عمومی جواب بده که ضرورت پیگیری موضوع اون کلیپ اصلا چی بوده و چه دردی از جامعه دوا میکرده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همه اینها برای اینه که جوانها از گیر دادن به جوانها گشت مواد و معتاد را بندازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدای من.
شرم بر صدا و سیما.
کمال ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هرجای دنیا بود رئیس پلیس رو به چهار میخ میکشیدن. اما اینجا ارزش جون با بادمجون یکی هست.
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پخش تلویزیونی از جوانان رقصنده ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همین دیگه! ادامه ماجرا و دستگیری اراذل و اوباش به جایی نخواهد رسید.
پلیسی که همه توانش صرف روسری دختران مردم بشه از این بهتر عملکردی نمیتونه داشته باشه! حقیقت اینه. حالا هر چی میخواید بگید.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خنده داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هار هار هار !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خنده دار؟!!!
باید خون گریه کنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گریه هم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این خنده ما از گریه غم انگیز تر است، کارمان از گریه گشته بر آن میخندیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گریه داره دوست عزیز ( به حال خودمون )
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گریه داره
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کجای این ماجرا حنده داره! وای برما!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مرگ کجاش خنده داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته خنده تلخ تر از گریه!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تنها حسی که حین دیدن فیلم بهم دست نداد حس خنده بود. توی بیمارستان! طرف میره میاد رجز میخونه هیچکس هم نیست جلوشو بگیره ولی جرات داری کار سیاسی کن از در و دیوار جان برکف میریزه! تاسف داره نه خنده. البته میدونم منظور شما از خنده دار کنایه بود. تنها چیزی که خنده داره وقاهته...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گریه داره عزیزم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلاخی یک نفر خنده داره؟عدم وجود آزادی خنده داره؟!!! بابا ای ول به تو!
حسام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
می خندی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!1
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اره خیلی خنده داره...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وضع قم از این حرف ها خراب تره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پليس ايران فقط توانايي مقابله با جوانان ساده (سوسول‌ها) را دارد و حتي توان مقابله با دزدان را هم ندارد
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما 6 ساعت رو با 15 روز مقایسه کن...مقایسه کردی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وافعا، از نیروی انتظامی باید تشکر کرد. چه شش ساعت،چه 15 روز
ایرانی
|
Germany
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مقامات و ماموران کشور ما فقط دنبال خلاف های با اهمیت هستند مگر جان افراد اهمیتی هم برای آنها داردکه اقدامی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آفرین برنیروی انتظامی که رقصندگان را در مدت شش ساعت بازداشت کردند وخطر بزرگی که کشور را تحدیدمیکرد ازبین بردند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خواهش می کنم چاپ بفرمایید. تابناک عزیز تلاش شما برای رعایت اعتدال برکسی پوشیده نیست و کاملا قابل ستایش است. اما آوردن یک مثال هیچ چیز را رد و یا اثبات نمی کند. باید دید که چرا مردم این مثال ها را می زنند. یعنی در جامعه چه دیده اند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یکی از نزدیکان من درخانه شخصی خودش به قتل رسیده و الان 1 سال و 4 ماه از این تاریخ میگذره ولی هیچ حرکت مثبتی از اداره آگهی وپلیس شهرستان دیده نشده
حتی اینقدر وقت تلف کردن که سابقه آنتنهای موبایل هم از دستمون رفت

فقط وفقط کاغذ بازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر اینها اعدام نشن توهمین بحبوحه پیچیدن قضیه در مردم،تأثیری که باید بگذاره رو نمیذاره ، امیدوارم نکشه به دو سه سال دیگه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابی جان بارها شاهد این بودم که پلیس تو دعواها فقط تماشاگر بوده دلت خوشه ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگه میتونستن مرزبانها رو این مدت کم آزاد میکردن
metycpu
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما مطمئن باشید اگر فیلی از این اتفاق وجود نداشت و پای آبروی نیروی انتظامی در غضای مجازی مطرح نبود عمرا بعد از 15 روز هم پیگیر این اتفاق نمی‌شد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کسی که از سلاح سرد و گرم استفاده میکنه مفسد فی الارضه و حکمش اعدام. اما متاسفانه قوه قضائیه با اراذل و اوباش با رافت برخوردمیکنه نه با قاطعیت.
بچه مسلمون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
.
تابي جون حالا مثلن خواستي بگي قيمه قيمه كردن يه آدم تو مكان عمومي از آب بازي تو پارك قبحش بيشتره؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
درمورد اول که قیاس شده با رقصنده ها باید بگم که رقصنده ها توی خونشون نشسته بودند و جایی فرار نکرده بودند، در ضمن کار به جاهای سیاسی نکشیده بود
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فیلمش که نمیخونه ؟؟؟
تا وسطش میره قطع میشه ؟؟؟؟؟

جوابگو باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یکی از نزدیکان من درخانه شخصی خودش به قتل رسیده و الان 1 سال و 4 ماه از این تاریخ میگذره ولی هیچ حرکت مثبتی از اداره آگهی وپلیس شهرستان دیده نشده
حتی اینقدر وقت تلف کردن که سابقه آنتنهای موبایل هم از دستمون رفت

فقط وفقط کاغذ بازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دالاس قمزاس!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناك جان سعي داري توجيه كني ولي ضعيف بودني.
metycpu
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما مطمئن باشید اگر فیلی از این اتفاق وجود نداشت و پای آبروی نیروی انتظامی در غضای مجازی مطرح نبود عمرا بعد از 15 روز هم پیگیر این اتفاق نمی‌شد!
عسکریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناک تشکر تشکر تشکر
پلیس عزیز روی پشت بام این بیمارستان گروهی قصد شادی کردن دارند .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ایرانه دیگه!! اینجا جرم رقصیدن و شادی کردن تو خونه خودت و حتی پوششت از آدم کشی و سرقت بیشتره!
سليمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هر كدام از اين حوادث در جاي خودش قابل تامل هست.اگر پليس جايي خوب عمل مي كند نبايد اين حسن را با جاي ديگري كه كوتاهي كرده ناديده بگيريم.
sina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آخه آدم کشی و دزدی که تو این مملکت جرم نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت.
پانزده روز بعد؟؟؟؟؟؟؟
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من از این فیلم متوجه نشدم کی کشتش ! انگار دو نفر بودند به 5 نفر ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کلا پلیس ایران همینه .دنبال کارای بی درد سر میگرده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا که؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
در اهمال کاری پلیس در برخورد با شیشه فروشان و اراذل و اوباش و ... که شکی نیست.البته تمام بدبختی این مملکت از اجرانشدن قوانین قضایی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کجا داریم زندگی می کنیم.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ای بابا ، هر ماه یه قتل اینجوری (تو دعوا ) تو منطقه نیروگاه قم اتفاق میفته ، کیه که جواب بده ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ای بابا ، هر ماه یه قتل اینجوری (تو دعوا ) تو منطقه نیروگاه قم اتفاق میفته ، کیه که جواب بده ...
مهشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دیگه شعار دادن بسه بیاید واقعیات رو قبول کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمی تونید کاری کنید جمع کنید برید
امیرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به نظرم 3 نفر ازشون رو جلوی خود بیمارستان شهید بهشتی روز چهارشنبه 93/2/31 اعدام کردند.
البته من اینطور شنیدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت.
پانزده روز بعد؟؟؟؟؟؟؟
zeia
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام
وقتی در جامعه ای مردم به قول معروف احساس کنند که مملکت بی صاحب است انجام این کارها خیلی دور از انتظار نخواهد بود......وقتی اختلاص میکنند و میروند کانادا یا با 200 تا سرعت میروند و میزنند زیر گوش مامور دولت....این همه نشان میدهد که خیلی هم صاحب نداره
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا صحنه ها دردناک بود امیدوارم سازمان های ذیربط سریعا اقدام کنند..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی چی که نیروی انتظامی باید قرارداد رو امضا کنه؟ این از وظایف نیروی انتظامی هست که تو این مراکز حضور داشته باشه . بعدش هم این جوونهای شاد اسمشون رو تو کلیپشون نوشته بودن . حالا شادی جرم شده؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کی آزاد میشن ؟ لطفا اینو هم اعلام کنید مردم آمادگیشو داشته باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ما فقط داشتيم (فرهنگ، تمدن و...) الان هيچي نداريم ... متاسف شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالا فرض کنیم داستان این یک مورد به شرحی که شما گفتین باشه اما در این رابطه چند نکته وجود دارد:
1- آیا تابناک به عنوان یک سایت خبری و دیده بان معضلات جامعه وکیل نیروی انتظامی شده؟ یعنی نیروی انتظامی به این عریض طویلی اینقدر مظلوم شده که شما باید عملکردش رو توجیه کنین یا مساله ترس و تهدید در میان است؟
2- نگرانی ای که مردم دارن و هر روز آن را تجربه میکنند اینست که برای مسائل به مراتب مهمتر گاها چند ماه طول میکشد که مجرم دستگیر میشود یا بی عملی نهادهای امنیتی به موقع لزوم مثل میدان کاج.
3- چیزی که مهم است احساس امنیت در جامعه است و این مساله نه با توییتر و یوتیوب و سایتهای مغرض از بین میرود و نه با دفاع کردن نا مربوط این احساس امنیت بیشتر میشود.
منتشر کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اخه رقصیدن در خانه خودمان جرم است .پس دزدها دزدی کنید تا همیشه ماگریه کنیم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جالبه طرف یک لیوان اب می خوره می فهمند این ها به همین سادگی وارد بیمارستان شده و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
در مورد بیمارستان قم موردی از رقص و آواز و حرکات موزون و کشف حجاب مشاهده نشده لذا شامل پیگیری خاصی نمی باشد.
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابی جان تو هم خوب بلدی یکی به نعل بزنی و یکی به میخ. حتما می دونید که برای اینکه سایت خبری قوی داشته باشین، مهمترین عوامل آن، صادق بودن و نترس بودن است.
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چقدر ما ادعامون میشه..
ما مسلمونیم؟
مسلمونی به اسم نیست :)
ما ضعیف کُشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اوج امنیت
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من اهل قم هستم.
يادم هست پارسال كه در اورزانس بيمارستان بستري بودم يك بيمار كه واقعا درد مي كشيد از روي ناراحتي با انتظامات (پليس بيمارستان) درگيري لفظي پيدا كرد.متاسفانه با اين بيمار چنان بد برخورد شد كه انگار مجرم به تمام معناست!!!!
حالا اون مامورهاي خشن بيمارستان كجا هستند!!
آيا جان دادن اين آدم تا حدودي به سستي پليس برنمي گردد؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
]چر اینقدر با تاخیر این خبر رو دادید.
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دستگیری گروه هپی سیاسی بود
یه بنده خدا
|
Netherlands
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما بعد از این همه کار رسانه ای هنوز نمیدونید دزدی، قتل، غارت، تجاوز، رشوه و تخطی از قانون جرم نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
براي خودم كه در اين كشور زندگي مي كنم متاسفم
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قم اصلا امنیت نیستش. 72ملت که میگن یعنی همین.از هر جایی که شما فکر کنی ریختن تو این شهر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خوب اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید ببینیم ورودی ها چیست:
یک گروه از ارازل رقصنده داریم که کلیپی خواندند و 6 ساعته بازداشت شدند.
یک گروه از قاتلین داریم که مقتول را تا بیمارستان دنبال می کنند و 10 روزه یا 240 ساعته، بازداشت می شوند.
به عبارت دیگر دستگیری مجرم به قتل برای پلیس چهل برابر مجرم رقص زمان برده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت.
پانزده روز بعد؟؟؟؟؟؟؟
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امنیت وقتی برقراره اصلا همچین اتفاقی نیفته احتمالا برادرای انتظامی اون موقع در کمین موتور گیری بودند
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اقایان نیروی انتظامی چه جوابی دارید بدید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پليس مقتدري داريم البته در گير دادن به خوشحالي مردم و چند تار موي خانم ها كه نكنه ...
اما امنيت كه وظيفه پليس نيست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی همه باید برای تامین امنیتشون با پلیس قرارداد ببندند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی خوب یکدفعه مردانه بگید نیروی انتظامی هیچ هر کی امنیت میخواد شش لول ببنده..... مگه ماجرای سعادت آباد نبود نیروی انتظامی هم در محل بود چکار کرد؟؟؟؟
تنها ماموریت نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ارازل و اوباش ممكنه براي پليس دچار هزينه كنه. دستگيري چند تا جوون كه خيلي ساده تره. يه حساب ساده 2*2=4
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مقتول خود جزو اراذل واوباش بود که چندین مورد در گیری داشته ویکی از ناهیان منکر را نیز با ضربه چاقو قطع نخاع کرده بود
البته حکم اعدام 4نفر از این اراذل واوباش صادر شده
مملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگه در این محل پلیس هم بود هرگز با اون نفرات درگیر نمیشد چون اگه یه ضربه به اونا میزد باید دیه هم میداد مثل محیط بانان عزیز که تا پای اعدام هم رفتند ولی دونفرشون رو که در مازندران زخمی کردن از ترس محاکمه نتونستن دست به شکارچیا بزنن
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر تو هم کمی از این قاتلا نداریا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناك جان چرا اين موضوع رو لوس ميكني
آرما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چقدر نیروی انتظامی در این موارد ضعیف عمل میکنه ! حیف حقوقی که میگیرن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چه موقع میخواهید باور کنید که این نطام فقط برای ترساندن افراد بی گناه جامعه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یا پلیس
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما 6 ساعت رو با 15 روز مقایسه کن...مقایسه کردی؟حالا جواب بده ببینم اگه این به قول شما سلاخی توسط دوربین ضبط نشده بود و مردم ندیده بودنش هم پلیس اینجوری پیگیریش میکرد؟
به نظرم بهتره به جای توجیه بی مسوولیتی های پلیس، به فکر راه حل باشیم نویسنده ی گرامی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دو روز پيش پنجشنبه ميخواستن اعدامشون كنن كه نكردن تا يكي دو روز اينده ايا اعدام كنن يا نه.
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر بز رو آب دادي
ول كن اون كامپيوترو
پاشو برو صحرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اشتباه از پرسنل بیمارستان بوده!
وقتی زنگ زدن 110 به جای اینکه بگن اینجا زد و خورده و دارن یه نفرو میکشن! باید میگفتن اقا بیاید اینجا چند نفر شادن دارن اواز میخونن و اون یکی هم رو زمین افتاده حرکات موزون انجام میده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمی دونم چق بگم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سال1393هستيم نه سال1357
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قابل توجه اقایان سردار احمدی مقدم وسردار رادن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پس چه حقوقی می گیرن این حراست بیمارستان؟؟!!!
همشون موش شده بودن که!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی تو این مملکت ارازل و اوباش غیر سیاسی هم وجود دارند و آدم هم میکشند ؟ عجب مملکتی شده بدتر از زمانهای قدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نتیجه اخلاقی اینکه همه مردم باید با پلیس قرارداد امنیتی امضاء کنند و اگرنه اگر روزی در هر جایی کشته شوند پلیس مقصر نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
متاسفانه وقتی تمامی سازمان ها ، ارگان ها و نهاد ها در یک کشور وارد جریان های سیاسی شوند از انجام وظیفه اصلی خود باز می مانند.
احتمالا یکی از دلایل سلیقه ای و موردی عمل کردن نهادها در ایران سیاسی بودن اقدامات آنهاست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عجب طرز فکری
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حکم اینها فقط اعدام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳