بازدید 5303
۵

متادون، بهانه جنایت خونین

کد خبر: ۳۹۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ 05 May 2014
رییس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری عامل قتل فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی که به دلیل اعتیاد این فرد را با ضربات چاقو از پای درآورده بود خبر داد.

به گزارش فرهیختگان، سرهنگ عالیزاده گفت: در پی اعلام گزارشی توسط مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اردبیل مبنی بر قتل مردی با شیء برنده، ماموران در محل حاضر شدند و جسد مردی حدودا 65‌ساله را داخل مغازه مشاهده کردند.

وی افزود: بررسی اولیه نشان می‌داد تعدادی از اقلام و وسایل داخل مغازه به هم ریخته و مقتول به حالت درازکش کنار تخت تزریقاتی انتهای مغازه به پشت روی زمین افتاده و در وضعیت خون‌آلود قرار دارد. در بررسی بیشتر مشخص شد مقتول در اثر اصابت ضربات جسم تیز و برنده به گردن و سینه به قتل رسیده است.

در بررسی‌های به‌عمل‌آمده چند بسته‌ قرص‌های محرک جنسی، ترامادول و همچنین دو عدد سرنگ که حاوی مایع مشکوک بود و مبلغ یک‌میلیون‌و 500هزارتومان وجه نقد کشف شد.

عالیزاده در ادامه گفت: بررسی‌ها نشان داد مقتول از لحاظ اخلاقی و رفتاری مورد تایید اهالی محل بود و با هیچ‌کس اختلاف و مشکل نداشت. او در مغازه‌اش علاوه بر لوازم آرایشی و بهداشتی به معتادان متادون می‌فروخت.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری معتادان ساکن در محل گفت: در نهایت متهم به قتل شناسایی شد و عنوان کرد برای تهیه متادون نزد مقتول رفت اما به دلیل همراه‌نداشتن پول کافی، مقتول از ارایه متادون خودداری کرد و این فرد نیز با استفاده از چاقو این فرد را به قتل ‌رساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مقتول از لحاظ اخلاقی و رفتاری مورد تایید اهالی محل بود !
چند بسته‌ قرص‌های محرک جنسی، ترامادول و همچنین دو عدد سرنگ که حاوی مایع مشکوک بود کشف شد.مقتول به حالت درازکش کنار تخت تزریقاتی انتهای مغازه به پشت روی زمین افتاده! او در مغازه‌اش به معتادان متادون می‌فروخت!
چه شغل کثیفی
معتاد یه بیماره و همه اختیارش دست این بیمارریه
نباید با هاش این کارو میکرد
هم خودش بدبخت شد هم این بیچاره رو بدبخت تر کرد
خوبه يه معتاد كم شد قاتلوا هم بكشيد دو معتاد كمتر و زندگى بهتر
چرا پولای مقتولو بر نداشته ؟
پس مقتول هم چین ها که اهالی گفتن نبوده و خیلی هم زیرکانه کارهای خلاف می کرده و اینم آخر عاقبت فروش مواد مخدر
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی