بازدید 27127

پیش‌بینی درآمد فردوسی‌پور از جام جهانی

کسانی که با کار تهیه در تلویزیون آشنا هستند می‌دانند تهیه‌کننده طرف قرارداد با صدا و سیماست و پول برنامه نیز به وی پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ 04 May 2014
درست در زمانی که فردوسی‌پور در حال محاکمه فوتبالیست‌های ملی‌پوشی بود که باید جسم و ذهن خود را آماده حضور پرافتخار در جام‌جهانی کنند، خبری اعلام شد مبنی بر اینکه عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده برنامه‌های جام‌جهانی در تلویزیون شده است. این یعنی قرارداد چندصد میلیونی جدیدی برای حداکثر دو ماه.

به گزارش وطن امروز، کسانی که با کار تهیه در تلویزیون آشنا هستند می‌دانند تهیه‌کننده طرف قرارداد با صدا و سیماست و پول برنامه نیز به وی پرداخت می‌شود. اگر این برنامه در ایام برگزاری جام‌جهانی هر روز پخش شود در مجموع حدود 40 برنامه (با برنامه‌های قبل و بعد از بازی‌ها)‌ حدود صد و پنجاه دقیقه‌ای یعنی 6000 دقیقه (حداقل)‌ پخش خواهد شد که با کمترین رقم حدود دقیقه‌ای یکصد هزار تومان،‌ یعنی 600 میلیون تومان به فردوسی‌پور پرداخت خواهد شد.

البته اگر به ازای هر مسابقه جام‌جهانی یک برنامه پخش شود، با توجه به برگزاری 64 مسابقه و نیز برنامه‌های قبل و بعد بازی‌ها حدود 80 برنامه 150 دقیقه‌ای یعنی 12000 دقیقه برنامه و حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان به فردوسی‌پور پرداخت خواهد شد.

ممکن است این اعداد و ارقام صحیح نباشد اما قطعا فردوسی‌پور می‌تواند با اسناد و مدارک رسمی و نه فقط حرف، آنها را ثابت کند. پس بهترین راه در این باره انتشار قراردادهای فردوسی‌پور مثل افشای قراردادهای بازیکنان است. البته همه این پول به فردو‌سی‌پور نخواهد رسید و به عوامل برنامه هم اختصاص خواهد یافت اما به هرحال باید شفاف‌سازی صورت گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۴
انتشار یافته: ۲۱
1- اول اینکه تخصصشه
2- دوم اینکه بهتر از اون تو ایران نیست
3- آیا برای برنامه های دیگه کالبد شکافی می شه
4- خیلی با غرض نوشته شده
ما ایرانی ها عادت داریم فقط درامدهای دیگران را بشماریم وبه توانمندیهای افراد توجه نداریم ودر واقع افراد خلاق وخلاقیت را زیر سئوال میبریم
کاملا موافقم
خوب که چی؟ باز در مقایسه با سایر برنامه های دیگه سیما که بی هزینه هم نیستند، بیننده های بیشتری داره.
من نفهمیدم شما به چه چیزی اعتراض دارید؟
این که یک برنامه تلویزیونی 600 میلیون یا 1 میلیارد هزینه دارد که به تهیه کننده پرداخت می شود؟؟؟
در مورد بازیکنان و مربیان نسبت کیفیت و پول پرداختی بسیار پایین است و این موضوع مورد اعتراض مردم قرار گرفته. در صورتی که اتفاقاً کیفیت برنامه های ارائه شده توسط فردوسی پور بسیار بالا بوده، چه اشکالی دارد یکی پول کیفیت کارش را بگیرد؟
یه نفر هم که کارشو بلده و خوب انجام می ده رو می خاین نابود کنید؟؟؟ هر چی می گیره نوش جونش !!! مگه درامد بقیه تهیه کننده ها شفاف سازه شده که گیر می دین به عادل. لااقل فردوسی پور کارشو بلده
چقدر حسودین شما!
بالاخره فردوسی پور تو ایران تک است
این پول باید گیره چه کسی بیاد که از عادل و گروهش لایق تر باشند. اگه قرار باشه گیر کسی بیاد این پول حق گروه عادل فردوسی پوره
سلام
چه استدلال مسخره اي !!!!!!!!
اولاٌ اگه بنا به اينجور قياس كردنه . پس بگيد تفاوت ديدن برنامه هاي جذاب فردوسي پور با بازي هاي مزخرف اكثر بازيكنان در ليگ.
دوماٌ : اين برنامه ها اگه پولي بابتش پرداخت بشه حداقل ارزش ديدن داره ولي بازي بازيكنان به اصطلاح ميلياردي چي ؟
سوماٌ : اين بابا هر وقت بهش پول دادن صاف و صادق گفته به همه . اما بازيكنان چي ؟ حتي حسابرس هاي خبره هم عاجز شدن از محاسبش.
چهارمآٌ : حداقل مالياتش رو ميده ولي بازيكنان چي ؟ همش زير آبي و فرار مالياتي و آخرش هم ....
پنجماٌ : همه پول رو خودش ميگيره و براي اجراي برنامه هاش به هركي هر چقدر دوست داشته باشه ميده و مسئوليتشم قبول ميكنه . اما بازيكنا چي ؟ حق اصغر و ممد و علي و تمام افراد از مدير عامل و كادر فني و ... آخرش هم هيچ مسئوليتي رو قبول نميكنن.
ششماٌ هر وقت تو فوتبال يه بار . فقط محض رضاي خدا يه بار شفاف سازي شد اون وقت بگيد فردوسي پور هم براتون صد بار شفاف سازي كنه .
که چی ؟
600 میلیون تومان برای6000 دقیقه پول زیادیه؟
معلومه که از هزینه ها هیچی سرت نمیشه
خیلی برای چند دقیقه دقیقه این همه پول می گیرن
فردوسی پور به خاطر تواناییهاش مدارج ترقیو طی کرد
نوش جونش پول زحمتشو ميگيره . اختلاس كه نميكنه.
به نظر من شفاف سازی هر قراردادی که از محل بودجه عمومی صورت می گیرد, مانند قراردادهای صدا و سیما، هم مثبت است و هم ضروری. به نظرم برای این که شبهه ای پیش نیاید رسانه ها -شامل روزنامه ها و سایتها- باید پیش تاز باشند.
پیشنهاد می کنم وطن امروز هم منابع مالی خود را به طور شفاف اعلام نماید.
از فردوسی پور هم می خواهیم این کار را با شجاعت انجام دهد تا برباد دهندگان بیت المال در قالب قراردادهای ناجوانمردانه در فوتبال نتوانند از آن به عنوان چماق برای ساکت کردن ایشان استفاده کنند.
خب تابناک عزیز...بالاخره یکی باید تهیه کنندگی این برنامه ها رو انجام بده. شما اگه بهتر از فردوسی پور سراغ داری معرفی کن به آقای ضرغامی که باهاش قرارداد امضا کنه...
نوووش جووونش... حداقل يه زحمتي براي فوتبال اين مملكت كشيده.
امارتون اصلا صحیح نیست !
جهت اطلاع بازی همزمان را چگونه توجیح کردید؟ یعنی ایشان میتونه چند برنامه همزمان در یک شبکه روی انتن داشته باشه؟!!!!!!!!!!!!!!!
هزینه های ساخت یک برنامه را محاسبه نکردید؟ !!!!!!
صدا و سیما برنامه را کلی خریداری میکنه و نه دقیقه ای .... اونی که دقیقه ای و ثانیه ای هزینه داره اگهی تبلیغاتی هست و نه برنامه ! که درآمد تبلیغات متعلق به صدا و سیما و اسپانسر هاست ! و نه تهیه کننده ! نویسنده گویا از روال برنامه سازی و فروش و پخش برنامه بی اطلاع است ! و فقط برای تسویه حساب این مطلب را نوشته !!!
من برنامه نود را دوست دارم اما چرا فقط فردوسي پور مي تونه همه را نقد كنه؟؟ جديدا عادل فردوسي پور خيلي مغرور شده و اصلا به كسي اجازه نمي ده بهش حرفي بزنه!!!
سلام
اصلا دلیلی نداره که ایشون شفاف سازی بکنه . مگه تو برنامه های قبلی جام جهانی شفاف سازی شده بود ؟
بنظرم تحلیل خیلی آبکی ای بود اگر نظرت تخریب نبوده بنده خدا خودت میگی همه عوامل بعد اینو حساب نمی کنی کی خلق الله را لااقل سرکار میزاره و از بغلش صدا وسیما درآمد چند هزار میلیاردی تبلیغات در میاره لااقل می گفتی خود فردوسی پور قراردادهای تبلیغات رو می بنده!!!!!!
ببین فردوسی پور زده کاز و کوزه دلال ها رو خراب کرده داد همه در اومد !!!!!!!
امیدوارم مبلغ درست باشد این حق فرد تحصیلکرده و سختکوشی است که بابت چنین کار عظیمی چنینی پولی بگیرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار