بازدید 10170

اجیر کردن ۲ آدمکش برای قتل پدر طلافروش

کد خبر: ۳۹۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ 01 May 2014
پسرجوان برای قتل پدر طلافروشش، ۲ آدمکش اجیر کرد تا به ارثیه میلیاردی برسد.

به گزارش همشهری، او پیش از این نیز قصد داشت با مسموم کردن پدرش او را بکشد اما نقشه‌اش عملی نشد.شامگاه یکشنبه 7اردیبهشت‌ماه اهالی خیابانی در یکی از شهرهای استان لرستان صدای تیراندازی شنیدند و به خیابان آمدند. آنها همزمان 2 جوانی که سوار بر موتور بودند را دیدند که به سرعت پا به فرار گذاشتند.

شهروندان با مشاهده پیکر خونین پدر و پسری که مقابل خانه‌شان افتاده بودند، موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و به تحقیقات میدانی پرداختند.

بررسی‌ها نشان می‌داد مرد میانسال طلافروش بوده که بعد از بستن مغازه، محل کارش را ترک کرده و راهی خانه‌اش شده بود. مأموران احتمال دادند که وی در بین راه پسرش را دیده و با هم به سمت خانه حرکت کرده بودند. آنچه مسلم بود این پدر و پسر بعد از پارک کردن ماشین، هنگامی که پیاده شدند تا به سمت خانه بروند هدف تیراندازی قرار گرفتند. بعد از انجام تحقیقات اولیه، پیکر خونین پدر و پسر به بیمارستان منتقل شد اما پدر بر اثر شدت خونریزی به کام مرگ رفت. همچنین پسرجوان که از ناحیه شکم تیر خورده بود، تحت درمان قرار گرفت.

ردپای پسر در جنایت

به‌دنبال این حادثه، ‌تیمی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای افشای راز جنایت و شناسایی موتورسواران مسلح آغاز کردند. اقدامات اطلاعاتی در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مشخص شد یک آشنا پشت این ماجراست.

 این آشنا کسی جز پسر طلافروش نبود که خودش نیز در این حادثه مجروح شده بود. با افشای این حقیقت، کارآگان روز گذشته راهی بیمارستان شدند و به بازجویی از پسر مقتول پرداختند. وی وقتی شواهد و مدارک را علیه خود دید به ناچار لب به اعتراف گشود و کلید معمای جنایت را در اختیار تیم تحقیق قرار داد.

این پسر جوان گفت: پدرم طلافروش بود و ثروت زیادی داشت. طمع ارث و میراث باعث شد که فکر قتل او به سرم بزند. برای اجرای این سناریو، چندین نوبت پدرم را مسموم کردم اما نقشه‌ام عملی نشد. برای همین در مرحله بعد تصمیم گرفتم برای کشتن او قاتل اجیر کنم.

وی ادامه داد: 2 جوان موتور سوار را می‌شناختم به آنها وعده دستمزد میلیونی دادم و خواستم تا سد راه پدرم شوند و با شلیک گلوله او را بکشند. آنها هم قبول کردند. روز حادثه درحالی‌که همراه پدرم بودم، 2 جوان موتورسوار وارد کوچه شدند و 3گلوله به سمت پدرم شلیک کردند. یکی از گلوله‌ها کمانه کرده و به من خورد. برای همین من نیز مجروح شدم البته شانس آوردم که زنده ماندم.

سرهنگ دالوند رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده در بیمارستان تحت نظر پلیس است و تحقیقات برای دستگیری آدمکشان اجیر‌شده ادامه دارد تا زوایای پنهان آشکار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳۱
با هزاران خون دل خوردن پسر بزرگ کن آخرش هم بشودقاتل خودت .خدایا پس انسانیت کجا رفته که بخاطرمال دنیا اینهمه بی شرفی وبی غیرتی میکنند وانشاالله هیچ خیری اززنده بودنت نبینی ای پسر....
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اگر پول حلال داده بود به این بچه، هیچ وقت چنین نمی شد.

گرگ زاده عاقبت گرگ شود
گرچه با آدمی بزرگ شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
طلا فروشی در موقع مرگ فقط 40 تن طلای خالص
و 5 باب مغازه و چندین خانه قصر مانند و ... داشت!
با سلام،
پسر كو ندارد نشان از پدر، تو بيگانه خوانش مخوانش پسر

پسر:  2 جوان موتورسوار وارد کوچه شدند و 3گلوله به سمت پدرم شلیک کردند. یکی از گلوله‌ها کمانه کرده و به من خورد. برای همین من نیز مجروح شدم. البته شانس اوردم كه زنده ماندم.

اين پسر نا خلف حتى در تحقيات پليس نيز خوشحالى خود را از كشتن پدرش نميتواند پنهان كند و مثل اينكه بى صبرانه منتظر دريافت ارث و ميراث پدر مقتولش است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
استدلال شما غلط است زیرا
پسرنوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد
ضمنا"طبق قانون این فرزند یک ریال هم ارث نخواهد برد.
به كجا داريم مي رويم ؟؟ پسر براي قتل پدر آدمكش اجير مي كند!!!!!!!!!!!!!!!
حالا به این ثروت رسیدی
میخوای چکارش کنی؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
میخاد زن بگیره پسری بیاره تا بکشدش
احترام پدر واجب است اون بنده خدا که عمر نوح نداشت بالاخره روزی میمرد وتو هم به ثروت میلیاردی میرسیدی.
قديمي ها مي گويند:پسر ها تا موقعي كه پدر نشوند قدر پدر خودشونو نمي دونند.چه شبها كه اين پدر بيدار نشسته تا پسرش تب نكنه ،چه زحمتهايي كه براي پسرش نكشيده ، هرچقدر هم كه پدرش بد بوده بالاخره به اندازه يك شب هم شده زحمت پسرشو كشيده كه به اين سن رسيده،حالا آقا پسر مزد زحماتشو داده،ببين فرزند اون پسر چي ميشه.
خدایا. چه فرزندانی پیدا میشوند. باور کنید یکی از دلایلی که ازدواج در جامعه کم شده، ترس از چگونگی تربیت فرزند است.
عجب دوره و زمانی شده ؟ راست گفتن آدم نمیشه به چشم سر خودش هم اعتماد کنه . ضمنا قابل توجه پدر های پولدار خصیص جهت اطلاع واقدام موثر وبه موقع (زمانه عوض شده ها به خاطر جناب پول چه کارهامیشه کرد)
پاسخ ها
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اسمال آقا خسیس درسته
این پدر همشهری ماست ورزشکار بوده ودر کاسبی به قول مردم شهر با انصاف.ولی شیطان قویتر از این حرفهاست.
خاک تو سرش کنن


در ضمن اودنا که اسمشون آدم کشه یعنی قاتل ! قاتل باید اعدام بشه
چه حیوونایی پیدا میشن؟؟!!!کی اسم این رو آدم گداشته؟؟؟؟خیلی از حیووانان که خیلی به این موجودات شرف دارن
من نظری ندارم
پاسخ ها
علی
| Canada |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
پس نمی نوشتی که سنگین تر بودی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
نظر نداشتن دلیل بینظری نیست دلیل این است که زبان اعدام در برابر این شیطنت قاصر میگردد.
البته من قضاوت نمي كنم ولي هر كسي بچه دار شود پدر و مادرنيست . پدر و مادر ديدم فرزنداشان به فحشا كشيدندنه برايپول نه تحت زور فقط و فقط براياميال كثيفشان. لطفا اين طرز فكر احترام كور به والدين را ترويج ندهيد افراد بي مسوليتهم ميتوانند پدر و مادر شوند. ميزان اعمال افراد باشد نه سمت و ..
خدایا عاقبت مارو ختم به خیر فرما و اما در مورد گرگ زاده عاقبت گرگ شود باید بگم این مثل در همه جا صادق نیست در تاریخ دیدیم پسرانی رو که بد عمل بودند و پدران نیکی داشتند ادم و نوح هم چنین فرزندانی داشتند بدعملی فرزند دلیل بد بودن حتمی پدر و مادر نیست
به نظرم من حرفهای دوستان درست نیست
چراکه بنده همشهری این اقا بودم و خود و خانواده اش را از نزدیک میشناختم و ایشان ورزشکار و مردم دار و خیلی منصف در معامله بود بسیار مورد اعتماد و از معتمدین مسجد برای دادن وام به افراد بی بضاعت بود پسر بزرگ ایشان هم فرد درستی هستند و اینکه این بچه به کی رفته یا گول چه کسی را خورده نمیدانم ما خیلی ناراحت شدیم و امیدواریم خدا ایشان رو بیامرزه انسان شریفی بود
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
روحش شاد.
ای کاش با همان تیر که کمانه کرده بود میمردی خیلی نامردی خیلی نمک نشناسی خیلی پست و رذلی ؛طناب اعدام هم بر گردنت زیادیه
تا حالا هرکه آدم کشته شناسایی و دستگیر شده ، جوانها دنبال کاسبی حلال بروید خدا برکتش را میدهد
آقای بهنود این قاتل به قول شما بچه به کسی نرفته و گول کسی را هم نخورده طمع چشم و گوشش را بسته و عقلش کلید شده
پدر کش پادشاهی را نشاید
البته اون پسر حتما بهتر از بقیه پدرشو می شناخته و میدونسته که مرگ حقشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
از اسمت خجالت بکش .خیلی ازین بدترا هستن .مرگ حق همهس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
چرا نمیری قاضی بشی ، بدون خواندن پرونده از راه دور حکم صادر میکنی ؟
آقايون و خانما تو دنيا هيچ نعمتي بهتر از پدر مادر نيست،و هيچكس اندازه ي پدر مادر مارو دوست نداره حتي عشقمون گاهي شايد از روي ناآگاهي هرفي بزنن اما هميشه خير مارو خواستن در ضمن اگر مال و ثروتي دارن مال خودشونه،تو اگر مردي اگه جنم داري خودت باش تلاش كن مطمئن باش اگه عشقي تو زندگيت باشه اينجور بيشتر دوست داره چون ميتونه بش تكيه كنه اونم بي شيله پيله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل