بازدید 5191
طاهری خبر داد:

جمع‌بندی طرح اداره صدا و سیما در مجلس

کد خبر: ۳۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰ 13 April 2014
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، از جمع‌بندی طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: این طرح برای بررسی نهایی به اداره قوانین مجلس ارجاع شد.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خانه ملت، با یادآوری جزییات جلسه امروز( دوشنبه 24 فروردین ) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون طرح اداره صدا و سیما به مرحله جمع‌بندی نهایی رسید.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح اداره صدا و سیما برای بررسی به اداره قوانین مجلس ارسال خواهد شد، افزود: اداره قوانین مجلس نیز تا دو هفته دیگر نظر خود را اعلام کرده و پس از اصلاح نهایی به صحن مجلس ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح اداره صدا و سیما بیش از 50 ماده دارد، تصریح کرد: یکی از بحث‌های مهم طرح اداره صدا و سیما کارآمد شدن شورای نظارت بر صدا و سیما است.

طاهری افزود: تاکنون برخی نظرات شورا نظارت بر صدا و سیما اعمال نمی‌شد این در حالی است که با تصویب نهایی طرح مذکور جای پیگیری وجود داشته و نتایج به دست مقام معظم رهبری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: اگر نظرات شورای نظارت بر صدا و سیما اعمال نشود به دفتر مقام معظم رهبری ارجاع خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد:همچنین در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: طرح امر به معروف و نهی از منکرو همچنین طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش جمعیت در کارگروه‌های کمیسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل