بازدید 2234

بهره‌مندی ۲۲۰هزار مسافرنوروزی ازخدمات امدادی

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از بهره مندی 220 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از خدمات امدادی ارایه شده از سوی نیروهای امداد و نجات خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ 04 April 2014
قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از بهره مندی 220 هزار مسافر و گردشگر نوروزی از خدمات امدادی ارایه شده از سوی نیروهای امداد و نجات خبر داد.

مجتبی سیف، در گفت‌وگو با ایرنا، آخرین خدمات امدادی ارایه شده از سوی نیروهای امداد رسان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: از 25 اسفند 92 تا پایان 14 فروردین جاری پنج هزار و 500 مورد عملیات مختلف امداد و نجات جاده ای، کوهستان، دریایی و ساحلی، سیل و آب گرفتگی و هوایی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان حوادث یاد شده انجام شد.

سیف ادامه داد: در اجرای موفق این عملیات امدادی به 41 هزار نفر از مصدومان و متاثرین از حوادث طبیعی ،غیر طبیعی و انسان ساخت خدمات متنوع امداد و نجات ارایه شد.

وی از انتقال دو هزار و 800 مصدوم حوادث یاد شده به مراکز درمانی خبر داد و گفت : همچنین با تلاش نیروهای امدادرسان اعزامی به محل این حوادث 37 هزار و 200 نفر از آنان با ارایه خدمات امداد و کمک های اولیه در محل توسط امدادگران درمان سرپایی شدند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توضیح داد: در مدت یاد شده 127 هزار نفر از مسافران نوروزی گرفتار در شرایط اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و بین شهری ،مساجد و راهداریها اسکان اضطراری و موقت یافتند و 410 مورد عملیات رها سازی برای نجات سرنشینان خودروهای تصادفی و گرفتار در برف و کولاک توسط نیروهای امدادرسان انجام شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی