بازدید 8708
عضو شورای شهر شیراز خبر داد

پایان انتظار شیرازی‌ها برای رسیدن مترو

کد خبر: ۳۸۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۸ 11 March 2014
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا گفت: پس از ۱۲ سال انتظار ۵ واگن قطارشهری که برای خرید آنها ۶ میلیارد تومان هزینه شده است از گمرک ترخیص شده و از فردا برای انجام تست بر روی ریل می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ابراهیم شعرا عصر امروز در سی‌وششمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه تست واگن‌های قطار شهری شیراز یک ماه طول می‌کشد،  اظهار کرد:  5 واگن قطارشهری که برای خرید آن‌ها 6 میلیارد تومان هزینه شده است از گمرک ترخیص شده و از فردا برای انجام تست بر روی ریل می‌رود.

محمود‌رضا طالبان، نائب رئیس شورای شهر شیراز، از نرخ بهای خدمات به اتباع خارجی مجاز در سال 93 خبر داد و اظهار کرد‌: در سال 93 اتباع خارجی مجرد برای دریافت خدمات باید 200هزار تومان، سرپرست خانوار  130 هزار تومان و به ازاء هر نفر تحت تکلف نیز  100هزار تومان بپردازند.

نرخ پارکینگ‌های مکانیزه شهرداری 56 درصد افزایش یافت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا اظهار کرد: هم اکنون نرخ پارکینگ  مکانیزه شهرداری به ازای 24 ساعت 5000 تومان است که این میزان  در سال 93 به 8000 تومان افزایش می‌یابد.

‌احمدرضا نقیب زاده با بیان اینکه ورودی خودرو به پارکینگ مکانیزه به ازای هر ساعت به 1000 تومان  افزایش یافت، افزود: ورودی تا یک ساعت توقف  1000 تومان  و هر ساعت اضافه  700 تومان افزایش می‌یابد.

وی با بیان ورودی پارکینگ موتور سیکلت‌ها نیز از 150 تومان به 200تومان افزایش یافت، خاطر‌نشان کرد: به ازای هر ساعت توقف نیز موتور سواران باید 150 تومان بپردازند.

نقیب زاده با بیان اینکه نرخ ورودی پارکینگ‌های توقیفی هر دوره زمانی از یک ساعت تا 24 ساعت 10 هزار تومان شده است، تصریح کرد: این مصوبه شامل تخلفات تصادفی و راهنمایی رانندگی نمی‌شود.

وی گفت:  پارکینگ ورودی روباز تا یک ساعت توقف از  400 تومان  در محدوده ترافیک 700  و خارج از محدوده500 تومان است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا افزود: برای تشویق بخش خصوصی برای توسعه پارکینگ، نرخ پارکینگ بخش خصوصی تا 3 برابر قابل افزایش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست