بازدید 5636

افزایش هزینه سفر به عتبات در ایام نوروز

وی مابه التفاوت افزایش نرخ ارز در مرحله جدید اعزام ها را علت اصلی افزایش قیمت ها عنوان کرد
کد خبر: ۳۸۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹ 03 March 2014
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از افزایش 120 تا 140 هزار تومانی سفر به عتبات عالیات در مرحله جدید اعزام ها که ایام تعطیلات نوروز سال 93 را نیز در بر می گیرد، خبر داد.

«محسن نظافتی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا به حذف ارز مبادلاتی عتبات در مرحله جدید اعزام ها اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه شورای برنامه ریزی سازمان حج و زیارت، هزینه های عتبات در مرحله جدید اعزام ها با نرخ ارز سه هزار تومانی بسته شده است.

وی مابه التفاوت افزایش نرخ ارز در مرحله جدید اعزام ها را علت اصلی افزایش قیمت ها عنوان کرد و افزود: پیشتر نرخ ارز عتبات دو هزار و 600 تومان بود که در دوره جدید با افزایش 400 تومانی به سه هزار تومان رسیده است.

نظافتی با بیان اینکه اعزام های مرحله جدید از 21 اسفند ماه آغاز می شود، ادامه داد: مشمولان این مرحله در حال نام نویسی در کاروان ها هستند و تا زمانیکه ظرفیت کاروان ها تکمیل نشود، نام نویسی ادامه خواهد داشت.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به نام نویسی حدود 330 هزار نفر در پیش ثبت نام مرحله جدید اعزام های عتبات اشاره کرد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز، روزانه 120 کاروان حامل زائران ایرانی معادل پنج هزار نفر به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر