بازدید 5227

شکایت از وزیر ارشاد به کمیسیون اصل 90

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اعلام شکایت افراد حقیقی و حقوقی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره روند هجمه ها در رسانه ها و ابتذال در جامعه گفت: پس از تعطیلات مجلس وزیر ارشاد در این کمیسیون حاضر و پاسخگو باشد.
کد خبر: ۳۸۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵ 23 February 2014
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اعلام شکایت افراد حقیقی و حقوقی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره روند هجمه ها در رسانه ها و ابتذال در جامعه گفت: پس از تعطیلات مجلس وزیر ارشاد در این کمیسیون حاضر و پاسخگو باشد.

به گزارش ایرنا، «مصطفی افضلی فرد» افزود: این گزارشات و شکایت در حوزه های هنر و مطبوعات است.

تشکیل کارگروهی در کمیسیون اصل 90 برای پیگیری نحوه اجرایی شدن سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب
افضلی فرد گفت: این کمیسیون درباره تشکیل کارگروهی برای پیگیری نحوه اجرایی شدن سیاست کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی به قوای سه گانه برای طرز کار و تهیه گزارش برای ارایه به حضور ایشان، مصوبه ای را به تصویب رساند.

وی ادامه داد: این کارگروه با عضویت تمامی اعضای کمیته فرهنگی- اجتماعی کمیسیون اصل 90 تشکیل شده است و مقرر شد تا حداکثر یک ماه آینده آیین نامه های اجرایی آن تدوین شود.

کمیسیون اصل 90 پیشنهاداتی را برای بهتر اجرا شدن پروژه مسکن مهر به وزارت راه وشهرسازی ارایه می دهد
نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به دیگر موضوع مورد بحث در کمیسیون اصل 90 گفت: در جلسه امروز همچنین درباره گزارش مربوط به بررسی عملکرد دولت در پروژه مسکن مهر بحث شد که در این زمینه گزارشی که کمیته اجتماعی - اقتصادی این کمیسیون تهیه کرده بود مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین اعطای زمین به افراد متقاضی بدون رعایت الزامات قانونی برای ساخت مسکن مهر، عدم فسق قرارداد پیمانکارن فاقد پیشرفت فیزیکی و آماده نبودن امکانات زیر بنایی و روبنایی در محل احداث نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون اصل 90 افزود: مقرر شد که مطابق آنچه بنا است وزارت راه و شهرسازی در سیاست های جدید در زمینه مسکن مهر اعلام کند، وزارت راه و شهرسازی به مسکن های ساخته شده سروسامان دهد.

نمینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مقرر شد درباره اولویت دادن به اتمام پروژه های نیمه تمام مسکن مهر، تکمیل زیرساخت ها، امکانات زیربنایی و روبنایی در قالب پیشنهاداتی از طرف کمیسیون اصل 90 در ذیل گزارشات برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی ارایه شود.

گزارشی درباره ضعف قانون انتخابات شهر و روستا به هیات رییسه مجلس تقدیم می شود
افضلی فرد درباره موضوع دیگر مورد بحث در کمیسیون اصل 90 مجلس خاطر نشان کرد: گزارشی از طرف کمیته سیاسی- نظامی درباره بررسی عملکرد هیات های نظارت به ویژه هیات های نظارت بر انتخابات در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شهر روستا مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: مواردی در این گزارش مربوط به ضعف و خلاء قانون انتخابات است، که مقرر شد در قالب گزارشی برای اصلاح قانون انتخابات که حداقل هزینه را برای شهروندان و کمترین تضییع حقوق مردم یا کاندیداها را داشته باشد، تهیه و به هیات رییسه مجلس تقدیم شود.

افضلی فرد ادامه داد: بیشتر افرادی که به کمیسیون اصل 90 در این زمینه شکایت کرده اند،کسانی هستند که یا صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته یا در زمینه شمارش آرا اعتراضاتی داشته اند.

وی با بیان اینکه ارسال جواب استعلام کمیسیون اصل 90 از بانک مرکزی درباره ویژه خواری 650 میلیون یورویی نهاده های دامی که در نامه ای توسط احمد توکلی اعلام شده بود، گفت: بانک مرکزی تا یک ماه زمان دارد تا پاسخ این استعلام را به کمیسیون ارسال کند، اما هنوز گزارش بانک مرکزی به دست ما نرسیده است.

افضلی فرد درباره شکایت کوچکی نژاد از کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 93 کل کشور درباره روند بررسی آن در این کمیسیون اظهار داشت: در آینده از رییس و نایب رییس کمیسیون تلفیق دعوت می شود تا توضیحات خود را ارایه دهند و سپس کمیسیون اصل 90 نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی