بازدید 3511

پرداخت یارانه مطبوعات حداکثر تا ۲۰ اسفند

دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه مطبوعات توسط کارگروه اقتصاد مطبوعات در حال بازبینی است و پیش‌بینی می‌شود یارانه اسفند ماه بر اساس ضوابط اصلاحی صورت پذیرد.
کد خبر: ۳۸۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۰ 20 February 2014
مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد گفت: با تمهیداتی که صورت گرفته امید می‌رود یارانه مطبوعات حداکثر تا بیستم اسفند ماه واریز شود.

به گزارش پایگاه رسمی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، حسن محرابی درباره آخرین خبرها از وضعیت پرداخت یارانه مطبوعات گفت: با تمهیداتی که صورت گرفته امید می‌رود یارانه مطبوعات حداکثر تا بیستم اسفندماه واریز شود.

محرابی با طرح درخواستی از مدیران نشریات، گفت: از آنجا که یکی از پایه‌های اطلاعاتی برای محاسبه و پرداخت یارانه مطبوعات، اطلاع وزارت ارشاد از انتشار این نشریات است لذا از کلیه صاحبان امتیاز نشریات کشور می‌خواهیم از اعلام وصول نشریات خود مطمئن شوند و چنانچه کسری وجود دارد، حداکثر تا هفتم اسفند ماه به اداره اعلام وصول اعلام کنند.

وی افزود: دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه مطبوعات توسط کارگروه اقتصاد مطبوعات در حال بازبینی است و پیش‌بینی می‌شود یارانه اسفند ماه بر اساس ضوابط اصلاحی صورت پذیرد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد اضافه کرد: همچنان که قبلاً هم گفته شده با توجه به سیاست‌های عمومی دولت در حمایت از بخش خصوصی، یارانه مطبوعات دولتی و متعلق به بخش عمومی فقط در این مرحله و آن هم به صورت نصف پرداخت می‌شود و از سال بعد به طور کامل حذف می‌شوند.

محرابی افزود: در برنامه‌های آتی در راستای توسعه و گسترش حمایت از رسانه‌هایی که فعالیت مستمر خبری دارند، خبرگزاری‌های غیردولتی و سایت‌های خبری نیز واجد دریافت یارانه می‌شوند. شاخص‌سازی و پیش‌نویس دستورالعمل آن هم تا پایان سال92 آماده می‌شود. سپس و به منظور دریافت نظرات خبرگان بر روی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می‌گیرد تا پس از نهایی شدن، مبنای عمل قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار