بازدید 5256

برگزیدگان جایزه صادق هدایت معرفی شدند

کد خبر: ۳۷۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸ 17 February 2014
جایزه ادبی صادق هدایت برگزیدگان نهایی خود را اعلام کرد.

جهانگیر هدایت، برادرزاده صادق هدایت و برگزارکننده این جایزه، به ایسنا، گفت: برگزیدگان نهایی جایزه ادبی صادق هدایت به این شرح معرفی شده‌اند: نفر اول و برنده تندیس صادق هدایت: مهدی مصطفوی کاشانی با داستان «تلنگر» / سه نفر دوم بدون ترتیب: آرش دبستانی با داستان «شِیکِر»؛ بهاره ارشدریاحی با داستان «لیوان یک‌بار مصرف نیمه‌پر»؛ حسین یونسی با داستان «خانه‌ها».

او در ادامه اظهار کرد: نفر اول ساکن ونکوور کاناداست و امروز پدر و مادرش با مراجعه به دفتر من تندیس او را دریافت کردند. سه نفر دوم نیز شخصا آمدند و لوح افتخارشان را دریافت کردند. علاوه بر این‌ها از چهار نفر دیگر هم که به مرحله نهایی راه پیدا کرده بودند، با اهدای قاب و مدال هدایت تقدیر شد. این چهار نفر که شایسته تقدیر بوده‌اند، عبارتند از: خلیل نیک‌پور، نویسنده داستان «سگ»؛ امیر یغمایی، نویسنده داستان «S.D»؛ وحید باقری، نویسنده داستان «سگ‌های شینگ»؛ اسماعیل زرعی، نویسنده داستان «آینه‌های شکسته».

جهانگیر هدایت پیش‌تر از برگزار نشدن مراسم پایانی جایزه ادبی صادق هدایت که قرار بود در روز تولد این نویسنده (28 بهمن‌ماه) برپا شود، خبر داده و گفته بود، مکانی برای برپایی جایزه در اختیار آن‌ها قرار داده نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی