بازدید 8330

واکنش ایوبی به انتقاد از «رستاخیز»

وی اظهار کرد: درخواست دارم برای کسانی که می‌خواهند در راه ساخت چنین فیلم‌های سختی پیرامون نشان دادن مصائب ائمه وارد شوند شرایط آنقدر سخت نشود که دیگران از قدم گذاشتن در آن راه بترسند.
کد خبر: ۳۷۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴ 17 February 2014
رئیس سازمان سینمایی کشور در خصوص انتقادات وارده به فیلم "رستاخیز" گفت: عوامل فیلم "رستاخیز" انتقادات را به دیده منت پذیرفته و آن را انجام خواهند داد و بنده هم به عنوان رئیس سازمان سینمایی این ملاحظات را در نظر می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار مهر از مشهد، حجت الله ایوبی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در خصوص فیلم "رستاخیز" ابراز کرد: فیلم رستاخیز فیلمی با پروژه چندین ساله است و مثل خیلی از کارهای تاریخی کاری سخت و پر خطر است.

وی ادامه داد: یک دهه روی این پروژه بزرگ سینمایی کار شد تا برای اکران در جشنواره فیلم فجر امسال آماده شود.

رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به پیام آیت الله سیستانی مبنی‌بر کسب مجوزهای شرعی و قانونی برای این فیلم و انتقادات ابراز کرد: یکی از مباحث انتقادی نشان دادن تصاویر معصومین است که مجوزهایی را به ما عرضه کردند و مباحثی هم در حوزه فیلم نامه و محتوا وجود دارد.

وی عنوان کرد: عوامل فیلم "رستاخیز" با عشق و علاقه وارد این عرصه شده و برای معرفی حماسه عاشورا به جهانیان تلاش‌های زیادی کرده اند.

ایوبی افزود: عوامل این فیلم این انتقادات را به دیده منت خواهند پذیرفت و آن را انجام خواهند داد و بنده هم به عنوان رئیس سازمان سینمایی این ملاحظات را در نظر می‌گیرم.

وی اظهار کرد: درخواست دارم برای کسانی که می‌خواهند در راه ساخت چنین فیلم‌های سختی پیرامون نشان دادن مصائب ائمه وارد شوند شرایط آنقدر سخت نشود که دیگران از قدم گذاشتن در آن راه بترسند.

ایوبی در پایان تصریح کرد: امیدوارم این ملاحظات و ایرادات برطرف شود تا فیلم اکران عمومی شده و همگان بتوانند فلیم "رستاخیز" را ببینند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس