هشدار درباره مصرف غذاهای آماده
بر اساس نتیجه این تحقیق ، خطر ابتلا به سكته مغزی به ازای وجود هر یك رستوران فست فود در نزدیكی محل زندگی افراد یك درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۳۷۸۷۲
| | 5500 بازدید
پژوهشگران از وجود ارتباط بین مصرف غذاهای فست فود و افزایش خطر ابتلا به سكته مغزی خبر می دهند.
به گزارش شبكه خبر، پژوهشگران در نشست سالیانه انجمن استروك آمریكا اعلام كردند : مصرف غذاهای آماده یا در اصطلاح فست فود ممكن است یكی از عوامل زمینه ساز سكته های مغزی باشد.
دانش پژوهان دانشگاه میشیگان در مطالعه گسترده خود متوجه شدند وجود رستوران های فست فود در نزدیكی محل زندگی افراد و دسترسی آسان به این رستوران ها یكی از عوامل زمینه ساز سكته های مغزی نوع ایسكمیك است كه با نقص در خونرسانی عروق مغز مشخص می شود.
بر اساس نتیجه این تحقیق ، خطر ابتلا به سكته مغزی به ازای وجود هر یك رستوران فست فود در نزدیكی محل زندگی افراد یك درصد افزایش می یابد.
سكته مغزی سومین علت شایع مرگ و معلولیت در جهان است.
گزارش خطا
نظرسنجی
آیا جام جهانی میتواند مانع جنگ آمریکا با ایران شود؟


