بازدید 3902

رویانیان گزارش مالی ارایه می کند

کد خبر: ۳۷۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳ 22 January 2014
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران با تاکید براینکه محمد رویانیان مدیرعامل مستعفی این باشگاه همچنان در باشگاه فعالیت خواهد کرد،گفت: وی بزودی گزارش مالی خود را در پاسخ به خبرهای منتشره مبنی بر بدهی 40میلیاردی تومانی منتشر می کند.

به گزارش ایرنا، محمد صادق اکبری در پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که با موافقت استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی سرخپوشان و سرپرستی علی پروین همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرچند رویانیان اصرارداشت که دیگردرباشگاه حضورنداشته باشد ولی ایشان تجارب ارزشمندی دارد که به طور یقین به کمک پرسپولیس خواهد آمد.

وی در مورد انتخاب علی پروین عنوان کرد: وی به عنوان سرپرست، امور باشگاه را دنبال خواهد کرد تا مدیرعامل با بررسی های لازم انتخاب شود.

اکبری ادامه داد:باید ازعلی پروین که ازبزرگان فوتبال ایران هستند قدردانی کنیم که آبروی چندین ساله خود را گرو گذاشت تا در این مقطع زمانی به کمک پرپسولیس بیاید.

وی در خصوص بدهی های باشگاه پرسپولیس اظهارداشت:بزودی گزارش مالی از سوی رویانیان ارائه می شود. همه کارها در پرسپولیس شفاف است و گمان می برم بدهی 40 میلیارد تومانی صحت داشته باشد.

اکبری در پاسخ به این سوال که احتمال دارد که مدیرعامل پرسپولیس در بین اعضای هیات مدیره نباشد؟ اظهار داشت: طبق قانون می توان مدیرعامل بیرون از اعضای هیات مدیره باشد. وزارت ورزش به عنوان متولی مسائل کلان را زیر نظر دارد و به هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل اختیار تام داده است.

وی گفت: علی دایی و بازیکنان نیز با قدرت به کار خود ادامه می دهند تا بتوانیم موجبات شادی هواداران را با موفقیت در ادامه بازیهای لیگ و جام حذفی فراهم کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها