بازدید 7991
۲

3 راهکار رادان برای کاهش آلودگی هوا

کد خبر: ۳۶۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱ 08 January 2014
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان قدرت ماموران پلیس فتا، 70درصد پرونده‌های متشکله را کشف می‌کنند، گفت: قدرت کشف بالای فتا، نتیجه اعتماد به جوانان و مهندسین کشور است.

به گزارش ایسنا سردار احمد‌رضا رادان در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های استان مرکزی با بیان اینکه در این همایش عملکرد و مأموریت‌های یک ساله کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این استان به طور مختصر مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: همچنین برنامه‌هایی که می‌بایست این کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در مدت زمان باقی مانده در اولویت قرار دهند در دستور کار قرارداده شد.

رادان ضمن تأکید بر حفظ کاهش ایجاد شده در این بخش گفت: بنا بر این گذاشته شده است تا با کمک استان‌ها تلاش شود میزان تلفات منجر به فوت ناشی از تصادفات از 18 هزار مورد تجاوز نکند. اگر چه این میزان نیز در شأن مردم نیست اما، با هدف‌گذاری‌های انجام شده تاکنون از یک روند رو به کاهش برخوردار بوده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا کاهش تصادفات را نتیجه رعایت مردم و همکاری با پلیس از آغاز این هدف‌گذاری عنوان کرد و افزود: اگر این همکاری نبود امسال باید به مردم رقم 48 هزار کشته را گزارش می‌دادیم؛ اما نه تنها این آمار در 28 هزار کشته متوقف شد بلکه کاهش قابل‌توجهی نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: کاهش تصادفات نیازمند عنایت و همیاری مردم است.

استان مرکزی یکی از استان‌های موفق در بحث امنیت اجتماعی بوده است

رادان در ادامه اظهار داشت: این استان در امر امنیت اجتماعی موفق عمل کرده است و یکی از استان‌های موفق در کل کشور بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به طرح مکنا با محوریت مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اشاره کرد و گفت: امسال هزار کلانتری و پاسگاه در این طرح هدف‌گذاری شد و تلاش داریم به این تعداد در سال آینده افزوده و ظرف سه سال آینده طرح مکنا را به پایان برسانیم.

رادان در خصوص این طرح توضیح داد: این طرح چهار فرایند و حوزه را پوشش می‌دهد که یکی از این حوزه‌ها خوشایند‌سازی محیط برای مردم و پرسنل است و حوزه دوم فرایند مأموریت را شامل می‌شود و حوزه سوم به تصمیم‌گیری در اجرا، مأموریت و بهینه‌سازی کار می‌پردازد.

وی کاهش تصادفات و کنترل بر مرز را از اولویت‌های بعدی ناجا عنوان کرد و گفت: این مهم با عنایت دولت و مجلس ساماندهی خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر فاصله زیاد ساختمان راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از مرکز شهر و مشکلاتی که برای مردم به همراه داشته است، اظهار داشت: همیشه خوشحال می‌شویم که بتوانیم خدمات‌مان را در نزدیک‌ترین محل سکونت مردم ارائه دهیم به همین منظور دفاتر پلیس به اضافه 10 طراحی شده است تا بتواند بخشی از این مأموریت را انجام دهد و دیگر نیاز نباشد مردم برای انجام بخشی از امور مستقیما به پلیس مراجعه کنند.

وی افزود: این دفاتر درخصوص خدمات راهنمایی و رانندگی از قبیل گواهینامه به مردم پاسخ‌گوست و مردم با مراجعه به این دفاتر دیگر نیازی به مراجعه به مرکز راهنمایی و رانندگی ندارند.

رادان ساماندهی اماکن در اختیار نیروی انتظامی را از دیگر موارد برشمرد و ضمن تأکید بر خارج‌شدن از اماکن استیجاری و دارا بودن اماکن ملکی بیان داشت: این اماکن باید به نحوی باشد که از نظر ساخت در شأن مردم و پرسنل باشد بنابراین طبیعی است که در برخی مواقع مجبور به انتخاب مکان‌هایی در خارج از شهر می‌شویم که شاید مراجعات برای مردم مقداری در روزهای اول سخت باشد اما مطمئن باشید که مردم به واسطه حضور در یک مکان مناسب زحمت را به توفیقات ترجیح خواهند داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با ورود فضای مجازی به کشور، پلیس فتا نیز راه‌اندازی شد، اظهار داشت: کفایت این پلیس در حد غیرقابل باور است و امروز قدرتی بالای 70 درصد کشف در فضای مجازی را داراست.

وی افزود: کشورهای دیگر که صاحب پلیس فتا هستند در بهترین حالت ممکن، نزدیک به 20 درصد کشف دارند که قدرت کشف بالای فتا،نتیجه اعتماد به جوانان و مهندسین کشور است.

وی ضمن تأکید بر آموزش مردم و استفاده بیشتر از این فضا بیان داشت: همان اندازه که این بستر برای استفاده مردم مهیا است به همین اندازه هم می‌تواند برای فریب مردم مهیا باشد.

رادان پیرامون کاهش آلودگی هوا نیز با اشاره به افزایش سطح خدمات در حوزه عبور و مرور مردم بیان داشت: از این طریق می‌توان تمایل مردم نسبت به عدم استفاده از خودروهای شخصی در مواقع غیرضروری را کم کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان بهینه‌سازی مصرف کارخانجات، جابه‌جایی و ساماندهی حمل و نقل عمومی را از جمله اقدامات لازم در راستای کاهش آلودگی هوا برشمرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲
همه ملت می دونن عوامل آلودگی هوا چیست و هر کسی هم نظری داره برای کاهش آلودگی هوا
در این متن اصلا از موضوع آلودگی هوا چیزی نوشته نشده است . چرا متن با تیتر همخوانی ندارد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل