بازدید 4869

مراسم گرامیداشت شهید کاظمی برگزار می‌شود

کد خبر: ۳۶۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳ 08 January 2014
مراسم گرامیداشت دو فرمانده شهید، کاظمی و حسان‌اللقیس برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت دو فرمانده شهید، سرلشکر احمد کاظمی و حسان اللقیس، چهارشنبه، 18 دی‌ماه در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه محمد‌رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزار می شود.

به گزارش بسیج پرس، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید سرلشکر پاسدار احمد کاظمی، فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه و حسان‌اللقیس از فرماندهان جهادی حزب‌الله لبنان امروز برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری و آحاد مردم چهارشنبه 18 دی ماه  از ساعت 14:30 در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س)  برگزار می شود.حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان نیز سخنران این مراسم خواهد بود.

سردار سرتیپ احمد کاظمی به همراه جمعی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی روز 19 دی‌‌ماه سال 1384 در سانحه هوایی سقوط هواپیمای فالکن در نزدیکی ارومیه به شهادت رسید و شهید حسان‌اللقیس نیز 12 آذر‌ماه امسال در مقابل منزلش در جنوب بیروت هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

یادآوری می‌شود، این مراسم به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه محمد‌رسول‌الله(ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه خیابان پادگان حضرت ولیعصر(عج) برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار