بازدید 3839

تمرین تراکتورسازی به تنش کشیده شد

کد خبر: ۳۶۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰ 07 January 2014
 تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل شعارهای اعتراض‌آمیز تماشاگران این تیم با تنش به پایان رسید.

به گزارش تسنیم از تبریز، تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت 12 امروز (سه‌شنبه) در زمین اختصاصی این تیم آغاز شد. مجید جلالی، سرمربی تراکتورسازی به همراه دیگر اعضای کادر فنی این تیم که قرار شده است همچنان به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه دهند، در محل تمرین حضور پیدا کردند اما در همان آغاز تمرین با شعار «جلالی - استعفا» روبه‌رو شدند و بدین ترتیب سرمربی تراکتورسازی راهی رختکن شد اما بعد از گفت‌وگو با اعضای هیئت مدیره که به محل تمرین آمده بودند بار دیگر به تمرین بازگشت.

حدود 200 هوادار تبریزی که امروز به محل تمرین تراکتورسازی آمده بودند باز هم یکصدا شروع به تشویق تونی اولیویرا کرده و علیه مجید جلالی شعار دادند. آنها به سرمربی تراکتورسازی اعلام کردند با وجود آنکه برایش احترام قائل هستند اما باید هدایت این تیم را به اولیویرا واگذار کند. بعد از این اتفاق جلالی به سمت هواداران رفته و خطاب به آنها گفت: من دیروز با باشگاه تسویه حساب کردم اما این هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بود که از من خواست بمانم. در واکنش به صحبت‌های سرمربی تراکتورسازی تماشاگران حاضر در تمرین بار دیگر به نفع سرمربی پرتغالی پیشین این تیم شعار داده و خواهان بازگشت تونی به جمع سرخپوشان شدند.

به گزارش تسنیم، هواداران تراکتورسازی حتی از علی کریمی درخواست کردند تا تیم را او تمرین دهد که این بازیکن توجهی به درخواست هواداران نداشت. با ادامه شعارهای اعتراض‌آمیز هواداران و تجمع آنها، نیروی انتظامی در لحظات باقی مانده از تمرین در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی حاضر شد که بعد از این اتفاق به دلیل شرایط پیش آمده و التهاب موجود، تمرین تراکتورسازی برای دقایقی متوقف شد.

با درخواست رئیس کانون هواداران تراکتورسازی نیروی انتظامی محل تمرین را ترک کرده و اعضای هیئت مدیره تراکتورسازی از محل تمرین خارج شدند و به دنبال آن بخش پایانی تمرین تراکتورسازی در میان شعارهای تماشاگران تبریزی خاتمه یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار