بازدید 3727

شاخص بورس عقب نشست

کد خبر: ۳۶۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹ 07 January 2014
شاخص بورس تهران که حرکت نزولی خود را از دیروز آغاز کرده بود، در جریان معاملات روز سه شنبه به حرکت خود ادامه داد و با کاهش بیش از 600 واحدی مواجه شد.
 
به گزارش ایسنا، بازار سرمایه در معاملات امروز اسیر جو منفی و با کاهش قیمت ها و افت شاخص مواجه شد به طوری که دماسنج بازار سرمایه 606 واحد افت کرد و به کانال 88 هزار واحدی برگشت.
 
به این ترتیب شاخص بورس تهران که در معاملات 15 دی ماه توانست قله ی 89 هزار واحدی را فتح کند، امروز در روند نزولی 606 واحد افت کرد و به کانال 88 هزار و 749 واحد رسید.
 
در بازار امروز شرکتهای پالایشگاهی و پتروشیمی همچون هلدینگ خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس، تاپیکو، مخابرات، فولاد مبارکه، صندوق بازنشستگی، پالایش اصفهان، بانک پاسارگاد، بانک تجارت، ملی مس، سرمایه گذاری امید، بانک ملت، صادرات و چادرملو تاثیر منفی 105 تا 13 واحدی بر شاخص بورس گذاشتند.
 
در مقابل شرکتهای غدیر، بانک پارسیان، توسعه معادن و فلزات، ایران خودرو، بانک انصار و نفت بهران با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.
 
در بازار امروز همچنین شرکتهای مپنا، سرمایه گذاری ایران خودرو و خدمات انفورماتیک از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و لبنبات کالبر و لوله و ماشین سازی ایران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.
 
در مجموع در بازار امروز بیش از 979 میلیون سهم به ارزش 426 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح 434 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل