بازدید 2638
من و دلفکار غیرحرفه‌ای عمل کردیم، جلالی چرا این کار را کرد؟

زینی‌زاده: با کسی مذاکره نکردیم

کد خبر: ۳۶۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸ 04 January 2014
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تاکنون با هیچ مربی‌ای برای حضور در تراکتورسازی مذاکره نکردیم.

به گزارش فارس، حمید زینی‌زاده در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی دیدار تراکتورسازی و فجرسپاسی گفت: هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد. تیمی مدعی در لیگ برتر بستیم و بازیکنان باید مثل سرباز بجنگند و فکر زنده ماندن نباشند. در 20 هفته گذشته این اتفاق نیفتاده و چند بازی را از دست دادیم.

وی افزود: بعد از حضور در تهران و تمریناتی که انجام دادیم در جام حذفی خوب نتیجه گرفتیم عملکرد تیم را هر هفته در هیئت‌مدیره بررسی می‌کنیم و سرمایه‌گذاری زیادی روی تیم داشتیم. شاخص‌هایی که برای تیم تعریف کردیم باعث می‌شود تا به چیزی به غیر از پیروزی فکر نکنیم. عادل فردوسی‌پور می‌گوید بازی برد و باخت دارد اما با هزینه 15 میلیاردی‌ای که انجام دادیم نمی‌توانیم به چیزی جز پیروزی فکر کنیم. منصفانه موضوعات را بررسی می‌کنیم تا عدم موفقیت از طرف هر کسی باشد را متوجه شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: جواد دلفکار به عنوان سخنگوی هیئت مدیره نقطه نظرات شخصی خود را مطرح کرده است. قبول داریم شاید حرکت او غیرحرفه‌ای باشد و این مسائل باید در خانواده بیان می‌شد اما درست است که من و دلفکار غیرحرفه‌ای عمل کردیم چرا مجید جلالی که سابقه 40 ساله در فوتبال دارد این کار را کرد و در رسانه‌ها بیانیه دا؟. بعد از فروکش کردن این عصبانیت همه به اشتباه خود پی خواهیم برد.

زینی‌زاده تاکید کرد: باشگاه بزرگ تراکتورسازی شرایطی دارد که با رفتن من و جلالی دچار مشکل نخواهد شد. در این فصل باید 40 بازی انجام دهیم که تاکنون نیمی از آن گذشته است می‌توانیم از خستگی تیم‌ها استفاده کنیم و در ادامه موفق شویم.

وی یادآور شد: پیمپائو بازیکن برزیلی فردا به تبریز می‌آید و جاسم کرار چون بازیکن دارای حاشیه است با او با احتیاط بیشتری برخورد خواهیم کرد. تا ثانیه آخر تلاش می‌کنیم مشکلات تراکتورسازی حل شود. بازیکنان امسال ما کم‌حاشیه‌ترین نفرات تاریخ تراکتورسازی بودند. امیدوارم بتوانیم مقابل فجرسپاسی 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

زینی‌زاده در مورد اینکه آیا جلالی استعفا داده است یادآور شد: او هنوز استعفای کتبی نداده است و شاید چون این چند روز تعطیل بود فردا استعفایش به ما برسد البته بیانیه ایشان به منزله نامه کتبی و استعفا است. تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم تعامل داشته باشیم و موضوعات را بررسی می‌کنیم اگر مجید جلالی مفید باشد او کنار ما می‌ماند. نظر هیئت‌مدیره تعامل تا لحظه آخر است. به جای جراحی سر به فکر جراحی دست هستیم. همانطور که 30 بازیکن در اختیار سرمربی قرار دارد و از 11 نفر استفاده می‌کند ما هم تمای مسائل را در نظر می‌گیریم که اگر مجید جلالی کنار برود جایگزین داشته باشیم ولی تا این لحظه با هیچ مربی داخلی‌ای وارد مذاکره نشده‌ایم.

وی افزود: مدیریت ما مشارکتی است و 10 معاونت دارم که از تمامی آنها مشاوره می‌گیرم. نتیجه را نیز در آخر خودم براساس تمامی نظرات اتخاذ می‌کنم. مدیرعامل حرفه‌ای در دفترش می‌نشیند و کارها را دنبال می‌کند اما من کنار تیم به کرمان و تهران می‌آیم تا وضعیت بازیکنان را بهبود ببخشم و به آنها روحیه بدهم. این کار از من انرژی می‌گیرد اما تلاش می‌کنم تا اگر خلائی وجود دارد برطرف کنیم و بدون مشکل به کارمان ادامه دهیم.

زینی‌زاده در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با تونی اولیویرا داشتند اظهار داشت: با هیچ مربی مذاکره نکردیم. در تراکتورسازی از ابتدا به فکر موفقیت بودیم و تمام هدفمان همین است. به دنبال حاشیه نیستیم. فردوسی‌پور به دنبال موفقیت تیم هم‌دانشگاهی خود است و ما به دنبال اصلاح هستیم و می‌خواهیم تیم را به موفقیت برسانیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار