بازدید 3704

70 درصد ورودي به زندانها معتاد و بيمارند

کد خبر: ۳۶۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶ 03 January 2014
رئيس سازمان زندانهاي كشور با بيان اينكه 70 درصد ورودي زندانهاي كشور معتاد و بيمار هستند از آخرين جزئيات جلسه سازمان زندانها با كميسيون بهداشت مجلس خبر داد.

به گزارش مهر، غلامحسين اسماعيلي با اشاره به اينكه بسياري از مجرمان در طبقات ضعيف جامعه زندگي مي كنند گفت: متاسفانه سهل انگاري در رسيدگي و درمان توسط اين افراد موجب شده تا با بدني ببيمار وارد زندان شوند. البته نا گفته نماند كه به طور متوسط 60 درصد زندانياني كه وارد زندانهاي كشور مي شوند معتادند و درصدي هم اگر معتاد نباشند به برخي بيماري ها مبتلا هستند.
 
وي از تشكيل جلسه ميان سازمان زندانها و كميسيون بهداشت و درمان مجلس خبر داد و گفت: درخواست ما از مجلس اين بود كه دو موضوع را براي زندانيان در نظر بگيرند. اول اينكه اگر قرار است طرح پزشك خانواده اجرا شود اين طرح براي زندانيان هم اجرايي شود و دومين درخواست ما تحت پوشش بيمه سلامت ايرانيان قرار گرفتن تمامي زندانيان كشور بود.
 
رئيس سازمان زندانهاي كشور اظهار داشت: قطعا براي اجراي اين طرح نيازمند تامين اعتبارات كافي ويژه زندانها است كه اميدواريم مجلس در بودجه سال 93 اين موارد را پيش بيني و تامين كند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر