بازدید 43964
۶

دادستانی علیه «علی مطهری» اعلام جرم کرد

پس از آنکه این نماینده تهران در نطق میان دستور روز گذشته خود در مجلس، با اشاره به سالگرد راهپیمایی نهم دی، آن را نشانه دفاع مردم از اصل نظام خواند و تنها راه پایان دادن به فتنه ۸۸ پس از چهار سال را محاکمه علنی و همزمان موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد دانست، دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه او اعلام جرم کرد.
کد خبر: ۳۶۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸ 30 December 2013
دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی به دلیل اظهارات اخیرش اعلام جرم کرد.

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری ایرنا در تکمیل این خبر به نقل از یک منبع آگاه نوشت: پرونده اعلام جرم دادستانی تهران علیه آقای مطهری به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است.

‌روز گذشته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، علی مطهری، نماینده تهران در مجلس در نطق میان دستور خود، پس از آنکه به سالگرد راهپیمایی نه دی ۸۸ اشاره کرد و راهپیمایی همزمان هواداران کاندیدای برگزیده و معترضان به نتیجه انتخابات را نشانه دفاع مردم از اصل نظام خواند، با گلایه به حل نشده باقی ماندن فتنه ۸۸ پس از چهار سال، تنها راه پایان دادن به آن را محاکمه علنی و همزمان موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد دانست.

البته سخنان مطهری واکنش‌های بسیاری به همراه داشت و همزمانی آن با انتشار خبری که امروز از سوی مطهری تکذیب شد، موجب شد که برخی در انتقاد از سخنان این نماینده، گاه سخنان تندی بیان کنند.

در این میان، دادستان کل کشور روز گذشته در پاسخ به سخنان این نماینده که حصر خانگی طولانی مدت بدون محاکمه را فاقد توجیه قانونی و شرعی دانسته بود، گفت: همه مردم نظرشان بر این است، ‌افرادی که در سال ۸۸ آن فتنه بزرگ را به پا کردند، گناهشان نابخشودنی است؛ اگر که نظام به آنها لطف کرده و به مجازات نرسانده این را به پای آن نگذارند که گناه اینها کوچک بوده است. کسی که این موارد را سوءتفاهم برداشت می‌کند، دچار تغافل شده است.

برای دریافت و دیدن آخرین اخبار تابناک، از هر نقطه ای در اینترنت Toolbar اختصاصی تابناک را از لینک زیر دریافت و بر روی مرورگر خود نصب کنید:

لینک دریافت Toolbar تابناک
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵۵
انتشار یافته: ۶
مرحبا براین آزادمرد،حقا که خون شهید مطهری تو رگهاشه...
خیلی بزرگی مطهری
نه همه مردم.جمع نبندید لطفا
تاسف
راست گفته
یه بار یکی حرف حق را زد
درود بر شهید مطهری وفرزندشجاعش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار