بازدید 55750
۸

حادثه مجدد گوهر خیراندیش در آمبولانس!

کد خبر: ۳۵۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰ 01 November 2013
به خاطر بی احتیاطی آمبولانس گوهر خیراندیش از ناحیه مهره پنجم دچار شکستگی مضاعف شد.

به گزارش شبکه ایران گوهر خیراندیش  که 29 مهرماه سر صحنه فیلم «آذر شهدخت پرویز و دیگران» دچار سانحه شده بود،‌ پس از یک عمل جراحی در بیمارستان «فرمانیه» گویا در موقع جابه جایی برای سی تی اسکن به خاطر بی احتیاطی آمبولاس دچار آسیب دیدگی مجدد شده است.

بهاره رهنما با اعلام این خبر در وبلاگ شخصی اش نوشته است: «متاسفانه امروز با خبر شدم موقع جا به جایی خانم گوهر خیر اندیش عزیز که سر صحنه فیلمبرداری دچار سانحه شدید و شکستگی دنده و کتف و سر شده بودند موقع جابه جایی از بیمارستان فرمانیه برای سی تی اسکن به خاطر بی احتیاطی آمبولانس ایشان دوباره آسیب دیدند و از ناحیه مهره پنجم دچار شکستگی مضاعف شدند، خانم خیر اندیش اکنون مجددا در بیمارستان لاله تهران به بیمه شخصی خود و البته انبوه مخارج جانبی و درد فراوان بستری می باشند... گفتنی است روند فیلمبرداری بعد از تصادف ایشان با جایگزینی بازیگر دیگری همچنان ادامه دارد ... میترسم از این روزهای بی تعلق... »
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۶
انتشار یافته: ۸
ولله این سرعت گیرهایی که از کف خیابون عین زگیل زده بیرون, همه تقصیرات را به گردن راننده های آمبولانس میندازه
خانم گوهر خیر اندیش هنر مند توانایست خدا شفاشون بده
برای خانم خیر اندیش آرزوی صحت و سلامت دارم و این سوال مطرحه که چه کسی پاسخگو هست؟! چرا باید این اتفاق بیفته؟
فکرکنم بیماران با تاکسی تلفنی حرکت داده شوند بهتر باشد
ظاهرا ان بیمارستان دستگاه سی تی اسکن نداشته وبرای انجام ان کار داشتن ایشون و میبردند جایی دیگه تا سی تی اسکن بیگیرند.بنده خودم شاهد بودم که یک زمانی بیمارستان ....در شهر....دستگاه سی تی اسکن نداشت و بیمارهای بیچاره باید با هزینه زیاد امبولانس خصوصی گرفته و با کلی تحمل درد و جابجایی و غیره میرفتن جای دیگه که سی تی اسکن بشوند.قرن 21 و این مشکلات.کشور پیشرفته در پزشکی و این مشکلات.به خدا که ادم تعجب میکنه
ای خانم بی تکبر و ریا.از خداوند شفای عاجل ایشان را آرزو داریم
بخدا تقصیر سرعتگیرهای بلنده که به اندازه دیوار ارتفاع دارن نه آمبولانسی که بخاطر مردم زحمت میکشه
ضمن تشکر از پرستاران و دستیاران و تکنسین ها و رانندگان آمبولانس ها این نکته هم جالب توجه است : در یک مورد که من بیماری را در قسمت پشت آمبولانس (جایگاه استقرار بیمار) همراهی می کردم به علت دست اندازهای خیابانهای تهران دچار آسیب دیدگی شدم !!! چه برسد به بیمار ؟؟!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر