بازدید 2704

زنگ گفتگو 13 آبان به صدا در می آید

کد خبر: ۳۵۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱ 29 October 2013
دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی با اعلام اینکه در روز 13 آبان زنگ گفتگو در مدارس کشور به صدا در می آید، گفت: نخستین موضوع گفتگو و بحث در میان دانش آموزان موضوع رابطه ایران و آمریکاست.

به گزارش مهر، حامد علامتی صبح سه شنبه در نشست خبری اعلام برنامه های 13 آبان با بیان این مطلب گفت:امسال یکی از برنامه‌های ویژه روز دانش‌آموز، به صدا درآمدن زنگ گفتگو با توجه به خواسته رئیس جمهور در ابتدای مهرماه است . در این زنگ موضوع رابطه با آمریکا مورد بحث و بررسی دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: 13 آبان سه ماهیت مهم سالروز تبعید امام در سال 43، کشتار دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 را در خود جای داده و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز هر ساله در ایران برگزار می‌شود.

علامتی با بیان اینکه تقدیم 36 هزار دانش آموز در طول 34 ساله انقلاب نشان از اهمیت مبارزه با استکبار و عوامل آن دارد، تصریح کرد: امسال حضور دانش‌آموزان پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و در راهپیمایی روز 13 آبان با شعار «مرگ بر آمریکا» حضور فعالی داشته و تعدادی از دانش آموزان نیز با سربندهای «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من‌الذله» در مراسم روز 13 آبان شرکت کرده و شعار سر می دهند.

به گفته علامتی، اجرای برنامه‌های صبحگاه، قرائت بیانیه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، برگزاری سخنرانی‌ها، درج در تابلوی اعلانات مدارس و چاپ نشریه بخشی از برنامه‌هایی است که در روز 13 آبان با موضوع ضد استکبار برگزار خواهد شد. ضمن آنکه شخصیت های برجسته سیاسی و اجتماعی با حضور در مدارس موضوع " چرا شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهیم" سخنرانی کرده و سپس با دانش اموزان بحث و گفتگو می کنند.

 برگزاری مسابقه کتاب و برنامه‌های ابتکاری توسط دانش‌آموزان با هویت ضد استکباری، توزیع نشریه آینده‌سازان با موضوع «بررسی چگونگی شکل‌گیری 13 آبان» در مدارس متوسطه،بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و رهبری در خصوص رابطه ایران با آمریکا در قالب «خیمه‌های معرفت»،برگزاری نشست‌های مختلف سیاسی با موضوع «تقابل هویتی آمریکا و ایران» از دیگر برنامه های 13 آبان است که دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی به آن اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی