بازدید 6655

اخاذي بازيگر قلابي از دختران دم بخت

کد خبر: ۳۵۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹ 23 October 2013
متهم سابقه داري که با راه اندازي سايت‌هاي دوست يابي و ادعاي اينکه بازيگر و کارگردان تئاتر است، دختران را فريب مي‌داد تا از آنها اخاذي کند، از سوي ماموران پليس فتاي استان البرز در کرج دستگير شد.

به گزارش قانون، سرهنگ «يزدان نيکنام» رئيس پليس فتاي استان البرز با اعلام اين خبر گفت : در پي مراجعه دختر جواني به پليس فتا و اعلام شکايت از مردي به اتهام سرقت اموالش و اخاذي از وي پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

در تحقيق از شاکي مشخص شد که او چندي پيش از طريق يک سايت دوست يابي با مرد جواني که خود را بازيگر و کارگردان تئاتر معرفي کرده، آشنا شده و در ادامه علاوه بر ارتباط اينترنتي، چند بار نيز با او ملاقات داشته است.

مرد جوان به بهانه آموزش حرفه بازيگري با ملاقات دختر جوان در نوبت‌هاي متعدد به وي پيشنهاد ازدواج مي‌دهد و در روز حادثه از طريق تماس تلفني از او مي‌خواهد که براي ديدن خانواده اش به باغ خانوادگي آنها برود.

رئيس پليس فتاي استان البرز با اشاره به اين موضوع که دختر جوان غافل از اينکه متهم چه نقشه اي براي وي طراحي کرده بيان داشت : وي به باغ مورد نظر مي‌رود اما هرچه منتظر مي‌ماند از خانواده پسر هيچ خبري نمي‌شود بنابراين او که از اين وضعيت ترسيده بود تصميم به خارج شدن از آن مکان مي‌گيرد که با ممانعت مرد بازيگر روبه‌رو شده و هنگامي‌که اصرار‌هاي دختر را مي‌بيند به شرط گرفتن عکس از وي و دادن پول و گوشي همراهش او را رها مي‌کند.

چند روز بعد متهم در تماس تلفني دختر جوان را تهديد مي‌کند که اگر چند ميليون تومان پول به وي ندهد فيلم و عکس‌هايي را که از او در باغ گرفته است در سايت‌هاي غير اخلاقي و فضاي مجازي به همراه شماره تلفن وي منتشر مي‌کند.

سرهنگ نيکنام در ادامه گفت : با توجه به اظهارات شاکي ماموران بلافاصله با رصد فضاي مجازي متوجه شدند که متهمي‌که در تعقيبش هستند، در فضاي مجازي و اينترنت چند سايت و وبلاگ راه‌اندازي کرده و از طريق ارتباط اينترنتي اعتماد دختران جوان را به خود جلب مي‌کند.

وي اظهار داشت : به دنبال کارهاي اطلاعاتي ماموران و رصد شبانه روزي سايت‌هاي اينترنتي در نهايت متهم شناسايي و پس از دستگيري و انتقال به پليس فتا در مواجهه حضوري با شاکي به جرم فريب و اخاذي از دختر جوان اعتراف کرد.

در بررسي از رايانه متهم، فيلم‌ها و تصاوير پنج دختر جوان که متهم از آنها فيلمبرداري کرده بود به دست آمد و مجرم نيز به همراه پرونده متشکله برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی