بازدید 45855

چند ميليون دختر آماده ازدواج داريم؟

کد خبر: ۳۴۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱ 05 October 2013
شنیده شد که یک آسیب شناس اجتماعی با اعلام اینکه ۱۱ میلیون دختر آماده ازدواج داریم؛از شیوع پدیده پیر دختری در ایران خبر داد و گفت: ۴ تا ۶ میلیون پیردختردر کشور وجود دارند که این می‌تواند تبعات اجتماعی بدی را برای جامعه رقم زند.

به گزارش مجله مهر دکتر مجید ابهری با بیان اینکه این دختران به این نتیجه رسیده‌اند که ازدواج به درد آن‌ها نمی‌خورد افزود: ۴۰ درصد دختران مجرد ایرانی به مرحله تجرد کامل رسیده‌اند که عوامل زیادی دراین زمینه نقش داشته است.

 وی با تاکید بر افزایش آماردختران مجرد و آماده ازدواج ، دلایل مختلفی مثل مشکلات اقتصادی ، تورم و گرانی ، اشتغال ؛ گرانی مسکن و حس عدم مسئولیت پذیری پسران از نظر رفتاری را از موانع اصلی ازدواج خواند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶۴۱
کاش تعداد پسران پا به خدمت و از خدمت برگشته بیکار و شاغلین بی پول با حقوق بخور و نمیر رو هم می نوشیتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
آقا من موندم هر موقع پاي اين گونه حرف ها به ميان مي آيد مشكل خدمت رفتن را جلو مي اندازند، اخه عزيزان من همين حرفها عدم مسئوليت پذيري شماها را مي رساند كه فقط شامل ازدواج كردن نيست، پس من و شما خدمت نكنيم پس چه كسي مي خواهد از اين مرز و بوم حراست كند. درست انديشدن را هم ياد بگيريد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چشم
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
اگه سربازی رو کمتر می کردید می شد زود تر ازدواج کرد. با پایین اومدن سن ازدواج تعداد بیشتری دختر خونهی بخت می رفتند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
علت اصلی بی شوهر ماندن این دختران هم دقیق همینه ! بیکاری پسران !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
والا ما که رفتیم خدمت هم کردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
خوب عمو جون سرباز حرفه ای استخدام کنید !
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مملکتی که حاضر نیست به تو کار بده و هیچ خدمتی بکنه چرا باید بهش خدمت کنی؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بچه مسلمون تو برو سر بازی...
غریبه ی آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مشکل ازدواج به خدمت و اینجور چیزا ربطی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
سعید جان هیچ ربطی به مدت خدمت ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
خدمت کردن یا حمالی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
ناشناس عزیز پس مگه بقیه کشورها چکار کردن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تو این مملکت جوان ها هزار تا مشکل دارند، چرا شما فقط به فکر خدمتید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
من یه چیزی رو میدونم این وضع باید عوض بشه....در ضمن در جواب به اونایی که میگن که زنا موقعیت شغلی رو اشغال کردن...من از شما میپرسم یه دختری که لیاقتش بیشتر از یه پسر دیگس چرا نباید کار خوبی داشته باشه؟؟
دادا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ممنونم از ناشناس كه پاسخ كاملا منطقي اي داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
به آقا/خانم ناشناس
یعنی شما فکر میکینی همین الان سربازهای صفر هستند که "از این مرز و بوم حراست میکنند" ...!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
واقعاً مشکل رو به خدمت و اینجور چیزا می بینید....
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
آقا من هنوز خدمت نرفتم . سه سال هم هست که ازدواج کردم. اوایل ازدواجم ماهی 300 تومن حقوق داشتم. الانم حدود 800 تومن. اگرچه سخت میگذره اما خیلی درگیر بحث مادی نیستم.
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
متاسفانه وجود جریانهای شبهه فمنیستی در کشور هم بی تاثیر در این آمار نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
عزيز من مگه پسرا تو چند سالگي ميرن خدمت سربازي كه مي گيد سن ازدواج با نرفتن پسرا به سربازي مياد پايين!!! مشكل سطح توقع ماست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
هکتار هکتار و میلیارد میلیارد وام و زمین می گیرن و لب ساحل شمال و جنوبش تفریح می کنن خاویارشو میخورن و
ناشناس
| United States |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مشکل سربازی نیست مشکل بیکاری است.
Ashena
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
عزیز دلی که حرف از مسئولیت پذیری میزنید. اگر یه خورده منطقی فکر کنید در بهترین حالت شما در 18 سالگی وارد دانشگاه میشوید اگر لیسانس و ارشد شما 6 سال طول بکشه شما در پایان تحصیل 24 ساله میشید. دو سال برید خدمت میشه 26. تازه باید برید دنبال کار بگردید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
منم قبلا فکر میکردم سربازی مشکل خاصی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
والا
محسن
| France |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
ای بابا
این داستان کی تموم میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
بی کلله
شماها سربازی و مشکلات استخدامی را بر میداشتید ما خودمون مسکن را یه کاریش میکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
براي امثال منو و شما كار پيدا بشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مشکل سربازی اخر لیسته مشکلاته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
احسنت.
خواهشا مسئولان یه فکری بکنن
آمار دادن مشکلی رو حل نمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مشکل اصلی اختلاف طبقاتی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
دخترای و زنا پولیایی که در میارند رو خرج زندگی کنند این میشه یه راه حل خوب...
"این دختران به این نتیجه رسیده‌اند که ازدواج به درد آن‌ها نمی‌خورد "
اگه منم اون موقع که ازدواج کردم عقل اینا رو داشتم الان حال و روزم خیلی بهتر از این بود
پاسخ ها
شهریار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
همه دخترانی که به دلایلی غیر از مشکلات ناخواسته ازدواج نمی کنند در آینده متوجه اشتباه خود می شوند ولی افسوس که زمان و جوانی زود میگذرد. ازدواج در 90 درصد موارد با همه سختی هایش بهتر از مجردی و بلاتکلیفی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
شهریار خان
به شرطیکه گیر یه آدم معتاد خیانتکار بیکار بی مسوولیت نیوفتی
به نظرت چند درصد از پسرای حالا ، جزو هیچکدوم از این چهار دسته نیستن؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
من یه عنوان یه پسر که سنم خیلی بالا رفته البته هنوز بهم نمیگند پیر پسر، بهت بگم نرگس خانم که تو چون ازدواج کردی این حرفو میزنی و از دل خیلی دخترا خبر نداری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
خداوند زن و مرد را برای هم افریده
سوری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
راست میگی...
پيام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بعضي از دختر ها وقتي ازدواج ميكنند عوض ميشن . من اگه اينو ميدونستم صد سال هم ازدواج نميكردم
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اگر عقل اینا رو داشتی مجرد می موندی و بدون همدم. موقع پیری ات هم بدون بچه بدون حامی بدون پرستار بدون هم صحبت!!! اوه که چقدر کیف می کردی درست مثل سلول انفرادی می مونه
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
؟؟؟؟
به نظر من بزرگترین مشکل نبودن اشتغال به موقع است بسیاری از جوانها بیکار هستند و آنهایی هم که کار پیدا می کنند در موقعی است که چندین سال از سن بلوغ آنها گذشته است و با چالشهای بسیاری مواجه شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
اتفاقا مجرد ماندن پسرها در خانواده های ثروتمند بیشتر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
حالا مثلا كار پيدا كنند مگر با درآمد 700 هزار تومني ميتوان زندگي را ادراه كرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ناشناس گلم طبق کدوم امار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مشکل فقط این نیست.فرهنگ ازدواج عوض شده .باید قبل از کار اقتصادی،کار فرهنگی کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
عامل اصلي اينست كه هيچ محلي براي برقراري ارتباط سالم بين دختران و پسران در جهت اشنايي بهينه وجود ندارد
بس تابناک.خفه کردی مارا.دست از سر این دخترای بدبخت بردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
جوانها که نمیتونن به دلیل شرایط مالی ازدواج کنن.
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
این جو دادن ها برای اینه که ترس بندازین تو دل دخترهای مردم
saman
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
راست ميگن ايشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اينا بدبختن؟؟!!!!!
اگر اين دختران مجرد شغلهايي كه اشغال كرده اند اجازه مي دادند پسرهاي جوان جاي آنها مشغول كار شوند قطعا وضع فرق مي كردد تا زماني كه اين روند اشتغال ادامه داشته باشد پس دختران حتي به فكر خواستگار پير پسر هم نباشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
به شدت حرفتو قبول دارم. هر جا ميرم ميبينم اين همه دختر سركار هستند آخه ما پسرا چه گناهي كرديم كه بايد بيكار باشيم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
موافقم صد در صد درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
ناشناس جان، هرکس لیاقت داشت شغل پیدا می‌کند
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
شدیدا موافقم
mm
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
اگه پسرها به موقع برای ازدواج اقدام می کردند دختران نیازی به کار کردن پیدا نمیکردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حرفتو قبول ندارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حق طبیعی هر فردی، داشتن تحصیلات، شغل و ... بدون توجه به جنسیت است
پس اشتغال دخترانی که تخصص و تعهد کاری بیشتری نسبت به برخی از آقایون دارند، مسئله عجیب و یا حق کشی نیست
فرزین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
اگه دخترا رو شغل ندن ازشون بگیرن بدن به پسرا اونوقت شما گل پسرا واسه یه لیوان آبم از جاتون بلند نمیشید و به خانم امر می فرمایید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
آقا اگه شما با ماهی 800 تومان می تونی کرایه خونه بدیو خورد و خوراک و بهداشت و درمان 2 نفرو تامین کنی، من به شخصه حاضرم کارم را به شما بدم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
اشتغال بايد بر اساس شايسته سالاري باشد نه جنسيت سالاري
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
پسرهای بدبخت می رفتند دو تا زن می گرفتند:)
ارسلان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
احسنت به شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حالا کی گفته دخترها امکان ازدواج نداشته اند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
كاملا درست گفتي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
کاملا مخالفم
مشکل اصلی بی مسئولیتی آقایونه
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
خب شما آقایون به جای متر کردن خیابون درس بخونید
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
با شدت بیشتر این حرف رو قبول دارم.

ادارات داره زنونه میشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
به شدت مخالفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اين پسراي جووني كه مي فرماييد اگه عرضه دارن خودشون زرنگ باشن و قبل از اين كه دختري جاشونو به قول شما اشغال كنه برن سر كار ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
تو کشور ما که تامین مخارج خانواده فقط وظیفه مرد هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اولا شغل به شایستگیه! ثانیا معمولا خانم ها با حقوق کمتر مشغول به کار میشن و کارفرماها هم استقبال میکنن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ماشالا
عليرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
صد در صد موافقم
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مطمئن باشید اکثر دخترا ترجیح میدن برن سر کار و مستقل باشن تا اینکه ازدواج کنن
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
به چه دلیل باید موقعیت شغلی خودمون رو به یک پسر پایین تر از لحاظ تخصص بدهیم؟ جنس برتر هستید شما؟!
ناشناس
| United States |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
آخه دختر ها چه گناهی کردند؟
فقط پیر دختری نداریم که ............ اگر خوب بگردید به تعداد بیشماری کهنسال پسری دست پیدا میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
واسه پیر پسرا زیاد اشکالی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
به لطف مسئولان سربازی اجباری که داریم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
سن ازدواج پسرا شده بالا 30 سال. چرا هیچکی ازشون نمیپرسه چرا؟ یه پسر 14 سالگی به بلوغ میرسه بعد 20 سال بعدش فرصت ازدواج پیدا میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اون پيرپسرنما هستن داداش نمي دونستي بدون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اشتغال دختر خانم ها از بی مسئولیتی آقا پسراست .
مشکل اول پسران = بی کاری
مشکل اول دختران = گرانی به ویژه جهیزیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مشکل دختران جهیزیه نیست بلکه نبود پسر است!!!
جهیریه را پدر و مادر بدبخت با قسط هم می دهند حتی کمیته امداد هم کمک می کنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مشکل اصلی دختران و پسران این دوره بی بندوباری در روابطه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
کمیته امداد کمک می کنه!
چرا جک می گمی برادر من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
ما تو ادارمون 3تا پسر سن بالای پولدار مجرد داریم که کارشون فقط مسخره کردن خانم ها و دوست دختر بازیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
نبود پسر اشتباهه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
راست میگه اگه خواستگار باشه جهیزیه تامین میشه. اما پسرا تمایلی به ازج ندارن. مشکل دخترها بیشتر نداشتن قدرت انتخاب است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
دوست عزیزی که گفتی مشکل نبود پسر است!
مشکل نبود پسر نیست ،بلکه نبود پسر خوب است!
پسر آسمون حل که همه جا ریخته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اتفاقا مشکل بزرگتر پسرا خدمته. فراموش نکنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مشکل فرهنگیه.اول زندگی مشکلات اقتصادی هست.همه چیز که ایده ال نمیشه.یه خورده تحملمون در برابر مشکلات ببریم بالا بعدش هم پدر و مادر ها اینقدر جلوی ازدواج جوونا سنگ اندازی نکنن اقتصاد هم حل میشه.بعضیا شرایط اقتصادی که بدتر میشه توقعاتشون هم بالاتر میره.به خدا با یه سطح توقع مناسب میشه ازدواج کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
پدر و مادر من به خاطر جهیزیه منو شوهر نمیدن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
آره مشکل بی شوهریه نه بیکاری و گرانی جیهزیه
حس عدم مسئولیت پذیری پسران!!!
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
پیشاپیش از لحن تند نوشته هایم عذرخواهی می کنم .اینجوری هم نیست دوست عزیز . حس عدم مسئولیت پذیری یک بحثه و نبود کار و درآمد و مشکل مسکن و سطح توقع بانوان هم یک بحث . اکثر پسران حساب میکنن وقتی نمی توانند خرج روزانه خودشون رو در بیارن چطور می تونن از پس خواسته های به حق همسری که اختیار می کنن بر بیان . اینجوری میشه که آرزوی گرفتم همسر رو به خاک می سپارن . بعدشم تازگی دیدم که به پسرا پیشنهاد میدن که یه دختر برات سراغ دارم خونه داره و این و داره و اونو داره و پول دار . اما نمی دونن 3 ماه یا شایدم کمتر بعد از ازدواج همون دختر تو بالا و پایین زندگی توی یک دعوای ساده فقط کافیه دهنشو باز کنه بگه هر چی داری از صدقه سر من داری تو چیزی نداشتی و نداری که برای من صداتو کلفت می کنی . به نوعی ، به این جور ازدواج ها برده داری هم میشه گفت ، حالا یا پسر ساکت میشه و حرفی نمی زنه یا ول میکنه میره . یا هزار تا بدبختی دیگه . آقا یا خانوم محترم که همینجوری بی فکر میای یه نظر میزاری و میری همش هم عدم مسئولیت پذیری نیست . یکی از دلایل آمار بیش از حد طلاق وجود افرادی مثل تو هستن که با این حرف های سطحی و آبکی یک پسر یا یک دختر رو مجبور می کنن ازدواج کنه . بعدشم میشه طلاق و میگن پسره مسئولیت پذیر نبود . نمیگن پسره رو به زور حرفای صد من یک غازی مثل در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ، یا دیگه وقتشه ، یا تو ازدواج کن پول خودش میاد یا از تو حرکت از خدا برکت و غیره . . مجبور کردن . واقعیت اینه که با این اقتصاد ورشکسته که هر روز هم بد تر میشه تا زمانی فرجی حاصل نشه روز و روزگار بر همه مردم اعم از دختران و پسران تنگ تر و تنگ تر میشه. امید است این رویه رو در زندگی سر فرزندانت جاری نکنی و یا اگر مجرد هستی با این سراب تن به ازدواج ندی چون مطمئنن اگه قرار بود دختر ها به هر عابری جواب مثبت ازدواج بدن امروز از هر 5 ازدواج 5 تای اون به طلاق منجر میشد..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
کی میاد مسئوولیت یک دختر که دماغش رو بالا میگره و فیس و افاده داره رو قبول کنه؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حرفات درسته ابراهیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
ایول ابی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ابراهیم خان همین الانشم از هر 5ازدواج 5تاش که نه ولی سه تاش طلاقه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اولا من اشتباهی مثبت دادم. ثانیا دمت گرم ابراهیم خان. حرف دل همه پسرا بود.
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
کاش می تونستم به جواب داداش ابراهیم 1000تا مثبت بدم، عالی گفتی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ابراهیم به شدت با ها ت موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ابراهیم عزیز بد و بیراه گفتن زن به شوهر به علت بی پولی شوهر نیست
ناشناس
| Iraq |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
به نظر من ععتماد نيست اكر نه من الان 10 ساله تصميم كرفتم ازدواج كنم نه مي خوام جهيزيه ......
خدايش هم واسه پسر هم واسه دختر تجرد خيلي سخته.خدا به حق بزرگيش همرو عاقبت به خير كنه.عاملشم گروني گروني گروني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
والا از خود ازدواج سختتر نیست
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
پس چرا بچه پولدارها بیشتر مجرد دارند؟
عاملش گرونی نیست عاملش عمدتا بی همتی پسرها و توقعات خانواده هاست
توقعات دخترها هم الانه اکثرا پایینه
پیر پسر نداریم؟
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بیا من جوون پسرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چرا داریم ولی همون پیر پسرهام اگه بخواهند ازدواج کنند دنبال یه دختر کم سن و سال می گردند. اینه که روز به روز به آمار پیر دخترها اضافه میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
واسه پسر هرچقدر ازسنش بگذره باز میتواند ازیه دختر 10سال یایین تر از خودش ازدواج کنه ولی دختر از سن معملولی بگذره کسی خواهان اونیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
نه مرد پیری مرد یعنی تجربه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
نه كو نشون بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
نخواستن و نتونستن خیلی فرق دارن
پیر دختر کلمه جالبی نیست . لطفا دقت بفرمایید که با الفاظی که بکار می برید به کسی توهین نکنید. ترکیب" دختران مجرد سن بالا" چه ایرادی دارد؟
پاسخ ها
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
منظورتون از ترکیب " دختران مجرد سن بالا" همون پیر دختره دیگه نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بیشین بینیم با
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
كاملا موافقم ... ميخواستم همين كامنتو بذارم ديدم شما گذاشتين ... واقعا اين كلمه توهين آميزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
پیری که فحش نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
هووووووه!!!!!
به جای این کلمه طویل الحروف! همون پیر دختر خیلی راحتتره!
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
به جای کلمه نامانوس پیر دختر زین پس از واژه


دختران ترشیده استفاده


نمایید.............خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
خوبه فقط ميشه اختصار شو گفت دمسب؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
از ترشیده که بهتره
نه عزیزم گرانی عامل اصلیه من میخوام زن بگیرم ..کار که نیست....امنیت شغلی که اصلا ...اجاره مسکن و هزینه ازدواج به کار تازه بخوام توی اژانس کار کنم حد اقل یه پراید میخوام که الان 16 ملیون شده از کجا بیارم ...سمندو پژو هم که یک رویا شده از نظر قیمت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اینا همش بهانه است
من 37 سالم فوق لیسانس کار مناسب وضعیت مالی نسبتاً خوب و خوش تیپ هستم خانواده ام دختری را به من معرفی کرده اند که 23 سالش یعنی سیزده سال از من کوچک است به نظر شما این ازدواج مشکلی نداره؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
به نظر خودت اين سوال جاش اينجاست؟
looooo
| Malaysia |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
جناب فوق لیسانس خوش تیپ وع مالی توپ عزیز...14 سال اختلاف دارید...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
کاملا مشکل داره باید متناسب با سن خودت انتخاب کنی. تو 16 رسال پیش با الانت فرق نکردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
معلومه که نداره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بابا تو که نصف عمرت رو گذروندی نصف دیگه رو هم همینحوری تحمل کن دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
« وضعیت مالی نسبتاً خوب و خوش تیپ هستم »
چه مغرور!!!!
aideen1980@yahoo.com
| Turkey |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
خوش تیپ! 14سال اختلاف سن دارید.
مش عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
رو من حساب نکن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
نه داداش چه مشکلی تا 20 سال اختلاف مشکلی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تفاوت 37 با 23 سال 14 سال است نه 13 آقای فوق لیسانس. نکنه تیپ و مدرکت رو هم این جوری حساب کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
خودت تصمیم بگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
برو جلو اگه بچه نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
شما مطمئنی
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
سلام، به نظر من که مشکلی نداره البته باید ببینی از نظر فرهنگی و اجتماعی به هم میاین یا نه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چیزایی که ارزشو داری گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
عزیزم من هم سن شما هستم و دخترم کلاس دوم دبستانه، بجنب پسر خوب!
عادل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چون دختر مورد نظرتان سيزده سال از شما جوانتر است او بايد نظر بدهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
عالیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
شما که وضع مالی ات خوب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
اگر برای شما هم مشکلی نداشته باشه برای دخترای یکی دو سال کوچکتر از شما که شاید موقعیت دیگه ای براشون پیش نیاد حتما مشکل داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
نکنه از افعال معکوس استفاده کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
یعنی خودت نمی دونی خوبه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تو قبل ازدواج یه مشاوره برو. به نظرم خیلی نیاز داری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
میخوای تباه شی برو بگیرش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
آقای خوش تیپ !!! اینجا اتاق مشاوره ازدواج جنابعالی نیست که این سوال رو مطرح کردین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
راست گفته بنده خدا. چون مجرد مونده، جوونیشم حفظ شده خوب
ناصر
| Germany |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
خیلی هم خوبه حتی اگه بیشتر باشه بهتره / شما دخترا را نشناختید / فردین بازی در نیار خوشتیپ
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
داداش من 22 سالگی ازدواج کردم الان پشیمونم چرا دیر ازدواج کردم. 37 سالته داداشه من
تند باش دیگه
مريم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بنظر من مشكل داره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
خوب موردهای دیگرو که با سن شما همخونی داره در نظر بگیرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
این نظرتو ببر تو "فیس بوک" با یه عکس! ببین چند تا "لایک" میخوری...به درد بحث اینجا نمیخوره!....
میترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
معلومه که مشکل داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
دوستم یه بار با دختری که 11 سال از خودش کوچک بود و یکبار با دختری که 9 سال از خودش کوچکتر بود ازدواج کرد و طلاق گرفت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
وقتی شما دختر رو واسه مسایل مادیش انتخاب کردی، اون هم به خاطر مادیات تو رو می خواد.
فاطيما
| - |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
موافقم
مريم
| - |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
موافقم
صدف
| - |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
موافقم
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اخوی! اینجارو با سایت همسریابی عوضی گرفتی!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
90 درصد این ازدواج ها اشتباهه محضه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ببین خودت امادگی ازدواج رو داری
الیسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اگه اون دخترم تو رو بپسنده و تو بتونی خودت رو با سطح سن و انرژی اون منطبق کنی ، عیبی به قضیه نیست و میتونین لذت زندگی تون رو ببرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
صدر صد چون به زودی مشکلات شروع میشه
ناشناس
| United States |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
شما به این با حالی اصلا ازدواج نکن حیفی بابا بزرگ!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مسلما مشکل داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اگه یارانه ات هم حذف نمی شه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
الان اومدی اینجا خودتو تبلیغ کنی؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
تمام منفی دهندگان به نظرم زن هستن از کامنت بالایی متوجه میشید
يه دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حميد جان دلبندم تو هنوز اين مشكلت حل نشده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اتفاقا اون دخترخانم 23 ساله هم به همين دليل « وضعیت مالی نسبتاً خوب و خوش تیپ هستم » حاضر شده كه با كسي كه 13 ساال ازش بزرگتر هست ازدواج كنه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
10 سال خودشو بزرگ كن مابقيشم بچه هاشو
lol
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بیخیال :)))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اختلاف سن بستگی به فردش داره من کسی رو میشناسم که همین قدر با همسرش فاصله سنی داره و حدود 18 سال هم هست که با خوبی با هم زندگی موفقی دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
اگه خواهر و لیسانس و بابای پولدار به قول خودش و ... نداره ، نترس بلو جلو . ولی کلا ازدواج چیز مزخرفی شده بی خیال شی بهتره . اگه هم پولداری دیگه بدتر ، عشغ (عشق) نفستو میگیره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
37 منهای 23 میشه 14 مهندس!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مردم باید نظر بدن؟؟؟
برو مشاوره استاد!!!
ناشناس
| - |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نه . اتفاقا وقتی پیر و از کارافتاده شدی همسرت تازه اول راحتی اش است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حمید 37 ساله ی فوق لیسانس پولندار خوش تیپ! تو هر سایتی می رم تو همین کامنت رو گذاشتی. ول کن دیگه. خسته شدم.
یک مشاور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
اگر از نظر فرهنگی هم به هم می خورید و اگر دختر خانم هم علاقمند است و شیفته پول شما نیست و اگر جذابیت بیشتر از شما نداره
فورا اقدام کنید خوبست
پس توقعات دخترها مهريه هاي سنگين زندگي هاي تجملاتي باب ميل دخترا چي؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حلا مهریه که داده و کی گرفته!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
پس پسرا هم جهیزیه‌ی آنچنانی نخوان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مهریه رو کی داده کی گرفته؟
مرتضوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
والا الان زندانها پره مردایی که فکر میکردند کی داده و کی گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بابا خوشتیپ!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
من حاضرم با دختری که اصلا جهیزیه نداره زندگی کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
همچين ميگين جهيزيه مثه اينكه خونه يا ماشين دارين ميارين چهار دست قاشق چنگال كه ديگه اينهمه افه نداره
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
جهیزیه را من دادم. خانم هم گرفت.
وقتی برای رهن یک آپارتمان نقلی 60 میلیون می خواهند، چه باید کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چه پر توقع!!!
عشایر با چادر خوشحال خوشحال زندگی و ازدواج می کنند 1
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
والا راست میگه برو تو میدون های تهرون چادر بزن خوش و خرم زندگی کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
حالا شما عشایر هستید و چه با چادر چه داخل چادر ازدواج میکنیدو خوشحالید بقیه که شهر نشین هستند چی؟
اقایووووووووووون من کار میخوام ارشد دارم اما استخدامی نیس و گرنه الان متاهل بودم و چندتا بچه گوگول مگوولی دورو برم بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
به جای این همه درس خوندن دکانداری می کردی و ازدواج الان هم خانواده داشتی و هم کار و هم می توانستی ادامه تحصیل پیام نوری یا شبانه و یا اینترنتی مجازی و ... انجام دهی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تو هم جزو همون آمار 11 میلیونی مطمئنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
احسنت ناشناس، ولی این آقا بیکار بنده خدا که علم غیب نداشت
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
کار آزاد داداش من! کار آزاد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
الان همه ارشد دارن ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مدرک رو ولش!
شماها کار چي بلدين!
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
منم عين تو.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
ناشناس دومی دلت خوشه رفیق ، نفست از جای گرم میاد ! همون دکانداری تو هم یه سرمایه اولیه میخواد شاید بابای تو پول داره خیلی ها ندارند
در حال حاضر اونچه که برای مسئولان به هیچ وجه از درجه اهمیت برخوردار نیست این گونه بحران های اجتماعی هستش که بیکباره و آنی هم ایجاد نشده است.

جایگاه جامعه شناسان و برنامه ریزان مسایل اجتماعی در امور برنامه ریزی کشور کجاست که درد این جامعه رو بشناسن و درمانش کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ما كسيو بنام مسئول تو اين مملكت ندارم
اگه دولت حمایتم کنه حاضرم با همه این 11 میلیون دختر ازدواج کنم قول میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بعضی پسرا به همون اندازه که بی مسئولیت هستند 100 برابراون احمق و بیشعور هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
منم اعلام آمادگی می کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
روحانی مچکریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
گرمیت نشه یه وقت !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
نخای روت نشه !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
!!!!!!!!!!
فرزین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
پس اون قولی که جناب عالی میفرمایی فقط قول واسه شب جم0000 هست و انگاری واسه چیز دیگه ای احساس مسؤولیت نداری!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چقدر فداکاری واقعا یه وقت سردیت نکنه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
سردیت نشه یه موقع!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مرحبا که این چنین به فکر دختران میهنید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
داداش مسیله توان رو چکار می کنی .
ناشناس دوم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بابا تو دیگه کی هستی؟!!
مرجان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بابا بامعرفت من خودم حمايتت ميكنم خودمم زنت ميشم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
چه "خوش اشتها"...
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
داداش نصفشونم بده من!
v
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
365/11000000
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
:)))))))))))))))))))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
نوش جونت
ناشناس2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
من هم به این آقای محترم کمک میکنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
کمت نشه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حتما ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
نمیری عمویییی...!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
:))))
برو جلو دولت هواتو داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بی تربیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
همونی که نداری از سرت زیادیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
:D
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بیا ایران ببینم چند سالته پسر خوشگلم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
من نصفشونو قبول میکنم شما نصف دیگشونو بردار
با انصاف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
ازدواج با اونها همت می خواد عزیزم که تو نداری!!!
چون میگی: اگه ازم حمایت کنن...یعنی می ترسی
واگر نمی ترسی 4 تاشو فعلا بگیر بقیه پیش کش
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
عوضی
اگر دولت شغلها را بجاي دختران به پسران بدهد دختران خيلي راحت ازدواج ميكنند وخانه دار خوبي هم خواهند شد ولي متاسفانه دولت وحتي شركتها وموسسات شغلهايي كه مربوط به مردان هست را هم به خانمها ميدهد مانند آتش نشاني .تاكسي. رانندگي اتوبوس و...... كه باعث شده پسرها بيكار ودخترها شاغل باشند يعني كاري معكوس انجام شده است وروز به روز هم براين مشكل افزوده ميشود بااين وضعيت كدام دختر شاغل حاضراست با پسر بيكار ازدواج كند؟ تازه حقوقي كه دختر ها ميگيرند وخرج لباس وسروصورتشان ميكنند اگر به يك پسر بدهند يك خانواده چند نفره را اداره ميكند اما كو گوش شنوا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حسود جان شغل رو کسی می‌گیره که لیقات بیشتری داره نه کسی که مذکره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
ملاک تصدی یک شغل جنسیت نیست بلکه لیاقت و صلاحیت ه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حرف بی منطقی هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
چه نظرات عقب مونده اي آدم مي شنوه تو اين دوره زمونه !
ش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
واقعا مردا خونواده ادراه میکنن؟ واقعا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مشکل همینجاست برادر!
زن شاغل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
خفه شدیم این قدر گفتن حقوق دختر خرج لباس و غیره میشه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بابا بی خیال
تو هنوز توی اون کوچه ای ؟
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
چقدر خودخواهید شما.
متين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
چرا فكر ميكنيد دخترها با اشتغال خودشون موقعيت شغلي را از پسرها گرفته اند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
هر کس لیاقتش بیشتر باشه می ره سر کار. مشکل از بی غیرتی آقایونه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
سنتی متحجر!!!!
توقع بالای پسران را هم دخیل کنید یک ایراداتی از دخترها می گیرند که کارگردانان طراز اول هالیوود هم از هنرپیشه های زنشون نمی گیرند!!!
تعدد همسر را سخت نگیرید همه اینها ازدواج میکنند و خوشبخت خواهند شد انشاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
اگه شما به شهرستانهای کوچک و روستاها برید خیلی اوضاع بدتره . پسرا همه اومدن شهرهای بزرگ کار میکنن همونجا هم ازدواج میکنن . اگه این امر تعدد ازواج رواج پیدا کنه متاهلین برای اینکه مشکلی هم برای زندگی شون پیش نیاد میرفتن تو همون جاها ازدواج مجدد میکردن و جلوی آسیبهای وارده رو میگرفتن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
شما 10 زن بگیری اون وقت پسر های بیکار 1 هم نداشته باشند ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
راست میگه !!!
قابل توجه پولداران و سن بالاهای متاهل مرد
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
البته تعدد همسر شامل كارگران و كارمندان نميشه چون تو همين يكي موندن بدبختا شايد شامل برخي حاج آقا بازاريا و ...... و غيره بشه كه اينهم نوعي عدالته ديگه!
رک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بسم الله
مخالف تعدد زوجه
| United States |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
یه سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چراشما اقایون ( البته بعضیها قصدم جسارت به همه نیست)همش از مهریه زنها مینالید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
عجب نظری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
خجالتم خوب چیزیه.
رضا درویش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
آیا شما راضی هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اينقدر دختر هست كه اگر اون اقا 10 تا هم بگيره باز دو سه تا هم به شما برسه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
چی شد؟ تا حالا قرار بود مشکل دخترها حل بشه
تاحرف تعدد اومد فوری می گن: شما 10 تابگیر دیگران هیچی!!
خب توهم همت کن 10 تا بگیر چه بهتر. مشکل کمتر می شه
تعدد راه حل خوبیه
دست ناشناس درد نکنه
عامل اصلی ازدواج نکردن، مهریه و راحتی در اجرا گذاشتن اونه، مخصوصا با این گرئن شدن سکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
موافقم \
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اون دوتانی که منفی دادن، مطمینم دخترن، کدومتون حاضرین با 20 تا سکه مهریه ازدواج کنین؟
سربازی رو من یک سال هست که تموم کردم
و لی هیچ کاری نتونستم پیدا کنم با این مدرک لیسانس ...
آدم بیکار مگه میره زن میگیره ؟؟؟؟
علتهاش: جنگ و در پی آن کشته شدن تعداد زیادی از پسرانی که همسران آنها همین دختران پا به سن گذاشته کنونی باید می بودند (البته جانبازان که هر کسی مایل به ازدواج با آنها نیست رو هم باید اضافه کرد)، بیکاری، گرانی و تورم و بالاخره توقعات بالا، این نکته رو هم باید اضافه کرد که به دلیل سختی های زندگی متاهلی، هر روز بر تعداد خانمهای مطلقه اضافه میشه و تعدادی از آقایون دیگه قید ازدواج دائم رو میزنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تو رو حرف از این بی ربط تر شنیده بودید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
جالب جان ! تو کدوم دوره زمین شناسی زندگی می کنی؟
nashenas
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
شما فک کنم هنوز حول وحوش سالهای 70 اینا میگردیا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
دلیل درستی نبود الان 52 درصد از جامعه پسرن 48 دختر؛یعنی پسرا بیشترن بعد اون وقت حرف از کمتر بودن پسر میزنید؟؟؟
مشكل شما آقايان اين است كه مسئله اصلي را ادامه تحصيل و كار دختران دانسته ايد بريد تلاش كنيد كار درست و حسابي پيدا كنيد در ضمن آقايان در نظراتشان به اين مورد هم توجه كنند كه كارفرماي مرد به راحتي زور ميگه و حق كارمند زن را در حداقل مقدار و يا كمتر از قانون كار ميده . آقايان به حقوق دريافتي خانمها كمتر راضي شده و كار مي كنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
متاسفانه در بیشتر اداراتی که کارمون گیر می کنه ناشی از کارمندان خانم هست
مراد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
و مشکل شما اینه که آمار مدرکها و مشاغل رو نداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بله چون با اون حقوقی که شما حاضر میشوی برایش کار کنی یه مرد نمیتونه خرج زندگی خانوادشو تامین کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
والا ! بي عرضگي خودشونو گردن همه چي ميندازن الا خودشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ادم یاد انقلاب صنعتی در اروپا میوفته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
این واقعیت داره ...متاسفانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
میدونید چرا؟
من در یک شرکت بزرگ در ایران مشغولم، اینجا میبینم که خیل زیادی از دختران استخدام شده اند و متاسفانه هر کدام یک فرصت شغلی مناسب را از پسران گرفته اند و حقوقشان را صرف آرایشگاه و کاشت ناخن و مسافرتهای تفریحی و ............ میکنند.
البته درصد کمی ( شاید 5 درصد ) هم هستند که به این شغل و کار نیاز دارند ولی اکثرا میبینم متاسفانه فقط جایگاه یک شغل را اشغال نموده و باعث شده اند که مشکلات زیر بوجود آید:
1- هرکدام به تنهائی و بخاط چشم هم چشمی شدیدی که در بین زنان ایران حاکم است با یک ماشین سر کار می آیند و باعث ترافیک میشوند.
2- با اشغال پست سازمانی باعث بیکار بودن یک پسر و عدم تشکیل خانواده میشوند.
3- با بالا رفتن ادعایشان تن به ازدواج نداده و خود را با کار و در آمدی که دارند مشغول میکنند.
4- چون درآمد دارند و متاسفانه درآمدشان خرج خوراک و مسکن نمیشود ( در خانه پدر تشریف دارند ) این پولی که از بیت المال پرداخت میشود صرف موارد غیر ضروری آنها ( آرایش و سفر و .... ) میشود و چرخه ی اقتصاد را معیوب میکند.
5- متاسفانه باید بگویم که کارائی زیادی هم ندارند، من مدیر 15 نفر هستم که 7 نفر مرد و 8 نفر دختر ( 2 زن و 6 دختر مجرد ) دارم و در ارزیابی هر ماهی که دارم کارائی دختر خانمها 30 درصد آقایان است و هر شش نفرشان حقوقی که میگیرند را لازم ندارند و حیف و میل میکنند ( هر سال دوبار تایلند و ترکیه و .......... ) و هر روز آرایشگاه و ......
متاسفانه چرخه ی کارها در کشور معیوب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
متاسفانه شما به جای حل ریشه ای مشکل یک روش موقت که نقش مسکن رو داره پیشنهاد دادید.
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حالا تو شرکت شما این وضعه قابل تعمیم به کل جامعه نیستش!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
فرصت شغلی مناسب را از پسران گرفتند؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
من یک مهندس کارمند خانم هستم جند برابر همکاران مرد کار میکنم و البته کلا مردها از زیر کار در رو هستند و به قول مارگارت تاچر مردها فقط حرف میزنند و زنها اهل عمل هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ای وای این چه طرز فکریه که در جامعه ما غالب شده انشالله همه جوان ها کار پیدا کنند مشکل شما چیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
ناشناس عزیز شما که اینا رو میدونی پس چرا استخدامشون میکنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
درود بر شرفت
ه. م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
من با نظر شما تا حدودی موافقم اما برادر عزیز من یک خانم کارمند هستم که سرپرستی یکی از ادارات دولتی را به عهده دارم و نتیجه ای که اخر هر ماه می گیرم برعکس آنچه گفتید است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
شدیداً باهات موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
این عدم کارایی را خوب اومدی!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
این چه استدلالیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
احتمالا" مدير اين افراد مشكل دارد كه نمي تواند از نيروهايش كار بكشد و اينكه مسئول خرج كردن پول زحمت كشيده هر كس خودش است نه ديگران!
متين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
تو كجا رو مديريت ميكني كه با ادبيات اقتصاد و چرخه ي اشتغال اينقدر آشنايي داري؟؟؟؟؟
بيچاره اونايي كه كارمند شما هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
لطفا شما آقای مدیر کارت رو بکن به جای اینکه سرک تو زندگی خصوصی مردم بکنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
الله اكبر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
سبک زندگی ما بده
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خوب اسم و مشخصات شركتتو هم ميذاشتي
امیر
| Netherlands |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
احسنت...لپ کلام را گفتید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
دروغ میگی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
عالی بود
ضمنا به این مسئله ها اضافه کنید. خودکشی های سنین پیری آنها به خاطر نداشتن فرزند، حیوان بازی ، ترویج سبک زندگی غربی و مصرف گرایی در بین فامیل ، و و و
1- اگر بخشی از استخدام خانمها به آقایون برسد .....تعداد کمتری به این جمعیت سن بالا افزوده خواهند شد !
2- بعضی پسر ها به دخترای هفت رنگ و لعاب امروزی بدبین هستن ....
3- پسرهای بیکار اراده شون ضعیف شده چون اعتقاداتشون ضعیف شده ...
یکی از عوامل اصلی ازدواج نکردن نا امیدی پسران جوان از عدم شانس اشتغال و دیگر مشاهده سختی گذران زندگی و ترس از آینده نامعلوم است
تنها راه حل اينه كه خانمها يه مقداري كلاسشونو بالا ببرن
تعداد پیر پسرها هم زیاد شده به فکر اون ها هم باشید
اینو مطمئن باشید هیچ دولت مردی به مسائل اصلا فکر نمیکنه
مشکل پسرها :عدم اشتغال مناسب
مشکل دختران :اشتغال و توقعات بالا
هم به پسرا و هم به دخترخانم های سن بالا پیشنهاد می کنم خودشونو ناراحت نکنند
اگر موضوع تعدد همسری برابر با موازین شرعی در کشور ما جا بیفتدو به عنوان به پدیده عامه پسند به فرهنگ تبدیل گردد در هیچ زمانی ما با این مشکل مواحجه نخواهیم شد . بایستی از طریق دولتمردان به این مهم به صورت خیلی جدی رسیدگی شود .
تفاوت پیر دختر و پیر پسر؟
اولی موفق نشده ازدواج کنه ، دومی موفق شده ازدواج نکنه !!!

تابی جون حتمآ بنویس کمی جو عوض بشه !
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
با حال بود! مرسی!
مشکل دخترا اینه که پیر دختر میشن چون تمع کردن
بنظر بنده خود دختران هم بی تقصیر نیستند
ببینید در این شرایط بحرانی اقتصادی پسری که دل به دریا میزنه و ازدواج میکنه همسرش ازش انتظار داره هر چی میخواد براش تهیه کنه
و اگر مرد بگه پول خرید فلان چیز رو ندارم جواب همه خانمها در این مورد یه جمله است: "اگه پول نداشتی چرا ازدواج کردی؟؟؟"
برای همینه که بیشتر پسرا از جمله خود بنده 32 ساله چون پول ندارم ازدواج نمیکنم که روزی این جمله رو از خانمم نشنوم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
آقای شمس تبریز! اولین خواستگار من قبل از اینکه بیاد خونمون از طریق عموم پیام فرستاد که بگو هم خونه دارم هم ماشین هم تک پسر هستم! حالم ازش بهم خورد کسی که مهمترین نکات معرفی خودشو داراییهاش می دونست!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
من به عنوان یک زن هیچ وقت چیزی از همسرم نمی خوام
ریشه همه این مشکلات سخت گرفتن

در امر ازدواج است و تعجب اینجاست که

هرچه شرایط سخت تر می شود در امر

ازدواج نیز سخت گیری بیشتر می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چیه این فرمت؟؟؟؟
شعر داری مینویسی مگه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بنده ی خداسخت گیری کدومه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اصلا هم نخواي سخت بگيري يه خونه 50 متري هم بخواي رهن كني چقد بايد پول بدي ؟!!! هزينه هاي ديگه رو در نظر نگير
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
چرا نظرم رو کامل نذاشتین.بار اول و آخری بود که به تابناک سر میزنم.واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!1همین هم که گذاشتین رو حذف کنین.
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
موافقم .چرا باید این همه شرایط رو سخت کرد؟
یکی از عوامل ازدواج نکردن دختران تنوع طلبی هست.
مواظب باشيد با درج اين خبر چند وقت ديگه زنان ايراني مثل زنان نيجزيه تظا هرات نكنند
اقا من 30 سال دارم 183 قد..فوق لیسانس هم دارم..500الی600 حقوق میگیرم با بیمه...ماشین ندارم..پول مسکن ندارم...

دختری هست که قدم رنجه کند و عروس مادرم بشه؟؟؟ نه خدایی کسی این شرایط را قبول میکنه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مش عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
رو من حساب نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
وا... خدایی راست گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
آقا 600 تومن بخوره تو سرم.
سویل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
منفی هایی که داده شده کاملا نشون میده که ایا یه هم چین دختر بی عقلی پیدا میشه یا نه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
ننه جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تو تنها نيستي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
عروس رفته گل بچینه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
با اجازه بزرگترا... بببببله :)))))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تو که آمریکایی داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
عروس رفته گل بچینه!
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
اگه یه ذره قدت کوتاه تر بود شاید قبول می کردم!
ناشناس
| United Kingdom |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
USA ro ke dari!!!!
زن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
نامزد بنده هنوز بیکاره .
خرج ایشونم من میدم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
واقعا راست گفتي مشكل اكثر پسرا همينه ... همكاراي مجرد منم همينو ميگن
دختر مجرد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بله من خودم حقوق دارم ي واحد كوچيك هم خريدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
من اگه دختر داشتم،حتما حتما حتما نمیدادمش بهت....."لندهووور"!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
چقد شبیه منی شما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بدبخت! یکی از دلایل ازدواج نکردن دخترها همین مادر شوهر هست!
شيرين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
يك دختركم توقع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
من حاضرم
تنها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
شما بيا خاستگاري بقيش با ما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اگه مغز ح..... خورده باشه عروس خودت و مادرت میشه!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
گشتیم نبود، نگرد نیست
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
با اجازه بزرگترا بـــــــــــــــــــــــــــله....
مريم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
چرا نيست همين الان تعدادزيادي دختر هست كه خودش موقعيت داره وميتونه كمك كنه هردو نفر به كمال برسيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
با سلام، گیریم دختری قدم رنجه کنه بپذیره، خداوکیلی شما با فوق لیسانس حاضری با این حقوق کسی رو بگیری؟
دختره
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آگه خوب باشی چرا که نه.
آقا من می گم بله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
من یه دختر 27 ساله م.ماهی 1.5 میلیون حقوق میگیرم.ماشین هم دارم. حاضرم عروس مادرتون بشم....
ناشناس
| France |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
مرد حسابی من خونه و ماشین دارم درامدم هم از شما بیشتره بهم زن نمیدن
درک دخترا به دلیل محدودیتهایی که خانواده ها اعمال میکنن از اقتصاد و مشکلات اجتماعی پایین هستش برای همین مهریه های سنگین میگذارند و توقعات آنچنانی دارند و اگر هم پول نداشته باشی براشون خرج کنی میگن غلط کردی زن گرفتی
برای همین دوستان عزیز زن شاغل بگیرید که هم کمک خرج باشه هم اقتصاد سرش بشه
پاسخ ها
مش عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
هم من و هم همکارانم که زن شاغل داریم هیچکدوم زنهامون پولشونا به ما نمی دن.
مرتضوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مهریه سنگین رو دخترا نمیزارند .. خانواده هاشون میزارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
من زن شاغل گرفتم .یکی از شروط ضمن عقد که برام گذاشتند این بود که حقوق دختر مال خودش باشه و هر جور صلاح دونست خرج کنه
زن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اولا درک و شعور شما پایینه
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
این شد یه حرف حسابی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
من یه خانوم کارمند هستم ولی از اینکه بدونم یه آقا بخاطر شاغل بودن خانوم میخواد باهاش ازدواج کنه واقعا بهم برمیخوره!این رو توهین میدونم.
از لفظ پیر دختر واسه فکو فامیلات استفاده کن
دختر ها مهریه و توقعات رو پایین بیارن تا پیر دختر نشن ! (یکی از پسران دم بخت ! )
ایندوره زمونه کسی که ازدواج میکنه واقعا از نظر عقلی باید بهش شک کرد.
هر اداره و ارگانی که الان برین 80 درصدشون دختر هستن، چرا؟ خوب اشتغال هر دختر به معنی اینه که یه پسر از سر کار رفتن باز مانده و این یعنی یک تشکیل خانواده کمتر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چون دختران هم بهتر و دقیق تر کار می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مگه پسرا خونشون خوش رنگ تره ؟
مسببش کیه
چرا صورت مسئله را پاك مي كنيد؟
بهترین کار اینه که داشتن دو همسر برای کسانی که توان مالی خوبی دارند وعدالت را بین دو همسر بر قرار می کنند درجامعه رواج پیدا کند وخانم ها حساسیت بخرج ندهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
خدا رو شكر شما پولو پله نداري.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
تو رو خدا نظرو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
ناک عزیز لطفا منتشر کن تا شاهد این بی ادبی ها نباشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مهندس احمد اونوقت پسرایی ک پول ندارن چیکار کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بهترین کار اینه که شما ساکت بشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
حرف نادرست که کنتور نمی ندازه؛
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
خدايا اين نوابغ را از ما نگير !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اقا یه مجوز بدین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مگه مشکل ما فقط اسم ازدواجه؟
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
شما نظرتو برای خودت نگه دار یا برو تو کشورهای عربی این نظر رو بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
باشه . من موافقم. چاره ای نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
شماهام که فقط وایسادید از آب گل آلود ماهی بگیرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
با چند همسری ممکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بیچاره زنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
کاش میشد 10000000 تا منفی بدم بهت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حالا که وضع خانوما خوبه پسرا بیکارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
با سلام، شما چقدر در آمد داری برادر؟ مردم تو یکی و نصفه اش هم موندن، سردیت نکنه یه وقت؟
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بی شعور
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
همین کثافت کاری ها زندگی من و دختر 7 ساله ام را سیاه کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
تقریبا در این شرایط خوبه البته اگه سو استفاده نشه.منفیا رو هم خانما گذاشتن!!!!!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
والله خیلی هاشون به همین هم راضی اند
به نظر من دختران وزنان امروزی ایران به جهت بدست اوردن یکسری ازادی ها و استقلال های مالی وشغلی خودشون رو یه جورایی گم کردن نمی دونن یه ازدواج خوب چقد می تونه خودشون و جامعه اشان رو خوشبخت کنه(واسه دخترایی زیادی پرتوقع)و اما همش هم تقصیر دخترها نیست حل کردن مشکلات مالی وزندگی پسرها هم موجب ازدیاد ازدواج میشه-
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
حیف این اسم که گذاشتی واسه خودت .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
باور کنید بیشتر پسرای امروزی ارزش این ریسک کردن رو ندارند. خیلی از خانم ها بعد از ازدواج پشیمون میشن ولی دیگه دستشون به جایی بند نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
شما اول یک پسر خوب پیدا کن.
چرا صدا و سیما چند زنه بودن را تبلیغ نمی کند؟اگه اینقدر از چند زنه بودن بد نمی گفتن تعداد زیادی از این دخترا ازدواج می کردن.ناهنجاری اجتماعی کمتر بود.
پاسخ ها
رک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بسم الله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
شما فقط بهره برداري شخصي كن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
چندهمسری اوایل اسلام رواج داشت تا تعداد مسلمانان با زاد و ولد بیشتر زیاد بشه. امروز اگر همچین چیزی رواج داشته باشه خانواده ها از هم میپاشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
الهی من بمیرم واسه تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
آخه یکم فکر کن، چندزنه بودن نه تنها مشکلی را حل نمیکنه بلکه به مشکلات اضافه می کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
نسبت دخترا و پسرا متعادله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
عزیز، زن هم یک آدمه مثل تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
در شرایط کنونی ناهنجاری اجتماعی همانا تبلیغ چند همسری است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
فقط میتونم بگم برات متاستفم...همین؛
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
این بحث تعدد زوجات برای آقایان جذاب است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مگه نسل آدمایی مثل شما منقرض نشده ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
حالم از آدماي كوته فكر به هم ميخوره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
البته ما زن ثروتمنتد هم داریما
سلیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
این کار نیاز به تبلیغ نداره
kia
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
iit was very important point
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
اشتباه مثبت دادم. تو رو خدا از طرف من یک ده تا منفی به این نظر اضافه کن
جامعه شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
شما فقط مو میبینی و جامعه شناسان پیچش مو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
شما خودت خوشحال میشی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
دقيقا درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
حالا که پسرا تو یه دونشم موندن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بعضی مواقع ساکت ماندن خیلی بهتر از گفتن حرفهای مهمل است
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
سلام اینو خوب اومدی باهات موافقم
منصف
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
حرف حساب جواب نداره
عامل ازدواج نکردن ازادی بیش از حدی که دخترها وپسرها در ارتباط با هم دارن وحالا موقع ازدواج به هیچکس اعتماد ندارن وهمه هم با عرض معذرت لوس بار اوردیم طافت هیچی رو ندارن برن هم زود نیان زیر سایه خودمون
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
فکر کنم شما از کره ماه این نظر گذاشتین
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
دقیقا همینه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
مادر جان از امریکا بلاد کفر تماس میگیری ؟
ا- ازدواج به دلایل مالی سخت شده است.
2- توقعات زیاد شده است.
3- از خود گذشتگی در زمان اختلافات کم شده است.
4- طلاق گرفتن از زشتی افتاده و به امری عادی تبدیل شده است. قبلا شرایط سخت تر را هم تحمل می کردند اما الآن با کوچکترین مشکلی طلاق...
5- مهریه های کمر شکن و سوء استفاده برخی مشکلات و دلهره ایجاد کرده است.
6- روابط آزاد و بدون مسئولیت زیاد شده و زشتی آن کم رنگ شده است.
7- مهمترین موضوع این است که جهان بینی جوانها و اعتقاداتشان ضعیف شده و دنیا پرستی و لذت طلبی بیشتر شده است. ماهواره بیشترین تاثیر را داشته است و ..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
خوب گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
بابا به ماهواره ربطی ندارد چرا دست از سر آن بر نمی دارید ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
احسنت ! کاملترین جواب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
بسیار مختصر و واقعی....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آفرین.خیلی خوب گفتی.مخصوصا خانم ها بیشتر درگیر تجملاتن.
با توجه به شرایط 6 سال گذشته و حال ازدواج یعنی بد بخت کردن خود و فرد دیگر چون ریز ساحت وجود ندارد .
واقعا باید به حال دختر و پسر این مملکت گریست.
سلایق مردم رو به مرور عوض کردیم.
این همه دختر ولی من فقط یه نفرو دوست دارم که اون منو دوست نداره .... خدااااااااا
عامل تمام این بدبختی ها خود خواهی است
تو اداره کار میکنم که حدود 15 زن مطلقه و10 پیر دختر و 17 دختر زیر 30 سال دارد خلاصه تعداد پسران جوان مجرد نصف دخترها نیست
هر وقت مهریه وجهیزه برداشته شد همه بسلامتی وبدون ترس زندگی خواهند کرد
تفاوت پیر دختر و پیر پسر؟
حالا ما هم که ازدواج کردیم که افسرده شدیم
راه حل مقابله با پدیده پیردختری فقط رسمیت بخشیدن به قانون اسلامی و مترقی تعدد زوجات است
دولت می تواند در قبال بخشش سربازی ویا استخدام از طرف عقدنامه همراه با تعهد زند گی اخذ نماید
ما حتی یک پسر بیکار و یک دختر مجرد نداریم
به نظرم هر دو طرف پسر و دختر باید توقعات رو پایین بیارن
بیچاره ما پسرا :(
بابا به خدا سخت نگیرین
بابا به خدا سخت نگیرین
پسرهایی که در اینجور مباحث مهریه زیاد را بهانه قرار می دهند و از مهریه می نالند معلوم است که ازدواج نکرده، به طلاق فکر میکنند
همون بهتر که اینا اصلا ازدواج نکنند.
بعد از پیدا کردن گزینه مناسب و تایید 100 درصد خانواده و بعد از 5 جلسه صحبت ، یکدفعه دیروز زنگ زد و گفت نه.
تا چشتون دراد
لطفا اسم - آدرس و شماره تلفن آن ها را هم بدهيد
با سلام خدمت همه دوستان
ازدواج سنت پيامبر است و خوب است .اما تو رو به خدا به اين حرفهاي من كه تجربه زندگي شخصي هست گوش كنيد تا فردا در پله ها و راه روهاي دادگاه جواني خود و همسرتان را هدر ندهيد.
حقوق اداره کاری بشه 1.5 میلیون
تورم بیاد زیر 10 درصد
اونوقت جوونا میتونن ازدواج کنن
وقتی اکثرا دختر خانم ها جای ما رو تو ادارات پر کردن، توقع دارید اوضاع بهتر بشه؟
زن باید به دل بشینه. اونایی که به دل میشینن میگن نه! چند ساله ویلونم
هيچ چيز مزخرف تر از ازدواج نيست .
ازدواج برای جوامع سالمه نه برای کشورهای از همه لحاظ بیمار/
همه حرف از جوونای مجرد و ازدواج نکردن میزنن
بابا
قربونتون برم . . . دولت لطف بکنه مشکل گرانی و تورم و اشتغال و گرانی مسکن رو برطرف کنه آقایون هم قول میدن که حس مسیولیت پذیری داشته باشن . . . .
مشکل ازدواج ، اشتغال ، مسکن فقط برای دهه 60 دهه مرگ و زجره
از نظر اسلام که چند همسری مقبول و تایید شده است
دختری هستم 25 ساله,
زیبا
نجیب
باوقار
خانواده دار
پولدار
استخدام رسمی
صاحب خانه, ماشین و ...
قصد ازدواج هم ندارم!
اینا رو گفتم تا دلتون بسوزه :-)
به نظر من مهریه سنگین و قوانین مرد ستیزانه که در سالهای اخیر تصویب شد باعث ترس جوانان از ازدواج شده است.
من هیات علمی دانشگاهم که به علت تعهد تحصیلی گرفتار شغل دولتیم، حاضرم به دولت پول بدم خلاص شم
تنها راه حل اينه كه خانمها يه مقداري كلاسشونو بالا ببرن
یکم دقت کنیم
سخت نگیرید ازدواج کنید
باید برای پسرانی که ازدواج نمی کنند و دختران را بی شوهر میگذارند محرومیتها و مجازاتهای سختی در نظر گرفته شود تا کسی جرات نکند داغ شوهر را بر دل دختران بگذارد !؟!؟!؟!؟
تنها راه حل اينه كه خانمها يه مقداري كلاسشونو بالا ببرن
بسرها هم توقعاتشون بالا رفته !!!
توی همچین جامعه عقب مونده ای ادم پیر بشه بهتر از اینه که با همجین مردهای زیر یه سقف پیر بشه
آخه به شما چه ربطی داره
من دنبال ی دختر خوب هستم ازدوج کنم 28 سالمه کارمند بانکم. با این شماره تماس بگیری
خیلی سخت شده
واقعاً این چه استباطیه
من 190 قد فوق لیسانس 2 میلیون حقوق تو یه شرکت دولتی ولی تو تهران اگه نخوای با فامیلو آشنا ازدواج کنی نمیشه
با سلام
نظرات همه دوستان روخوندم واقعا جالب بود من 39 سالمه یکسال که ازدواج کردم چند سالی هم فرنگ بودم
شهر ما با وجود جمعیت 120هزار نفری پیر دختر و پیر پسر نداریم آخه مردم دست به دست هم دادن هر طوری شده کمک میکنن مشکل ازدواج جونها را حل میکنن
سلام. آيا شما خودتان با چند زنه بودن پدر يا داماد تان كنار مي آييد ؟
یه دلیلش جوون های دیروزن که الان پدر مادر شدن انقدر اینا تو خونه دعوا میکنن که بچشون از ازدواج فقط دعواش تو ناخوداگاهشه تلوزیون هم همین رفتار رو ادامه میده
این آمارهای شیکمی خودش یه علته
به نظر من مهمترین عامل این مسئله خود دختر ها هستند
در پاسخ به دوستی که گفته چرا شما زود مشکل خدمت رو پیش می کشید. میگم که من خودم عاشق خدمتم و باهاشمشکلی ندارم
بابا هر دفعه می خوایم دردمونو فراموش کنیم این تابناک هی یادمون می اندازه!
بابا هر دفعه می خوایم دردمونو فراموش کنیم این تابناک هی یادمون می اندازه!
مهریه جهت بیان راستی مهرورزی مد به زنی است که می خواهد با او پیمان زناشویی ببندد.
محدوده روابط دختر وپسر کم شده
وضع موجود نتیجه سنتهای بد جامعه است.
اوناییکه میگن چند همسری رو رواج بدین.اگه پدرشون یا دامادشون یه زنه دیگه بگیره قیافشون دیدنیه.
سلام بعد میگن مردا باید یه زن داشته باشن
طرح معافیت سربازی به شرط ازدواج.
واقعا دست همه ی شما درد نکند.
چرا اینقدر به دختر ها راحت بی احترامی می کنید. پیر دختر یعنی چی؟
به نظر من ریشه این موضوع فقط و فقط مشکلات اقتصادیه.
به عقیده برخی صاحب نظران به درک که پدیده پیردختری داریم. مهم مقاومت و ایستادگی در جبهه پایداری برای حفظ آرمانها و ارزشهای ناب انقلاب و اسلام و ولایت است و مسئله ازدواج چیز پیش پا افتاده ای است و ربطی به دین مردم ندارد
دوستان عزیز این کسی که به اسم آسیب شناس اجتماعی داره حرف میزنه رو به اسم سرچ کنید. کارش فقط دادن این سوژه های رسانه پسنده و آمارهای عجیب و غریب.
جلوگیری از تعدد زوجین و ازدواج موقت نیز بی تاثیر نیست
من پسر 25 ساله بودم، تحصیلکرده ی بیکار، 2 ماه بعد نامزدی، کار پیدا کردم. خدا روزی رسان است ، اگر اراده کنید و از او کمک بخواهید، حتما به نتیجه می رسید...
بسم اله
منظورتون از این آمارای که میگیرید چییه؟؟؟
تمام مشکلاتی که مطرح شد و در آینده طرح خواهند شد تآثیر گذار هستند لکن از درجه ی اهمیت متفاوت هستند.
محمود احمدی نژاد
اقايون وقتى ميبينن با ازدواج چيزى به دست نميارن چرا بايد ازدواج كنن؟
اگر از من بشنويد اتش از گور اين مالكان و بساز بفروش ها و املاكي بلند مي شود
بابا به جای اینکه هی هر چند وقت یه بار از این تیتر های تکراری و بحث برانگیز بزنید برید از یه مسئول دولتی بپرسید واسه ازدواج جوونا چه برنامه ای دارن؟
الن که مشکل جمعیتی داریم
یکی از عوامل عدم تمایل پسرها به ازدواج مهریه است.
فکر دخترخانومها هم باشید که اگه سرکار نرند و توخونه بنشینند هم کارشون رو از دست دادند
به نظر من بچه ها بد تربيت شده اند
قحط رجال که میگن همینه دیگه !
با این شرایط کی زن میگیره بابا
واقعا متاسفم...
حالا نمیشد تابناک جون بجای کلمه پیر دختر کلمه ی دیگه ای می نوشتی !!!
من به این ذوستانی که برای حل این مشکل تعدد زوجین را برای قشر مرفه توصیه می کنند رای مثبت دادم چون اعتقاد دارم دخترهایی مادی واقعا حقشونه طعمه ی هوسرانی پولدارها بشن بعنوان زن دوم و سوم و با سپری شدن تاریخ مصرفشون کنار گذاشته بشن تا اون حس بدی رو که به جوونای نجیب و بی پول تزریق کردن خودشونم مزه مزه کنن
من به عنوان زنی که شاغل هستم و در آمد خوبی دارم با پسری ازدواج کردم که کار ثابتی نداشت و من خیلی هزینه های زندگیو دادم و دارم میدم ولی دیگه احساس میکنم انگیزه ندارم برم سر کار خیلی برام سخته این وضعیت البته شوهرم هزینه اجاره خونه و تا حدی خونه رو میده ولی من همش بدهکارم.
متاسفم از اينکه ننوشته ايد در برابر هر دختر آماده ازدواج، بيش از يک پسر آماده ازدواج وجود دارد (براساس آماري که اخيرا" انتشار يافت و در آن ذکر شد که تعداد پسران آماده ازدواج بيش از دختران است)
من یه جایی رفتم مصاحبه شغلی یه نفر اون وسط بهم گیر داد چرا مجردی؟؟
بایدخدمت سربازی پسران حداکثریکسال باشه اونم باحقوق کافی
میدونم با این حرفم خیلی ها تون بهم اعتراض می کنید ، اما من با وجود اینکه شاغل ام و از سربازی معاف شدم و از وضعیت مادی مناسبی هم برخوردار هستم قصدم اینه هرگز ازدواج نکنم .
دختر خانوما بايد به اين بينديشن كه اگه قراره روزي به سلامتي مادر بشن فرزندشون نياز به يه مادر جوان و پرانرژي داره
من به عنوان زنی که شاغل هستم و در آمد خوبی دارم با پسری ازدواج کردم که کار ثابتی نداشت و من خیلی هزینه های زندگیو دادم و دارم میدم ولی دیگه احساس میکنم انگیزه ندارم برم سر کار خیلی برام سخته این وضعیت البته شوهرم هزینه اجاره خونه و تا حدی خونه رو میده ولی من همش بدهکارم.
اولا پیر دختر یعنی چی؟
تابی ما هر چی تا حالا نظر نوشتیم .حذف کردی .حالا در مورد این دیگه نمی دونم.
چرا تو جامعه ما همه فکر می کنند دیگران جای اونها رو گرفتند.مثلا پسرا فکر می کنند که دخترای شاغل کار اونا رو از دستشون دراوردن.خوب باید کار به اندازه کافی برای همه باشه.اینقدر تنگ نظرانه نگاه نکنید.همه کار داشته باشند.
تابی جان اولین نظر رو من دادم اما ظاهرا به مذاق حضرات خوش نیومده که نشونش ندادین مشکلی نیست اما هنوزم معتقدم که اون به ظاهر کارشناسی که اینگونه الفاظ رو به کار میبره بهتره اول بره سطح فرهنگ و ادبیات گفتاریش رو بالا ببره بعد به نقد بپردازه و متاسفم که این واژه های سخیف بکار برده میشه
خیلی بی ادب هستید
من به عنوان زنی که شاغل هستم و در آمد خوبی دارم با پسری ازدواج کردم که کار ثابتی نداشت و من خیلی هزینه های زندگیو دادم و دارم میدم ولی دیگه احساس میکنم انگیزه ندارم برم سر کار خیلی برام سخته این وضعیت البته شوهرم هزینه اجاره خونه و تا حدی خونه رو میده ولی من همش بدهکارم.
من الان حقوقم 300 تومن و دانشگاه میرمو تکمیلی می خونم، ولی باید دید رو عوض کرد، دنیا اینجور نمیمونه
ایا فکر کرده اید که در دنیا از نظر تورم سومین کشور هستیم تازه شهریور ماه حدود 40 درصد تورم داشتیم
مقصر اصلی آمریکا هست وبس
روز قيامت بايد پاسخگو باشند!!!!!!!
من به عنوان زنی که شاغل هستم و در آمد خوبی دارم با پسری ازدواج کردم که کار ثابتی نداشت و من خیلی هزینه های زندگیو دادم و دارم میدم ولی دیگه احساس میکنم انگیزه ندارم برم سر کار خیلی برام سخته این وضعیت البته شوهرم هزینه اجاره خونه و تا حدی خونه رو میده ولی من همش بدهکارم.
ازدواج کنیم باهزار امید و آرزو،بعدش آقا بره دوباره عاشق بشه و دوباره ازدواج کنه
تابي خواهشا پيغاممو بذار
به نظر من بزرگترين مشكل مسائل اقتصادي است
من الان نزديك به 6 ماهه كه نامزد كردم، همسرم كار آزاد داره و خودم كارمند هستم ولي كار آزادي كه فرهنگي هست و متاسفانه بهش رسيدگي نميشه، (انتشارات) انقدر به مشكلات مالي برخورديم كه ديگه كم كم به اين نتيجه داريم ميرسيم كه بايد قيد همديگه رو بزنيم، همسرم دچار ناراحتيه شديد شده از طرفي نميتونه تو روي خونوادم نگاه كنه و از طرفي هم با اين همه دغدغه مالي نميتونيم زندگي رو شروع كنيم حتي اگر نخواهيم عروسي هم بگيريم با اين نوسانات شديد بازار كه كلي بدهي داريم چطوري ميتونيم ي خونه اجاره كنيم؟ زندگي شروع نشده بايد تموم بشه
بزرگترين موضوع جامعه ما اقتصاده وگرنه به نظر من 70 درصد جوونا دوست دارن تشكيل خانواده بدن و مستقل باشن و زندگي داشته باشن
ما هنوز به درک درست از زندگی نرسیدیم !!!
چه بسا ازداج هایی که یک سال هم دوام نمی آورد آمار طلاق در جامعه چقدر است؟
من به عنوان زنی که شاغل هستم و در آمد خوبی دارم با پسری ازدواج کردم که کار ثابتی نداشت و من خیلی هزینه های زندگیو دادم و دارم میدم ولی دیگه احساس میکنم انگیزه ندارم برم سر کار
سلام هيچ كس از ازدواج كردن بدش نمياد
آخ جون
سال 78 كه ازدواج كردم با دو ميليون يه عروسي خوب گرفتيم..با 8 ميليون جهيزيه آنچناني داشتيم...حالاهمون يخچال شده 8 ميليون!!!
هرچی گرون باشه سر زبونا میفته.واقعاً فولاد نسبت به سالهای اخیر خیلی گرون شده ها!
کاشکی میشد علاوه بر یک زن دو یا سه تا گرفت.
؟؟؟؟
مگه ما چمونه !
این دکتر از کجا به این نتیجه رسیده
با همین حرفا مثل ، دیگه برات دیر میشه
ميدونيد چرا كارفرما با استخدام خانمها موافقت ميكند چون خانمها خوب و دقيق كار ميكنند و دوم اينكه چرا خانمها ازدواج كنند و بار مسائل و مشكلات را بدوش بكشند درحاليكه در منزل پدري به آنها خوش ميگذرد اونم با بعضي مردهاي بي مسئوليت ......... امروزي
اگر مي تونيد براي اين ملت شوهر پيدا كني بسم الله . اگر نمي توني بي دليل اين موضوع را مطرح نكن و باعث شكستن غرور اين طفلك ها نشو.
هر وقت تو خصوصا فصل سرما خانواده های نسبتا فقیر رو میبینم تو سرما با دو سه تا بچه روی موتور دارن میلرزن و میرن حالم بد میشه تا ابد تنها زندگی کردن شرف داره به همچین تشکیل خانواده ای .
من الان نزديك به 6 ماهه كه نامزد كردم، همسرم كار آزاد داره و خودم كارمند هستم ولي كار آزادي كه فرهنگي هست و متاسفانه بهش رسيدگي نميشه
افرادی که خونه داشته باشت حداقل درآمد ماهانه سه میلیون تومن در ماه(در شهرستان) داشته باشت تفریح و سفر خارج از کشورشون سر جاش باشه
تو این وضعیت از نظر من ازدواج فقط به درد افراد کاملا پولدار و با امکانات میخوره
اگر اقایون در انتخابشون دقت کنن و همسر اینده شونو فقط با توجه به میزان زیباییش انتخاب نکن و خانوم ها هم معیار های اخلاقی مثل ساده زیستی رو هم لحاظ کنن،در انتها محبتشوتو بهم ثابت کنن،مطمئنا میتونن ازدواج موفقی داشته باشن
به نظر من بزرگترين مشكل مسائل اقتصادي است
به عنوان مثال من (پسر) با وجود داشتن کار (کار کم در آمد و بخور و نمیر) و داشتن 30 سال سن هیچ انگیزه ای برای ازدواج ندارم
ای بابا
هنوز هم توقع عده زیادی از دختر خانم ها توی ازدواج بالاست، تا توقع به حد معقولش نرسه همین آش و همین کاسس
دقت کنین دوستان دخترای امروزی اگه ازدواج هم کنن بلد نیستن غذایی درست کنن بخور بخوابه
اونی که پول داره که ازدواج نمیکنه تا محدود بشه.
اونی هم که نداره که ..... نداره.
من با لیسانس مشغول بنایی و کارگری هستم نه بیمه دارم نه ماشین نه خونه .در آمدم خوبه اما شغلم کمر شکن و بدون امنیت شغلی و هرچی فکر میکنم ازدواج نکنم خیلی بهتره!
دخترازیادی آزادی دارن مردابی غیرت شدن مردهم مردای قدیم دخترهم دخترای قدیم
دختران اگر ازدواج نمي كنند دليلش اين است كه از خودشان مردتر نمي بينند
من یه کامنت دادم در مورد مهریه سنگین، تقریبا نصفی موافق و نصفی منفی دادند
تعداد پير پسرهايي كه از مسئوليت مي ترسند كم نيست
کو کار آقا؟؟؟
کو امکانات ؟؟؟
قبل از تصمیم به ازدواج از منطق خود مد بگیرید
آقا مشکل اساسی اینه که دختر خوشکل زیادش ده.
یه خواهش دارم از خانواده ها که این قدر به فکر حرف مردم نباشین
آقا من لیسانس کامپیوتر 32سال سن 180سانت قد خوشتیپ 75کیلو وزن شاغل حقوق ماهی تقریبا نزدیک 1.5تا2میلیون بدون خونه و ماشین و...
بهتره بجای این سوال، بپرسین چند میلیون بی کار داریم؟
بدبخت جوانهایی که در این کشور با این همه ثروت زندگی میکنند
واقعا برای افرادی که کامنت گذاشتن و مشکل ازدواج دختران و پسران و بیکاری مردان جامعه رو اشتغال خانوم ها بیان کردند متاسفم
اون مشاغلی که خانما اشغال کردن اقایون نگرانند
منم یکی میخوام!
من خودم ي دخترم وخيلي پرتلاش براي كسب روزي حلال واقعااگه ي جووني پيدا كنم كه سالم وصالحو تحصيلكرده باشه واعتقاد به حرام حلال داشته باشه بادرآمد كم را به خيلي چيزها ترجيح ميدم
مشكل اينه كه دخترا تا وقتي مجردن از خداي به اون بزرگي فقط يه شوهر ميخوان بعد از اون شوهر بدبخت همه چي ميخوان
مشكل اينجاست كه تو تهران فقط اگر يه دختر با روابط عمومي بالا باشي واسط همه جا كار هست.
ازدواج
من خودم 5 ماهه در سن 31 سالگی ازدواج کردم با اینکه رفتم نزدیک پرند خونه اجاره کردم اما با ماهی 1200000 هزار تومان در ماه همچنان کمیتم لنگه
من خودم 5 ماهه در سن 31 سالگی ازدواج کردم
هم خوش بحال همین دختر ها که حداقل رنج پیر دختری رو می کشن....نمی دونن این مردها چه نکبتی هستن....
ربطی به کار ندارد آقای دکتر ... جراح معروف شیراز با میلیاردها ثروت هنوز مجرد است
بزاي افرادي كه توانايي مالي خوبي دارند قانون اجازه بدهد واسه گرفتن زن دوم با مشكلي مواجه نباشد و اين موضوع ميتواند كمك شاياني در مجرد ماندن دختران جلوگيري كند
اکثرا میگن نبود شغل و بی پولی باعث میشه نتونن ازدواج کنن
قوانین و از جمله قانون اخیر نهاد خانواده را به محیطی نامطلوب و ناامن برای زنان تبدیل می کند. دختر عاقل سرنوشت و اختیار خود را اسیر بوالهوسی یک زن آزار یا نادانی قانونگذار نمی کند. کاهش تقاضا برای ازدواج را باید از این زاویه هم دید.
ای دختر حالا که خبری نیست زشوی
برخیز برو دانش بجوی
بنده ه عنوان یک عرب ایرانی میگم اگه فضای کسب وکار کمی بهبود یابد دربین اعراب ایران عزیز بندرت مجرد پیدا میشود
من با 28 سال سن ساکن آمریکا
فوق لیسانس نرم افزار شاغل در fiserv هنوز میترسم ازدواج کنم بقیه رو نمیدونم
بنده حاضرم
بايد براي بيكاري جوانان تدبيري درست انديشيده شود نه اينكه چاره ي مقطعي انجام دهيم جوان بايد امنيت شغلي داشته باشد تا بتواند ازدواج كند و از خجالت خانواده بيرون بيايد
اینها آثار دوری از اسلام است
با خدا باش و پادشاهی کن
کار ودرآمدی که ما داریم نه کاره نه درآمد
انقدر روابط آزاد و پر خطر زیاد شده که پسرا دیگه تن به ازدواج نمیدن
واقعا متاسفم
به نظرمن بیکاری و نداشتن درآمد ثابت و امنیت شغلی را می توان یکی از علت های اصلی دانست
آقایون هر غلطی میکنید فقط تورو خدا با فاصله سنی بیشتر از 5-6 سال ازدواج نکنید. پدرتون در میاد. من الان با 11 سال اختلاف(36 و 25) ازدواج کردم به ... خوردن افتادم.
با توجه به اینکه قبح همه چیز از بین رفته طلاق اعتیاد بی بند و بازی باعث شده پسرها از ازدواج وحشت دارن
نسف این دختران فساد اخلاقی دارند
:-(
ممنون
پسرها بازنده ماراتن ازدواج
همشم ب دخترا ایراد نگیرین.
اگه واقعا میخواین حرف دل همه رو گوش کنین پس نظرات رو گلچین نکنین.
این مشکل فقط واس دخترهاست
شما پسرا یکم خودتون رو اصلاح کنید،یکم درست شید،یکم آدم باشید ما ازتون ن خونه میخوایم ن هیچی...
درسته مشکلات اقتصادی زیاده و با حقوق بگیری آقایون نمیشه چرخ زندگی رو چرخوند.
توقات بیشتر دختران باعث پیر دختری و ترشیدن انها می شود
وقتی دخترهای عربستانی کمپین برگزار کردند و نوشتند : حلل اربع لاتخلونا نعنس
خوبه ما هم یاد بگیریم: چهار همسر مجازه
jhgh
باسلام .خواستم به تمام بسرایی که میگند مشکل مالی باعث شده ازدواج نکنند بگم الکی اینهارو بهانه نکنید .من خودم تقریبا سه چهارساله خواستگار دارم و تنها شرطام برای ازدواج باایمان بودن وفادار بودن وراست گوبودن طرفم بوده
البته کسی از حرفام ناراحت نشه معذرت میخوام
سلام علتش اینه که خودخواهی و سست ایمانی (ایمان از هر نظر ) زیاد شده هم بین خانواده های به اصطلاح مذهبی و هم غیر مذهبی البته از مشکلات اقتصادی هم نمیشه صرف نظر کرد
عامل اصلی ازادی بیش از حد مخصوصا تلفن که ارتباط دهنده ی عالی هست
اگه یک خوشگل پیدابشه من باهاش ازدواج میکنم
با این اوضاع گرانی و تورم و بیکاری ازدواج اشتباه محضه
دختر خوب برای ازدواج میخوام برای زندگی
یه چندتای رامن میخوام ولی پول دارباشن
اگر ازدواج مجدد را ازاد کنند هیچ دخترئ خونه پیر نمیشه
ای بابا اگر دخترها توقع خودشونو بیارن پاین 80 درصد کار برطرف میشه
بابا بیخیال این حرفا من ی دختره خوب میخوام برا ازدواج
بابا بیخیال این حرفا من ی دختره خوب میخوام برا ازدواج
توقع دخترها رفته بالا
خیر سرمان
دخترا با حقوق خیلی پایین هم کار می کنند ولی مردا نمی تونند با اون درآمد خانواده رو اداره کنند .کارفرماها هم از خداشونه
البته پسراییی که یه خرده وضعشون بهتر میشه هر دختری نمی پسندن
ای بابا،این جر و بحث ها به کجا میرسه آخرش؟الان مشکل ازدواج حل شد؟
سلام من دختری هستم 29ساله متاسفانه دوبارنامزد کردم که جداشدم ازیه خانواده قانع وکم توقعی هستم متاسفانه مرد جامعه ما به دختر مطلقه جوردیگه ای نگاه میکنن درصورتی که الان خیلی طلاق زیاد شده هرخواستگاریم برام میاد اصلا به ااصالت یا خانوادهدختر نگاه نمیکنن فقط تامیشنون طرف دوبارنامزد کرده درمورداون بدبخت هزارتا قضاوت میکنن
امروزه به دخترها نمیشه اعتماد کرد یکی بیاد بی اعتمادی و حل کنه
نگرانی روح منو همیشه اذیت می کنه یعنی نا امید بودن از آینده با اینکه شاغل هستم و املاکی هم دارم 33 سالم هست اما امنیت روح و روانی وامید به داشتن وحفظ شغلم ندارم
نظری ندارم بدنبال دختر متدین و با خدا میگرددم ولسه برادرم ۳۲ سالش
سلام
کسی پیدا میشه زن داداشم بشه پدر مادرم فوت شدن و بچه یتیم تو خونه پدریم زندگی میکنه مغازه کفَش فروشی داره ۳۲ سالش و خیلی هم تنهاست ثواب داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی