بازدید 19274

نظر فیروزآبادی درباره فعالیت‌ اقتصادی نیروهای مسلح

کد خبر: ۳۳۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶ 07 August 2013
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه تحریم‌ها تهاجم جدیدی از سوی استکبار و غرب است، گفت: ما تعامل با حفظ احترام و حقوق ملت‌ها را رد نمی‌کنیم ولی آمریکا باید این دستان پولادین را از دستکش نرمی که به سمت ما دراز نموده بیرون آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه آئین افتتاحیه سازمان‌ سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع‌مقدس طی سخنانی در جمع خبرنگاران در خصوص انگیزه بنیاد حفظ و نشرآثار دفاع مقدس از ایجاد سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و همچنین سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ما همچنان زنده است و در دفاع مقدس هنوز همه چیز در اوج خود قرار دارد.

وی ادامه داد: دوران ۸ ساله دفاع مقدس نمایانگر مرز مشترک زندگی و ارزش‌ها، عشق رزمندگان اسلام به خانواده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هنرهای تصویری و نمایشی را اثرگذار‌ترین هنر‌ها در جهان دانست و تصریح کرد: ایجاد سازمان سینمائی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در راستای ترسیم و ارائه هنرهای ادبی، ارزشی و فاخر دفاع مقدس در قالب زیبا‌ترین شکل ممکن است.

سرلشکر فیروزآبادی در اهمیت حوزه سینما در دفاع مقدس افزود: سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس مستقل از سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس ایجاد گردید که هدف نهایی آن تاباندن نور الهی دفاع مقدس و نشان دادن ارزش‌های دفاع مقدس است و این سازمان تمام هنرمندانی که تمایل به ارائه آثار فاخر هنری در حوزه دفاع مقدس دارند را حمایت می‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی پیرامون رابطه تحریم جدید ایران توسط آمریکا و دولت جدید اظهار داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و از شیطان چیزی جز وسوسه و فریب انتظار نمی‌رود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استحکام ساختار داخلی در تمام جوانب ادامه داد: ملت ایران با توجه به منویات معظم له، تحریم‌های استکبار جهانی را بی‌اثر و شیطان بزرگ را مأیوس خواهد کرد.

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به سخنان رهبری و رئیس جمهوری در زمینه رابطه با آمریکا اظهار داشت: ما تعامل با حفظ احترام و حقوق ملت‌ها را رد نمی‌کنیم ولی آمریکا باید این دستان پولادین را از دستکش نرمی که به سمت ما دراز نموده بیرون آورد.

وی افزود: نیروی مسلح مقتدر، اقتصاد مقاومتی قوی، ملت انقلابی در صحنه و خودکفایی در تولید محصولات مورد نیاز می‌تواند تحریم‌های استکبار جهانی را بی‌اثر کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با توصیه به ملت و دولت مبنی بر صبر و مقاومت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: تحریم‌ها تهاجم جدیدی از سوی استکبار و غرب است و جنگ غرب با ایران اسلامی همچنان ادامه دارد زیرا مناقشه غرب با ما در موجودیت انقلاب اسلامی است و نه در منافعش که بتوانیم با آن‌ها توافق کنیم.

سرلشکر فیروزآبادی همچنین در خصوص برخی سخنان با عنوان حضور ژنرال‌ها در اقتصاد گفت: اولاً ژنرالی در اقتصاد نیست و همه آن‌ها نیروهای دفاع مقدس و سرباز دین، ولایت و مردم هستند و اینکه این نیرو‌ها در اقتصاد به دولت کمک می‌کنند واقعیت دارد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات نیروهای مسلح به دولت‌ها برای آبادانی ایران اسلامی پس از جنگ تحمیلی با توجه به خرابی‌های فراوان و تحریم‌های پیمانکاران غربی با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت تا با ساماندهی امکاناتی که در جنگ برای دفاع از کشور بکار می‌رفت، خدمت بیشتر به مردم صورت پذیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح هیچ طرح اقتصادی را در کشور بدون درخواست دولت شروع نکرده‌اند، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور تنها در پروژه‌ها و مناقصه‌هایی حضور یافته‌اند که داوطلب و پیمانکار داخلی شرکت نداشته‌اند.

وی با اشاره به سفارش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به فرماندهان مبنی بر انجام کارهای بزرگ فنی، تخصصی و کم نظیر جهان توسط آنان افزود: کمک نیروهای مسلح کشور در عرصه‌های مختلف سازندگی موجب پیشرفت در سدسازی، کارخانه سازی و سایر عرصه‌های اقتصادی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل