بازدید 7524

دیدار احمدی‌نژاد با خانواده‌های 3 کوهنورد

کد خبر: ۳۳۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱ 03 August 2013
رییس جمهور با خانواده‌های کوهنوردان مفقود شده در هیمالیا دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی نژاد در آخرین روز کاری دولت دهم در نهاد ریاست جمهوری با خانواده‌های آیدین بزرگی، مجتبی جراحی و پویا کیوان که مسیر تازه‌ای را به نام ایران در برودپیک گشودند، دیدار کرد.

در این دیدار خانواده‌های این کوهنوردان ابتدا دقایقی را در مورد فرزندان‌شان و چگونگی ثبت این مسیر به نام ایران سخن گفتند و سپس دکتر احمدی نژاد با خانواده‌های آن‌ها ابراز همدردی کرده و لوح طلایی ریاست جمهوری را به این سه خانواده اهدا کرد.

همایون بختیاری، دبیر باشگاه آرش نیز به همراه خانواده‌های کوهنوردان در دیدار با ریاست جمهوری حضور داشت و نکته جالب اینکه از مسئولان فدراسیون کوهنوردی هیچ کسی در این دیدار حاضر نبود.

آیدین بزرگی، مجتبی جراحی و پویا کیوان حدود دو هفته پیش توانستند مسیر جدیدی را به نام ایران برای صعود به قله برودپیک در هیمالیا ثبت کنند و هنگام بازگشت از قله دچار سانحه شده و مسیر را گم کردند. جست‌وجوها برای یافتن این سه کوهنورد یک هفته ادامه داشت اما پس از آنکه محل دقیق این کوهنوردان یافت نشد، جست‌وجوها بدون نتیجه پایان یافت و این سه کوهنورد در کوهستان که سال‌ها در آن تلاش کرده بودند مدفون شدند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر