بازدید 15313

نامه پاپ خطاب به مسلمانان جهان

کد خبر: ۳۳۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۱ 03 August 2013
پاپ فرانسیسکو اول به رسم همیشگی کلیسای واتیکان نامه‌ای برای مسلمانان به مناسبت ماه رمضان نامه‌ای نوشت و خواستار احترام دوجانبه هواداران هر دو مذهب به یکدیگر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان«آمریکا اینفوبائه»؛ پاپ فرانسیسکو اول به رسم همیشگی کلیسای واتیکان نامه‌ای برای مسلمانان به مناسبت ماه رمضان نوشت و خواستار احترام دوجانبه هواداران هر دو مذهب به یکدیگر شد.

وی در این نامه از مسلمانان خواسته است تا از انتقادات بی جا و افترا به مسیحیان جلوگیری کنند. وی همچنین خاطر نشان کرده است از پیروان دین کاتولیک خواسته است تا به آرمان ها و اعتقادات مسلمانان احترام بگذارند.

در بخشی از این نامه چنین آمده است: امسال تصمیم گرفتم خود به صورت شخصی این نامه را بنویسم و ماه روزه و عبادت را به مسلمانان تبریک بگویم و از شما بخواهم تا همانگونه که من از پیروان مسیحیت خواسته ام تا به آرمان ها و اعتقادات شما احترام بگذارند شما نیز متقابلاَ به اعتقادات ما احترام بگذارید.از شما می خواهم تا اطلاعات خود در خصوص تمامی ادیان را افزایش دهید.

هر ساله کلیسای واتیکان به منظور تبریک ماه رمضان برای مسلمانان پیام تبریک ارسال می‌کند اما امسال پاپ جدید خود به صورت شحصی این نامه را نگاشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل