بازدید 17028
۲

گران ترین آپارتمان انگلیس را چه کسی خرید؟

کد خبر: ۳۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷ 01 August 2013
کارشناسان و فعالان بین المللی عرصه خرید و فروش املاک فاش کردند: مالک گران ترین آپارتمان های انگلستان، شرکت قطری "دیار" است که آن را به مشاهیر یا میلیاردرهای معروف جهان می فروشد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مصطفی موسوی" مدیرکل شرکت (Overseas Link International) که یک شرکت املاک باسابقه بیش از 20 سال در لندن است، گفت: شرکت قطری "دیار" گران قیمت ترین ملک انگلستان را به قیمت هر فوت مربع، شش هزار لیره استرلینگ (معادل 9 هزار دلار) فروخت، اما با توجه به این که ملک، آپارتمانی مسکونی است نه زمین، به این ترتیب، رقم فوق بالاترین بهایی است که تاکنون در فروش املاک در تاریخ انگلستان ثبت شده است.

موسوی افزود: قیمت یک آپارتمان کوچک یک خوابه در ساختمان "هاید پارک 1" در منطقه "نایتس برگ"، پنج میلیون لیره استرلینگ است، این در حالی است که یک میلیاردر روسی، یکی از آپارتمان های بزرگ این ساختمان را به قیمت 132 میلیون لیره استرلینگ (معادل 200 میلیون دلار/ بیش از هفتصد میلیارد تومان) خریداری کرده است.

شرکت قطری "دیار" در سراسر قاره های اروپا و آمریکا، طرح های عظیمی را اداره می کند و فروش املاک این شرکت فقط به انگلستان محدود نمی شود، اما فعالیت های این شرکت در انگلستان به سبب حجم معاملاتی که در این کشور انجام می دهد و مشتریانی که جذب می کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۲
ما از لندن هم که شایعه است از گرانترین پایتختهای دنیاست پیش رفته تریم شایع است که در تهران پنت هاوسهای 35 ملیون هر متر هم خرید و فروش میشود این آپارتمان با دلار خیلی آزاد هم میشه 29 ملیون باید بدود تا به تهران برسد.
حافظ:
آخرالامر گل گوزه گران خواهی شد... حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل