بازدید 15481
اندر حکایت حقوق خانواده شهدا؛

رهرو شهدا بودن پیشکش، ظلم روا ندارید

«باقی‌ مطالبات شما توسط دولت به صورت سهام به بنیاد واگذار شده، برای تعیین تکلیف نحوه دریافت سهام یا معادل آن، با در دست داشتن کارت ملی و کارت ایثارگری و اصل شناسنامه به بنیاد محل پرونده مراجعه نمایید‌»؛ این متن‌، پیامکی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران در این روز‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان، برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران می‌فرستد و از آنان‌ می‌خواهد ‌برای گرفتن حقوق معوقه خود از سال ۷۴ تاکنون (هجده سال مطالبات معوق خود) مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۳۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴ 14 July 2013
رهرو شهدا بودن پیشکشتان، ظلم روا ندارید«باقی‌ مطالبات شما توسط دولت به صورت سهام به بنیاد واگذار شده، برای تعیین تکلیف نحوه دریافت سهام یا معادل آن، با در دست داشتن کارت ملی و کارت ایثارگری و اصل شناسنامه به بنیاد محل پرونده مراجعه نمایید».

متن بالا پیامکی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران در این روز‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان، برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران می‌فرستد و از آنان‌ می‌خواهد ‌برای گرفتن حقوق معوقه خود از سال ۷۴ تاکنون (هجده سال مطالبات معوق خود) مراجعه کنند و حقوقی را که معلوم نیست با چه توجیهی تا به امروز نپرداخته‌اند و امروز بر چه مبنایی می‌پردازند، به اجبار با عرضه سهام بپردازند و هیچ معادل دیگری نیز برای آن نیست‌!
 
به گزارش «تابناک»، بر پایه ‌بررسی‌های انجام شده از سوی «تابناک» و نیز گفت‌وگو با برخی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، این گونه به دستمان آمد که سال‌هاست حقوق این خانواده‌ها به رغم تبلیغات بسیار در جامعه، واقعی پرداخت نمی‌شود و نزدیک هجده سال است ‌ایشان ـ به استثنای شمار کمی ـ مطالبات معوق دارند‌ و حتی برخی از خانواده‌ها نیز از آن آگاه نیستند و مبلغ دریافتی را کل حقوق خود می‌پنداشته‌اند، زیرا بنیاد مربوطه حتی از دادن فیش حقوقی به خانواده نیز خودداری می‌کرده است.

این در حالی است که اکنون هم سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام به پرداخت معوقات چهار سال آن هم به صورت سهام و بر مبنای سال معوق و نه با محاسبات جدید کرده است.

از سوی دیگر و بد‌تر از آن این که شهدایی که بنا بر قانون بازنشسته شده‌اند و خانواده آن‌ها باید حق بازنشستگی دریافت دارد، ‌دچار این وقفه بوده‌اند؛ برای نمونه، شهیدی که سه سال پیش بازنشسته شده ‌تاکنون تنها یک سوم مبلغ پاداش بازنشستگی خود را دریافت کرده ‌و الباقی را امروز به‌‌ همان میزان به اجبار به طور سهام پرداخت می‌کنند و اگر هم کسی از دریافت آن خودداری کرد، او را به خدا می‌سپارند. شهدایی هم که سال ۹۲ بازنشسته شده‌اند، آن میزان سهام ‌هم به ایشان پرداخت نمی‌شود و فعلاً به آن یک سوم بسنده کرده‌اند.

یک پرسش قدیمی‌تر این است که ارزش پول و حقوق این عزیزان کجا محاسبه می‌شود؟
روشن‌ است که برای نمونه، دویست هزار تومان ده سال پیش، امروز بیست هزار تومان هم ارزش ندارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت و...‌‌ همان مبلغ معوقه را محاسبه و پرداخت می‌کنند و معلوم نیست، چرا این ضرر و زیان را باید خانواده معظم شهدا پرداخت کنند و مسئولان دولتی هم تنها به‌ تبلیغ رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران مشغول باشند.

این در حالی است که پس از مراجعه برخی از خانواده‌های شهدا به برخی شعب دیوان عدالت اداری مسئولین امر اعلام کرده‌اند که ما به شکایت خانواده‌های شهدا از بنیاد شهید نمی‌توانیم رسیدگی کنیم!

جالب‌تر آنکه بنیاد شهید و امور ایثارگران که باید متولی حمایت و پشتیبانی از خانواده‌های معزز شهدا باشد، با رفتاری توهین آمیز پس از سال‌ها که می‌خواهند بخشی از این معوقات را به صورت سهام پرداخت کنند، از عزیزان ایثارگر تعهد محضری می‌گیرند که خدای نکرده ‌مو لای درز کارهای خلافشان نرود.

راستی اگر خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت‌اند و ملت ما تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های آنان است، چرا باید این گونه حقوقشان را تضییع کنیم؟ آیا نجابت این عزیزان سبب این امر شده یا جسارت و بی‌حیایی مسئولین؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳۷
انتشار یافته: ۳۸
این تازه ذره ای از بیچارگی ماست. قوانینی که هیچ گاه اجرا نشد ولی دائم از تلویزیون گفته شد و همه فکر کردند که خانواده شهدا از بهترین امکانات برخوردارند.
همه را به خدا واگذار می کنیم.
هوالمحبوب.من یادگار فرمانده توپخانه شهید کمال ظل انوار از شیراز هستم.این دنیا به خیلی از جواب سوالاتمون نرسیدیم.چونکه خیلی از هموطنان دیگر من هم در رنج و سختی بسر میبرند یکی مثل من فرزند شهید از خودم خجالت میکشم که بیام برا گرفتن حقم صدامو بلند کنم.پدران ما از خودشون برای سربلندی وطن گذشتند.از طلا بودن پشیمان گشته ایم،مرحمت فرموده ما را مس کنید.از شما هم ممنونم که این قضیه را پیگیری کردید.
فانون حمايت از اسراي ديروز وآزادگان امروز سال 68 يعني زماني ما اسرا دراسارت دشمن بوديم تصويب شده است .انوقت رييس بنياد شهيدمدعي تصويب آن در سال 89 است .انوقت مارو به صبر وگرفتن سهام دعوت ميكنند !!! 24 سال از تصويب وعدم اجراي اين قانون ميگذرد وما را كه خواستار اجراي قانون هستيم زياده خواه خطاب ميكنند. درخواست اجراي قوانين زياده خواهي است .وبعد مدعي خدمت به ايثارگران وجانبازان هستند. كه به فرموده امام ره خدمت به جانبازان خدمت به نبي اسلام ص است .وتا كنون بيش از 10000 هزار تن از آزادگان در ديار خود مظلومانه وغريبانه در گمنامي از درد ورنج اسارت ودشمن به شهادت رشيدن. واجراي قانون دركشور ما عمر نوح ميخواهد ..................
با سلام
ای بابا..
پاداش بازنشستگی مارا در سال 1387 به حساب بنیاد شهید استان ریختند ولی پارسال خودمان با پیگیری این قضیه را متوجه شدیم....
با پیگیری یک ساله بازم نفهمیدیم که این پول چی شد و چرا به ما نمیدهند..
با وجود مقصربودن استان ،ولی انها با دلیل عدم دسترسی به خانواده!!!!!
(در عصرارتباطات)که ما درشهرستان بهبهان زندگی می کنیم مسئله را به سود خودشان تمام کردند..
تا اینکه قضیه سهام و این چیزا پیش امد...
سال 87 کجا و تورم امسال کجا...

ای بابا...
تبناک عزیز
دست روی نقطه بسیار ظریف وحساسی گذاشتی و شاید داغ دل تازه کردی...
خیلی از آزاده هایی که پس از آزادی از بند اسارت صدام جنایتکار از سمت سازمان ملل حقوق چند سال اسارت آنها با نرخ آن زمان (تقریبا در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی)محاسبه و به دولت وقت ما تحویل گردید تا به آزاده ها رسانده شود وبه نوعی جبران مافات شود.حالا بیشتر توی ریز ماجرا نروم که چه شد و چگونه عمل گردیدکه زیاد جالب نیست ..
و تنها ذکر این نکته اکتفا می کنم که متاسفانه تاکنون اون پولی و حقوقی که حق این آزاده های محترم بود تا کنون پرداخت نشد که نشد....
ولی چیزی که همیشه میگن اینه که
خدا جای حق نشسته ......
با سلام تكليف مادر وپدر شهيدي كه فوت كرده اند چه مي شود
در نظرسنجی های اعلام شده در مورد میزان رضایت مراجعه کنندگان به ادارات دولتی ، بنیاد شهید پایین ترین درصد رضایت رو گرفته.
اگر هزار تا قانون وضع شده و اونهارو در رسانه ها پخش می کنند، ای کاش واقعا یک دهم آن در عمل اجرا می شد که این عزیزان متهم به امکانات زیاد نشوند.
بحث تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از بنیاد شهید که به تازگی کلید خورده خیلی خوبه اما خیلی زودتر باید اجرا می شد.
همه ی جانبازان برای رضای خدا و برای مملکت و انقلاب اسلامی و برای امام رحمه الله به جنگ رفتند و هنوز هم به این مسئله قائلند.
اما آیا این درست است که به جانباز بگویند تو بخاطر رضای خدا رفتی پس چرا به دنبال معوقاتت هستی؟؟؟
اگر کسی برای رضای خدا رفت و شیمیایی شد و چشمی از دست داد و .... نباید معوقات 20 ساله اش که حق مسلم اوست و حتی رهبری هم بر این مسئله تاکید دارند به او پرداخت شود؟؟؟
تابناک عزیز که همواره در احقاق حقوق سردمدار بودی و آقای رضایی خواهش میکنیم صدای ما را به رهبری برسانید
سلام و ممنون از اطلاع‌رساني جامع و كامل‌تان. اين واقعيتي است كه اين روزها خانواده محترم شهدا و ايثارگران گرفتار آن شده‌اند و جالب اينكه دولت ، اعلام كرد بايد به ديوان عدالت اداري شكايت كنيد و حقوق معوقه خود را به صورت نقد بگيريد. در همان موقع چندصد نفر به ديوان شكايت كردند و شعب ديوان مبالغ هنگفتي از 30 ميليون تومان تا 80 ميليون تومان محاسبه و به شاكيان پرداخت كرده‌ است و عده‌اي كه بعداً باخبر شده‌اند شكايت كرده‌اند و تا امروز نيز يك ريالي دريافت نكرده‌اند و فقط حسابي هزينه كارشناسي داده‌اند. بنياد حتي اكثر حقوق معوقه و مطالبات را زير 18 ميليون تومان محاسبه كرده است. سال گذشته سهام بانك دي به ايثارگران داده‌اند و يك ريال هم ارزش ندارد و امروز هم مبلغ معوقه‌ها را مي‌خواهند به صورت سهام پرداخت كنند. باباجان اين بدبخت و بيچاره‌ها كه همگي از قشر ضعيف جامعه هستند، روي اين مبالغ مطالبات و معوقه‌ها كلي حساب و كتاب كرده‌اند و يكي مي‌خواهد عروسي فرزندش را بگيرد!!
سال 76 در بنیاد جانبازان بودم. مادر یکی از جانبازان اعصاب و روان آمده بود برای تشکر ، آنهم فقط برای برقراری بیست هزارتومان علی الحساب حالت اشتغال، میگفت دیگر مطمئنم پسرم برای پول سیگارش دستش را پیش دیگران دراز نمیکند. حالا که این متن را خواندم متوجه شدم بنیاد تازه میخواهد مابه التفاوت آن علی الحساب حالت اشتغال را به نرخ آن سالها پرداخت کند.
قوانین ایثارگران مربوط به 20سال است وجنبه اجرایی خودراازدست داده است چه خوب است قوانین به روزشودوتفاوتی بین ایثارگران قایل نشوندچون حقوق ایثارگری حقی است که تمام کشورهابه سربازانشان می پردازندکه پاداش خدمت آنهادرجنگ بوده است.بایداین حق به همه ایثارگران مشمول این قوانین بابت ایثارگری پرداخت شودوتفاوتی درپرداخت وجودنداشته باشد...
عمو محسن امیدمون به شما همرزم پدرمون بود که میایی و بساط این بی عدالتی رو بر می چینی. ولی حالا ناامید هم نیستیم انشاالله شیخ حسن روحانی به فریاد خانواده های شهدا و ایثارگران برسه. ما دقیقا مانند مورد بالا هستیم که پاداش بازنشستگی پدرم رو به صورت یک سوم اون هم بعد از 3 سال به نرخ تورم امروز می گیریم. در صمن اضافه کنید از سال 91 به بعد به فرزندان شهدا دیگه هدیه ورود به دانشگاه و کمک هزینه تحصیلی به فرزندان شهدا پرداخت نمیشه. نمی دونم تفاوت ما با دانشجویان شاهد روزانه قبل از ما چیه. به ما که رسید همه چیز وا رسید. با این همه بی عدالتی باید چه کرد. آقای روحانی به فریاد خانواده های ایثارگران برس.
بازنشستگی شهدا در سال 90 را در تابستان 92 با نرخ 90 انهم تنها 30% پرداخت کردند.از پولی که ارزشش به یک سوم کاهش یافته بود تنها 30% پرداخت شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
بازم خوبه باز به شما یه عددی پرداخت شد. به ما که پدرم قبل از 80 بازنشسته شده ریالی پرداخت نشد.
تابناک عزیز خدا پدرتان را بیامرزد. بنده از سال 61 تا 69 اسیر بوده ام و اکنون که سال 92 است هنوز حقوق دوران اسارتم را نگرفته ام. دو سال است که بنیاد توی بوق کرده که معوقات آزادگان پرداخت می شود و بین فک و فامیل ما را میلیاردر می دانند در حالیکه کمرم زیر بار قرضی که بابت تهیه یک باب خانه گرفته ام خم شده و هر روز طلبکاران را به فردا که قرار است معوقات ما را بدهند پاس می دهم اما از وقتی قهمیدیم بنیاد می خواهد معوقات را بصورت سهام آن هم بی ارزش بدهد ناراحتی عصبی و روانی گرفته ام چیزی که در طول نه سال اسارت دچارش نشدم . تو رو خدا کاری بکنید. پارسال همین وقتا بود که مطلبی در همین رابطه نوشتی و پیگیری کردی و پاسخ آنرا هم آوردی روی سایت که معوقات آزادگان پرداخت خواهد شد. روزها از این سایت به آن سایت سر می زنم انگار کسی به این فکرها نیست و بنیاد هم دارد کار خودش رامی کند. ما داوطلبانه رفتیم و حالا باید برای گرفتن حقوق خود با همه بجنگیم. تعداد زیادی از هم بندهای ما بدلیل بیماری های مختلف قبل از اینکه حق و حقوقشان را بگیرند از دنیا رفتند. شمارا بخدا بگوش مسئولین برسانید که بنیاد علیرغم تبلیغات پوچی که راه انداخته بر سر ایثارگران چه بازی دارد در می آورد.
من همسر شهید هستم بماند که حق بازنشستگی همسرم که آبان 91 بازنشست شده اردیبهشت 92 حدود 30 درصد دادن برا بقیه اش هم گفتن بهش فکر نکن حالا رفتم دنبال وام خرید خودرو که تو سایت بنیاد تبلیغش رو دیده بودم آقایی که مسولش بود گفت :الکی زدن شاید یه روزی بدهند هر وقت سود سهام عدالت رو شما دیدید اون وام هم واقعی میشه به همه اخبارو... توجه نکنید:فقط تبلیغاته: جالبه نه؟ خود مسولش اینطوری میگه الکی تو سایت زدن واقعا به کی میشه اطمینان کرد.
ای کاش درد همین ها بود انقدر تبلیغ الکی برای خانواده ها ی شهدا میکنند که همه فکرمیکنند چه خبره پدرمن که فرهنگی بوده وچند سالی است که دراثرسکته حتی قادربه راه رفتن نمیباشد دریغ ازکوچکترین خدمتی به ایشان حالا بگو پدرشهید مادرشهید فقط حرف ،عمل وچود نداره اینهم ازجق وحقوق پایمال شده شان
سلام با خواندن این خبر تازه فهمیدم که چشم و چراغ بودن چیست سال 63 پدرم شهید شد وبخشی از حقوق آن زمانمان را کم کردند و شرکت شاهد را تاسیس کردند پس 29 سال پیامک آمده که برای تعیین وضعیت سهام خود کد ملی را پیامک کنید پس از ارسال جواب آمد که اطلاعات شما ثبت نشده و فاقد سابقه هستید عزیز من ما پاداش بازنشستگیمان را نخواستیم حقوق کم شده سال 63 به بعدمان را حساب کنند و پرداخت کنند
ازطلا گشتن پشيمان گشته ايم مرحمت فرموده مارا مس كنيد سنوات بازنشستگي پدرم رانمي دهند مي گويند سهام است من سهام به چه كارم مي آيد بابا حقوق پدرم رابدهيد مابقي لطف هايتان!!!پيشكش
با سلام
تنها مظلومیت قشر ایثارگریست که اینگونه راه را بر ظلم روا داشتن به خانواده های شهدا هموار می کند.
آیا برا بنده زشت نیست که اینجا و آنجا شروع به داد و حوار و شکایت و گلایه کنم؟ همه خانواده های شهدا نیز همینگونه فکر می کنند که سکوت می کنند.
سال 91 پدر بنده که پاسدار بوده اند بازنشسته شده اند. دیگر همرزمانش که زنده اند و سال 91 بازنشسته شده اند تمام مبلغ بازنشسگی شان را دریافت کرده اند اما نمی دانیم چرا با ما اینگونه برخورد می کنند. به گونه ای رفتار می کنند که انگار می خواهند صدقه بدهند. آخه پدر من پاسدار و حقوق بگیر این ارگان بوده است، حال که شهید شده است دیگر بایستی اینگونه با خانواده اشان رفتار شود؟
سلام
خدا پدر و مادرت و بیامرزه.....ما که به هرکسی میگیم به خدا فقط دارن مساله رسیدگی به خانواده شهدا رو بزرگ جلوه میدن باور نمیکنه...ما از سال 88 مطالبه داریم نمیدن...بابا با چه زبونی بگیم اصلا به اندازه این تبلیغاتشون رسیدگی نمیکنن.....به خدا رسیدگی نمیکنن.....ولی جوری تبلیغ کردند که به هرکس تا میگی خانواده شهیدم فکر میکنن که الان میلیاردری .....
سلام
ممنون كه رسيدگي و پيگيري مي كنيد .
ما هم همين مشكل را داريم و نميدانيم بايد چه كنيم ! لطفا باز هم پيگير باشيد
سلام، من یک فرزند شهید هستم، به پدرم افتخار میکنم ولی از این همه زخم زبان که حتی از دوستان نزدیکم میشنوم خسته شدم، مشکل مالی دارم ولی هیچ وقت نخواستم از اعتبار پدرم استفاده کنم و به نان و نوایی برسم، عزیزان دست اندر کار خجالت نمیکشند، این برخورد با خانواده شهدا لیاقت آنهاست؟ ما دیگر به این وضع عادت کردیم، به خدا فرزندان شهدا نجیب ترین و کم توقع ترین افراد این جامعه هستند، آقای نماینده مجلس خودت و شرفت.
مرجع پاسخگوئی ؟؟
باسلام
منهم مانده ام که که چه بگویم دوستان واطرافیان میگویند شما همه چیز میگیرید ولی ....
اگر بنیاد شهید قفط به قانون عمل کند هیچ خانواده شهیدی گله مند نیست .فرزتد من که تحت تکفل ایتجانب است بر اساس قانون بایستی صددرصد هزینه درمان ایثارگرانوافراد تحت تکفلشان را دستگاههای اجرایی برای شاغلین وبنیاد برای غیر شاغلین پرداخت نمایند دوسال است که از طرق مختلف موضوع را پیگیری کردم به نتیجه ای نرسیدم در آخر هم یکی میگفت مگر هزینه بیمه فرزنت چقدر است خجالت نمیکشی پیگیری میکنی در حالی که من برای چند نفر دیگر مانند خودم داشتم پیگیری میکردم. و متاسفانه مکاتبات انجام شده به بنیاد شهید هم جواب ندادند.
یک فرزندم که شهید شد این یکی را هم هر طور هست نگهش میدارم
بنده شرمندم این مطلب را میگویم ولی اینقدر فشار مالی بر رویم زیاد شده است که دیگر راهی نداشتم صدایم را بجائی برسانم. بنده جنباز پنجاه درصدی هستم که سال 90 تصمیم گرفتم منزلی بخرم و بنیاد قرار بود چهل میلیون تومان به بنده وام دهد بنده نیز به پشتیبانی این قرار یک باب آپارتمان در شهرک شهید محلاتی به خاطر هوای نسبتن سالمتری که از بعضی جاهای تهران دارد و قیمت هم مناسب جیب بنده بود قولنامه کردم و مبلغ پنجاه میلیونی که پیش پرداخت دادم نیز برای پشیمانی گذاشتیم رفتم برای گرفتن وام اول اینکه به بانک صادرات معرفی شدم و ایشان گفت چون سندحاضر نیست و منزل از تعاونی سپاه است وام نمیدهیم ، و بنده برای اینکه مبلغ پنجاه میلیون را ندهم مجبور شده از اینو آن قرض کنم و پول فروشنده را پرداخت نمایم بطور مثال سکه آزاد آنزمان ششصدو هشتاد هزار تومان بود از دوستان قرض کردم فروختم و امسال سکه یک میلیون و سیصد نود هرار تومانی خریدم به ایشان دادم البته باز هم از کسی دیگر قرض کردم و این سکه ها را خریدم و سپس بعد از چند ماه از بنیاد به بانک تجارت معرفی شدم و سند هم آماده شده بود و بانک قرار بود ارزیاب فرستد لذا اینقدر طول داد و از طرف دفترخانه اجبار شدم تا سریع جهت امضای سند مراجعه کنم و بنده نیز بلاجبار امضا کردم وقتی به امضا رسید دیگر بانک تجارت گفت چون سند بنام خورده دیگر وام نمیدهیم و برای سومین بار به بانک ملت معرفی شدم باز همان مشکل امضا شدن سند در حال حاضر مدارک جهت بررسی به اداره اعتبارات مرکزی ارسال شده است برای تصمیم گیری و دستورات لازم ولی میدانم بی فایده است. حال شما بفرمائید بنده با این بدن ناتوان و حقوق ناجیز کارمندی از کجا بیاورم تا بدهی خودم را پاس کنم ؟ بقول بعضی ها بنیاد از بیرون مردم را کشته و از داخل مارا هرکس میرسد میگویند خوب است دیگر هرچه هست برای شما خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران است کجاست اینهائی که میگویند برای ما هست و برای دیگران نیست ؟ فقط خدا بداد ما برسد انشاالله
با سلام و ضمن تشکر صمیمانه از پیگیریتان /ازاده ای با هشت سال اسارت در پیچ و خم زندگی کمرمان شکست ما ادعایی نداریم بلکه رفتن به جنگ را وظیفه خود می دانستیم ولی افسوس که این مسئولین بنیاد ابروی ما را بردند وبرای اینکه حق مارا بعد از بیست سال بدهند ان را در بوق و کرنا کردند ولی حق و حقوق ما را ندادند و حالا هم می خواهند سهام بی ارزش را به ما قالب کنند و حالا طوری شده که مردم فکر می کنند همه پول بیت المال را به ایثارگران و خانواده شهدا داده اند
با سلام خدمت تمامی خانواده ها عزیز شهدا و ایثار گر.
از مدیریت سایت تابناک خواهش میکنم این حق وحقوق را پیگیری کند و فقط در مدت یک روز و یک هفته رو سایت گذاشتن نباشد. واقعاً دارن از اسم شهدا و ایثارگران سوء استفاده میشه.
سلام ممنون از اطلاع رسانيتون بنده از فرزندان شهداي شهرستان مريوان هستيم واقع در استان كردستان. تابناك اگه الان برويد مريوان در اين مورد از كارمندان بنياد شهيد بپرسي اظهار بي اطلاعي ميكنند و اصلا اطلاع رساني بنياد شهيد كردستان مخصوصا شهرستان مريوان اصلا خوب نيست و اگه به اش نمره بديم نمره منفي ميگيره چون قانوني كه خودمان هم از تهران يا جاي ديگه اي ميگيريم اونها تازه اظهار بي اطلاعي نموده و كلي هم خانواده شهدا را مسخره ميكنند مثال دارم براتون عزيزانم بنده سال 86 ازدواج نمودم كه هديه ازدواج قبل از ما 1،000،000 يك ميليون تومان بود ولي در سفر استاني و در جلسه اي كه در استانداري بود به گفته بنياد شهيد هديه ازدواج فرزندان شهدا رو كمتر از 450،000 چهارصد و پنجاه هزار تومان كرده بودند كه اين قانون فقط و فقط در شهرستان مريوان به اش عمل شد. و از بنياد مركز هم يعني سازمان مركزي در تهران جنب وزارت نفت پيگيري كردم ولي جوابي نگرفتم .
همه صحبت ها واقعی است کو گوش شنوا
سلام. ممنونم از سايت محترم تابناك كه حرف دل ما فرزند شهيدا رو زدي. يادم مياد وقتي دوره ابتدايي و راهنمايي تحصيل ميكردم بعد از پنج شش سال كه مادرم بهم قول داده بود اگر شاگرد اول مدرسه بشي برات يه دوچرخه ميخرم و منم هر سال شاگرد اول تا سوم مدرسه ميشدم برام يه دوچرخه خريد كه ميدونم چقدر بابتش قرض و قوله كرده بود. وقتي دوچرخه رو آورديم دم خونه همسايه ها گفتن بنياد شهيد بهتون دوچرخه داده. ...
از بچگي تا الان كه خدا رو شكر با تلاش و پشتكار و حمايت مادرم تونستم موقعيت خوبي در جامعه داشته باشم به لطف تبليغات مسوولين و بالاخص بنياد شهيد هر كسي به ما نگاه ميكنه باعث ميشه كه زخم سي سال بدون پدر زندگي كردنمون تازه بشه و توي ذهن زخمي از تركشاي نبود شهدا ايكاش و ايكاش هاي زيادي رو ياد آوري كنيم.
سلام- من یکی از فرزندان شهید هستم در استان قزوین ما مطالبات بازنشستگی و حقوق داریم که بازنشستگی را نصف در سال 89 دادند (البته بعد از یکسال تاخیر ) و حالا مابقی را می خواهند اینگونه بدهند :
1- در مراجعه به بنیاد علاوه بر اینکه متوجه میشویم حقوق ما را چند سال نگه داشته اند از ما تعهد محضری می گیرند و معلوم می شود که سهام و ... به بانک داده شده است
2- می گویند که 32% بصورت نقد است ولی هنوز کارت اعتباری آن نیامده است تازه برای همسران شهید هم که آمده یکماه بعد بانک لطف میکند و آنرا واریز میکند که البته خدا می داند کی واریز شود یعنی بانک که برای بنیاد است با پولهای ما یکماه می چرخد و سود آنرا آقایان احتمالا ... وگرنه نقد یعنی نقد نه قسطی
3- مابقی را که سهام است با تعهدی که گرفتند قرار است 6 ماه بعد به ما اعلام کنند که آیا می فروشی یا نه؟ اگر خواستیم آقایان اعلام به فروش کنند و معلوم نیست کی فروخته شود و کی نقد شود و کی بدست ما برسد
4- خدا را شکر که یکی از درد ما هم گفت و ما را فقط برای زینت المجالس نخواستند ممنونیم تابناک
واقعا مردان بزرگي داشتيم كه غيرتشون اجازه نداد مملكت به دست غير ايراني بيفته.به خاطر من و امثال من جون خودشون رو فدا كردن.آخه بايد با خانوادهاشون اينطوري برخورد بشه؟
از خانواده شهید تعهد محضری میگیرند که ما سهامی که غیر قابل فروش است را به بنیاد شهید واگذار کنیم و اونها هر وقت تونستند بفروتند به ما میدهند
از جانبازان 70درصد شاغل هستم که حقوقم را بابت کار کردنم به من میدهند از بنیاد شهید 460000تومان بله چهل و شش هزار تومان مستمری میگیرم فقط- ایا یک بسیجی که در 17 سالگی جانباز 70 درصد شده 46هزار تومان حقوقش میباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا کسی هست صدای ما را بشنود ؟؟؟؟؟؟ به جانباز حالت اشتغال حقوق میدهند اما به ما به دلیل اینکه خودمتن با این بدن مجروح سر کار میرویم نه -چرا ماده 191 اجرا نمیشود تا با ما هم مثل جانبازان ارتش رفتار شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سلام : باباگلی به جماتون حقوقها قطع شد حق پرستاری قطع شد پول داروهم که نمیدهید لا اقل پشت شهدا وجانبازان سنگر نگیرید : این حقیر جانباز 25% هستم که جدیدا بنیاد گفته است که از کدام ناحیه موج انفجار گرفته اید میشود به مسئولین مربوطه بگوئید وقتی خمپاره یا گلوله توپ درفاصله چند متری یشان بخورد کجایشان آسیب می بیند
ممنون از انعکاس مطلب...
من بازنشسته یاموزش و پرورش هستم به خاطر آسیب های اسارت فرزند معلوال دارم. بیمه من خدمان درمانی است. هزینه ی درمانی فرزندم و خودم را خودم می دهم. در صورتی که بنیاد شهید در بوق و کرنا می دمند که درمان ایثارگران را می پردازند آش نخورده و دهان سوخته . ما فقط در تبلیغات ایثارگریم. سیبلی شده ایم برای تبلیغات
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار