بازدید 4239

رضایی: آسیب انتخابات 88 مردم را آگاه کرد

کد خبر: ۳۰۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰ 18 March 2013
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با مرور وقایع بعد از انتخابات سال 88 بیان کرد: آسیب انتخابات گذشته باعث شده است مردم آگاه شوند و با تامل هرچه بیشتر صحبت‌های کاندیداها را پیگیری کنند و این یک نکته امیدوار کننده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن رضایی در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری فارس خوزستان برگزار شد در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: برخلاف دوره‌های گذشته که از شش ماه قبل از انتخابات، کار کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز می‌شود متاسفانه در این دوره از انتخابات عملکردها بسیار ضعیف بوده و امیدوار هستیم در سال جدید این کمبودها جبران شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در سطح استان خوزستان بسیار فعال هستند، خاطرنشان کرد: اکثر رسانه‌های خوزستان قابلیت فرا استانی دارند و استان‌های همسایه را پوشش می‌دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه اضافه کرد: کشورهای همجوار ما در منطقه‌ سابقه تاریخی خوبی دارند و از جمله برنامه‌های جدی من بعد از انتخابات ریاست جمهوری این است که رسانه‌ها را به گونه‌ای تقویت کنم که به برند منطقه‌ای تبدیل شوند.

*استفاده از مجلس نخبه‌ای در انتخاب کاندیدای اصلح

وی در ادامه نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری فارس خوزستان عنوان کرد: وجود تعداد زیاد نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری هیچ اشکالی ندارد اما نکته منفی کار این است که ما باید به یک عقلانیت جمعی اعتقاد داشته باشیم و برای رسیدن به این امر استفاده از وجود نخبگان امری ضروری است.

رضایی با اشاره به ضرورت ایجاد مجلس نخبه‌ای بیان کرد: برای اینکه کاندیدای اصلح را در اختیار مردم قرار دهیم باید از یک مجلس نخبه‌ای متشکل از 400 نفر از نخبگان در زمینه‌های جامعه شناسی، اقتصاد، فرهنگ و سیاست استفاده کنیم.

وی افزود: انجام این کار به مردم در شناخت کاندیدای اصلح کمک می‌کند اما متاسفانه کسانی که ائتلاف می‌کنند این مسئله را نمی‌پذیرند و نخبگان را به عنوان مشاور نمی‌پذیرند و به وجود آمدن این شرایط وظایف رسانه‌ها را در آگاه سازی جامعه سنگین‌تر می‌کند.

*آسیب انتخابات 88 مردم را آگاه کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری فارس خوزستان با مرور وقایع بعد از انتخابات سال 88 بیان کرد: آسیب انتخابات گذشته باعث شده است مردم آگاه شوند و با تامل هرچه بیشتر صحبت‌های کاندیداها را پیگیری کنند و این یک نکته امیدوار کننده است.

*می‌توانیم مطالبه‌گری خوزستان را ارتقا دهیم

وی با زیر سوال بردن دولت‌های گذشته به دلیل شرایط حاکم بر استان خوزستان و استان‌های جنوبی تاکید کرد: مردم جنوب انسان‌های محجوبی هستند و مطالباتشان ضعیف است در حالی که نباید اینگونه باشد و با آگاه‌سازی می‌توانیم مطالبه‌گری این مردم شریف را بالا ببریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
آخرین اخبار
وب گردی