بازدید 5180

در انتظار دادگاه قاتلان خرس‌ها

کد خبر: ۲۹۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷ 13 January 2013
جلسه دادگاه «ح ا» متهم اصلي کشتار و سلاخي سه قلاده خرس در بخش ونک شهرستان سميرم، طبق برگه احضار ارسالي از طرف دادگستري استان اصفهان براي انجمن حمايت از حيوانات، 25 دي ماه برگزار مي‌شود.

به گزارش مردم سالاری، يکي از متهمان اين پرونده به نام «ح ا» پس از دستگيري و دو ماه حبس با قرار وثيقه 20 ميليون توماني از زندان آزاد شد و متهم ديگر پرونده هنوز متواري است.

وکيل انجمن حمايت از حيوانات به عنوان شاکي پرونده در اين جلسه شرکت و اشد مجازات را براي عاملين اين جنايت خواستار انتشار تصاوير کشتار بيرحمانه يک خرس قهوه‌اي ماده و دو توله‌اش، در حاليک ه شکم توله خرس‌هاي زنده پاره شده بود و در همان حال به آغوش مادر غرق در خون خود پناه مي‌بردند، آنقدر دردناک و تکان دهنده بود که براي نخستين بار موجي از اعتراض و انزجار عمومي‌را به دنبال داشت و احساسات بسياري از مردم کشور را جريحه‌دار کرد.

به دنبال اين اتفاق تلخ، 20 شهريور به همت گروه‌هاي حامي‌محيط‌زيست و حيوانات طي بيانيه اي بعنوان ” روز ملي مبارزه با خشونت عليه حيوانات” نامگذاري شد.

در صورت موافقت شوراي شهر شهرستان سميرم، انجمن حمايت از حيوانات تنديس خرس مادر و دو توله خرس سلاخي شده را ساخته و در يکي از ميادين اين شهرستان نصب خواهد کرد. هزينه اين طرح از طريق مشارکت‌هاي مردمي‌و توسط انجمن حمايت از حيوانات تامين خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار