بازدید 3905

مرد میدانم آرزوست…!

آوای سبز
کد خبر: ۲۹۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۷ 04 January 2013
امروز ساعت ۶ بعد از ظهر جلسه اضطراری آلودگی هوا در سازمان محیط زیست برگزار شد.تعطیلی کل استان تهران برای روز شنبه و چند تصمیم دیگر هم گرفته شد. شاید برای اولین بار است که می گویم تمام این تعطیلی ها از نظر تطبیق با قوانین موجود کشور غیر قانونی است و کاملا سلیقه ای و فرد محور است.

در هیچ کجای دستورالعمل مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران اجازه تعطیل کردن کل شهر در شرایط هشدار داده نشده است.تعطیلی مدارس در شرایط اضطرار و تعطیلی تمام فعالیتها در شرایط بحران پیش بینی شده است!

یک بار مطالعه این دستور العمل را أکیدا توصیه می کنم.

نکته جالب دیگر، تعطیلی بازی های فوتبال لیگ برتر تهران بود که در این جلسه تصمیمی برای آن گرفته نشد!

در رسانه ها دیدم که کمیته اضطراری فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفته اند و اصولا محیط زیست و کمیته اضطرار آلودگی هوا نقشی در آن نداشته اند. جالب است اسم کمیته اضطرار فدراسیون فوتبال را هم به لطف هوای آلوده برای اولین بار شنیدیم!

برگزاری جلسه امروز، حاشیه های مهمی داشت که به شرط حیات تا چند روز آینده خواهم نوشت. البته قصد ندارم در موضوع مهم آلودگی هوا وارد بازی برخی از دوستان سازمان محیط زیست شده و همانند آنها رفتار نمایم ولی به هر حال این اجازه را هم نخواهیم داد با اعتبار و منش ما بازی شود.

آلودگی هوا از نظر من بزرگ ترین معضل فعلی هوای شهر تهران است و تا زمانی که فعالیتهای مرتبط با کاهش آلودگی هوا با عزم ملی، دانش و تدبیر و خرد جمعی نباشد هیچ اتفاقی در این شهر رخ نخواهد داد.

آلودگی هوا را با قهر و کینه نمی توان حل کرد.مدیریت آلودگی هوای تهران و کل کشور، همت می خواهد و مرد میدان!

از صمیم قلب می گویم در راه مدیریت آلودگی هوا، مرد میدانم آرزوست….

وحید نوروزی / وبسایت آوای سبز
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی