بازدید 5771

آینده مبهم مسکن مهر

کد خبر: ۲۹۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵ 29 December 2012
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عملکرد دولت در مورد مسکن مهر تفاوت بسیاری با شعارهای داده شده دارد، گفت: متاسفانه به آن شکل که دولت در مورد طرح مسکن مهر شعار میداد، به وعده هایش عمل نکرد و مشخص نیست که دولت آینده این طرح را ادامه دهد یا خیر؟

رحیم زارع در گفت و گو با خانه ملت، اظهار داشت: طرح مسکن مهر یک تصمیم ملی رو به عدالت خواهی بود اما این طرح به خوبی اجرا نشد و عده ای رانت خوار و ویژه خوار از این موقعیت سوء استفاده کردند و آنچه که حق مردم بود به آنها داده نشد.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: متاسفانه در احداث واحدهای مسکن مهر کیفیت رعایت نشد و امیدواریم با پی گیری هایی که انجام شده، قوه قضائیه برای برخورد با متخلفان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت در مورد مسکن مهر تفاوت بسیاری با شعارهای داده شده دارد، گفت: متاسفانه به آن شکل که دولت در مورد طرح مسکن مهر شعار میداد، به وعده هایش عمل نکرد و اصلا مشخص نیست که دولت آینده این را ادامه دهد یا خیر؟

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه تاثیر مسکن مهر بر بازار مسکن دور از انتظارات بود، تصریح کرد: مسکن مهر به اهداف ترسیم شده آنطور که باید دست نیافته است که نمونه ای از آن افزایش قیمت واحدهای احداث شده است.

زارع با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در مورد اینکه میزان مسکن از تعداد خانوارها پیشی گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر یک فرد صاحب چندین خانه است اما در همین حال یک فرد دیگر حتی یک آپارتمان کوچک نیز ندارد و بنابراین این حرف چندان منطقی به نظر نمی رسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وجود نقدینگی زیاد در جامعه گفت: در این شرایط و با توجه به وضعیت حاکم بر بازار سکه و طلا و ارز به نظر می رسد تا پایان امسال نقدینگی چندانی به سمت بازار مسکن هدایت نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار