بازدید 38531
شناسایی هویت مقتول کشف شده در سطل زباله توسط مادر؛

قاتل دخترم تماس گرفت و تهدیدم کرد!

مرد نا‌شناسی تماس گرفت و در حالی که همه اطلاعات ریز و درشت من و دخترم را داشت و حتی می‌دانست که من و لیلا شام چه خورده‌ایم یا اینکه من به چه بیماری مبتلا هستم، گفت: دخترم را گروگان گرفته و تا چند ساعت دیگر پیکی به در خانه می‌فرستد تا تمام مدارک ماشین و یکسری مدارک لیلا را به او بدهم.
کد خبر: ۲۸۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸ 21 November 2012
با شناسایی هویت مقتول کشف شده در خیابان ابراهیمی، پرونده گشوده شده مقابل بازپرس ويژه قتل پايتخت، وارد فاز تازه ای از پیگیری‌ها شد.

به گزارش «تابناک»، قرار گرفتن سطل زباله زرد رنگ در صندلی عقب خودروی ۲۰۶ پارک شده در خیابان، سرانجام با توقف پنج روزه این خودرو نا‌شناس و بوی تعفنی که از آن به مشام می‌رسد، موجب می‌شود که ساکنان محله موضوع را با پلیس در میان بگذراند. با این گزارش مأموران در محل حاضر شده و در سطل زباله با جسد زنی روبه‌رو می‌شوند که با ضربات چاقو به شکم و دیگر اعضای بدنش به قتل رسیده و در پلاستیک زباله پیچیده شده است، در شرایطی که تعفن جسد، نشان دهنده این موضوع بود که چند روزی از زمان وقوع جنایت گذشته است.

در ادامه مأموران بلافاصله با حفظ صحنه، بازپرس کشیک ویژه قتل از دادسرای جنایی را باخبر می‌کنند تا با حضور بازپرس و اکیپی از کارآگاهان جنایی، تحقیقات پرونده برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت آغاز شود.

مراجعه مادر مقتول به کلانتری

به گزارش روزنامه جوان، صبح روز پنجشنبه، هجدهم آبان ماه، زن سالخورده‌ای وحشتزده به کلانتری ۱۰۳ گاندی رفت تا مأموران را از ناپدید شدن دختر ۳۲ ساله‌اش به نام لیلا با‌خبر کند.

وی گفت: من در یکی از محلات جنوب تهران زندگی می‌کنم و دخترم که آرایشگر است، به تنهایی در شمال شهر زندگی می‌کند. لیلا چند روز پیش از من خواست برای ده روز به خانه او بروم و از دو روز پیش هم به خانه او رفتم تا اینکه شب قبل مشغول خوردن شام بودیم که تلفن همراهش زنگ خورد و او پس از چند دقیقه مکالمه، آماده شد تا از خانه بیرون برود. لیلا گفت: در مرکز خرید تیراژه با دکتر دارو‌سازی قرار ملاقات دارد و به زودی به خانه بر‌می‌گردد. بعد هم با خودرو ۲۰۶ خودش به دیدار دکتر رفت و دیگر از او خبری نشد.

شاکی ادامه داد: چند ساعت پس از رفتن لیلا، نگرانش شدم و بار‌ها با تلفن همراهش تماس گرفتم؛ اما وقتی به تماس‌هایم پاسخ نداد، چند قرص آرام‌بخش خوردم و خوابیدم تا اینکه نیمه‌های شب در آپارتمان باز شد. تصور کردم لیلا به خانه برگشته اما وقتی در باز شد، با مرد میانسالی روبه‌رو شدم که با دیدن من شوکه شد. وقتی جیغ کشیدم، ترسید و فرار کرد. او با دسته کلید دخترم وارد خانه شده بود.

وی ماجرا را این گونه ادامه می‌دهد: بلافاصله با تلفن همراه لیلا تماس گرفتم اما این بار از آن سوی خط مرد نا‌شناسی جواب تلفن را داد. او خودش را پلیس معرفی کرد و گفت دخترم را دستگیر کردند و پس از بازجویی آزاد می‌شود. خیلی نگران بودم و خوابم نمی‌‌برد تا اینکه نیمه‌های شب،‌‌ همان مرد با تلفن همراه لیلا با خانه تماس گرفت. او تمام اطلاعات ریز و درشت من و دخترم را داشت و حتی می‌دانست که من و لیلا شام چه خورده‌ایم یا اینکه من به چه بیماری مبتلا هستم.

مرد نا‌شناس به من گفت: دخترم را گروگان گرفته و تا چند ساعت دیگر، پیکی به در خانه می‌فرستد تا تمام مدارک ماشین و یکسری مدارک لیلا را به او بدهم. او تهدید کرد چنانچه موضوع را به پلیس بگویم، دخترم را خواهد کشت؛ اما پیکی نفرستاد و من تا صبح از نگرانی نخوابیدم و اکنون به اینجا آمده‌ام تا دختر جوانم را هر‌ چه زود‌تر پیدا کنید.

با طرح این شکایت، تیم زبده‌ای از کارآگاهان مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی برای ردیابی دختر جوان تجسس‌های خود را آغاز کردند تا اینکه شامگاه جمعه ۲۶ آبان ماه بدن بی‌جان و خونین فردی با مشخصات لیلا در سطل زباله در خودروی ۲۰۶ کشف می‌شود و مطابقت استعلام پلیس از پلاک خودرو، حکایت از آن دارد که مقتول کسی نیست، جز‌‌ همان دختر آرایشگری که چند روز پیش، ناپدید شده بود.

در ادامه، مادر ليلا با حضور در پزشكي قانوني جسد دخترش را شناسايي می‌کند تا پیگیری پرونده گم شدن فرزندش وارد فاز جنایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱۷
انتشار یافته: ۲۲
کسانیکه که دست به این کار میزنند باید به شدت برخورد شود و کسی فکر چنین کارهایی رو هم نکنند!!
خدا صبرش بده و مقتول رو بيامرزه.
حتما پزشكي قانوني خواهد گفت به مرگ طبيعي فوت شده
وای...بنده خدا. بیچاره مادرش...
خدا لعنت کنه هر چی آدم خونخواره.
تو رو خدا تابناک این اصطلاح" تیم زبده کاراگاهان" رو اینقد تو گزارش ها نذارید. آخه این کاراگاههای عزیز چکار کردن؟ 8 روز بعد مردم گزارش دادن که. استعلام یک شماره ماشین که اینقدر تعریف و تمجید نداره. این رو گفتم که خودت بخونی. مثل همیشه چاپ نمیشه .اما اشکال نداره
من از این همه قتل و همینطورکشته شدن این خانوم بسیارمتاسفم و به مادراین عزیزهم تسلیت میگم.
ولی چرای دخترای ماتااسم دکتروپول واین جورچیزامیادزودخودشون راگم میکنند،تایه ماشین مدل بالا میبیننددست وپاشون شل میشه....بایک دروغ ساده میشه دختراراگول زدوبه بیراهه کشوند.....من دکترم من خارج ازکشورزندگی میکنم؟؟؟
فقط یه دروغ ساده که خیلی ازپسراراهش رایادگرفتند...دختراهم که سریع اب ازلب ولوچشون راه میفته که اخ جون پول راحت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
حالا شما از کجا متوجه شدید که ماشین مدل بالا داشته و خارج از کشور بوده پولدار بوده !!!!!!!! کی هستید که قضاوت ناعادلانه می کنید؟؟؟؟ نکنه طرف رو میشناسید؟
وحشی آدم کش دختر مردم رو دزدیدی دیگه چرا کشتی؟ کشتی دیگه چرا عوضی تیکه تیکه کردیش؟
ملتی بیمار تحت تاثیر محیط هویت باخته بی اعتنا به باورهای دینی رنگ باختن انسانیت و از همه مهمتر فقر چه فرهنگی چه اقتصادی عامل بروز حوادثی ناگوار در جامع میباشد هر روز حرف مرگ و جنگ و تهدید شنیدن جز این حاصل دارد
تورو خدا ببین سلاخی شده تیتر خبرگزاری هامون الان هم خدا گواهه بعضی ها اینجا جوک تعریف میکنن که اگه جای دیگه ای بود مردمش از روی غیرت تو خیابون اعتراض میکردن تا قاتل دستگیر بشه
این جمله حاوی چند نکته مهمه :

وي گفت: من در يكي از محلات جنوب تهران زندگي مي‌كنم و دخترم كه آرايشگر است، به تنهايي در شمال شهر زندگي مي‌كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
نکات مهمی دارد. درسته
اونور آبی ها برین دنبال کمپین و امضا واسه اعدام نکردن این جانی.تقاضای ما از قوه قضاییه اینه که راحت اعدام نکنن اما کسی که حقشه سخت اعدام کنن
اینها حاصل تنهایی و سرگشتگی جوانان بیچاره ماست
به حال آن مردمانی باید گرسیت که مشتاقانه اخبار تجاوز خیانت و قتل های جنسی را دنبال میکنند.و به حال آن ملتی باید تاسف خورد که برایشان عادی است عادی است عادی است
انشاء اله قاتل را پای چوبه اعدام میبینیم.
کارآگاهان زبده نتوانسته اند پیدا کنند! بوی جسد خودش را لو داده!
ماجرا خیلی ناراحت کننده است. شاید مردی که وارد خانه شده اون کسی نبوده که به تلفن جواب داده. چون به گفته مادر دختر اون فرد همه چیز رو میدونسته حتی اینکه شام چی خوردن، در صورتی که این فرد حتی نمی دونسته مادر اون شب توی خونه دخترش هست.
اگه هم اون دو تا یه نفر بودن، پس حتما اطلاعات رو بعدا از دختره گرفته و این به اون معنی هست که شب وقتی اون مرد وارد خونه میشه، دختره هنوز به قتل نرسیده بوده...
امیدوارم دیگر خبری از این جنایت های فجیع نشنوم نبینم
زحمت کشیدن این تیم زبده...
هر کسی که اینطوری با خونسردی کامل آدم میکشه و جسدش رو قطعه قطعه میزاره تو سطل زباله و تو ماشینش قرار میده، معلومه آدم بسیار خطرناکی برای جامعه هست و بهتره هر جه زودتر اینطور آدمهارو از جامعه جدا کرد.
فقظ خدا به مادرش صبر بدهد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار