بازدید 743550

5 ماجرای باور نکردنی از غسالخانه بهشت زهرا(س)

سید هادی کسایی‌زاده
کد خبر: ۲۷۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵ 20 October 2012
دهان پر از "کرم" پیرزن، مرده ای که بوی گلاب می داد، جنازه‌ای که سر و صدا می کرد، مرده توی خواب روی سنگ غسالخانه و وقتی که شهدا دخترم را شفا دادند پنج خاطره باورنکردنی از غسالهای بهشت زهرای (س) تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهشت زهرا (س) نام بزرگ‌ترین گورستان در استان تهران است. فعالیت این گورستان رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد و نخستین درگذشته به نام محمدتقی خیال در تاریخ 3 مرداد ماه 49 در قطعه ۱ ردیف ۱، شماره ۱ به خاک سپرده شد.

گورستان بزرگ پایتخت که 40 سال از عمرش می گذرد روزانه 130 میت را در خود جای می دهد. در این میان قبرکن ها، غسال ها، مداح ها، نیروهای خدماتی و حتی نگهبانان سرباز هم با هر یک فراخور مسئولیت خود با اموات سرو کار دارند ولی غسالها بیشتر از همه سرو کارشان با میت ها است و شاید نشستن پای خاطرات آنها خالی از لطف نباشد. البته باید بالای این گزارش و خاطرات نوشت +15 !

دهان پر از "کرم" پیرزن

یکی از غسال ها به نام موسوی می گوید: مدت های زیادی در بخش غسالخانه مسئول تحویل جنازه بودم. اینجا بعضی ها مسئول کشیک شب هستند تا جنازه هایی را که شب توی منزل فوت می کنند و جوازشون توسط دکتر صادر شده و شبانه به بهشت زهرا (س) حمل میشود را تحویل بگیرند.

یک شب یک خانم سالمندی را آوردند که تحویل گرفتیم، فردا صبح که می خواستیم برای شستشو بفرستیم خانم های غسال گفتند که از گوشه دهان این بنده خدا کرم های ریز زنده در حرکت بود، خیلی چندش‌آور بود، از روی کنجکاوی ماجرا را برای یکی از بستگانش که کمی آرام تر بود و آدم با تجربه و دنیا دیده ای به نظر می رسید، تعریف کردم و اون بنده خدا بعد از چند بار استغفار گفت: این خانم مرحومه از بستگان ماست و یک ایراد بزرگ داشت که آدم بسیار بد دهنی بود و دائم به این و آن حرف رکیک و ناسزا می گفت و هیچ کس از زخم زبان اون در امان نبود و حتما دلیلش همین می تواند باشد. از تعجب هاج و واج مانده بودم. آرام از پیرمرد عذرخواهی کردم و به داخل برگشتم.

مرده ای که بوی گلاب می داد

یک بار پیرمردی را آوردند که اصلا به مرده شبیه نبود، چهره روشن و بسیار تمیز و معطری داشت. وقتی پتو را کنار زدم بوی گلاب می داد.

آنقدر تمیز و معطر بود که من از مسئول غسالخانه تقاضا کردم خودم شخصا این پیرمرد را بشورم و غسل بدهم، همه بوی گلاب را موقع شستشو و وقتی که آب روی تن این پیرمرد می ریختم حس می کردند. وقتی که کار غسل و کفن تمام شد بی اختیار در نماز و تشییع این پیرمرد شرکت کردم، بیرون برای تشییع و خاکسپاری اش صحرای محشری به پا بود. از بین ناله های فرزندانش شنیدم که گویا این پیرمرد هر روزش را با قرائت زیارت عاشورا شروع می کرد. از بستگانش دقیق‌تر پرسیدم، گویی این پیرمرد به این موضوع شهره بود، آدمی که هر روزش با زیارت عاشورا شروع می شد...

جنازه‌ای که سر و صدا می کرد

عبدالحسین رضایی یکی از نیروهای بهشت زهرا می گوید: سال ها راننده آمبولانس بودم. یک روز رفته بودم سطح شهر که جنازه ای را به بهشت زهرا(س) منتقل کنم. خیلی برای تشییع معطلم کردند و ما را این طرف و آن طرف بردند. چندین بار جنازه را از توی ماشین درآوردند و تشییع کردند و دوباره گذاشتن توی ماشین. نزدیک ظهر بود که رضایت دادند جنازه را به بهشت زهرا(س) منتقل کنیم.

در مسیر اتوبان صالح آباد داشتم رانندگی می کردم. حواسم به جلو بود که یکباره شنیدم از کابین عقب با مشت محکم می کوبند به شیشه پشت سرم. خودم نفهمیدم چطور و با ترس و عدم تعادل توقف کردم. وقتی ماشین ایستاد شنیدم یکی فریاد می زنه باز کن! باز کن! اول تصمیم گرفتم فرار کنم ولی بعد از چند ثانیه خودم را جمع و جور کردم و دستگیره را برداشتم و با وحشت آرام آرام رفتم به سمت کابین عقب و با فاصله و ترس زیاد درب عقب ماشین را باز کردم.

دیدم جنازه سر جای خودش آرام و راحت خوابیده. یکباره جوانی لاغر اندام که از ترس رنگش پریده بود چالاک پرید پائین! پابه فرار گذاشت. به سمت بیابان فقط می دوید، انگار در مسابقه دو سرعت شرکت کرده بود. کمی که رفت ایستاد! برگشت به پشت سرش نگاه کرد. با اینکه خیلی دور شده بود، آهسته و با شرمندگی برگشت. در حالی که به شدت عصبانی بودم ولی خنده ام هم گرفته بود. گفتم: آخه تو این عقب چیکار می کردی؟ نگفتی من سکته می کنم؟ مگه نمی دونی سوار شدن عقب ماشین حمل جنازه ممنوعه؟ می خوای منو از نون خوردن بندازی؟ خلاصه اینکه گویا این جوان توی یکی از آن دفعه ها که جنازه را برای تشییع پیاده کرده بودن یواشکی پریده بود بالا و من متوجه نشده بودم. برای اینکه تنبیه بشه گفت: حالا تا بهشت زهرا(س) پیاده بیا تا حالت جا بیاد...!

مرده توی خواب روی سنگ غسالخانه

مریم آثاری نسب در بیان خاطراتش می گوید: ساعت کاری تموم شد، مثل همیشه آماده رفتن به منزل شدیم و باز مثل روزهای دیگر توی راه بازگشت به جسدهایی که در آن روز دیده بودم فکر می کردم. اون شب چون خیلی خسته بودم زود به خواب رفتم و خواب عجیبی دیدم. خانمی را که برای شستشو به غسالخانه آورده بودند، زنده بود و دست و پایش را با زنجیر بسته بودند و روی سنگ گذاشتنش و شروع به شستن کردند، فقط انگار جای سیلی و ضربه روی صورتش بود، در خواب خیلی منقلب شدم.

گریه کردم و برایم خیلی عجیب بود. صبح در حالی که درگیر تعبیر این خواب در ذهنم بودم به بهشت زهرا(س) آمدم و برای کار روزانه آماده شدم. در ابتدا قبل از شروع کار برای همکارانم ماجرای خوابم را تعریف کردم. حتی اینکه آن خانم چه لباسی پوشیده بود و یا روی کدام سنگ او را می شستند.

آن روز تا غروب جنازه ها را شستیم و همه چیز عادی بود. زمان استراحت شد و رفتیم برای آماده شدن و رفتن. در حال پوشیدن لباسهامون بودیم که عده ای از همکارانم رو صدا زدن که جنازه ای برای شستن آورده اند. چند لحظه ای از رفتن آنها نگذاشته بود که دیدم با تعجب و سراسیمه آمدند که آثاری، آثاری بیا همون رو که می گفتی آوردند! خشکم زد. با صدای لرزان گفتم: چه می گویید؟ چی شده؟ من، من گفتم؟ آهسته آهسته با ترس عجیب رفتم داخل غسالخانه! باور کردنی نبود، نه تنها من بلکه آن روز 14 یا 15 نفر بودیم. همه این صحنه را دیدند. روی پاهام نمی توانستم بایستم. خانمی سیلی خورده! چه می بینم! چند لحظه بعد به خودم آمدم. رفتم از اقوامش ماجرا رو بپرسم، یکی از بستگانش گفت: چند سال پیش بر اثر فشارهای روحی زیاد این بنده خدا مجنون میشه و در حالت شدید روحی قرار می گیرد.. آن را با زنجیر به تخت تیمارستان می بستند. این اواخر هم حال بدی داشت، تا اینکه خودش رو از پشت بام تیمارستان به پایین می اندازد و فوت می کند...

ماجرای خیلی عجیب بود. ارتباط این بنده خدا با خواب من! گیج بودم. خودم آن را شستم و بدنش رو با برگهای قرآن پوشاندم و به نوعی تطهیرش کردم و خدا رو قسم دادم به قرآنش، که ببخشدش و بیامرزدش.

وقتی که شهدا دخترم را شفا دادند

یادآوری این موضوع هم من را آزار میدهد. سال 87 بود. 18 سال داشت و با سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد. دخترم رو میگویم. خدای من! چه لحظات سنگینی بود. نمی توانستم این غصه بزرگ رو تحمل کنم. عزیزترین هدیه خداوند به من و همسرم‌، جلوی دیدگانمان داشت آب می‌شد. حتی تصورش غمگین کننده است. تمام راه‌ها را رفته بودیم. در نهایت نظر پزشک‌ها این بود که برای مداوا باید به خارج از کشور اعزام بشود. کشور آلمان رو باز به توصیه پزشک انتخاب کردیم و رایزنی‌های اولیه هم انجام شد.

 این روزها تقریباً همه همکارانم در سازمان بهشت زهرا(س) به خصوص آنهایی که با من تو یک اتاق و یک ساختمان کار می‌کردند مشکل من و خانوادم رو می‌دانستند، هرکسی به هر نحوی که می‌شد همدردی و همراهی می کرد و سعی داشت به من روحیه بدهد. یک روز خیلی اتفاقی آقای صادقی‌فر مسئول بخش اجرایی سازمان را دیدم. آن روز اتفاقاً از روزهای قبل خیلی حالم بدتر بود. صادقی فر حالت اضطراب و نگرانی رو در من دید کمی من را آرام کرد و روحیه داد. با آقای صادقی فر خداحافظی کردم و گفتم: من را دعا کنید. رفتم به اتاق کارم و روی صندلی پشت میزم نشستم. ساعت انگار گذر زمان رو فقط به من نشان می داد! تلفن زنگ زد، دو ساعتی از آمدنم به اتاق می‌گذشت و من متوجه نبودم بی اختیار گوشی رو بر داشتم. آقای صادقی فر بود. گفت: بعد از اینکه شما رو آشفته حال دیدم خیلی فکر کردم. یک پیشنهاد دارم. بیا همین الان بر و قطعه 24 سر مزا ر شهید "جهان آرا" و از خداوند به واسطه ایشان حاجتت رو بخواه، تقاضا کن که واسطه بشود و شفای دخترت رو از خداوند بگیرد. من فقط گوش می‌کردم باورش سخته ولی گوشی رو گذاشتم و بلند شدم. این بار انگار می‌دانستم چه می‌کنم و چه می‌خواهم. خانم سیادتی یکی از همکارام رو همراه کردم  و رفتیم قطعه 24 گلزار مقدس شهدا و قبر شهید محمد جهان آ را.

وای که بر من چه گذشت، آن‌لحظات و دقیقه‌ها. آنچه در دل داشتم خالی کردم و گفتم و گفتم! بی حال و بی اختیار برخاستیم و برگشتیم‌! نمی‌دانم چند ساعت با جهان آرا صحبت کردم و چه می‌خواستم فقط یادم هست که دیگر نمی‌توانستم با کسی صحبت کنم و چیزی بگویم. غروب شد و من به خانه رفتم. فقط چند روز گذشته بود که خدا دخترم رو شفا داد. خدایا شکرت، نمی‌خواهم در پایان چیزی بگویم،  کسی که این خاطره رو می‌خواند خودش قضاوت می‌کند. خدایا شکرت!

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۸۱۴
خاطرات جالبي بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
درود بیکران بر روان پاک تمام شهیدان که انقدر در درگاه حق تعالی مقربند که واسطه فیض می شوند
باز هم خرافات
پاسخ ها
حميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
نميشد جور ديگه ابراز وجود كني؟
هميشه كساني هستند كه به خاطر ديده شدن خلاف جريان آب حركت مي كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
بنده خدا وقتی خدایی نکرده گذاشتند توی قبر اون موقع فرق خرافات و واقعیات رو بهتر درک می کنی.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
به هوش باش عزیز! لحظه مرگ نزدیک است...
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
سلام اقاي نا شناس
حتي اگر هم خرافات بود كه نبود حرمت اسم شهيد را بايد نگه داشت ما مديون اين شهدا هستيم اگر زمان جنگ سر بازي يا منطقه رفته بودي به هيچ وجه اينگونه قضاوت نمي كردي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
برات متاسفم
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
تو راحت باش و حال زندگیتو ببر ولی بدون که هر لحظه داری به خوابیدن روی سنگ غسالخانه نزدیک می شی غافل!
محمد علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
نمیدونم دختری یا پسر ولی مشخصه جوونی خیلی بی تجربه هنوز سرت بسنگ نخورده که دنبال چاره بگردی انشاالله هم که برایت اتفاق نیفتد اینها خرافات نیست بلکه مثل خورشید تابانند عزیزم اون چشم بند سیاه را از چشمهایت بردار تا خورشید را ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
راست میگی منم باور نمیکنم
الم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
ما ایرانیها یک ضرب المثل داریم شاید به درد اینجا بخورد که میگوید جهاندیده بسیار گوید دروغ
من بانظر شما موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
در مورد هرکدام میبایست جداگانه نظر داد برخی وقایع قابل درک است و استدلال خود را دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
اینها حقیقت واقعی زندگیه
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
ما مردمی هستیم که تا معجزه ای در کار نباشد انسانیت را باور نمی کنیم.حالا اگر از دهان یک جسد کرم هم بیرون نمیامد باید فحش داد؟
محمد2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
برادر یا خواهر عزیز هرگز نگو خرافاته اینها مقربان درگاه الهی هستند من خودم مشکلی داشتم که با همین وضعیت مواجه شدم انشاءاله که کسی با مشکل مواجه نشه به حق باری تعالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
موافقم .خرافات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
بابا عقل کل معلومه از قدرت خدا بیخبری.وقتی شستت میفهمی خرافات بودن یانه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
باز هم حقیقت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
غصه نخور عزیزم بزودی با چشمات اینها رو خواهی دید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
داداش منی که هنوز به نظر دیگران عاقل نشدم و نسبتا بچه هستم میدونم که اینا خرافات نیست چون من خیلی مثل تورو دیدم عقیده و ذهن شماهارو شستن خودتم متوجه نمیشه (محمد15ساله)
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اقای محترم تو اگه میفهمیدی یه جوون مث تو رفته و نمگم بخاطر دینش به خاطر وطنش به خاطر ناموسش به خاطر این که تو شهر های اشغال شده به زنهاو دخترای مملکتش تجاوز نشه و بخاطر خیلی چیزای دیگه....جونشو فدا کرده وفقط یه پلاک یا کمتر از اون رو هم برا مادرپیرش کذاشته هیچوقت این حرفو نمیزدی...خدا به ادمایی که همه چیزشونو میدن هرچی بخواد میده...ایشالله بفهمی این چیزا رو.
میلاد توکلی
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
برات متاسفم. شما ها نه اینا بلکه همه چیز را خرافات می بینید
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اینا خرافات نیست عین واقعیت این شمایی که همه چیز رو به چشم خرافات میبینی امیدوارم به صراط مستقیم هدایت بشی
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
واقعا خیلی توهی مغزی
سپیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
چقد قلب ها تاریک شده که به این ها میگن خرافات.
چیزهایی که با چشم دیده شده.ایشالا خدا هدایتشون کنه
محمدجواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
بیچاره ترین شخص دنیاتویی که حقیقت محض روخرافه میگی.
خداهدایتت کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
كاملا خرافات
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بد بخت یه روز خودت دچار یه چیزی میشی می بینی اون موقع حتی دیگه خر هم سر قبرت سنگ قبرتو نگاه کنه . بیچاره برو توبه کن و اگر نه بد بخت میشی .
بشري
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دوست عزيزخداعاقبت همه روبخيركنه وازجمله شمارو.
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
خداییش راسته من باچشم خودم تاحالا 3بارمعجزه دیدم
محسن حسنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
منم چون گناهام زیاده وقرار این بلا ها سرم بیاد میگم خرافاته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
چیزی به اسم خرافات تو دین وجود خارجی نداره.
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
به جوانی و پیری نیست....حتما برات یه همچین اتفاقی میوفته و از نزدیک لمس میکنی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
باباجان حضرت صالح از دل کوه شتر بیرون آورد با اینکه امثال شما با چشم خودشون دیدند اما باور نکردند
مسعود
| Germany |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
شايد براي بعضي ها خرافات باشه ولي من خودم سال 1386 دربخش ccuبيمارستان دي تهران بعلت سكته قلبي بستري شدم شرايط مرگ راداشتم بعدازتزريق امپول مخصوص سكته قلبي علايم حياتي ازم قطع شد درحاليكه قلبم كاملا ايست كرده بود درشرايط كما تمام محيط وحتي تمام خانواده ام را دراطرافم ميديدم .دقيقا دستگاه شوك و اقدامات پزشكان معالجم رامشاهده ميكردم همسروفرزندانم شديدا متاثربودند ومن باخنده باانهاصحبت ميكردم وميگفتند مرگ راحته كه ضمن محاوره باخانواده چشمم رابازكردم و شنيدم يكي ازپزشكان باخنده گفت علايم حياتي بيمار برگشت و وقتي اطرافم نگاه كردم همسروفرزندانم نبودندوهمسرويكي ازپسرام دربيرون بخش منتظر نتيجه بودند . فلذا من مرگ خودم را كاملااحساس كردم وخداراشاكرم كه هنوززنده ام وبه راحت مردن خودم واقفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
عزيزم اينهاواقعيت هست برو مناطق جنگي اينهاراباچشم خودت ميبيني ودرك ميكني
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
معجزه خداست عزیزم خرافات چیه. چرا خودتونو با این چیزا .ول میزنید
امیر اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
خدا در قرآن میفرماید:کسی را که در راه من کشته شده اند مرده نپندارید بلکه زنده و در نزد من روزی میگرند.
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
کسی که میگه اینا خرافاته یعنی به قدرت خدا ایمان نداره.یعنی میگه خدا نمیتونه.
امیرمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
سلام اگه فکرمیکنی که این حرفها خرافاته بهت پیشنهادمیکنم که یه سربری قطعه26 شهداجنب شهدای مکه سر مزار شهید پلارک تا ببینی که سنگ مزار این شهید بزرگوار بوی گلاب تازه ومعطر میده.مادر این شهید گفته بود که هر روز زیارت عاشورا میخونده/
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
خرافات نیست عزیز این ها حتی عجیب نیست ک انها را خرافه مینامی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
راس میگی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
راس میگی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
راس میگی
ظافر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اقاي ناشناس اطمينان داشته باش يه روزي به خاطر اين طرز فكرت پشيمان ميشوي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
این چیزا که برا شما خرافاته برا ما خاطرست
مهنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
منم باور ندارم. همه ش الکیه
خيلي جالب بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
جالبههههههه
بله

خدا را شکر
خدا انشاء اله همه مارا عاقبت بخیر کند . شهدا امام زادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین . برای من هم یک مشکل پیش آمده بود و از دوستان شهیدم خواستم که مشکل مرا بر طرف کنند و الحمد الله بخیر گذشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
برای نرخ دلار هم خواهش کن شاید درست شد
خاطره آخري خيلي تكان دهنده بود.
شهدا به ما هم كمك كنيد. انشاء الله
منکرین معاد بخوانند و منصفانه تفکر کنند!!!!
پاسخ ها
آواتار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
سلام حاج علی برو قبض بنویس
خدایا ی مهرتبانتر از مادر و بابا . خدای لطیفتر از اشک چشم . خدای نور در تاریکی و ظلمت . الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
پارسا
| Netherlands |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
خیلی زیبا گفتی ....
ممنون.
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
الهی آمین
چه نظر قشنگی
خدای مهربونم خواهش می کنم پیش خودت و آدم های با آبروت شرمنده مون نکن
به حق مهربونی بی نهایتت
عالی
پاسخ ها
علي
| - |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
خيلي عالي و زيبا گفتي
جالب بود مخصوصاً بند آخر
خسته نباشید..ممنون.عالی بود و حال خوشی با خواندن این مطلب به من دست داد.التماس دعا.خدا همه گذشتگان رو مخصوصا اونایی که ازشون کمتر یاد میشه یا اصلا یاد میشه مورد لطف و مرحمت خودش قرار بده و بیامرزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
میشه مورد لطف و مرحمت خودش قرار بده و بیامرزد. کلمه ی میشه راباید به نمیشه تغر بدی
انالله و انا علیه راجعون
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
عزیز دل دریادل انالله و انا الیه راجعون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
نگارش انا الیه راجعون صحیح است
جبرائیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
انا الیه راجعون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
"الیه"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
عزیزم دقت کن آیه قرآن رو درست بنویس. انا الیه راجعون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
اشتباه نوشتی
ناشناس
| - |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
انا الیه راجعون
انا علیه معنی قرآن رو تغییر میده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
اليه راجعون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
انا لله و انا الیه راجعون
ساقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
انا لله و انا الیه راجعون
امیرمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
انالله وانا الیه راجعون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
انشالله قسمت شما
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
داداش !!! انا الیه درسته عزیز جون . چند بار از روش بنویس یاد بگیر.
سلام واقعا این داستانها حقیقت داره ؟اگه حقیقت داره لطفا برام ایمیل بفرستید وجواب بدید.ممنون
پاسخ ها
حميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
سلام دوست عزيز در اينترنت يه سرچ كن و كتاب كيماي محبت "شيخ رجبعلي خياط" رو دانلود كن همه چي رو متوجه ميشي -به امتحانش مي ارزه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
سلام بله حقیقت داره من کتاب خاطرات کامل پرسنل رو دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
صبر کن. وقتی مردی میفهمی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
باورکنید حقیقت دارد
علی
| Germany |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
سلام
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
بله من شخصا آدم معتقدی نبودم اما وقتی پنج بار از مرگ حتمی نجات پیدا کردم ودر عین ناباوری خودم و اطرافیمنم الطاف ذات اقدس حضرت حق را مشاهده کردم فهمیدم چیزهایی فراتر از زندگی مادی وجود دارد.
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
یک ذره خودت فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
واقعا راسته چون من یکی از این ها رو با چشم خودم دیدم
نوري
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
با بنده تماس بكير
الی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
سلام اره واقعا حقیقت داره منم این چند روز یه مشکل بزرگی ایجاد شده بود که رفتم سر مزار یکی از شهدا اونو واسطه قرار دادم بهم گفت اروم باش حتما تا امشب حل میشه واقعا درست بود همه چیز حل شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
آره عزیزم حقیقت داره گلم
آدم باید خر باشه که باور نکنه ان تیلید
ای علی
" کل نفس ذائقه الموت "
وقتی موضوع اخری رو خواتدم بی اختیار گریه کردم خدا همه مریضها را شفا بده پسر کوچولوی خوشکل منم مریض
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
توكل به خدا، تسليم رضاي خدا، يا شافي ... مادر خوب، خدا انشاءالله كمكتان كند. پكيدم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
خیلی منقلب شدم خدا شفاش بده اگر چه من بنده گناهکارم
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
یا من اسمه دواء وذکره شفاء
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
انشا الله
ناشناس
| Japan |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
خداوند همه مریضها را شفا بدهد. بحق همه شهدا و مظلومین به خون خفته ی صحرای کربلا
ر
| Australia |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
مادر منم از ته دل دعا ميكنم كه خدا بچه تونو هر چه زودتر شفا عنايت كنن
مادر
| Armenia |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
امیدوارم خدا به حق شیر مادر بچتو شفا بده
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
منم گریم گرفت برای بچتون دعا می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
با عرضه سلام بند یک طلبه هستم مطمئن باشید من و برادران حوضوی دیگر برایش دعا می کنیم .
شما هم برای ما دعا کنید تا در امتحان های سختی که در پیش داریم قبول شویم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
انشاالله شفای عاجل ...
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سلام...ايشالله خدا به حق گلوي شكافته شده علي اصغر امام حسين شفاش بده
رعنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
عزیزم امیدوارم خداوند مهربون هر چه زود تر پسر خوشگل تو و همه پسرا و دخترا و مادرا وپدرای مهربون دنیا رو شفا بده تا بتونن مزه زنگی رو کناره خانوادشون بچشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
از ته دل از خدا بخواهید و معصومین رو هم واسطه کنید. اگر صلاح در شفا باشد که انشاا... هست خوب می شوند
واقعا داستان اول داستان پیرزن خیلی عجیب بود کلا داستانهایی که اینجا نوشته شده بودند همشون بیدارکننده بودند یعنی اینکه ما باید از گناهان فرار کنیم و واجبات را انجام بدهیم و به خدا پناه ببریم چون بازگشت ما به سوی خداوند متعال هست امیدوارم همه ی ما عبرت بگیرم.
پاسخ ها
گیتی
| Germany |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
منم چنین چیزی شنیده ودم همسرم تعریف میکرد یکی از همسایه هایشان در حال احتضار بوده او به کنار این آقا آمده بود این مرد در زمان زندگی به خانواده خود بد رفتاری میکرده و دائم حرفهای رکیکی میزده میگفت بعد از مرگ دی زبانش را که از دهانش بیرون زده و او تا کنون چنین زبانی را که اینقدر دراز باشد را ندیده بود !!!
شهدا عزيزند و غريب در اين زمونه ،
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم من همیشه برا شهدا فاتحه میخونم اونا که بخاطر وطن و ناموس شهید شدند اونا گلهای معطری هستند که پرپرشدند روحشان شاد
پاسخ ها
شهدا اينده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
فاتحه خون شهدا به من زنك بزن
واقعیتی است همه عبرت است برای اینک بدانیم اخرتی است بایدحساب پس بدهیم حال بیایم اندیشه کنیم,,,(دهقان)ازشیراز
خواهران وبرادران برای همه بیماران بخصوص مادر مهربانم (ام لیلا جوکار)ازته دل دعایی بکنید .............

باتشکر از گزارش بی مانند وعالی شما خبرنگار مبتکر وتأثیرگذار
یا الله یا رباه یا سیداه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
يا شافي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
امیدوارم همانطور که خدای بزرگ سرطان مادر مهربانم رو شفا داد دل شمارو هم خوش کنه و شفای مادرتون رو عطا کنه از ته دل دعا میکنم هموطن.
ممنون
با سلام.خدا اجرتان بدهد.واقعا محتاج اینگونه مقالات هستیم.
شهیدان زنده اند الله اکبر
باشد که باعث عبرت شود مخصوصا خودروسازهایی که 6 میلیون اضافه بر توافق اولیه میخواهن بگیرن
با شنیدن این خبرها بایدبه ذات وجود خداوندی بیشتر ومحکمتر پی برد وباید باتمام وجود بگم خداجون دوستت دارم ، عاشقتم . منوببخش وبیامرز، وبه تمام جوانان راه راست رو نشان بده و هدایتشون کن ببخششون اگه جوانی ونادانی کردند
خیلی عالی بود. کاش این خاطرات جمع آوریی بشه و به صورت کتاب در دسترس همه باشه.
بسیار تاثیر گذار بود
دنياپر از عبرت است کو چشم عبرت بين
ضمن تشکر لطفا از اين دست خاطرات بنويسيد که اثرمثبت دارد
البته خيلي زياد بازگوکردن هم کم کم قضيه را لوث ميکند بنده درحافظه گوشيم ثبتش کردم
نمی دانم باور کنم یا نه...
آخه ما ایرانی ها اغراق زیاد میکنیم.
ترا به خدا قسم این خیال بافی هارا ننویسید ممکن است باور مردم بشه
جالب بود وعبرت اموز خدا اجرتون بده
انهایی که با دیدن این خاطرات میگویند باز هم خرافات مصداق بارز ایه قران هستند که بر قلب های انان مهر زده شده کورند کرند
بیایید همه با هم برویم به مزار شهید جهان آرا و از او بخواهیم واسطه بشود که خداوند به داد ما برسد و ما را از شر سیاست مداران بی سیاست خلاص کند
سلام ودرود بر این بزرگان.خیلی خوب است گاهی خاطرات عبرت امیز این عزیزان به اشکال مختلف برای عموم بازگویی گردد شاید برای زمانی کوتاه عبرت بگیریم وباورمان شود سرانجام ما چیست
عالی بود به استناد دعای ال یاسین تمانمی وعده های خداوند حق است پس بیایم به فکر اخرت مان باشیم که لذات و خوشی های زندگی دنیوی فانی است خداوند همه مسلمین را عاقبت بخیر نمایی انشاالله
شما باید می گفتید تشخیص بدهید کدام داستان در سته وکدام یکی واقعیت نداره (افسانه های محلی) .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
داداش به نظرتو افسانه های محلی هست و اسم خودتم مثلا گزاشتی مسلمان خواهشا برو عقیده های خودت رو جای دیگه بگو
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
واقعا که خیلی از واقعیتها پرتی
ماجراي شماره سه آيا حقيقت بود يا ساخته ذهن تخيلي كارگردان ما؟
گذشته از شوخي اين دنيا پيچيده تر از اين حرفهاست. فقط اون چيزي رو كه خودت تجربه ميكني 100 باور كن
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
شما مطمئنی انقدر عمر میک نی که همه چیزو تجربه کنی؟
خودمحوری آدمو به سقوط و نیستی می کشونه دوست محترمم
مرسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
راس میگی
تكون خوردم
پاسخ ها
پيام
| Germany |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
شماها عادتتون يك لحظه تكون ميخوريد بعد خوب ميشيد نتيجه خرافات ميشه آدم هاي شل و متزلزلي مثل شما كه به يك نسيم تغيير حال ميدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
براي مشاوره
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
؟؟؟؟؟
فاعتبروا یا اوالی الابصار
خيلي ممنون
motmaen bashid baraye dahane an pirzan age rast bashe tojihe elmi vojod dare .hatman khenevadeye pirmard be o golab zade and va,,,,khoda shafaye ajel be tabnak bede
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
مهم این است که اصل قضیه " کل نفس ذائقه الموت" را نمیشه انکار کرد.
این زنگ تفریح کوتاه تمام می شود و حساب خواهیم داشت!
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
تمام معجزات الهی یک علت داره ولی چون دانش ما به آن نمیرسه علت را نمیدانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پروفسوربعضی چیزا حسیه ومعنوی وروحانی نه عقلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
خدا شفا عاجل به تو هک بده
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
جان
چی میگی
گر چه از عمر دل سیری نیست
مرگ می آید و تدبیری نیست
انسان موجودی است خیال پرداز که در ذهن خود ماجرا های خارق الغاده ی زیادی را می تواند سر هم کنند. این توصیف مخصوص آدم هایی که هر داستانی رو سریعا باور میکنند.
عالی بود
با سلام و تشکر
خاطرات فوق بسیار جای تأمل دارند ؛ در مورد شهید بزرگوار جهان آرا هم باید بگویم اسم مبارک ایشان همیشه بر روی من تأثیر گذار است و خاطره گفته شده در ایشان هم باعث افزایش ارادت به این شهید نورانی شد . یاد و خاطر این شهید و سایر شهیدان راه دین و وطن همیشه جاودان باد
سلام
تیتر خوبی نگذاشته اید. چرا باور ناکردنی؟
روايت يا حديث داريم افراد بد دهن فحاش روز قيامت در حالي كه از دهانشان چرك مي آيد محشور مي شوند.
اون آقا پیرمرده غیر از اینکه عادت داشته هر روز زیارت عاشورا بخونه عادت داشته هر روز صبح دوش گلاب هم بگیره.
پاسخ ها
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
بانمک شما شبها تو نمکدون میخوابی ؟
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
دوش گلاب هم بگیره دوساعت بعد از مردن باتلاش باکتریهای عزیز باید بوی تعفن بگیره مگر اینکه اوستا کریم به باکتریها بگه کاریش نداشته باشین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
وقتی مطلببی را نمی‏دانی ، به استهزا نگیر . هیچ وقت به اعتقادات افراد چه شیعه، سنی، ارمنی و ... توهین نکن.
علی
| Germany |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
سلام.عزیز دل گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش.جانم به فدایت یا حسین .خوشا به سعادت ان پیرمرد .
مادر
| Armenia |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
همه جا جای شوخی نیست جوون
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
خاک تو سرت با این عقیدت
مرجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
توام عادت داری
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
میتونی امتحان کنی هر وقت که مردی بهت میگیم
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خب تو هم هرصبح دوش گلاب بگير اما زيارت عاشورا نخون مطمئنم مردم وقت مرگت از بوي تعفنت فرار ميكنن
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر بکنه
واقعا....
خدا اول منو بعد شماهای که شهدا را اینطوری قبول دارید هدایت کنه
سلام ودرودخدابرتمام شهیدان اسلام مخصوصاشهیدبزرگوارجهان ارا
با سلام
لطفا آیه ارسالی توسط آقا یا خانم در یادل را تصحیح کنید .
انا لله و انا الیه راجعون
مسلئلی که انسان با آن مواجه می شود سه دسته اند 1- موافق عقل که راحت آنهارا می پذیرد2- مخالف عقل که راحت آنهارا رد می کند اما دسته سوم فوق عقلند که می طلبد انسان با اندیشه وتفکر بیشتر درباره آن اندیشه کند وبه راحتی انگ خرافات و....به آن نزند.
چرا هميشه اين چيزها داخل ايران اتفاقات مي افته؟؟؟؟؟؟؟؟
روحشان شاد
شاید این حرفهارا نگویم بهترباشد
زیباترین و بهترین جمله برای مرگ رو حضرت علی فرموده اند:((بزرگترین اسرار مرگ است))
شهدا زنده هستند و سعی کنیم تا زمانی که در این دنیا هستم بندگی خدا کنیم و بنده ای از خدا روآزار و اذیت نکنیم و طوری رفتار کنیم که هم خدا و هم خلق خدااز ما راضی باشند.
ممنون عالی بود
چقدر جالب
خدايا شكرت
نان حرام باعث میشه معجزات را خرافه بدانند
خدا از رگ گردن به انسان نزدیکتر است و لازم نیست حتما در جای خاصی باشیم تا صدایمان را بشنود
خیلی جالب بود ای کاش مادر شوهرها هم اینارو بدونن و کمتر عروساشونو با زخم زبون برنجونن
فاکثر العبر و اقلٌ الاعتبار٬
چه بسیار است عبرت ها و چه کم اند عبرت گیرندگان.
پيرمردي كه بوي گلاب مي‌داد.
پير زني كه دهانش كرم زده بود.
خیلی جالب بود
خدا یا کمک کن هنگامی که میمیرم حقی از مردم بگردنم نباشه.... کاش مسئولین معنی این جمله رو میفهمیدن!
ما مردمی هستیم که تا معجزه ای در کار نباشد انسانیت را باور نمی کنیم.حالا اگر از دهان یک جسد کرم هم بیرون نمیامد باید فحش داد؟
پس بريم از شهيدا بخوايم پيش خدا شفاعت كنن اين مسئولاي بي لياقت دست از سر اين ملت بدبخت بردارن .مرديم از بي پولي و بدبختي.
اسرار ازل را نه تودانی ونه من
وین حرف معما نه توخوانی و نه من
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
کلید اسرار ایرانی هم کلید خورد!!
باز هم از این خالی بندیها .
میان به دین رنگ وبو بدن کاری میکنن که اصل دین هم زیر سئوال بره
از اين خاطرات دوباره بنويسيد .آدم تلنگوري ميخوره و کمي به خودش مياد .
ترویج خرافات
احتمالا نویسنده متن توهمی بوده .
انگاری یادمون رفته که روزی خواهیم مرد!
شمایی که دل پاکی داری قسمت میدم به همه مقدسات عالم برای آمرزش روح پدرم که نوکر امام حسین بود دعا کنید . قسمتان دادم .
خدايا به آبروي حضرت زهرا مارا ببخش ما جوانيم وخام. قصور و گناهانمان را به صفاي نوراني ومطهر حضرت حجت امام زمان عفو بفرما
ان لله وانا الیه راجعون
من باورم نمیشه
باور حقیقت برای آدمهای بی دین خیلی سخت است
سلام
ما انسانها به برکات خداوند به زندگیهامون آگاه نیستیم و همیشه میگیم خرافات تا وقتی که سره خودمون بیاد
خدا حواسش به هممون هست!
کاش جوانان صوت قران وزیارت عاشورا راجای گزین موسیقی وفیلم های این روز ها میکردند عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام
پاسخ ها
پوریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
افرین
پوریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
افرین
سلام دوستان
من یک جوانم منم مث شما میگفتم خرافات
اما خودم دید م که یه. خوب کار بعد مرگش چه اتفاقی براش افتاد اما
مطمعنم بازهم خواهم دید
خیلی جالب بود دستتون درد نکنه.
اونای ک باور نمیکنن.واقعا ک!!!!شما مسلمونین!!!!!!!
پاسخ ها
شهریار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
نه!
خیلی عالی بودبازهم بفرستید
واقعا جالب و تکان دهنده بود
به امید شفاعت آقامون اباالفضل در قیامت
خداوندا به حق مقربین درگاهش همه را ببخشد و بیامرزد .
عالی بود همشون
عالی بود همشون
وایی خدا جونم همه بندگانت رو به خاطر گناهاشون ببخش و بیامرز
انشاء الله هوشيار و بيدار بشيم
يا حسين
منقلب شدم.اسم بهشت زهراکه می اد ادم یه جوری میشه دلش میگیره یادعزیزاش میفته.خدابه هممون رحم کنه...
خداوند به همه کسانی که نیتشان خیر است عمر با عزت بدهد.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
آمین
در تمام دنیا این مسائل وجود دارد مخصوص ایران نیست
داستان های جالب و زیبا و آموزنده بود
خیلی جالب وبااحساس تعریف کردی . منقلب شدم امیدوارم همه بیماران بهلطف خدا شفا یابند
عالی بود اینا عبرتی است برای ما مسلمونا
اخرالعمر گل کوزه گران خواهیم شد.
بد نیست یه کم ایمانمان رو قوی کنیم.
الهم الرزقنی توفیق شفاعته الحسین فی الدنیا و شفاعته فی الاخره
اللهم عجل لولیک الفرج
بسیار عالی بود
خرافات نیست ولی خوب همه هم باور نمیکنند
خداوند همه مارو ببخشد وبیامرزد
سلام خاطرات خوبی بود
همه اینها واقعیت دارد
منم آخرین مطلبو خوندم اشک توی چشمهام [lu an
دوست عزیز خیلی عالی بود خوشحالم که بنده حقیر را به سایت خوبت دعوت کردی با اجازه شما من وبلاگم را برای لینگ دونی شما ارسال می کنم اجرکم عندالله
دوست عزیز با اجازتونن سایت شما رو لینگ کردم
حیف نیست داستانهای خوبمونو برای بعضی بی خداها بنویسیم؟
خیلی قشنگ بود مخصوصا اون پیرمردی که بوی گلاب میداد اشکمو
اصلا نمی شود که کسی در تابوت سر صدا کند
با سلام صبح روزی که بابام فوت کرد یادم نمیره زیارت عاشورا که تمام شد نکاهی به عکس جوانیش کرد همون جور که رویی تخت خوابیده بود اشک ازگوشه جشمش سرازیر شد وتمام کرد روحت شاد بابای عزیزم
ای کاش شهدا ب منم نظری میکردن
ای کاش ....
خاطرات جالبی بود
تکان دهنده وجالب بود
خسته نباشید..ممنون.عالی بود و حال خوشی با خواندن این مطلب به من دست داد.التماس دعا.خدا همه گذشتگان رو مخصوصا اونایی که ازشون کمتر یاد میشه یا اصلا یاد میشه مورد لطف و مرحمت خودش قرار بده و بیامرزد.
همه اونایی که میگن خرافاته:
حواستون باشه...........خدا داره میبینه.......
ممنون اخه چند وقت بود اینقدر احساساتی نشده بودم و باورم نمیشه که موقع خوندن گریه کردم
همه ما بی وارثیم برای خودمون و اموات بدوارث و بی وارثمون فاتحه بخونیم
خيلى باحال بود.
الهم عجل لوليك الفرج.
صلوات
باز گشت همه ما بسوی اوست.واقعأ که انسان را این مطالب از خواب مادی به بیداری معنوی سوق میدهد.یا حق
الله اعلم
اگر مستند بود خوب است ولی همه این ها اول یک امتحان است و بعد یک درس عبرت برای سایرین
نتیجه گیری اخلاقیش با خودتون
خرافات
من واقعا باور میکنم چون اعتقاد دارم من ازهرکسی که این نوشته رو میخونه میخام برام دعا کنه من یه بچه هستم که 15سالمه و به کارهای نامشروع دارم کشیده میشم تورو خدا تورو جون عزیزترین کستون برام دعا کنید.
(محمد15سالمه)
مرگ پشت در منتظره و ما غافل!!!خدایا ببخشش
شهدا زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند . شهدا انتخاب شده ی خداوند و با یک دعا خداوند اجر عظیم شهادت را به آنها عطا نمود . انشاا.. ما شرمنده شهدا نباشیم و مثل آنها عاقبت بخیر شویم .
سلام
جهت شادی همه اموات فاتحه بفرستید
ای ووووووااااااااااااا ی ی ی ی ی ی ی یی یی ی ی ی ی ی ی
خوب بود
شهدا شرمنده ایم
با سلام خدمت همه ی دوستان
برای این دوست ناشناس طلب آمرزش کنید ....
انشاا... که هیچ وقت دچار درماندگی نشه که بخواد تمام راههارو بره و به در بسته بخوره ...
خیلی تاثیر گزاربود
خیلی تاثیر گزاربود
خداوندی که انسان رو از آبی گندیده آفرید..... قادر به هر کاریه....
خداوندی مهربان که حتی برای گناه کارترین بنده هاشم ارزش قائله چه برسه به شفاعت شهدا...
ایشالله حضرت زهرا و بچه هاش به فریادمون برسن ، به شفاعت شهدا نیازمندیم .
یا علی
بر منکرش لعنت
داستان های جالبی بود متشکرم برام دعا کنید
وای بر تکذیب کنندگان
وعده خداحق است...تمام اين دسته اتفاقات عجيب رخ داده،جراکه دراحاديث مشابه اين اتفاقات زياداست،نيازي نيست حتماباايمان باشيدتنهااهل مطالعه بودن هم کفايت ميکند،يک بارقران روبه مثابه يک کتاب علمي بخوانيم وبارعلمي مان راافزايش دهيم،اونوقت همه جيزمعناي ديکري دارد...
درس عبرث بود خداوند همه مارا ببخشد من به اىن وقایع ایمان دارم .
سلام دوستان چونیک بنگری هرروزروزمحشراست...من ازسال85هرحاجتی داشته باشم میرم قطعه شهدا چون معتقدم شهداومراقد امامزاده هامملوازانرژی مثبت هست ویقین بدونین ازوساطت شهدا،خیلی حاجت هاموگرفتم.ازخدامیخوام همه مارومخصوصاشیعه های حضرت علی و فاطمه علیه السلام رو عاقبت بخیرکنه انشاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
من ديشب خواب شهيد حسيني رو ديدم
خیلی جالب بود ولی یک کم باورش سخته در مورد کرمه ولی بند اخرو مطمئن هستم که واقعیته انشاالله شهدا هم دسته شما و من هم بگیر ن یا صاحب زمان ع
البته موارد ابن چنینی برای من هم پیش آمده ولی نیازی نیست برای یاد آوری معاد به داستان متوسل شویم چرا که آن قدر دلایل محکم مانند عدل وحکمت خداوند و عدم ظرفیت دنیا برای پیاده شدن آن برای معاد وجود دارد که هیچ شکی در آن نیست
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
اون دلایل درست. ولی همین خاطره ها و داستان ها برای خیلی از جوونا تاثیرگزارتره.
دست شما درد نکنه انشاء اله خداوند توفیق شناخت راه حق را به همه عنایت کند
خیلی خیلی خاطرات جالبی بود
همه واقیعت دارندکسانیکه شک میکننددریکتاپرستیشان تردیددارند.
خداوند خيلي مهربونهًًً اميدوارم همه مارو ببخشه و بيامرزه.......واقعاًًً اتفافات جالبي بود.
آنهايي كه مي گويندخرافات است بايستي بروند بهشت زهرا و خودشان ببينند
پاسخ ها
مرجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
شما رفتی؟
سلام ادم خوابيده راميشود بيداركردولي كسي كه خودش را بخواب زده خير,دوستان هواسمون باشه خيلي زود دير ميشه ها,التماس دعا
واقعا من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم همه اینام قبول دارم
تکان دهنده ولی آموزنده بود ممنون
عالی بود
واقعا داستان جالبی بود
لطفا از این داستان ها بیشتر بزارین.
ممنون از خاطرات خودتان تو را خدا من هم دعا کنید
سلام.جالب و اموزنده بودند.روزی یا شبی ما هم میمیریم.هر چه باشیم اخرش زیر خاک میرویم.خدایا بر تو پناه از لحظه ای مرگ فرا رسیده و من دست خالی...
جالب بود مطالب بیشتر بگذارید...
انشاع الله خدادر زمان مرگمان بهمون کمک کند
سلام
وقایع تمامادرست است.تفسیرها بنا به مراتب اشخاص مختلف است.
کلا چگونه میتوانم غسال باشم.و مردگان راغسالی کنم.شرایطی درد یاخیر.
از جواب اداری که خواهید داد سباس گذارم
به قول حافظ كه ميگه
حافظا اسرار الهي كس نداند
مرگ حق بقول معروف همه ادم ها فکر میکنند همه میمیرند بجز خودشان /اینا داستان های هستند که ما باید در عبرت بگیریم اینقدر نگیم من تو اون دنیا دیگه تو یک نقطه هم نیستی
کاملا واقعی است خدا به همه کمک کنه عاقبت به خیر بشند
سلام ممنون خیلی عالی بود اونهایی که باور ندارید براتون متاسفم ولی خدا یه روز یه کاری میکنه که بهش بیشتر نزدیک بشید.با چیزهایی که خیلی دوست داریم امتحان میشیم وخدا کنه از این امتحانا سر بلند بیرون بیایم.
جالب بودممنون.
درهرمسلکی یا دینی بددهانی مردود است پس چرا نتونه که ماجرای کرم واقعیت نداشته باشه؟
من از بهشت زهرا خیلی بدم میاد
غیر ممکن وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
خخخخ
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
وا
نمیدونم چرا بعضی باخودشون لج دارن(اللجوج هلاک)،یا نظر منکرانه میدن یا منفی به نظرات خوب میدن، مطمئنا که از بینشون بعضی عمدا اینکار میکنند اما بدونن جز خودشون که بیشتر در انحراف کشیده میشن کردارشون تاثیری نداره. همه عاقبت بخیر باشیم ،تعجیل در ظهورش صلوات
امکان دارد بیاید بدون اینکه همدیگرو بشناسیم واسه ی هم دعا کنیم.
پاسخ ها
مرجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
چرا که نه؟
مر30
بخشودگی اهل گنه در صف محشر وابسته به یک گردش چشمان حسین است. ان شاءالله که زندگی ما حسینی باشد و ارباب در روز گرفتاری به داد همه ما برسد.
این داستانها نوعی تذکر و تنبیه است ولی همانطور که در قرآن گفته شده بسیاری از مردم جزء لا یعقلون هستند
آهای کسی که این چیزارو میخونی و باور نمیکنی یا تو اعتقاداتت مشکل داری یا همه چیزو به مسخره گرفتی
این عاقبت همه ماهاست خدا بخیرش کنه
یکم فکر کن من نه می خوام نصیحت کنم نه چیزه دیگه منم جوونم و 20 سالمه نمازم نمیخونم ولی به اون دنیا اعتقاد دارم والا تنم لرزید به عنوان بچه شیعه
در مذهب پاک تشیع این چیز ها اصلا عجیب نسیت خیلی از شهدای ما هنوز جسد هاشون سالمه و این خیلی پیش پا افتاده است
ازخدا غفور تازنده اييم طلب مغفرت كنيم
خدا حاظتون باشه
واقعا جالب بود به خداماجوونااونطوری نیستیم که بزرگ ترها فکر می کنن.
ایکاش میشد برا24ساعت فوت کرد ودوباره زنده شد تا انسان به عالم موت هم اگاه باشد..ودرضمن بیاد داشته باشید که انسان دربهشت گناه کرد وبه زمین رانده شد .پس خواهشا به مرده چه خوب چه بد توهین نکنید.
به کف دستاتون نگاه کنین میکروباشو میبینین؟ همه چیز با چشم دیده نمیشه اما وجود داره . پس زود قضاوت نکنید ما همه چیز رو با چشم نمیتونیم نگاه کنیم اما وجود داره مثل خدا ؛ شفاعت؛ معجزه، روح...
نمیدونم چی بگم به اونایی که باور نمی کنند.عزیزان من در دنیا خیلی چیزها هست که باور نکردنی مگه شما الان میدونید چه اتفاقاتی در ته اقیانوس ها و آسمانها اتفاق می افته.هر روز علم پیشرفت میکنه و چیزهایی را میبینیم که اولش باور نکردنی ولی بعد عادی میشه.عکر ما به اینجور چیزا قد نمیده ولی مثل اینکه خیلی ها عالمترند.
باعرض سلام
حقایق زندگی مانند نسیمی به انسانها میوزند حالا چه باور داشته باشی یا نه این نسیم میوزد وصورت مارا نوازش میکند_ چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.
شهدا شفا میدهند وشفاعت میکنیم
چه ما قبول کنیم چه نکنیم
اصلا عالم به قبول داشتن ما یا قبول نداشتنمان کاری ندارد وکار خودش را می کند . . . خدا را شکر
پاسخ ها
بهاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
دمت گرم مهیار .
واقعاا داستان جالبی بود دستتون درد نکنه***..
خیلی خیلی جالب و البته پند اموز بودن.
خداوندا به حق مولامون صاحب الزمان از گناهان ما در گذر تا به رستگاری دنیا و آخرت برسیم و به دیدار اولیا و مقربان و شهیدانت نایل شویم. خداوندا به ما توفیق شهادت در رکاب آقامون رو بده همونطوری که جوون های ما سی سال ‍‍پیش همچین افتخاری رو به دست آوردند و در آخر خدایا ازت می خوام که تمام جوون ها عاقبت به خیر بشن و به دنبال کسب تقوا و رضایت تو باشند ... الهی آمین.
مرگ مرگ مرگ مرگ مرگ خیلی ترسناک شب اول قبر من میترسم اول خدا و بعد پیامبران و امامان به دادمون برسن
افرادي كه باور داشتند و باورشان قوي تر شد كه هيچ...
اما افرادي كه باور نكردند پس از چند يا چندين سال روي همين سنگ قرار ميگيرند و باور ميگنند
ولي افسوس كه آن وقت دير شده است,
خيلي دير...
پاسخ ها
میرعماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
لحظه شماری می کنم برای مرگ و به این خرافات هم باور ندارم.
خدايا همرو به راه خودت هدايت كن و از گناه دور كن
درود بر شما .
فقط میخوام بگم برای درخواست و گرفتن حاجت از خداوند بزرگ احتیاج به هیچ واسطه ای نیست . روح خدا در ما دمیده شده و هیچ کس به انسان نزدیک تر از خدا نمیباشد . که در هر حال و بیواسطه میتوانی با آن صحبت کنید.
شهدای دفاع مقدس انسانهایی خوش غیرت بودند که بواسطه حمله رژیم بعثی جان خود را ایثار نمودند و مقام و شخصیتشان والا و بزرگ هست . خواهشمندم بجای ترویج غلط فرهنگ واسطه گری بیشتر نسبت به خدا پرستی بی آلایش و بدون واسطه تبلیغ نمایید. خدا به خاطر دل بی آلایش پدر و مادر آن دختر و ارزش آن او را شفا داده نه چیز دیگر .
ما فقط خدا را میپرستیم و تنها از او یاری میجوییم . قدرت مطلق خداست . برای نیایش و پرستش خداوند بزرگ و گرفتن حاجت فقط خدا را بخوانید و از او بخواهید که مهربانترین مهربانان میباشد و این عمل و ترویج فرهنگ غلط را از جامعه دور نمایید و برای قدرت مطلق " الله " شریک قائل نشوید .
آیا مردمان یکتا پرست قرون پیشتر قبل از اسلام نیز کسی رو واسطه قرار میدادند؟
سپاسگذارم. بدرود
ببینید اینها همه وسیله ودرس عبرت اند به فکر زندگی وآخرت خودتان باشید تا بعداز مرگ زندگی شما هم عبرتی خوب برای دیگران باشد
به نقل از آقا سید علی آقا قاضی میفرمایند عامل بسیاری از گناهان ما از یاد بردن مرگ وروز آخرت است
همهء اين نظرهاي كه ما مي دهيم براي بي ايمانيمان است خوب است فكري به حال خود كنيم اصلا تو مي داني به جي خرافات مي كو يند.
همهء اين نظرهاي كه ما مي دهيم براي بي ايمانيمان است خوب است فكري به حال خود كنيم اصلا تو مي داني به جي خرافات مي كو يند.
از لطف شما سپاسگزارم که خاطرات خوبی را عنوان نمودید در صورت امکان باز هم بیشتر بگویید با تشکر ....
خدا بزرگه هر کاری میتو نه بکنه درظمن اونایی قیامت و رستاخیزو خدا رو به مسخره میگیرن بدونن خدایی که اسمان و زمین به این پهناوری رو به مدت شش روز ساخته یعنی نمیتونه روزی مرده ها رو زنده کنه و به اونا نعمت بده یا بعضیاشونو عذاب کنه یه ذره فکر کنین متوجه میشین
خداوند همانا بخشنده و مهربان است
سلام وقتی تمامی داستانتان را خواندم هر کدومشون به نحوی برام جالب بود و اشک از چشم هایم جاری میشد.
خدایا ازت نمیخوام گناهای گذشته ی منو ببخشی چون اون قدر لیاقتش ندارم
ولی یه خواهش دارم
اونم این هستش که کمکم کن از این به بعد گناه نکنم!!!

خدانگهدار
یا حق
چرا نظر منو ثبت نکردین
بسم الله
با تشکر از همه ی غساله های عزیز اجرتان با حضرت علی علیه السلام
الله اعلم
خدایامادرمنم شفابده
خوبه
با سلام من از این ماجرهایی که در بهشت زهرا اتفاق افتاده خیلی خوشم امد اگر ممکنه بیشتر از این ماجرها بنویسید چون من خودم یه همکاری دارم که مرتب با زبانش مرا جلوی دیکران ازار و تحقیر می کند البته من جوابش را نمی دهم با خواندن ماجرای دهان پر از کرم پیرزن دلم ارام شد البته من دوست دارم این همکارم به راه راست هدایت شود قبل از این که گرفتار اعمالش شود واقعا که ارمش را از من گرفته برایم دعا کنیذ
تو را به خدا تو بهشت زهرا مواظب باشین روی قبرای تازه یا حتی قدیمی با پا نرین که خراب بشه وبی احترامی نکنین ممنون ببخشید منظور بدی ندارم
عالي بود
سختی جان کندن سخت است
خیلی جالب بودند
سلام جدا خاطرات جالبی. بود . واقعا تکان دهنده بپد
بسم الله الرحمن الرحیم
کل من علیها فان
صدق الله العلی العظیم
خيلي قشنگ بود ممنون
خدا همه بیماران اسلام را شفا بدهد داستان های اموزنده ای بود
فقط دعا میکنم خدا چشمامون رو به روی حقیقت باز کنه تا این ماجرا هایی رو که بهمون نشون میده بتونه تاثیر گذار باشه ودر آخر خداهمه رو ببخشه
خواب دیدن خیر باشه
عالی بود ...
خداعاقبت همه مارو ختم به خير كنه .آمين
سلام بر اهل یقین. داستان نخست پیرزن را کسانی که دیدند با چشم برزخی بوده. مشابه این مورد فراوان پیش آمده است و شواهد روایی و داستان های تاریخی فراوان دارد. خداوند متعال در زندگی هر کس برای ایمان و یقین از این موارد قرار میدهد. به نظر من همه عالم پر از معجزات الهی است. چشم دل اگر باز شود همه چیز و همه جا آیات الهی است. هدایت الهی همه جایی است. نشانه های خدا بی پایان است.
سلام... ماجرای آخر خیلی جالب بود... چقدر خوبه که هر کس تو زندگیش؛ با یه شهید رفیق بشه... شاید این حرف برای خیلی ها خنده دار به نظر برسه... چون تا حالا تجربه نکردیم... از بس غرق در دنیا شدیم... امتحانش که ضرر نداره... شهدا واسطه بین ما و خداوند هستند... شهدا عند ربهم یرزقونند... و در پایان:
شهدا را یاد کنید؛ حتی با ذکر یک صلوات...
جالب بود.
انشاا...خدا به ما قدرت تفکر صحیح عطا کنه، تا بتونیم کمی هم از عالم مادی فاصله بگیریمو به عالم معنا نزدیک شیم،یا حق.
فقط یک کلام....
شهدا شرمنده ایم
یادم انداختید کخ در جهان سومم
مطالب خوبی بود. درک مواردی از این دست به فهم و شعور افراد بستگی دارد. همه در ابراز عقیده ازادند. بیاییم به عقیده دیگران هم احترام بگذاریم. با تشکر.
خدایا راضی هستیم به رضای خودت ازشماسپاسگزاریم بابت نوشته های خوبتان
سلام
شهدا مقربان درگاه الهی هستند چیزعجیبی نیست که خدا درخواست وشفاعت شهدا راقبول کند
بنظرم بعضی هاش راست بود و بعضی هاش با واقعیت تفاوت داشت.بقول معروف درهم بود
همه باید بپذیریم که زمانی مرگ به سراغ ما نیز میاد و باید مواظب کارهایمان باشیم
انائی که تا حالا سر مزار شهدا نرفتند .. یه سر به مزار شهدا بزنن .. شهید جهان آرا و شهید صیاد شیرازی .. واقعا بخش بزرگی از جنگ .. مدیون زحمات این بزرگواران سرافرازه .. نثار فاتحه به روح پر فتوحشون با ذکر صلوات .. اللهم صلی علی محمد ( ص ) و آله محمد )ص (
خاطرات تکان دهنده ای بود ... و همچنین بسیار زیبا . . .
بالاخره با مرگ روبرو میشیم و دستان خالی خیلی دردناک !
درسته
خیلی جالب بود .
خدایا شکرت
امیر یدایهی انشاالله همه عبرت بگیریم خداوند همه ی ما را ببخشه وبیامرزه
داستان ها خیلی تخیلی بود جز دو داستان اول
گاهی خوبه خوندن این چیزا تلنگوری باشه واسمون .انشاالله شهدا شفیع همه ما در روز قیامت باشند .شادی روح امام وشهدا صلوات .
با سلام ماجراهای جالب بود.
جالبه بهرحال ميشه درس گرفت!اما توجيه علمي هم دارن واين دليل انكار اصل قضيه نميشه،خداهمه مارو هدايت كنه امين...
بسیاری از این اتفاقات در زندگی روز مره رخ میدهند اما سروصداها و مشکلات ظاهری مانع از فهم انها می شوند. برای همین است که گفته می شود در محیطهای ارام خدارا بهتر میتوان درک کرد
درست است اسرار شهدا را کسی نمیدونه روحشان شاد شفاعت مارو هم قبول کنند انشا الله
آیا ما هم خود را برای روزی که روی آن سنگ بخوابیم,آماده کرده ایم؟؟؟
یه روزم نوبت ماست ناموسن حواستون جمع باشه.
خوب بود
من هر حاجتی دارم برای شهدای گمنام صلوات می فرستم وخداوند به واسطه اونها مشکلم را حل می کند آخه شهدا خیلی مظلومند.
واقعا درسته من نمیدونم چی بگم
خواهش میکنم بیشتر بگوید. شاید امسال مثل من ادم شدیم
با درود به سروران و بانوان گرامی
آدمهای دگراندیش به این نتیجه رسیده اند که در جهان کتاب آسمانی وجود ندارد و هر چه هست از اندیشه آدمها بر روی کتاب میباشد
كسانيكه ايمانشان ضعيفه،برن قبرشهيدی که خیسه وبوی عطرمیده ازنزدیک ببینن.
من تمام این جریانات را باور میکنم چون هیچ کاری برای خدا سخت نیست برای همه طلب عمر با عزت و مرگ با عزت دارم امین
جهت آمرزش تمام اموات ده صلوات بفرست
با سلام کسانی که باور ندارند درکشون به این حد نرسیده
دوستان عزیز. برای شهیدتازه گذشته که درراه دفاع از حرم به درجه عالی شهادت رسیده فاتحه بفرستید .شهیدمحمدحسین مرادی
خیلی خواندنی وجالب
خدایاایمانمان قویترکن ودست ماگنهکاران رهانکن
چرا بعضى هافکرمىکنن خرافاته باور ندارىد.
اون کی بود
اینها داستان نیست واقعیتهای زندگی است
استغفر الله
توکه این وقایع راانکار میکنی ایاوجود خوابت ودردت رانیز انکار میکنی؟
همه چیز حق است شاکریم به رضای خدا
خوب
خدایا همه ی ما رو عاقبت بخیر کن
به خداقول ميدم ديگه نماز بخونم خيلي تحت تاثيرقرارگرفتم توئوخداشفاعتم روبخواين
متاسفم برا کسایی که میگن خرافاته
بیشتر مطلب بزارید داستانهای عجیب تری هم هست
خیلی منقلب.
ازشنیدن چنین خاطراتی بدنم به لرزه افتاد. عالی بود
حتی اگه باور نمی کنید عبرت بگیرید
انسانی که بد دهنه و دیگران رو مورد ازار و اذیت قرار میده دعاهاش مرد قبول قرار نمی گیره و مسلما باید توی اون دنیا جوابگو باشه
ای کاش سعی کنیم عبرت بگیریم
چه این داستانها درست باشه یا نه معاد رو نمیشه انکارکرد عواقب اعمال رو هم همینطور
عالی بود.مخصوصا بند جهان ارا
خدایا افکارمونا شفا بده
محمود از چادگان
من فکر میکنم زندگیه هر روز ادمها پر از این معجره هاست فقط باید باور کرد دید و حس کرد
دوستان. اینها امکان پذیره و بنظرم هیچکس با معجزه ها جرات شوخی نداره . پس ایمان داشته باشیدو بگید انشالله خیره
خدا اگر بخواد کسی رو شفا بده میده اگرم نخواد نمی ده به حرف شهید نیست من پدرم سرطان داشت به تمام امامها هم متوسل شدیم اما شفا پیدا نکرد و فوت کرد به نظر من توسل به ائمه و شهدا فقط برای تسکین دادن قلب خودمونه خدا اگر بخواد می شه اگرم نخواد نمی شه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
خداوند کارها را با اسبابش انجام می دهد.
شفاعت یکی از آنها است.
واي به حال ما... به كجا رسيديم!!! به شهيدا مي گن خرافات!!!! يا ائمه رو جدي نمي گيريم!!! حتما نكير و منكرم العياذ بلله دروغن و خدا هركي رو بخواد رد مي كنه هر كي رو بخواد نگه مي داره!!!

خداوندا به حق هشت و چارت
زما بگذر، شتر ديدي نديدي
فقط دعا کنیم مثل اون پیرزنه نشیم. خدایا مارو ببخش
پاسخ ها
مهربان
| United States of America |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
.من دوست دارم اونجوری بشم
پس از مرگ هیچی دیگه مهم نیست چون دیگه وجود نداری
عالی بود
باید پند گرفت اینها داستان نیست حقیقت زندگی است من تازه پدرم به رحمت خدا رفته ایشان را بعد از شستشو و پوشاندن لباس آخرت دیدم از دید من لباس ایشان انکار تمامی زر دوزی شده بود خدا رو شاکرم و افتخار به وجود نازنین همچین پدری دارم امید دارم جایگاهش ملکوت اعلی باش
اونایی که هنوز این حقیقت هارو قبول ندارن اینا خودشون رو نشناختند برن خودشون رو بشناسن بعد
.خدایا دوستت دارم به اندازه خودت که خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بزرگی
فقط از خدا میخام اونجوری که در شان و منزلت خودشه با ما رفتار کنه و به حسابمون برسه نه اونطور که لیاقت ماست و رو حساب اعمالمون!!!
انشاالله عاقبت هممون رو ب خیر کنه
من خودم جونم و نیم پز، به نظر من علت این همه بد بختی و گرفتاری در جامعه از قبیله رانت، رشوه، پارتی بازی، حق خوری، زنا، حرام خواری و... در کل زیر پا گذاشتن حدود الهی همه اینها بخاطر بی اعتقادی و خرافات دانستنه ارزشهای اسلامی وانسانیست
خدایا همه ماهارو به راه راست هدایت کن تا فردای محشر رو سیاه نباشیم انشا...
خدا جون عاشقتممممممممم بی نهایت شکرت شکرت واسه همه مهربونیهات و نعمتات آمیییییییییییییییییین
خدا جون عاشقتممممممم بی نهایت شکرت شکرت شکرت واسه همه مهربونیات و نعمتات
اشخاصی که خرافاتی و شوخی مابانه فکر مکنند .نتیجه لقمه وشیر مادر شان است . برای متنبه شدن این گونه افراد لطف نمایید چاپ کنید
به نظرمیرسه چاپ نظرها هم سلیقه ای است
هوالباقى:فقط خداوند شفا دهنده است
اینها که میگن خرافاته
بدونید ما هرچه داریم از صدقه شهدا وخون پاک انان است خدا هدایتتان کند.
ولاتحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون وكمان نكنيظ كسانيكه دررذاه خدا كشته شدن اكه زنده اند ونزد بروردكارشان روزي ميخورند
همه مطالب واقعی اند و حقیقت دارند. مسلما دل همه با خواندن اینها تکان می خورد و لحظه ای به فکر فرو می روند و به اعمال خود می نگرند. انشاءا... اثر تکان خوردن دل بر دل دایمی باشد. انشاءا...
خدایا پاکم کن بعد خاکم کن
هرچي ميخوايم بايدازخدابخوايم نه ازشهيدو....
امیدوارم هیچکس روز قیامت در درگاه خدا و اماما بی آبرو نباشه
خیلی جالب بود و تکان دهنده بچها برای مادر مریض منم دعا کنید یکسال نیست پدرمو ازدست دادم حال مادرم خوب نیست از ته دل دعا کنید
یاد سریال کلید اسرار افتادم‏!‏
واقعاحق است خون شهداوهرچه بخوایید میدن
خیلی ممنون همه آدمها بعد از مرگ به یقین مرسندوهمه چیزو میفهمندپناه برخدا از شر شیطان عجیب نیست که بعضییها باور نمی کنن از خدا بخواهیم قبلاز مرگ ایمان بیاریمو بفهمیم انشالله
سلام عزیزم اینا خرافات نیست واقعیته تو مزار محل زندگی ما یه شهید گمنام هست که من به واسطه ی اون هرچی از خدا خواستم بهم داده...
بسم رب شهداوصدیقین
خدایاحجاب های قلبمونوبردارتاحقایقودرک کنیم*
اونقدرگناه چشم گناه گوش گناه دهان انجام دادیم که کروکوروگنگیم ولال*
محاسبه ومراقبه بهترین راه دسترسی به حقایقوروزیمان کن
یاعلی ع
خداوند مهربان با واسطه پاکان روزگارش یعنی شهدا حاجتمان را روا میکند شما هم برای ما دعا کنید جرا که حاجت گرفته اید و حتما مورد نظز هستید . توسل به ایمه اطهار و شهدا پیروان امامان بسیار محبوب است خوشا بحالتان
التماس دعا
okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
نمیگم اینا درسته یا نه ولی دیروز یکی از همسایه ها بی جهت رفت رواعصابم با همه همینطوره .عهدکردم اگه بازم این کارو کنه رکیک ترین حرفارو به خودشو دختراش بزنم که آبروش جلوی همسایه ها بره .دنبال یه چیزه دیگه بودم که اتفاقی این سایت باز شد وداستان پیرزنه. خودم تعجب کردم
كاري به راست و دروغي ندارم اما يهىچيزو باور قلبي دارم وقتي گناهي ميكنم احساس بدي بهم دست ميده منيكه چند ساله از خدا دورم اما بياين با هم دعا كنيم خدا همه ما رو ببخشه و به راه راست هدايت كنه من ادميم نهةنماز ميخونم نه ... دزدي و گناهىبزرگي انجام دادم اينو گفتم بدونيد ادم مذهبي نيستم
خداوند بحق امام زمان به همه شیعیان امیرالمومنین در آخرت رحم کند
اینجاست که باید گفت خدایا مارو ببخش
اینجاست که باید گفت خدایا مارو ببخش
خوب و عالی و جالب بود
نه خرافاته نه چیز دیگه به هرچی اعتقاد داشته باشی اتفاق میوفته یجور تلقین میمونه قانون طبیعته
عالی
خرافات؟هه.اشتباه نکن.مار هر چی داریم از خدا،شهدا و امام شهدا داریم.التماس دعا.
خرافات؟هه.اشتباه نکن.مار هر چی داریم از خدا،شهدا و امام شهدا داریم.التماس دعا.
خیلی حجان اور بود
انا لله و انا الیه راجعون
بنام خدا
با سلام و تشکر از خدای خوب و بندگان خوبش.
عرضم خطاب به عزیزانی که منفی داده اند: سخن اهل دل شنیدی ،مگو که خطاست. سخن شناس نه ای (نیستی )جان من خطا اینجاست!! یا علی
خودتم واسه عنوانش نوشتی باورنکردنی
جالب و اموزنده بود
خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.
سلام دوستان. این داستانها راست یا دروغ ، کلا نتیجه و مقصود مهمه که تمام این داستانها مثبت هست و ما را دعوت به ایمان به خدا ، شفا ، اعتقاد به روز معاد و اعمه و بندگان خاص خدا میکند ، پس بیایید همیشه مثبت و به نتیجه موضوع فکر کنیم نه ظاهر قضیه.
انشاءالله خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.
احسنت
خدا میدونه
خدا میدونه
امیدوارم روزی از زبان یکی از غسالان بشنویم تکه تکه شدن قلب مردگانی را که دل شکسته انددیگران را به خود وابسته و انها را رها کرده اند
خداوندبه حق شهیدان وائمه اطهار همه ی مریضان اسلام راشفا بدهد
وقتي عقل انسان قادر نباش مسايل زندگي رو توجيه كنه رو مياره به
من از اونی خوشم اومد که گفت باز کن
من هم پشت آمبولانس ميت سوار شدم و خيلي ترسيدم.
واقعاعالي بود بخصوص اخريش شهداشمع محافل ما هستند بياييد با شهدا باشيم
آرام شدم فقط ارام شدم
خیلی عالی بود باید باور داشته باشیم که خداوند هرکاری روکه بخواد می کنه پس باید از این خاطرات عبرت گرفت. یا علی
اقایون خانوما من خیلی خیلی که نه ولی بد دهنم . دعا کنید من تا قبل از اینکه بمیرم درست شم ممنون من میثم 16ساله از دماوند
قصه های خیلی جالبی بود مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
حتی کشورهایی که مسلمان نیستندهم آثارباور این جور مسائل در زندگی روزمره ورسانه هاشون بیداست ماکه دیگه شیعه دوازده امامی هستیم.
باهمه وجودم باورشون میکنم
ازگردآورنده هاش صمیمانه ممنونم...A.G
سالها دل طلب جام جم از ما میکرد
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد
توسل زیباست ولی نفوس قدسی خود را فراموش نکنید
توکلت الی ا...
خیلی عالی وتکان دهنده بود،اونایی هم که باورنمیکنن ظاهرافقط اسم مسلمونی رویدک میکشن
کافیه،،،،، برای باور چنین خاطراتی،،، چشم دلتون رو باز کنید،،،
سلام وصلوات خدابرمحمدوال محمد بسیارجالب بود
نگران نباش. بی حجاب ها هم روزی با حجاب خواهند شد. در غسالخانه! اما دیگر دیر است.
بنظر من ما ها که الان جوونیم باید بفکر اخرتمون باشیم نه اون موقع که منتظر ازرائیل هستیم
خداوندا به حق آبروی محمد(ص) آبروی هیچ مسلمانی رو نبر . تموم مریضها رو شفا بد.خداوند متعال مهربان و بخشنده است.
التماس دعا .
سلام اگه کسی در کرج یا شهر ری فوت کند اون را در کجا دفن میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوهى هلالى صوتى ميخوام
خدا به حق آبروى زهرا به فريادمون برسه
بياييم خودمون رو وصل به شهدا كنيم تا زندگي بيشتر رنگ خدا بگيره. شادي روح همه ي شهدا صلوات.
داستانهای عبرت انگیزی هستش ،خدا به ما کمک کنه که عاقبت به خیر بشیم و شفا عت مقربان درگاه خداوند نصیب ما بشه انشاالله......
ای عزیزان مرگ خواهی نخواهی خواهد آمد
سلام با همشون موافقم
آی گفتی محمد رضا، منم مدتیه قرآن گوش میدم به جای آهنگ های مزخرف. خیلی عالیه.
همه چیزایی که تو دنیا میبینیم بسته به عمل خودمونه
خیلی دوست دارم منم تجربه این کارو داشته باشم فکر می کنم خیلی صواب داشته باشه
مایه فامیل داشتیم براثر تصادف مرد جنازشو سه روز نگهداشتن وقتی میخواستن دفنش کنند زنده شد همه شوکه شدن وفهمیدم که به زمانه ما سه روز بوده ولی برای اون یک ساعت گذشته
بعضی جوونای ما همه چی رو به مسخره گرفتن
داستان پیر مردی که زیارت عاشورا میخونده واقعا جالب بود خوش به حالش
بخشودگی اهل گنه در صف محشر / وابسته به یک گردش چشمان حسین است
شهدا زنده هستند
منکه اینقد گناه دارم و گناه انجام دادم که همین دنیام شده جهنم --- خدا اخر و عاقبت اون دنیامو بخیر کنه ---- میندازنم طبقه اول جهنم
روی قبرم بنویسید که عاشق بوده است*از جهانی به خدا رانده و فارق بوده است*ننویسید ز نام و ز نشان اینهمه ام*بنویسید غلام پسر فاظمه ام 73
ببنيد عزيزان هرچه راكه نمي توانيم ببينيم ويادرك كنيم كه نمي شود گفت خرافات به عنوان مثال خدا ر انمي توان ديد
خدای بزرگ وشاکرم که یکی ازمعجزات شهدا رو به چشم دیدم وبه آسمونی بودنشون بیشترازقبل معتقد شدم...برادر من یه بیماری خیلی سختی داشت وپدرومادرم نذر شهید جهان آرا کردن وبعداز یک ماه شفای برادرم وازطریق توسل به این شهید بزرگوارگرفتیم
روی خالی بندی چند نفر جویای نام نمیشه در مورد امر مهمی مثل معاد نظر داد..
سلام...
طوریه من از مطالبتون در وبلاگم استفاده کنم؟؟؟؟
هیچ کدوم از اینا اصلا خرافات نیستو حقیقت داره.
ربنا و قنا غذاب النار و عذاب القبر
السلام شهدوالص
دهن پر از کرم پیرزن که صحت نداره؟ داره؟ اگر صحت داشته باشه خیلی ترسناک.
خیلی قشنگ وعبرت امیز بود به خصوص داستان کرم
سلام.من مادرم رو ازدست دادم.الانم جای خوبی هست وبه این خوابها باید انسان اعتقاد داشته باشه چون همشون راسته انسان روحش میره به کجااباد چندباربا مادر حرف زدم چندبارهم خواب ائمه اطهار رودیدم ...باید اعتقادداشته باشی اونهایی که این حرفها رومیزنن هنوز شیطان داره بهشون حکومت میکنه اگه میخوای به عرش برسی باید باخدا باشی ومعصومین تلاش کن گناه نکنی .چون هممون یه روزی میریم اون دنیا جای خوبیه به امید اون روز......
من ک باورم نمیشه
آموزنده و جالب بود با تشکر
این من وشما نیستیم که ذهن دیگران را در مورد خودمان روشن میکنم اعمال مااست خداوند متعال است کردار ورفتار ماست که این طریق ما رامییشناساند وجلوه گری میکند اعمال صالح وخالص بودن ومهربانی
واقعا عالی بود
خدا ما را هم ببخشد وامرزش دهد
ان شا الله
سلام دوستان.به خدا باید خوند در مورد اعمال.کوچکترینشم حساب میشه.ایشالله همه نجات پیدا کنیم.
خدا اجرتون بده
حقیقتاً خداوند آگاه بر اعمال ما است
واقعا جالب بودن امیدوارم درس عبرت بشن برامون
خیلی تکاندهند بود خداهمیه مریضارو شفاء بده مادرمنم دعاکنی
سلام. یکی گفته بود: »فقط چیزی رو که خودت تجربه کردی باور کن«. و من به ایشان و همه ی عزیزان عرض میکنم که کاملا درسته!! پس اگه دوست داری که تجربه کنی، بیا با امام حسین(ع) دست بده و دوستی با ارجمند ترین خلق خدارا تجربه کن و بعد خودت قضاوت کن که آیا واقعیت داره یا خیر. زیارت عاشورا زیارت عاشورا زیارت عاشورا!! (من هم قبلا مثل شما فکر می کردم و به خدا سوگند که من یک شخص کاملا عادی هستم، نه روحانی و نه سیاسی و نه ظاهری مذهبی دارم)
خیلی خوب بود...از خدا میخوام که مشکلات همه رو برطرف کنه
خیلی زیبایود.
برای من تاحالا اتفاق نیافتاده ولی به شهداخییییییییییییییییییییلی اعتقاددارم.
با اذن خدا همه چی شدنیه،،شک نکنید که واقعیت،، چقدر خوبه که ادما بفهمن قرارنیس همه چی با عقل و مخ ما جور باش
همش خرافاته همه اینها خرافاته آخه این چه حرفهایی که میکنید تو مخ جوانها فقط استرس و دلهره و اضطراب میندازید تو دلشون درسته دنیا فانی و مرگ حقه ولی... متاسفم
واقعا
خدايا خودت رحمي بكن به بندهات
خدا خودش گناهامونو ببخشه
اگه این حقایق خرافاتن پس حقیقت جیه
منقلب شدم مرسی
باور دارم
خاطرات قشنك جالبي بود خدا اخرعاقبت مارو بخير كنه
عالی بود
اللهم اغفرلنا
جالب بودن وباور دارم با عمق وجودم مخصوصا شفاعت شهید جهان آرا امیدوارم تلنگری باشه برای همه ما
با سلام و خسته نباشید من خیلی دوست دارم تو غسالخانه کار کنم میشه منو راهنمایی کنید که باید برای استخدام چه کارایی انجام بدم و به کجا مراجعه کنم با تشکر
بسیار جالببود
با سلام احترام ماجرای جالب بود واقعا زحمت زیاد ی متحمل میشوید کار هر کسی نیست این شغل انتخاب کند اجرتان با خداباشد تشکر می کنم از شما
با سلام احترام ماجرای جالب بود واقعا زحمت زیاد ی متحمل میشوید کار هر کسی نیست این شغل انتخاب کند اجرتان با خداباشد تشکر می کنم از شما
اصلا هم خرافات نيست
خدا کنه هممون با دل پاک از دنیا بریم. خدا خودش شب اول قبر به دادمون برسه.
از خدا میخوام یه نظر هم به من نگاه کنه. دلم گرفته و خیلی استرس دارم, پدر بزرگ شهیدم برام دعا کن....
خدایا از رگ گردن بیشتر نزدیک شو.همرو نجات بده.مادر جونم جلو چشام پرپر شد دره خونه همه عزیزای خداهم رفتم گفتنش الانم برام سخته ولی چه میشه کرد با خاست خدا ؟بیاین اگر با عمل گناه میکنیم ته دل تسلیف خدا باشیم.خدایا تورو به حرمت این شبای قدر مادرمو و همه امواتو ببخش و بیامورز.آمین
دادم
براي مادر منم دعا كنيد...سرطان داره
خدا شفاش ميده يعني..:-(
این که گفتید یه پیرمرد بوی گلاب میداد رو کاملا باور میکنم چون پدربزرگ من فوت کرد موقع تشییع جنازه عطر خوش کل فضارو پرکرده بود که ادم خوب و بد همه میفهمیدن پربزرگم ادم پرهیزکاری بود انقدر قران میخوند که یک بار از حال رفت و با سن زیاد و بدن ضعیف هرسال ماه رجب و شعبان و رمضان رو روزه میگرفت.
من کار به عقیده دوستان ندارم و خشک مذهب هم نیستم ولی در مورد داستان پیرمرد من همچین صحنیه ای رو با چشم خودم دیدم زمانی که صبح به پارک میرفتم مرد میانسال رفتگردر محلمون میدیم که از بوی دهنش عطر بسیار خوبی میومد .. وفتی چندبار ازش پرسیدم در مورد عطرش و تیکه بهش مینداختم گفت من از جوانی عادت کردم که ذکر صلوات بگم .. خودتون قضاوت کنید
مرسی خیلی خوب بود نمیدونم چی بگم وای ما بنده های خدا چه قدر گناهکاریم
بسیارتکاندهنده است کاش عبارت بگیریم
خدایا خداوندا تویی که وارث همه ی جهانی و من غیره تورا ستایش نخواهم کرد(مادر دل شکسته انشالله بچه ات را شفا داده خواهی دید اگر مسخره ام نکنید انگار بویه گلاب را حس میکنم با اینکه زمانیست گناه کار شدم و پشیمانم اما نمیتوانم ترک کنم)برایم دعا کنید ک بتوانم بغیر نگاه نکنم خدایا همه ی مارا عاقبت بخیر بفرما الهم عجل الویلک الفرج
خانمی که گفته بودید با اینکه به اماما و شهدا توسل کردم ولی باز پدرم فوت کرد باید بگم که وقتی پیمانه عمر کسی پر میشه اون آدم باید به امر خدا بره بعضی چیزها مثل مرگ و زندگی رو با توسل نمیشه به زور تغییر داد امیدوارم قانع شده باشید خدا به شما عمر با عزت بده
لایک
من خودم تا مدتها يه مشكلي داشتم كه با توكل و توسل به شهدا مشكلم حل شد...شهدا نظركرده هاي خداوندهستند اينطوري قضاوت نكنيد در موردشون.....
خدایا خیلی دوست دارمممممممممممممممممم خیلی زیاد
ازت عذز میخوام که بنده خوبی نیستم.اما عاشقانه دوست دارمممممم
رسول خدا نیز مکررا پیروان خود را از خرافات و داستان سرایی برای اتفاقاتی که پایه علمی دارند بر حذر میداشت.
خیلی قشنگ بود تشکر فقط یه موضوعی خیلی جالب برام پیش اومد قبل از نظر دادن دیدم خیلیا به این داستان ها اعتقاد نداشتن دیگه چی میخواین ببین تا باورتون بشه از این گمراهی دل بکنید و با واقعیت رو به رو بشید ضرر نمیکنید تا دیر نشده خدا رو پیدا کنید اونجایی که فکر نمیکنید به دادتون میرسه مطمئن باش
بچه ها من مطمعنم که اینها حقیقت داره.نمیدونم چرا تازگیا همش توی سایتای قبر و قیامتم اوایل خیلی میترسیدم ولی الان دیگه نه دارم خودمو آماده میکنم نه واسه ی مردن واسه اون دنیا همیشه ÷یش خودتون احتمال بدید یک درصدم این حرفا درست باشه و ما هیچ توشه ای واسه اون دنیا نداشته باشیم.
باور کردنش خیلی سخته چون همیشه ما چیزایی رو باورمیکنیم که میبینیمشون ........
خیلی عالی بود
با سلام ای شخص نا شناس شهدا کارمندای اهل بیت هستند من از شهدا بسیار کرامت دیده ام خدا کند که یه روز محتاجشون بشی
خیلی خوب بود بله با استناد از قران مجید وروایات. شهدا زنده هستند واگه ازشون بخواهیم حتما.واسطه میشن
خداروشکر
اوناییم ک مخالفن اولا ک مجبور نیستن بخونن ثانیا اگرم بد گفتن شخصیت خودشونو نشون میدن باید به عقاید مردم احترام گذاشت
چرا فکر میکنیم که شهدا باید حاجت بدهند شهدا از بالا ترین وابستگی خود که جانشان بود گذشتند تا به لقا پروردگار بپیوندند ما هم باید از اونا درس بگیریم درس قطع وابستگی نه اینکه به اونا لیست بدیم ما فقط از خدا یاری میجوییم ایاک نعبد وایاک نستعین
یا ابوالفضل
هرچند باورش سخته ولی دروغ نیست
شفا دهنده خداوند است وشهید شهادت دهنده به لا اله الا الله است
کاش درس عبرتی باشه برای همه ما مخصوصا" اون خانومی که از دهنش کرم میومد و یا اون پیرمردی که بوی گلاب میداد کاش همه ما مثل اون پیر مرد باشیم و عاقبت به خیر باشیم
واقعا جالب بود ممنون من که تحت تاثیر قرار گرفتم.
واقعا خیلی شگفت انگیز بود.
ﻫﻤﻪ ﺍﻳﻨﻬﺎ ﺣﻘﻴﻘﺘﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﻳﻦ ﺍﺗﻔﺎﻗﺍﺕ ﺭﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺮﻙ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺑﻪ ﻣﻮﺭﻭﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﻳﺪﻡ
ﺧﺪﺍ ﻋﺎﻗﺒﺖ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺑﺨﻴﺮ ﻛﻨﻪ
موهای تنم سیخ شد
خاطرات جالبی بودند خیلی آموزنده بودند انشاالله به حق سیدالشهدا(ع)شهدا شفاعت همیه بیماران رو میکنند▪انشاالله
خداماراآمرزیده ازاین دنیاببر،خدایاتوفیق عبادتت روبه ماجوونهابده،خواهشاهمه چی رومسخره نکنید
من با ور می کنم خودم بارها شهدا واسطه کرده ام پیش ائمه تا این بزرگواران ابرویشان بیشتر است پیش ائمه واسطه گری کنندکه ائمه واسطه پذیرش حاجت ما نزد خداشوند
شهدا جایگاه رفیعی در پیشگاه خداوند متعال دارند
خدا را شکر که دخترتان را خدا به حرمت این شهید پاک شفا داد خدا را به خون تمام شهدای اسلام قسم می دهم همه مه را عاقبت به خیر بفرماید امین
خدای مهربان را شکر می کنم که امامان و پیامبران پاک را برای ما فرستاد که به واسطه انها ما در سختی ها بتوانیم به انها متوسل بشویم ما را هم دعا کنید متشکرم
اگر اهل فکر باشیم و به اطراف نگاه کنیم معجزه ها و عبرت ها زیاد است واگرنه دلی که سنگ باشه هیچ مجعزهای و ... نفوذ نخواهد کرد.
شهیدان زنده اندالله اکبر
جایگاه شهدا بسیار در نزد خداوند بالاست و این کرامات اصلا تعجبی ندارد امید داریم که در اخرت شرمنده شهدا نباشیم وشفیع ما گناهکاران باشند
خدا همه را به راه راست هدايت كنه چرا كه اين دنيا 2 روزي بيشتر نيست....
باسلام این داستنها حقیقت دارد . خداوند والا مقام همه ماانسنها را عاقبت خیرکند واز سر تقصیراتمان بگذرد .من بنده شرمنده وگنهکار خدا پدرام دربیمارستان ومادرام در منزل مریض است واز شما که نظر بنده رامیخوانید التماس دعا برای پدر ومادرام را دارام .باکمال تشکر روحام بیگزاده ازتهران بزرگ.
برادر یا خواهری که نظر میذاری اینا خرافاته

شما که به چیزی اعتقاد ندارید توی این سایت

چکار میکنی

لطفا ذهن مراجعین رو مسموم نکنید
فقط خدا
؟؟؟/
سلام من این داستان ها را باور میکنم واعتقاد کامل دارم البته نه از روی خرافه پرستی
بسه
آخري
كه اشكامودرآورد
باسلام
این گفته های حقیقت دارند باید باورمان بشود
بنده نیزمشکلی داشتم که به واسطه یکی شهدای فامیل حل شد
یه نمونه مثل پیر زن را من خودم در شهرمان دیدم .اهل یقین باور میکنند . حاجات خود را از اولیائ خدا و شهدا بخواهید .البته خود انسان هم باید پاک و خوش قلب باشد .خدا همه را بیامرزد .
ایشاالله ک واسه بعضیا درس عبرت بشه
خدا عالم....................
بچه ها منم میگفتم شهدا مثل من انسان هستند ولی به یقین رسیدم واسطه ما و خدایند شما هم امتحان کنید شهید سید جواد در فومن گیلان شفاعت همه رو میکنه من تضمین میدم علی الخصوص بیماری ها
تو رو خدا امتحان کنید.
من نظرم اینه که این موضع های که اتفاق افتاده خرافات نیست بلکه واقعیت زندگی آدمهاست مهم اینه که دنیا رو چطور ببینی و چقدر خدارو تو وجود خودت احساس کنی
اتفاقا هيچكدومشون داستان يا خرافات نبود من خودم شفاي پسرمو از امام رضا خواستم و گرفتم، بچه اي كه دكترا ميگفتن به واسطه تشنج هاي پي درپي اگه زنده هم بمونه عقب مونده ميشه الان داره پزشكي ميخونه. اونايي كه اعتقاد ندارن جزو همونايي هستن كه موسي دريارو از وسط شكافت و به چشم ديدن بازم باور نكردن!!
سلام خیلی جالب بود..اینا جز واقعیتهای زندگیه...من این داستانهای واقعی را خیلی از پیرمردها شنیدم.اینا تو باغ رضوان اصفهان هم خیلی اتفاق افتاده...ممنون
به نظر من هیچ اتفاقی غیر ممکن نیست،
دوستان عزیز تا وقتی از درست بودن یا نبودن موضوعی مطمئن نیستید قضاوت نکنید
خداخیلی بزرگه ویک سری از انسانهاواسطه بین ما وخداوند هستند وشهداجزاین دسته اند.خداوندهمه مریضهاروشفابده.انشاله
خیلی جالب بود...مخصوصا آخری.داستان اول برای من اتفاق افتاد زنبور میومد بیرون
فقط این را می توانم بگویم که شهدا همیشه زنده اندو نازرندوشا فی
;‌
جالب بود وهم تکان دهنده وهم خت می شد باور کرد. ولی توی ایندنیا هرچیزی ممکنه
عالی بود
عاقبت امور دست خداست.
خدا خودت بهمون رحم کن و از سر گناهامون بگذر...
عالی بود وقتی داستانها رو خوندم بی اختیار بغضی گلومو گرفت,به خودم امدم چه کردم تا حالا???خدایا با همه وجودم عاشقتم که فرصتمون میدی جبران کنیم,ممنونم ازتون که سبب خیر شدید
؟؟؟؟
نمی دانم چه بگویم .دختری داشتم که تا 1 سالگی مشکلی نداشت وبعد از آن سال به سال تمام توانایی های خود را از دست داد به طوری که نمی توانستیم به او غذا بدهیم والان در 10سالگی هم 6 روز هست به رحمت خدا رفته. ودائما بی قرار هستم .چون لحظه به لحظه خاطراتش جلوی چشمان من هست ودارد جگرم را می سوزاند.خدایا چه کنم که نمی توانم آرام بگیرم
خیلی جالب بود
ما آدمهابه غیرازاین که همدیگررومسخره کنیم وهمه چیزروبه شوخی بگیریم کاردیگری بلدنیستیم.خداازعاقبت ما بخیرکندان شاالله...
لااله الله تکان دهنده بود خدا همه مارو عاقبت به خیر کنه به حق امام حسین ایشالله
سلام عزيزان/فقط اين بگم تا دچار دردمند نشى متوجه اين امدادها غيبى نمىشين//
خانمی ۲۷ هستم ۵ ازدواج کردم ولی همیشه موقع دعوا حرفای بدی به همسرم میزنم امید خوارم به خودم بیام
خانمی ۲۷ هستم ۵ ازدواج کردم ولی همیشه موقع دعوا حرفای بدی به همسرم میزنم امید خوارم به خودم بیام
سلام.وقتی ب خدا اعتقاد داشته باشی غیر ممکن وجود نداره.منم 20ساله منتظراجابت نیتمم که خداوند شب احیا بلاخره نشونه اجابتمو داد.
واقعا واقعیت داره این موضو عات؟
بچه هابیایدباهم وبرای هم دعاکنیم تاعاقبتمون شهدایی بشه .من مداحم حتمااین خاطره هاروتومجالسم میگم چون روخودم خیلی تاثیرگذاشت
خیلی ترس ناک کرده بودید تیتر هارو
ای بندگان خدا نظر دهی در کار خدا واجب نیست ،راست و دروغ بودن ماجرا ها مهم نیست مهم اینکه شمارو در راه راست متحول کنه ،پس در رفتار و گفتار خود اگاه باشید ،
خیلی دوست دارم این چیزارو باچشم خودم ببینم اگرچه اعتقادزیادی دارم
جالب بودند
اینا همش برای فریب افکار شما هاست.
مردشور آرام بشور این تن پر از خاطرست
خاطره ی آخر اشکم رو در آورد . خدا یا شکر که تو رو داریم که حداقل کسایی هستن که پیش تو عابرو دارن و وقتی از تو خجالت میکشیم به خاطر گناهامون میتونیم اونارو واسطه کنیم. خدایاااا به خاطر خودت ممنونیم.
دمتون گررررررم
خیلی عالی بود ممنون من به تازگی همسرم را از دست دادم خدا همه را بیامرزه خصوصا همسر مهربان منو باز هم ممنون ممنون
همه خوب حقیقت داره معجزه که نبوده باور نکنیم ولی ما ایرانیها هر چیزی رو یه دلیل بهش میچسبونیم. به امید روزی که برای هر چیزی فقط دلیل علمی بیاوریم
بسيار قشنگ موضوع آخر خيلى قشنگ بود
واقعا جالب بودن
دوستانی که باور نمیکنید یه کم اعتقادها و افکارتون رو تقویت کنید یه کم به قرآن و مراجع رجوع کنید تا ببینید بعد از مرگ چه خبره
... منو ب حال من رها نکن...
لطفا مردم راازخدا نترسانید خداهرگزبندهایش رااذیت نمیکند مگرمثل ماانسانهاست.رحمان ،رحیم،وهرگزآبروی بنده ای رانمیبرد من به قسمت شهدا کاری ندارم ولی بقیه اش یه مشت چرت پرت است
من21 سالمه توی روستا زندگی میکنم واقعا جالب بود اینجا بیشتر کسایی بودن که اتفاقات جالبی رو بوجود میاوردن خرافات نیست حقه یه بار برید غسل کردن رو ببینید و تو خاک گذاشتنو ببینید یه شب برید سر خاک البته اینجا سر خاک لامپ نداره شاید بخاطر همین تاثیرش بیشتره
یا حق
از خدا هيچ چيز بعيد نيست فقط بايد ايمان داشته باشى
سلام.واقعیت های پند اموزی بود.عالی بود.ولی منم سرطان دارم 2 سال هستش و به خانوادم نگفتم اخه غصه میخورن.انشاءالله به حق ابروی محمد و ال محمد و از دعا های شما منم خوب بشم اگر خدا بخواد.ای ای ای کاش جواب منو یکی بده.بازم راضی هستم به حکمت اوستا کریم یا حق.
خاطرات جالب و خواندنی بود
خاطرات جالب و خواندنی بود
با اهداء سلام و آرزوی توفیق بندگی بیشتر در آخرین روزهای سال93 برای همه شما عزیزان
توجه شما عزیزان را به سه نکته که از نظر بنده تمام وکمال است می رسانم:
1- هو معکم(هرکجا باشید خدا باشماست)
2- هو علیم بالذات الصدور(از تمام چیزهایی که ازقلبتان می گذرد آگاه است)
3- و الی الله ترجع الامور(بازگشت همه بسوی اوست
دوستان عزیز اعتقاد قلبی به موارد ذکر شده باعث دوری از گناه می شود
ان شاءالله که این مطالب تکان دهنده را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم
]چقد جالب و عبرت اموز
گفته بفرستم , منم فرستادم
خاطرات روزیاترکنید
انشالا خداوند همه مریضها رو شفا بده
انشالا خداوند همه مریضها رو شفا بده
درست است که خیلی به خدا ایمان دارم و شک ندارم که برداشت بد جز بد نیست اما بیشتر معتقدم که تنبیه و نتیجه عمال بد در بالای آسمان جایی دور از دنیای ماست
واقعا
ماجرا راننده که تعریف کرد برای بنده پیش امد وقصد ی نداشتم ایشان زمانی که میخواست تحویل بدهد جهت تشریع چون خیایان تنگ بود ومجبور بود چند بار عقب وجلو کند دراین فاضله بنده میخواستم که جنازه را انکار کنم که در کابین. بسته شد واین اتفاق رخ داد بنده ایشان طلب گذشت وحلالیت مطلبم
ماجرا راننده که تعریف کرد برای بنده پیش امد وقصد ی نداشتم ایشان زمانی که میخواست تحویل بدهد جهت تشریع چون خیایان تنگ بود ومجبور بود چند بار عقب وجلو کند دراین فاضله بنده میخواستم که جنازه را انکار کنم که در کابین. بسته شد واین اتفاق رخ داد بنده ایشان طلب گذشت وحلالیت مطلبم
نمام خرافات و هزیان بود
واقعا خوب و امو زنده بوداميدواريم كه درس عبر تي باشد براي همه ما خدا قوت عوامل بهشت زهرا
منقلب شدم از خوندن این واقعیات تحت تاثیر کار غسالها قرار گرفتم واقعا شغل سختی دارن .دل و جیگر میخواد .دستشون درد نکنه
اينها خرافات نيست بلكه حقايقيست كه تا زماني كه با ان مواجه نشدي نميپذيري و عقلت قدرت درك ان را ندارد. ممنون زيبا بود.
همش خالي بنديه
سلام.دراین دنیاهراتفاقی به خواست واراده خداونداست..دست یافتن ورمزورموزماوراع درحدوحدودیک انسان عادی نیست که بخواهیم دراین موردنظری بدهیم که گفته دیگران راتاییدیاتکذیب کنیم.
بله بله
مشگل ما ادمهااینه که مطالب علمی رو باهزار دلیل وبرهان باور نمیکنیم اما خرافات رو بدون هیچ دلیل وتحقیق باورمیکنیم
اگر از ته دل به آفریننده خود ، خداوند قادر متعال ایمان داشته باشیم و بادقت به اتفاقاتی که در پیرامون ما میافتد دقت کنیم یقیناً متوجه حضور خداوند در نزدیکی خودمان خواهیم شد . خداوند از سر تقصیرات همه ما بگذرد . انشاءالله
سلام این موضوع ها حقیقت دارد زیرا چنین ماجرایی برای شخص بنده اتفاق افتاده به همین دلیل ای موضوعات را همه یک به یک قبول دارم و به خرافات اعتقادی ندارم.
چی بگم والا؟حالا از امشب اگه خوابم برد من!!!
حسه نهمم میگه خرافاته حالا نمیدونم ایمانمو نمیسوزونم
وقتی خدا فراموش میشود باورهای خرافی جایگزین ایمان میشود
سلام از شما عزيزان در قسمت تطهیر و غسل جنازه ممنونم و خسته نباشيد به همه اتون میگم خیلی دوست دارم خاطرات دیگه ایی هم برامون بذارین تا بیشتر چشمامون باز شه
سلام از شما عزيزان در قسمت تطهیر و غسل جنازه ممنونم و خسته نباشيد به همه اتون میگم خیلی دوست دارم خاطرات دیگه ایی هم برامون بذارین تا بیشتر چشمامون باز شه
خیلی جالب بود من خودم چند وقتی هست که فقط فکر وخیال مردن به ضنم ميرسعه همش فکر میکنم که الان است که بمیرم پشت فرمون که ميشينم میگم الان یکی زیرم میکنه بخدا دلم فقط بخاطر بچه هایم مي سوزه میگم بعد از من چه به سر اینا میاد سن خودم33 ساکن تهران هستم راهنمايم کنید که باید چکار کنم چه جوری این فکر از سرم بیا بيرون
خیلی تکان دهنده بودند بچه ها من خیلی نماز خوندن رو جدی نمیگیرم ازتون میخوام برام دعاکنید این عادت کثیف روکناربزارم ونمازم رو جدی بگیرم من خیلی از عذاب خدا میترسم ولی نمیدونم چرا........
وات؟
من که زبونم بند اومده ولی خدا آخر وعاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه.
تمام کسایی که داستان پیرزن رو باور نمیکنن و میگن خرافاته کاملا اشتباه میکنن کرم انگلی به نام آسکاریس لومبرکوئیدیس یا همون آسکاریس معروف تو مراحل آخر بیماری کرم از دهان و بینی فرد بیمار خارج میشه حتی فرد زنده! از نظر پزشکی کاملا توجیه پذیره حالا ارتباط دادنش به اخلاق اون بنده خدا دیگه بستگی به اون فامیلش داره
واه
سلام تقریبا17روزداداشم فوت کرده من شنیدم بعضی ها زنده میشن البته از10هزارنفریکی دادشم30سالش بوداززیازت امام رضامیومدیم توشمال فوت کردازاون روز نمازنمیخونم نه بختم کفربگم لعنت برشیطون اماچراتوخوابم نمیادداداشم الان یه دفع ایجاد و دیدم خیلی دوست دارم مومن شم کی نمیدونم
جانم فدایت یا حسین
سلام عشق به امام حسین یعنی بالاترین عشفها چرا که امام حسین عشق به خدا وحقیت را در صحرای کربلا به اثبات رسانید و من بارها از ایشان حاجت گرفتم خداوندهمی ما را در روز مهشر با شهدا خصوصا شهدای کربلا مشهور گرداند برای همین است که موقع تشیع جنازه سه بار جنازه را روی زمین گذاشته وبرمیدارن آن هم با ذکر یا حسین ( جانم فدایت یا حسین )
در همدان مرده ای بعد از 3 روز زنده شد و هنوزم زندگی می کنه و این اتفاقات عجیب نیست
خدایا منو بکش
خدایا
خدایا خداوندا آخر عاقبتمان را ختم به خیر کن الهی آمین
سلام خیلی متن زیبا و قشنگ بود
باشد مایه عبرت آنهایی که با زبونشن دیگرانو میرنجونن.........
پذیرفتن این مسایل بستگی به ایمان ما دارد اگر خدای نکرده گرفتار شدی و از ته دل از خدا چیزی خواستی حتما به اینگونه مطالب ایمان پیدا خواهی کرد
چی بگه آدم
سلام خیلی زیبا و البته بعضی خاطرات تکان دهنده بود تصور اینکه از دهان آدمی بخاطر بدزبانی کرم بیرون بیاد واویلااااا به من و امثال من که موقع عصبانیت آنچه نباید بر زبانمان جاری میشود.خدایا کمکم کن از حالابه بعد بیشتر مواظب حرفهایم باشم تا چنین عاقبتی نداشته باشم
واقعا باید اينا رو باور کنیم و از خدا بترسیم
کن
سلام!
با عنایت به نظرات تمام عزیزان...
ضمن خسته نباشید و تبریک بابت مطالب خوب سایت...
بر خودم لازم دیدم چند نکته رو متذکر بشم!
1. هیچ کدام از این موضوعات خرافات نیست...خداوند متعال توانایی انجام کارهایی را دارد که حتی به ذهن انسان خطور نمیکند...گاهی هم معجزاتی از این قبیل دیده میشود که بازهم برای دلگرم شدن ماست...
2. توسل به ائمه اطهار و شهدای والا مقام روش و ایمان خاص خود را دارد...نه به این معنی که خدا میخواهد پس میشود و خدا نمیخواهد پس نمیشود!....البته هر کار خداوند بخواهد همان میشود...اما خداوند به قدری مهربان است که منتظر خواستن از بندگانش است که بر آن ها نعمتش را بدهد!
بندگان گنه کار چون حقیر از آنجا که روی رفتن بدون واسطه به درگاه پروردگار را ندارند...به اولیا و عزیزان درگاهش قسمش میدهند و گویی به آنها متوسل میشوند تا آن عزیزان و اولیا درخواست شما را برای خداوند مطرح کنند تا نظر لطف خداوند را بیشتر متوجه ما سازند!
پس این کار نیاز به ایمان قلبی تمام دارد!
3. ان شاءالله با عنایت پروردگار تمامی بیماران شفا بگیرند...آمین!
4. در مورد آخر ضمن عذر خواهی از حضورتان بابت زیاده گویی حقیر خواهان دعا در حقم هستم و از شما التماس دعا دارم...
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات...
التماس دعای فرج!
یاعلی(علیه السلام)
در آرزوی شهادت...:)
بله واقعا درسته مادربزرگ خودم هم سرطان داشت حتی دکتراجوابش کردن ولی به واسطه همین شهدامون شفا گرفت
برای دهان زن کهنسال توجیه علمی هست و مرد سالخورده هم احتمالا خانواده اش مانند خیلی از خانواده ها گلاب رویش ریخته اند اما بنده با بیش از 7هفت سال حضور در جبهه ها ماجراهایی برای خودم اتفاق افتاد که شاید برای خیلی ها باورش سخت باشد.بادرود به خانواده های شهدای8 سال دفاع
چه زود دیر میشه
کاش میشد عبرت بگیریم
اقا چرا درب غسالخانه مردارو بستین.
درسته تمام این خاطرات صحیح وتاثیر گذارمیباشدبشرطیکه بابصیرت به موضوع نگاه کنی خصوصا درموردشهداکاملا صادق است چون برای خودم این اتفاق افتاده نصیحت میکنم اگرمشگلی دارید پناه ببرید به شهدا که انها ازجایگاه والایی برخوردارند التماس دعا
شهدا با اذن خدا همه کار میتوانند انجام دهند
همه اينها درست است انسانهايى كه اعتقادت مذهبى و ايمانى قوى دارند در اين دنيا خيلى كم هستند ولى اگر باشند وجودشان سراپا نور و انرژى الهى است اين خرافات نيست
عالى بود خداكنه همه بيدارشن ازخواب غفلت كهمرگ ازرگ گردن به مانزديك تره
ما انسانها فقط در گورستان یا غرسخانه که میبنیم
از خدا یاد می اید ان هم از ترس که روزی مارا بیارن
اینجا با خودمان می گیم برم خانه حتما نماز و کار خوب
انجام می دهم ولی وقتی درور شود همه چیز
یاد می ره خدا ما را ببخشد
عالی بود دست شما درد نکنه
خداوندا همه ما را عاقبت بخير فرما وهمه ما را به راه راست هدايت فرما
خداوندا همه ما را عاقبت بخير فرما وهمه ما را به راه راست هدايت فرما
مطمعنم ک این وقایع حقیقت داره ب چشم ندیدم اما اینو میدونم تو این دنیا ه
رچیزی اتفاق میافته ولی ما انارو نمیبینیم چون واقعا درنظرشون نداریم امیدوارم همه به اون خدای بالایی برسیم
آمین و ممنونم
سلام
دوستان عزیز لطفا منو دعا کنید 13ساله که آرزو به دل موندم،دلم میخواد مادر بشم،13 ساله که خدا و ائمه رو التماس میکنم اما نمیشه...
دارم ایمانمو از دست میدم ،برای اینکه از خدا دورتر از این نشم به همچین سایت های سر میزنم که یادم نره خدا هست، معجزه هست،روز رستاخیز هست...
خیلی عاجز و درمونده م،
نداشتن بچه و آرزوی بچه دار شدن تموم زندگیمو تحت تاثیر قرار داده،به امید روزی که بیام اینجا و بگم خدا بهم لطف کرده و من صاحب اولاد صالح و سالم شدم.
سلام زمانی می رسد که به بن بست می رسی که هیچکس هیکس نمی تواند کمکت کند همه درها به رویت بسته شده ان زمان است که یک روزنه امید مثل یک چراغ درفاصله دور سوسو می زندمیزند وتورا می خواندوان امید به خدا است که او را می خواند وتو را می طلبد. به امید اینکه روزنه ای برای خود باز بگذاریم . از شما می خواهم شما که دلتان روشن است برای دختر 16 ماه من دعا کنید. خواهش می کنم . التماس دعا
خدا را صد هزار بار شکر به رحمتش .
شهدا به خدا نزدیکترند و میتونند واسطه خیر برای حاجات ما باشند . روحشان شاد
کلی خندیدیم با بروبچ ...دمتون گرم
امروز روز حسین است بییایید برای همه مریضها بخصوص سرطانیها دعاکنید انشالله
واقعا خوب بود خداهمه رفتگان روبیامرزه پدرمن عاشق امام حسین بود وغسل جمعه رو فراموش نمیکرد وغسل اخرش هم روز جمعه روز میلاد امام حسین (ع) بود بعد به خاک ی که مادرش در اون جا گرفته بود رفت چون چند سال مادرش رو پرستاری کرده بود.
شهدا مستجاب الدعوه هستند بخصوص شهدای گمنام
من خیلی ممنونم ازشما ک این اطلاعاتو در اختیار ما میزارین تا ما نزدیک تر ب خداوند متعال برسیم سپاس از شما
دیر یازود بدون سوخت و سوز بر همه ما شکاکان اشکار خواهد شد که هیچ چیز خرافات نیست خرافات دلهای سیاه ماست که واقعیت که همان مرگ است را نمیبیند و فرق خوب و بد را نمیداند عزیزم در اولین از دست دادن عزیزت که انشالله نبینی همه بادهایت خالی خواهد شد
خدایا بحق رشادتهای جهان آرا قسمت میدم درد منو هم شفا بده دیگه تحمل ندارم
من هميشه از شهداي گمنام كمك مي گيرم
بعضی وقتا شنیدن این چیزا خوبه و انسان رو به خودش میاره. فقط همشون نه
بعضی وقتا شنیدن این چیزا خوبه و انسان رو به خودش میاره
من که باور میکنم.چون برای خانواده خودم هم اتفاق افتاده.برای خودمم اتفاق افتاده..
سپاسگزارم
نصر من الله و فتحن غریب یا علی برادر
خداوند انشاالا همه مارو عاقبت بخیر کنه
خداوند انشاالا همه مارو عاقبت بخیر کنه
با سلام، ممنون از مطالب خوبتون، در جواب بعضی از رفقا :مگر خداوند در قرآن کریم نفرموده:شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی میگیرند،آیا این هم خرافات است؟ پس ما کی میخوایم فرق واقعیت و خرافات را بفهمیم؟؟؟شهدا از همه چیز و همه کس شون،از جونشون گذشتند،تا ما باشیمو زندگی کنیم، پس خداوند پاداش نیک به ایشان عطا فرموده،بیایید کمی قدر شناس باشیم، التماس دعا، یا علی مدد
عزيزان من كسي بودم كه در خواندن نماز و انجام واجبات كوتاهي ميكردم تا اينكه معجزه خدا رو ديدم و ايمانم به خواست خدا قوي شد
عزيزان من كسي بودم كه در خواندن نماز و انجام واجبات كوتاهي ميكردم تا اينكه معجزه خدا رو ديدم و ايمانم به خواست خدا قوي شد
خداروشکر یااسمه دعا وزکرهوشفا
این اتفاقات داستان نیستندوجزواقعیت های زندگی هستندکافیست سیمت وصل بشه ازشهداهم میتونیم حاجت بگیریم
تعجب میکنم از بعضی از اون هایی که قاطعانه میگن این داستانها خرافاته.هیچ چیز در این دنیا عجیب نیست.کمی تامل کنید و چشمهاتون رو باز کنید.شهدا بندگان مقرب الهی هستن.و دعاهاشون به درگاه الهی جواب میده و واسطه های خوبی هستن. میشه لطفا آدرس دقیق آرامگاه این شهید برزگوارو بدید؟
شمایی که بیمار سرطانی داشتی و با توسل مریضت شفا نگرفت برو ببین کجای کارتون مشکل داشته
اگه اعتقاداتت قوی بود به این راحتی سست نمیشدی
باید دلیل عقلی وجود داشته باشه ، دوره خرافات رو به اتمامه !
ان پیرزن احتمالا جنازه اش چند روزی جایی مانده که دهانش کرم افتاده والا این همه ادم بدزبان مرده اند چرا تا بحال ما چیزی ندیده ایم
واقعآ خیلی جالب بود.این جورداستانهاواقعیه.شخصآمن خودم اعتقاددارم
واقعآ خیلی جالب بود.این جورداستانهاواقعیه.شخصآمن خودم اعتقاددارم
باسلام
دوستان شهدا مقربین در گاه خدا هستندو ما باید با توسل به شهدا و امامان شهیدمان مشکلاتمان را حل کنیم .منم قراره جایی استخدام بشم و هنوزم جواب درستی نگرفتم و به برادر شهیدم و شهدای گمنام متوسل شدم که خدا بخاطر حرمت و آبروی شهدا استخدامی منو درست کنه.شهیدان زنده اند الله اکبر.
باسلام
دوستان شهدا مقربین در گاه خدا هستندو ما باید با توسل به شهدا و امامان شهیدمان مشکلاتمان را حل کنیم .منم قراره جایی استخدام بشم و هنوزم جواب درستی نگرفتم و به برادر شهیدم و شهدای گمنام متوسل شدم که خدا بخاطر حرمت و آبروی شهدا استخدامی منو درست کنه.شهیدان زنده اند الله اکبر.
سردرگوم شدم
خداوندا زیر این اسمان ابیت هر مریضی که هست شکر تو را میکند ان ها را بی جواب مگذار
طبق فرمایش علی ع بزرگترین اسرار مرگ است. اما ترا به خدا مردم را با خرافات ازار نرهید
تر خدا
امیدوارم خواندن این مطالب درس عبرتی برای همه غافلان از اون دنیا باشه. التماس دعا
سلام
کسی میتونه کمکم کنه
سایتی رو به من معرفی کنه برای جستجوی متوفی در شهر بندرعباس و استان هرمزگان
البته من فقط نام و فامیل متوفی رو میدونم
سلام علیکم. خطاب به عزیزانی که مسائل اینچنینی را خرافه و باطل شمردند. بدانید، معیار سنجش صدق با کذب مواردی ازین دیت،عقل و فهم ما نیست، بلکه باید به قرآن و احادیث عرضه کنیم. حتی با بررسی در احوال بزرگان اسلام، درخواهیم یافت، این حوادث، بسیار بوقوع پیوسته اند. والسلام علیکم و رحمه الله
من باور می کنم از خدا هرکاری بر می آید که می گویند که هر کس جزا یا پاداش کارش را می بینند
همیشه کسانی هستندکه منکر می شن خدا بیدارمون کنه
واقعا که دنیا ارزش گناهو خراب کردن اخرتو نداره
حراقل اگه اعتقاد ندارید خواهشن مسخره هم نکنید به خانومای محترم میکم اگه دوس دارید رمان تلنگر شهید رو هم بخونید من بد خوندنش حسابی گریه کردم یه چیزایی باور میخواد و عقل سالم....
خدا قبول کنه
باسلام
احتمال صحت این اموربسیاراندک است درحدی که برای افرادغیرقابل باوراست ولذاگفتنی نیست مگردرمواردی که شواهدصدقی همراه آن باشد
از این جور موارد زیاده؛ بهتره بیشتر بنویسید که برخی تعجب نکنند!
داداش ایمانتو قوی کن
با سلام به هموطن .
اونی که باور داشته باشه،حساب کتابی هست ،زهی سعادت .وای به حال کسی که باور نداشته باشه .
با سلام به هموطن .
اونی که باور داشته باشه،حساب کتابی هست ،زهی سعادت .وای به حال کسی که باور نداشته باشه .
خدا‌به‌داد‌بی‌حجابا‌برسه.اصلاح‌طلبان‌رو‌میگم.اونا‌که‌منکر‌معادن.
انشاالله خداوندمهربان به واسطه این نیکان روزگار من را هم بیامرزد
از شهید جهان ارا میخوام که همه ی بچه های مریض رو شفا بده خیلی سخته که طفلت مریض باشه نتونی براش کاری کنی من مادر فرزندی هستم که بچشو بخاطر ناراحتیه قلبی از دست داد
من احساس میکنم داستان پیرمردی که بوی عطر میداد کاملا راسته . مادر بزرگم حدود بیست روزه که از دنیا رفته و مادر شهید بودوقتی از بیمارستان پیکرشو آوردن تا ما قبل از دفن ببینیمش جوری بوی عطر می داد وزیبا شده بود که انگار آرایشش کرده بودند خواهش می کنم اگه میشه براش یه فاتحه بخونین
هرچه از این مطالب بگذارید برای عبرت دیگران کم است تشکر
با هرنفسی که میکشیم یک قدم به مرگ نزدیکترمیشویم
مولاعلی علیه السلام
هر کارخیر وشری در زندگی دنیا وآخرت تاثیر دارد ،برآیندش حالت ماست
در این 5 شنبه سلام میکنم بر روح پر فتوح فاتح خرمشهر مایه افتخار ایران زمین جهان آرا و تمام آنان که بی توقع رفتند تا اکنون زنان سرزمینم در زیر دستان کثیف عربها نباشند
سرگرم کردن مردم با اوهام.
اینها تمام تلنگورهایی هست که هراز گاهی به ما زده می شود شاید روزی به خود بیاییم.
این مطلب‌ها واقعا عالیه
خیلی چیزا میتونه اتفاق بیوفته
هر کسی توی زندگیش سعادت یا شانس داشته باشه یکبار ارتباط با عالم غیب رو تجربه کنه زندگیش دگرگون میشه ولی افرادی که این تجربه را نداشته اند طبیعی هستش که اون رو دروغ بدونند .برای من فقط یکبار پیش اومد که خدا خواست و از اون موقع بود که به باور رسیدم و قبلش همه چی رو دروغ فرض می کردم
خیلی خاطراته جالبی بود من عاشقه ازهمین قبیل خاطراتم ,میشه بازهم ازهمین خاطرات برامون تعریف کنید
ممنون میشم.
دوستان بخدا که خدا هست قیامت هست حساب و کتاب هست،واینگونه حوادث،وقایع،وموضوعات حادث شده ودر اینده هم باشدت کمتر یا بیشتر بوقوع میپیوند وحالا بعضی غافل اند وتعدادی هم آگاه وزرنگ وسریع درس وعبرت لازم رومیگیرند سرلوحه زندگیشان قرار می دهند
واقعا خیلی آموزنده بود امیدوارم همه به راه راست هدایت شوند
قطعا واقعی هست. این شنیده‌ها میتونه به زندگی ما دراین دنیا کمک کنه.
واقعااين مطالب آموزنده و بيدار كننده بودن بد نيست هرازگاهي كه خيلي دل مشغول اين دنيا شديم به بهشت زهرا و مخصوصا غسالخانه سري بزنيم تا زياد خودمون رو درگير متعلقات دنيوي نكنيم.
من خودم هردفعه بهشت زهراميرم دلم ميگيره سنگين ميشم حالم خيلي بد ميشه خوف ميكنم اما خداي من شاهده هرزماني كه ميرم قطعه شهدا انگارتوبهشت موعود شده هستم انگار يه جاي ديگه اين دنياست حالم خوب ميشه اصلا دوست ندارم برم ازاونجا بيرون بوي خوبي مياد
اینا چون زیاد جنازه میبینند حرفهای عجیب وغریب هم زیاد میزنن
دستتون درد نکنه امسال این نو ع ماجراها باید برای همه تعریف بشه احسنتم
تمامی کسانی که در راه خدا به مقام والای شهادت میرسند شافی میان مردم و خداوند میشوند من اصلن تعجب نکردم برای اینکه خداوند شفاهت شهدا را میپزیرد درود بر تمامی شهدای اسلام
عالی بود ممنون
خدایا ماه میهمانی ت هم تمام شد. تو رو قسم میدم به همین ماه رمضان تمام جوانهای سرزمینم ایران را سلامت وتمام بیماران را شفا وتمام در گذشتگان را رحمت عطا فرما
(امین )
بسیار عالی..خدا به تمام پرسنل بهشت زهرا سلامتی عمر با عزت بدهد..
فقط کسانی که افکار شیطانی دارند منکر این قضایا میشوند....
خدا همه رو به راه راست هدایت کند...
باید دلت پاک باشه.....التماس دعا..خیلی گرفتارم......یاحق
در اینکه شهدا زنده اند شکی نیست و همینطور مقام و منزلتی که نزد خدا دارند. اگر به معاد اعتقاد داریم بایستی این موارد را نیز باور داشته باشیم که چه زود دیر میشود.
بسم الله الرحمن الرحیم.اولا دستتون درد نکنه با این داستانها.دوما هرکی قبول نداره قبل از اینکه بره بهشت زهرا سر بزنه اول یه سری به خودش و دلش بزنه.خادم الرقیه.
بسم الله الرحمن الرحیم
مستقیم و بدون حرف اضافی میگم همه اینها راسته و اشخاصی که اظهار دارند دروغ یا خرافات است کاملا در گمراهی آشکار هستند اما زمان واقعیات را برای شما نیز آشکار خواهد کرد

چشم دل باز کن که جان بینی***آنچه نادیدنی است آن بینی
آنچه بینی دلت همان خواهد***آنچه خواهد دلت،همان بینی
مگر مردن دروغ است که باورمان نشود . شهدا زندگی ما هستند و شفاخواه قیامت
تسلام. تواین فکرم که مامسلمانان عقایدمان آبکی وتوخالیست .میگن زمین مال خداست .میگن خاک باخاک فرقی نمیکنه ومیگنوووو......حالاموندم چراباید زمین خدارافروخت چراباید خاکها تفاوت کنه مخصوصا خاک یکدست بهشت زهرا وچراوچرا....حالااگر یک بنده خدائی پول دفن نداشته باشه و بودجش نرسه و.....آخه چرا باید حالاکه حرف خدارا قبول ندارید اینهمه تفاوت قیمت توبهشت زهرا که قدیما میگفتند ...منو که توقبر تونمیذارن// حالا قبر 3طبقه اونم با چه فاصله ای اززمیین و چه قیمتی ..ترابخداتجدیدنظر کنید ..ای مسلمانان...قربون زمین خدا
تمام این صحبتها واقعیت دارد من هم مشکل بزرگی برای پسرم پیش اومد من بارها متوسل به شهدا شدم وبه خونشان قسم دادم ومشکل پسرم کوچکتر از اونی شد که تصورش را هم نمیشه کرد خدارو شکر
فقط میتونم بگم خدایا شکرت...
خداوند غسالها رواجر بده

وماروهم ببخشه وبیامرزه
منم به این حرفا اعتقاد دارمممنون از تون
اینا خرافات نیس واقعیت هس چون مشابهه همچین اتفاقی برای من نیز افتاده است.
سلام به همگی...همش راسته منم چندسال پیش مریضی بدی گرفتم که ی شهیدی رووقتی توبستربودم ازتلوزیون دیدم که اصلااسم وفامیلش یادم نیست بهش همون لحظه متوسل شدم شبش ی صدایی گفت دعات مستجاب شدخوب شدی قدردان باش ووقتی بیدارشدم بوی عطرازیک کسی که احساس کردم کنارمه وداره سرمونوازش میکنه استشمام کردم که هنوزگیج خواب وبیداربودم ووقتی قشنگ بیدارشدم کاملادرک کردم سرمونوازش کرده وایشون واسطه شده دعام مستجاب شه.....ولی من متاسفانه قدردان نبودم وبیماری بعد8ماه برگشت ودوباره ازامام حسین وزیارت عاشوراشفاموگرفتم 5ماهه......همش راسته...ولی ضمانت ابدی بودن نداره چون ادامه اش دست خودانسانه وغیرازاین هم نبایدباشه بایدمراقب بودحتی توزمینه های دیگه که یاازدواجه یاشغله واگرعنایتی کردن وحاجت روشفاعت کردن وبهتون دادن ازش مراقبت کنید...این تجربه من هست.
خوب بود ولی بعضیاش دروغ بود
من هر حاجتی داشته باشم از خدا میخوام جون همین بندهای خدا که پاک هستن امدندبگن که بجز خدا از کسی حاجات نخواهید کفر حتی قران هم توضیح داده غیره خدا از کسی چیزی طلب نکنید چون کار کافران است خدا به همه ما کمک کند امین
با سلام،دوستان عزیز،بیاییم اگر این مطالب را از عمق جان باور نداریم،حداقل آنها را تکذیب نکنیم،همانطور که در تولد ما،خواسته ما هیچ تاثیری نداشته،در مرگ ما هم اراده ما دخالتی نداره و به وقتش اتفاق می افته،ماییم و اعمال ما،بیایید به افکار شیطانی ترتیب اثر ندهیم و از اینکه زنده ایم خدا را شاکر باشیم و تا فرصت از دست نرفته این دو روز عمر،قدر خود و عزیزانمان را بدانیم.عاقبت همگی بخیر بشه،ان شاءالله.
سلام همه حرفهاحقیقت است فقط بایدبه خداایمان داشت
سلام به همه دوستان، مرگ و اتفاقات بعد از آن امری بدیهی و حتمی است که در زمان خودش برای هر کدام از ما رخ خواهد داد،ان شاء الله در آن لحظه حساس بر اعتقادات خود ثابت قدم باشیم و خدا از ما راضی باشه،عاقبت شما بخیر ان شاء الله.
سلام واقعا جالب بود اینها بعضی هاش میتونه از نشانه های بزرگی خداوند متعال باشد در موقه خواندن بعضیهاش واقعا موهای بدنم سیخ شد
اینها همه نشانه ها هستند نه من و نه هیچ کس دیگر با هر قدرتی نمی تواند منکرش بشود مگه میشه منکر خدا شد پس انکار قدرتش بزرگترین نادانی وجهل هست من خیلی مذهبی نیستم اما قدرتهای الهی و نیروهای فوق بشریت را قبول دارم
دروغ بود
من قبول دارم همه چیز درید قدرت خداست که کمی ازان رادراین دنیا به مانشان دهد چون یکی از دختران دقلوی من براسر زردی مرده بود به ازن خداودعای وقل. واله زنده شد الان پانزده ساله هستند باگریه اینها رانوشتم سال 1380 بیمارستان لولاگر به بزرگی خدا کلمه ای ,دروغ نیست چون از بچگی شنیده بودم حمد وتوحید رابا توکل به خدا بخوانی مرده زنده میشود
باورکنید همش راست هست من هم خودم چندین معجزه به عینه دیدم مثلا یکیش این بود که یه بنده خدایی که بسیار هم انسان خوبی بود وخیلی دوست داشته درحرم حضرت علی (ع)دفن بشه درایران بخاک سپردن و بعداز چند شب یکی از اعضا خونوادش خواب میبینن که جنازه درحرم حضرت علی با مشخصات کامل فلان قبرجابجا شده چندین شب همین خواب رو میبینن اول نبش قبر رو تو ایران انجام میدن میبینن یکنفر دگه هست بجای پدرشون بعدازاین اتفاق میرن اونجارو میبینن که دقیقا توهمون ادرس بوده
خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه ان شا ا...
چ راست باشه چ دروغ ماهمه جورباشهداهستیم
ما انسانها بایددرمشکلاتمان از امامان و شهدا کمک بگیریم این تجربه من هست با اینها بودن ارامش عجیبی به انسان دست میدهد
خیلی عالی بود ممنون من به همه این حرفها ایمان کامل دارم بازم بگید من میخونم و عبرت میگیرم
خوب بود من خودم اعتقاد راسخی دارم. اینم بدونین عجیب ترین خالق خداوند ما هستیم که روحیم و جسمی را تسخیر کردیم
سلام خسته نباشید حدود دو ماهی هست پدر نازنینم فت شدند و مرگشون چنان ناگهانی بود که ما همچنان باور نداریم و بی قراری و گریه میکنیم. حدود دو شب پیش خواهرم پدرم رو در خواب دیدن که خیلی خوشرو و ارام اومدن که به ما سر بزنن و رو به مادرم که داشتن گریه میکردن گفتن که نمیشه که تا قیام قیامت گریه کنی هیچکس زنده نمیمونه، و وقتی ما ازشون پرسیدیم که جاتون خوبه؟ با لبخند گفته هنوز که معلوم نمیشه.. و خواهرم میگن که یه مهری روی پیشونی پدرم انگار زده بودن اما واضح ندیدن ک مهر چی بوده
پدرم ادم فوق العاده مومن و خوبی بودن حتی دل یک نفرو در طول زندگیشون نشکسته و ما که خانوادشیم خیلی خیلی ازش راضی هستیم.
ممکنه کمکم کنید ازین نگرانی در بیایم.ممنون
من خودم به شخصه بالاتر از اینها رو دیدم که بخوام بنویسم یک کتاب میشه . اینها فقط گوشه بسیار بسیار کوچکی از عالم معنا هست که هراز گاهی نشون میدن . هر چه قدر غبار نفسانی از روی قلب پاک بشه و قلب اسیر زرق و برق دنیا نشه و محبت دنیا در اون جا نگیره روح شروع میکنه به اوج گرفتن و چیزهایی رو مشاهده میکنی که اینا پیشش هیچه هیچه . انسانی که میتونه به مقام شهود برسه اینا که در برابرش چیزی نیست منتهی چون ایمان قلبی بسیار بسیار کمه بیشتر افراد نمیتونن باور کنن و منحرف و منکر میشن . قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری قدر گل بلبل داند و قدر دل دل علی . دیده میخواهم که باشد شه شناس تا شناسد شاه را در هر لباس .. هر کی تمایل داره معرفت یه حق و میزان ایمان قلبیش بالا بره کتاب آثار الحق استاد مرحوم عارف واصل نورعلی الهی جلد 1 و 2 رو مطالعه کنه
به نظر من این جور چیزا کاملا راست و حقیقت داره وباعث میشه که ما یه خورده بیشتر به فکر اون دنیا باشیم تا این دنیا
من سادات هستم و واقعا به این حرفا اعتقاد دارم سرم سود کشید بااین ماجرا ها خداوند اینارو داره نشون میده که آدما راهشونو انتخاب کنند که یه محشری یه قیامتی یه بهشتی جهنمی هم هست باید به فکر آخرتمون باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
عزیز دل سرم سوت کشید نه سود
نمی‌دونستم آدم با تف لعنت وسعب ولعن افراد مرده اش بوگلاب میگیره
بله اینا همه واقعیته که ما با شنیدن یا خوندنش لحظه ای به خود بیاییم ،کسی میگفت خوش بحال اون کسایی که خداوند گاهی یه تلنگری بهشون میزنه همین متن ها هم تلنگری از سوی خداست.....
خدایا فقط خودت ظهور کن
سلام.ریس جمهور محترم جناب اقای روحانی،یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون
سلام.ملك الموت ..پيش دوست دوست است وپيش دشمن دشمن است .اين قانون خداوند است
غير از دو مورد همگى ساخته ذهن آدمهاى شايعه ساز
سلام ودرود برشهيد محمدرضا حقيقي، شهيدي كه در قبر خنديد.سلام بر همه مومنین ومومنات سلام برشهید جهان آرا
خیلی خرافاتی و احمق هستید . خاک بر سر مردمی که توی قرن 21 این خزعبلات رو باور میکنن
کاملا درست.ممنونم از این که اطلاعات را در اختیار ما گذاشتید سپاس فراوانح
هر کس ی چی میگه حالا کدوم درسه؟
مرگ دست خداست
مریم
اثاری نسب اینجا هم کنفرانس گذاشته
فازتون چيه؟؟ چي ميزنيد؟؟ هر چي هست كه خوب توهمي داره....
سلام کارخانهای زیر پنج سال واسعل ناجور..
۳۰ سال گزشته را جبران کن...
ایت الله بهجت گفت صلواتی که برامیت فرستاده خدامیداندچه صورتی دارد
چون خیلی کم پیش میاد مردم از شهدا شفاعت بخوان واسه همینه ک باور کردن اینجور موارد سخت میشه
عجیب بود
شهدا زنده ان
به نظرم اصل زندگی 1 بار اتفاق می وفته دلیل های زیادی هست ...
سلام من هم همسرم را 2 ماهه از دست دادم و2 دختر دارم یکی 10 سالش است ویکی هم 8 ساله همش گریه میکنن چون یهویی از دستمان رفت فکر می کردیم برایمان یک خواب است برایما هم دعا کنید تا خدای بزرگ برایمان صبر دهد ممنون
خداوند ستار العیوب هستش وعیب بندگانش رو اشکار نمی کنه مخصوصا که مرده باشه
سلام .من عموم شهید شده خدا بیامرزش‌.من این پیام رو ساعت سه شب مینویسم.و میخواستم بگم یهو توی اینترنت زدم شیطان.و..... حالا هزار چیز امد بالا.دارم از ترس میمیرم به خدا قلبم افتاده به تاب تاب از ترس.لطفا بگین چه سوره ای از قران بخونم
به نظرم این خاطرات یکم اغراق شده بود
خدا همه مرده ها رابیامرزد من مادرم را بیست روزه از دست دادم خیلی ناراحتم دارم دیوانه میشم اصلا باور نمیکنم ترا خدا تا پدر ومادر زنده هستند قدرشون را بدونیدوقتی رفتند فقط یک دلتنگی میمونه که باورنمکنید که دیگه نیستند که فاتحه بخونید.
السلام علیگم یااهل بیت النبوه
یه دوستی بمن قبلن گفته بود یادآوری کرده بود قدرمادرت روبدون بمادرت خیلی برس چون مدت سه سال بود مادرم سکته مغزی بود خیلی
بیمارستان برده بودیم تااینکه دوروز پیش متاسفانه برحمت خدا رفت فوت کرد بی نهایت دلم براش تنگه الان متوجه میشم وقتی کسی مادرنازنینش رواز دست میده چقدرسخته
انشاالله خدابه همه اونهایی که مادرشون رو جدیداازدست دادن صبر وسلامتی بده یاعلی
سلام لطفاً بیشتر بذارید از اینجور داستانها ،چون ایمانها ضعیف ، فیلمها مزخرف و مردم تنوع طلب شده اند....
ترسناک باشه مرسی
با سلام بله درست شهدا زنده هستن امیدوارم خدا به واسطه شهدا مارا ببخشد الهی آمین
خدا همه ما رو ببخشه بخدا توکل کن توبه کن براستی بخشنده است
من دو تا خاله هام با عمومو بخاطر مریضی کرونا از دست دادم هرچی نظر کردیم جواب نداد و در ۱۴ روز ۴ نفر رو از دست دادیم


خدااااااایاااااا شکرت
سلام من علی قائمی هستم ۱۶ سالمه من هفت هشت سال جلوتر خواب دیدم که پسر خاله ام که زنده است فوت کرده است و یکی دو ماه پیش که جز همین امسال است خواب دیدم پدرش که شوهر خاله ام می شود که زنده است خواب دیدم فوت کرده است و همین امسال یک شب خواب دیدم که پسر دایی ام که زنده است فوت کرده است و همین امسال یک شب خواب دیدم خودم فوت کرده ام و دوباره زنده شدم و همین امسال یک شب مادرم خواب دیده است فوت کرده ام و همین امسال یک شب مادر مادرم که می شود مادر بزرگم خواب دیده است فوت کرده ام و سه چهار سال جلوتر پدرم خواب دیده است فوت کرده ام و در ضمن مادرم در ضمنی که امسال خواب دیده است فوت کرده ام سال ها پیش هم خواب دیده است فوت کرده ام بیشترین آمار خواب در مورد فوت من امسال زمان کرونا ها بوده است
از کجا میارید این داستانارو :))))))))))))))))))))))))))))))))
خیلی خوب بود به راستی هم همینه اگه کسی یه بار بره سر مزار بهشت زهرا متوجه منظور این افراد. میشه عالی بود ممنون
الان من این پیام مینویسم ساعت ۶ صبح داشتم درمورد مرده اطلاعت پیدا میکردم این متن الان خوندم
به راستی شهدا زنده ان
هرکس نطری داد یکی میگه دروغ یکی میگه توهم حتی اگر شما است بگید ک دروغه نه کسی به شماپاداشی میده نه تشویق فقط کافیه یک موردش حقیفت باشه انوقت شما تهمت زدیدی وای برکسی ک به دگران تهمت میزنه باورنکن حداقل تهمت وافترا نرن
سلام مادرم مظلومانه رفت یه صلوات و فاتحه ممنونم همش حقیقته
سلام نظر من هم همین است همه این حرفهاراست اگربه روزقیامت ایمان داریم باورکنیم فقط ازخانم هاواقایانی که این مطالب را می خوانند برایم دعا کنندمشکلاتی دارم تورو به خدایادتون نره
سلام هرکس به قیامت اعتقاد داره اینارو امکان پذیر می‌دونه چیز عجیب غریبی نیست .خوش به حال کسانی که خدارا فراموش نمی‌کنند و با توسل به ائمه خودشونو از گناه دور می‌کنند به خصوص حق الناس
مادرم پنچ شنبه هنگام اذان مغرب در دستم جان داد با هر سختی روز جمعه بخاک سپردم مصادف بود با تولد خانم فاطمه الزهرا س خیلی پریشانم خواب ندارم آرامش ندارم نگرانی شدید دارم خدا کمک کنه به تازه مادر از دست داده ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل