بازدید 57625

عقب‌نشینی نتانیاهو در ماجرای «خط قرمز» ایران

سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از چند روز پیش رسانه‌های غربی تبلیغات خود را درباره آن آغاز کرده بودند، امشب انجام شد. نکته جالب توجه در این سخنرانی، این بود که با وجود اظهارات کلیشه‌ای ضد ایرانی، اظهارات نتانیاهو درباره تعیین «خط قرمز» برای ایران متفاوت از گذشته بود.
کد خبر: ۲۷۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۰ 27 September 2012
سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از چند روز پیش رسانه‌های غربی تبلیغات خود را درباره آن آغاز کرده بودند، امشب انجام شد. نکته جالب توجه در این سخنرانی، این بود که با وجود اظهارات کلیشه‌ای ضد ایرانی، اظهارات نتانیاهو درباره تعیین «خط قرمز» برای ایران متفاوت از گذشته بود.

به گزارش «تابناک»، با اینکه پیش از این، مقامات اسرائیلی، خط قرمز هسته‌ای برای ایران را غنی‌سازی ۲۰ درصدی دانسته و همواره از احتمال حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران دم می‌زدند، نتانیاهو در سخنرانی امشب خود اعلام کرد، خط قرمز هسته‌ای برای ایران، هنگامی است که ایران ۹۰ درصد راه دستیابی به بمب هسته‌ای را پیموده باشد.

در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که سخنان خود را با اظهاراتی کلیشه‌ای درباره قوم یهود و رژیم اسرائیل آغاز کرد، بار دیگر در اظهاراتی خصمانه، ایران را با آلمان نازی مقایسه نمود و مدعی شد، کشورهای جهان باید برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای با هم متحد شوند.
 
با این حال، جایی که وی وارد محتوای اصلی سخنرانی خود، یعنی ضرورت تعیین خط قرمزی برای برنامه هسته‌ای ایران شد، اظهارات وی با آنچه پیش از این بیان می‌شد، متفاوت بود.
 
وی با اذعان به اینکه تحریم‌های جهانی نتوانسته در برنامه هسته‌ای ایران اخلال ایجاد کند، مدعی شد، تنها راه باقی مانده برای جلوگیری از جنگ، تعیین خط قرمزی آشکار از سوی جامعه جهانی و به ویژه آمریکاست که در صورت گذر از آن، ایران با حمله نظامی روبه‌رو شود.

وی در ادامه سخنان خود، با نشان دادن یک طرح از بمب هسته‌ای گفت: «هم‌اکنون ایران در دومین مرحله از غنی سازی قرار دارد و می تواند تا بهار سال آینده، وارد مرحله سوم شود. از آن زمان به بعد، تنها چند ماه یا چند هفته زمان لازم است تا یک بمب هسته‌ای ساخته شود».

بنابنراین، وی مدعی شد خط قرمز هسته‌ای برای ایران، باید در مرز مرحله دوم و سوم مشخص شود که در حقیقت، جلوگیری از رسیدن ایران به مرحله آستانه ساخت سلاح هسته‌ای است.

این سخنان نتانیاهو دربردارنده تمایزی بسیار مهم با اظهارات پیشین وی در این باره بود:

 نتانیاهو و دیگر جنگ طلبان اسرائیلی در ماه‌های گذشته بارها اعلام می‌کردند، ایران تنها چند هفته با دستیابی به بمب هسته‌ای فاصله دارد؛ ادعایی که پیاپی از سوی کارشناسان هسته‌ای رد می شد. 

اینک خود نتانیاهو نیز با اشاره به این موضوع، اذعان کرده حتی در صورتی که ایران بخواهد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند (امری که بار‌ها و بار‌ها به صراحت از سوی ایران رد شده) این امر زود‌تر از تابستان سال آینده رخ نخواهد داد و در حقیقت با این سخنان، بر پوچ بودن ادعاهای پیشین خود صحه گذاشت.

با این حال، همین اظهارات نیز در شرایطی گفته می‌شود که ایران تاکنون از مرحله غنی‌سازی اورانیوم تا سطح ۲۰ درصد فرا‌تر نرفته و بر پایه گزارش‌های پیاپی بازرسان و کار‌شناسان آژانس، به دلیل استفاده از همین میزان اورانیوم در تولید صفحه‌های سوخت، استفاده از آن برای دستیابی احتمالی به سلاح هسته‌ای ممکن نخواهد بود.

افزون بر این، نتانیاهو هیچ اشاره‌ای نکرد که دریافت وی از قرار داشتن ایران در مرحله دوم دستیابی به سلاح هسته‌ای بر پایه کدام شواهد و مدارک انجام گرفته و وی چگونه توانسته با این دقت، برنامه هسته‌ای ایران را مرحله‌بندی کند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸۹
انتشار یافته: ۱۰۱
تابناك واقعا متاسفم كه مردم را گاگول فرض ميكني
نتانياهو گفت كه الان ٧٠٪ مسير را رفته اند و خط قزمز با ٩٠٪ مسير ساخت بمب باشد
اگر تحليل آبكي تابناك درست باشه كه واقعا متاسفم و مردم را فريب مي دهيد ، پس الان طبق عكس نمايش داده شده تا ٧٠٪ غني سازي كرده ايم
وقتی جای متهم و مجرم تغییر کند، همین طوره که می بینیم
الحق که دشمنان ما از حمقا هستند
این حرفها نشان دهنده این است که انها فقط میخواهند جو منطقه رو نا امن کنند بتوانند با ترسی که از ایران در منطقه ایجاد می کنند سلاح های خود رو فروخته و در منطقه حضور داشته باشند به چپاول ثروت های منطقه بپردازند فکر کنید روزی کشورهای عربی منطقه خالی از نفت و گاز بشود ایا این کشورها به حضورشان در این منطقه ادامه میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
این آدم واقعا احمقه
آخه این چیه گرفتی دستت؟؟!!
مواضب باش نترکه.
برو عمو تو کیستی که بخوای برای ما خط و نشون بکشی! برو عمو گنده تر از تو نتونستن کاری کنن تو که دیده هم نمیشی تو نقشه، اصلا کشوری؟ الان ، چی حساب میشی تو ؟
این رژیم اشغالگر با خود ملت ودولت ایران مشکل داره .دلیلش هم اینه که تنها کشوری که در خاورمیانه وجهان مقابل این متجاوزان برای رسیدن به اهدافش قرار گرفته ایران و متحدانش هستند وبا این بهانه که ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی هستش اذهان عمومی رو به طرف خودش هدایت کنه تا جنگ تازه ای رو در منطقه به راه بندازه. پس ما باید اماده باشیم تا در اولین برخورد نابودش کنیم
بدبخت شبا اونقدر خواب احمدی نژاد رو دیده که داره با یه بمب سراغش میاد که پاک عقلشو از دست داده و یه نقاشی از بمب کشیده آورده سازمان ملل و میگه با این بمب میخواد مارو نابود کنه.
اطلاعات خوبی دارن اسرائیلیا در مورد بمب های هسته ای:

"وی در ادامه سخنان خود، با نشان دادن یک طرح از بمب هسته ای اظهار داشت: «ایران در حال حاضر در دومین مرحله از غنی سازی قرار دارد و می تواند تا بهار سال آینده، وارد مرحله سوم (غنی سازی 90 درصدی شود). از آن زمان به بعد، تنها چند ماه یا چند هفته زمان لازم است تا یک بمب هسته ای ساخته شود».
"
ناتنیاهو با اون بمب نقاشی شده اش شبیه نقشه های بازرس و کارآگاه دودو شده بود.احمق ترین رییس دولتی بود که تا بحال دیده بودیم.
باز این دلقک گنده گویی کرد.خداییش حرکتش عین دلقک هاست.
بپا تو دستت نترکه!
به نظر من سخنرانی بنیامین نتانیاهو بیشتر احساسی بود تا عقلانی و با توجه به نفرتی که از ایران داره دور از انتظار نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
این سخنرانی اولا بر علیه اسرائیل بود. این بمبی که نشون میده رو خودش چند هزارتاشو داره؟ دومین یا سومین رژیم یا کشوری هست که داره از این ها
شاهرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
بذار از این خشم و کینه اش بمیره این از درموندگیشونه خدا با ماست
نصر من الله و فتح قریب.....
تاریخ ساخته می شود و می ماند....
بدم از این مردک میاد
تو که 400 تا بمب اتم داری...دیگه به تو چه ما چیکار میکنیم با انرژی هسته ای؟
پاسخ ها
شاهرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
واقعا یکی باید همینو بهش بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
ذاتاً فضولن دیگه، دست خودشون نیست!
هرچند مسئولین عالی مقام ایران بارها اعلام داشته اند قصد تولید بمب و کلاهک هسته ای نبوده اما اینکه نخست وزیر اسراییل خط قرمز را در گلوگاه یک بمب هسته ای کشید ونشان داد جدداً عقب نشینی است که غربیها این خط را خیلی پایینتر میگذاشته اند.
پاسخ ها
شاهرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
ان شاالله خطشون تا فیتیلشم بالا میره
ما مثل آلمان نازی هستیم یا شما رژیم نژاد پرست؟؟؟؟؟
ما نیاز به سلاح هسته ای نداریم چون شرایط دنیا به صورتی رقم خورده که حتی اگه سلاح هسته ای هم داشته باشی نمیتونی از اون استفاده کنی!!!! به خدا این اسرائیلیها خیلی پر رو تشزیف دارن
دوستان در تحریم گوگل به خاطر اهانت به ساحت پیامبر اکرم اطلاع رسانی فرمائید
"وی در ادامه سخنان خود، با نشان دادن یک طرح از بمب هسته ای " تابی جون حواست کجاست؟! اون طرح مسخره طرح بمب هسته ایه؟! ظاهراً نتانیاهو مخاطبانش را هم مثل خودش احمق فرض کرده
مقصود اصلي اش از ارائه شكل بمب، بيان مراحل ساخت بمب و اينكه ايران در كدام مرحله قرار دارد نيست، بلكه ثبت اين "پيش فرض" در اذهان جهاني است كه ايران مشغول ساخت بمب هسته اي است. 
اسراییل شبانه روز در کابوس نابودی خودش به سر می برد و از ترس شکست از ایران به هذیان گفتن افتاده.
پاسخ ها
شاهرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
بایدم بیفته اگه خدا بخواد سحر نزدیک است
به نظر من این تحلیل چندان دقیق نیست
در حقیقت از ابتدا هم اونها می خواستن جمله پیشگیرانه بکنن و دنبال همین خط قرمز بودند
دوماه دیگه می گن ایران تا سطح 90درصد فرا تر رفته
مسخره کرده خودش رو با اون ماژیک قرمز و اون عکسش.
این آقا و هم پیمانان آن ( آمریکا و اتحادیه اروپا) حرف حساب را نمی فهمند بابا بمب هسته ای غنای بالای 90 می خواد شماها که همیشه دارید چک می کنین سایتهای هسته ای ایران را میگین 20 درصد پس آخه دیگه چه حرف حسابی مونده؟
به نظر من در مقابل این رژیم تند خو باید به سلاح اتمی مسلح شویم چون جنون صهیونیست ها قبلا در جنگ 33 روزه و استفاده از سلاح های ممنوعه مثل سلاح های فسفری نشان داده شده و بعید نیست از سلاح اتمی هم استفاده کند
ماهیت سلاح اتمی برای ما مثل ماهیت توپ جنگی در جنگ چالدران هست
ما نباید اشتباهات تاریخی را تکرار کنیم
تشکر
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
اره اگه جنبه پیشگیرانه داشته باشه خوبه حداقل دیگه اسراییلیها میشینن سر جاشون چون رو حساب بمبهای هسته ایشونه که گنده میان وتهدید به استفاده میکنن
یارو سوپر دیوانست
این کارش بیشتر شبیه جوکه
ما تا زمانی که رژیم صهیونیسم را نابودم نکنیم وپرچم رسول الله را بربام سرزمین های اشغالی در نیاوریم از مقاومت دست نخواهیم کشید .زنده باد امام خامنه ای وزنده باد انقلاب اسلامی
تورو خدا میبینید چقدر از ایران میترسند یه بار میگن برای توقف برنامه هسته ای ایران هرکاری که لازم باشه میکنیم حالا دارن عقب نشینی میکنند
حالم داشت بهم میخورد وقتی مردک آدمکش از صلح و آرامش و احترام به ادیان و قومیتها حرف میزد.
انصافا اون نقاشیه دقیقا شبیه بمب های تو کارتون تام و جری هستش که همیشه رو خود طرف منفجر میشه !!!
اخيرا آن قدر احمقانه اظهار نظر مي كند كه صداي حامي اصلي اش (امريكا)را هم در آورده...
يكي پيدا نميشه بهش بگه كه شما چرا كلاهك هسته اي داريد؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
يكي بگه معني منفي چيه؟
این آدم واقعا احمقه
این چیه گرفته دستش ؟؟!!
مگه دبستانه اونجا؟؟!!!
نقاشیاشو اورده داره نشون میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
اره اگه یه نظر سنجی میذاشتن به نقاشیش نمره میدادن خوب میشد
نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی ایران.

ایران تبدیل به قدرتی شده است که خار چشم دشمنانش شده است.
نتانیاهو خودش احمقه این آمریکا نفهم رو هم به تمسخر گرفته، حالا گیریم بمب هسته ایهم در کار باشه تو رو سن ننه.
غلط کرده، مرتیکه بی هویت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
حتی برای دشمن هم از ادبیات موبانه استفاده کن.
زمان رو به صورت مستتر اعلام کرد همه فهمیدن شما نفهمیدی؟ قیل از تابستون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
ار این زمانا تا حالا 100 بار اعلاک کرده. ولی تجربه نشون داده اسرائیل به هرجایی که بتونه حمله کنه اصلا برای حمله زمان اعلام نمیکنه. اعلام زمان یعنی هارت و پورت کردن!
مرگ بر اسرائیل...
اسرائیل!, کم کم به پایان خودت سلام کن...
مردیکه انگار حالیش نیست خودشون حتی جزو آژانس (ببخشید فرمالیته) هم نیستند یک عکس برداشته برای اینکه حضار حوصله اشان سر نرود دلقک بازی در میاره
رويدادتاريخي وبزرگي بود...
خط قرمزبراي ايران رسمأ90درصديعني وضعيت آستانه اي قرارداده شد,نميدونم اشتباه كرديادانسته خط قرمزرو90درصدقرارداد,علاوه ازهمه اينهانتانياهوباگرفتن چارت نقاشي دردستش وماژيك قرمزواون تصويرجوك مانندازبمب خيلي خودش روسبك وخنده داركرد,تصويربمبي كه درصفحه وجودداشت حتي فيتيله هم داشت,مثل طنزوكارتون موش وگربه!!! نتانياهوخودش روجوك كرد,من داشتم زنده نگاه ميكردم واقعاداشتم ازخنده ميمردم!نتانياهوواسراييل مدتهاست كه خواستارترسيم خط قرمزبراي ايران بخصوص ازجانب آمريكابود,حالاسوالي كه ازنتانياهوبايدپرسيداينه كه خط قرمزت اين بود?!يه نقاشي باماژيك قرمز?!ميخواستي اين نقاشي وماژيك روبه دست اوبامابدي تااون اين خط روبكشه!!!!!
واقعاباورنكردني بود,نتانياهويك حركت طنزآميزغليظ انجام داد,بسيارعجيب وخنده داربود,ازتلويزيون ايران ميخوام اين سخنراني روبارهاپخش كنه,واقعاباورنكردني بود...من حيرت كردم...
نقاشی نتانیاهو 6 ساله از اورشلیم!!
باز هم دوگانگی در نظرات ، اینا تکلیفشون با خودشون هم روشن نیست ... اصلا یکی نیست به این یارو بگه شما چکاره هستی که برا ایران خط قرمز تعیین میکنی؟
مثل برنامه خنده بازار یهو این شکل رو از زیر میز دراورده ؟!!! هیییی
واقعا آدم مریضه این نتانیاهو!
نقاشی بعدی رو دشمن بدمون، نتانیاهو کشیدن، 80 ساله از تل اویو.
مرگ بر رژیم جعلی
این چند وقت همش میگفت خط قرمز مشخص کنید دید کسی تحویلش نمیگیره واسه اینکه ضایع نشه یه ماژیک آورد و خط قرمز کشید برای ایران. هه هه... احمق.
غلط اضافه این ضد انسان ضد دین ضد اخلاق رو تیتر یک نکنید از کی تا به حال پیاز شده جزو میوه ها؟
برای جنگ با اسراییل لحظه شماری می کنم زنده باد ایران
خداییش شبیه طرحهای حمله "تام" به "جری" در کارتون هایی که بچه ها میبینن. مرده بودم از خنده وقتی این طرح هوشمندانشو کشید بیرون و تاسف خوردم برای اون ممالکی که سرانشون نشسته بودن و این یارو داشت این خرعبلات رو به خوردشون می داد. بابا اگه بمب اتم بده و باعث بی ثباتی خاورمیانه میشه شما اسرائیلیهای بی هویت که تازه عضو ان پی تی هم نیستین چرا دارین؟؟ ایول خدا به ما لطف کرده و یه دشمن احمق رو نصیبمون کرده.
برو با بزرگترت بیا نقاشی رو نشون بده.اوباما
به.نظرم اسرایل یک کشور نیست یه سازمانه مثل سازمان ملل متحد منتها فرقشون با هم تو اینه که سازمان ملل متحد داوطلبانه عضوگیری میکنه ولی اسرایل با وعده های بیخود و بیشتر اوقات با جنگ سعی میکنه که کشوری رو یه عضویت سازمان صهیونیسم در بیاره که متاسفانه کشورهای زیادی گول حرفهای پوچ و واهی اسرایل مبنی بر ساخت نظام نوین جهانی به مرکزیت اسرایل رو خوردن و همین امر باعث به انزوا رفتن و گوشه گیر کردن کشورهای مستقل و البته ضد صهیونیسم همانند ایران شدند که البته انها با دیدن مخالفت ها بیکار ننشستند.و با همکاری امریکا و انگلیس و چندین کشور دیگر به بهانه دستیابی ایران به صلاح اتمی دست به تحریم های یک طرفه و تشویش اذهان عمومی مبنی بر تروریست بودن ایران پرداختن
ايكاش نقاشي رو كه نشان مي داد صداي تركيدنش رو هم درميآورد اونوقت كمديش تكميل ميشد
آقا يكي نيست بگه انقدر حرف نزن حمله كن تا جوابشو ببيني اينجا ايران هست كشوري كه جوانانش عاشق كشورشون هستند
ما هشت سال با دست خالي بدون پوتين و اسلحه با صدام و تمام قدرتهاي جهان جنگيديم و يك وجب از خاك كشور مون رو به كسي نداديم
مرگ بر اسرائيل
طفلک نتان حالش خوب نیست ، گناه داره
از خنده روده بر شدم ايكاش فيلم آنرا داشتم تا دوباره كلي مي خنديدم ! ! !
این آقاهه هنوز نمی دونه بمب اتمی چه شکلیه.
از همون نقاشی که دستش است به سطح سواد و فرهنگ و فکر آنها می توان پی برد.
احمق مسخره کرده خودش را
این آقا دیوانس یا هرچی یه کار رو خیلی خوب بلده ک چطور در نهایت زورگویی خودشو مظلوم نشون بده
بقیه رو مجاب کنه ک حق با اونه !
بد نیست بفرموده پیامبر از همه علم بیاموزیم حتی ازدشمنتان
پرویز
با سلام
راستی راستی این بنیامینه یک جورائی قاطی داره ها؛ حالا یه کاره اون کارتونو نمی برد سازمان ملل نمی شد؟؟؟
من فکر کردم عکسه فوتوشاپه و خواستن مسخرش کنن... این چیه که دستش گرفته
احمدی نژاد چقدر اینها رو عصبانی کرده...به کاغذ و تابلو متوسل شدن!
رطب خورده منع رطب کی تواند کند.
جالبه که خودش و کشور تازه تاسیسش با این همه بمب هسته ای در حالی که هر روز کلی زن و بچه رو می کشن تهدید نیستند
اونوقت میگه ایران با این سابقه تاریخی تهدیدی برای امنیت دنیاست!
این دولت نوپا امروز با این قد و قواره ایران رو تهدید می کنه فردا هر کشوری رو که ازش خوشش نیاد حتی اگه روزی حامیش بوده رو تهدید خواهد کرد
کشورهایی که امروز حمایتش می کنن باید بدونن که دوست امروزشون سگ زرده که فردا پاچه خودشون رو هم میگیره
مرتیکه دیونه شده
نقاشی تو سازمان ملل نشون میده
خدا شفاش بده
این همه تکنولوژی میگین داریم و 30 تا کشور هم با هاتون ناتو رو تشکیل دادن لبنان رو 33 روز نتونستین کاری بکنین اینجا که ایرانه
آخه چرا این همه تناقض بین حرفای الان نتانیاهو با حرفای چند روز قبلش با حرفای اوباما و با حرفای آژانس وجود داره!!! هیچکدوم همدیگه را تایید نمیکنن
اگربمب اتم امنیت می آرد که شمابدبختها باداشتن400 بمب اتم توی بیت عنکبوتی احساس آرامش داشتی.نه عمو اون چیزی که باعث شده تو و اربابات بترسید غیرت ایرانی وایمان ماست
بگذارید از این حرفا بزنه چون فقط باعث می شود قیمت جهانی نفت بالاتر بره وگرنه هر آدم عاقلی می دونه ساخت بمب اتم فقط اورانیوم غنی شده نمی خواد
ما باید بیدار باشیم و احساسی صحبت نکنیم باید اماده شویم
دوستان همه اين حرفها درست،ولي مومن بايد زيرك باشد.
این با با احتیاج به یک دوره روان درمانی دارد خیالات مالیخولیایی دارد.
آقای مرسی حرف خوبی زد : اگر جلوی این سگ هار گرفته نشود قانون جنگل در دنیا حاکم می شود . این کشور جعلی که روی جسد شهدای فلسطینی ساخته شده، ان پی تی را قبول نکرده ، دارای بمب اتمی است و... من واقعا حرسم در میاد که این کشور جلو افتاده و این حرفها را می زند.از خدا می خواهم تا زنده ام عاقبت وحشتناک آمریکا ،انگلیس ، فرانسه و آلمان را که از این رژیم حمایت می کنند را ببینم انشالله.
خداوند را شاکریم که دشمنان ما را از احمقها افریده است .ودر دل انها رعب و وحشت انداخته .الحمدلله رب العالمین
در واقع اون برای خودش خط قرمز کشیده نه ما !! یعنی اگر پاشو زیادی از گلیمش رد کنه ما هم از خط قرمز اون رد میشیم !
سیاست بعدی ایران باید اینطوری باشد که به آژانس اعلام کند غنی سازی 50% را می خواهد برای سوخت کشتی شروع کند و بعد از شروع بگوید رفع تحریم ها در ازاری توقف غنی سازی 50%
اینطوری یک قدم به جلو رفته ایم و برای رفع تحریم ها و حداقل فرصت و چماق بهتری برای مقابله با امریکا بدست آورده ایم.
خیلی کمدی بود
هر وقت اسراييل بمبهاي خودش را نابود كرد حق حرف زدن درباره برنامه هسته اي ايران رو داره
خداییش نقاشیش خوبه -آفرین نتانیاهو عمو اگه زیرشو با مداد زرد رنگ کنی خیلی قشنگ تر می شه برو برو رنگش کن ببینم عمو آفرین نتا
فکر کنم ریاضی کلاس اول رو نتونه پاس کنه چون بنا به اظهارات خودش باید خطو یه پله پایینتر میکشید.الان مشاوراش دارن بهش توسری میزنن.تاکی که این روغن ریخته رو جمع کنه.خدا میدونه.
انشاالله بمیری همه از دستت راحت بشند
دوستان احساسی گرامی ظاهرا تاثیر تصاویر رو بر ذهنها نمیدونید
اولا اون یابو با این کارش توی ذهن عمده بیننده ها این رو نشوند که ایران در حال ساخت بمب هستش و ما مطمئنیم هدفشون اینه
دوم اینکه به همه گفت ایران توان ساخت رو هم داره
حرفها همیشه فراموش میشه اما تصاویر خاطره رو تشکیل میده و خاطرات مدتها در دهنها باقی میمونه
خوب اون مارمولک قصدش خندوندن ما نبوده بلکه هدفش همینیه که گفتم تصویر سازی و ...
ئاقعا آدم از حماقت این یارو تعجب می کنه
یعنی تو اسراییل یه آدم درست حسابی نبود بشه نخست وزیر؟؟؟!!!
به نظر من بد نیست ماهم چند تا ازاینی که اسمش رو گذاشتند بمب داشته باشیم تا کسی جرات نکنه چپ نگاهمون کنه.
یکی نیست جواب بده که تو از کجا این مراحل رو می دونی؟‌مگه خودت اینارو ساختی؟
من تا حالا بمب هسته ای ندیده بودم
پس ای شکلیه
شبیه بمب پلنگ صورتیه...
مردک ابله میگه ما طرفدار حقوق بشریم!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار