بازدید 10422

نشست احمدی نژاد و نمایندگان درباره نرخ ارز

کد خبر: ۲۷۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴ 11 September 2012
نائب رئیس اول مجلس از نشست شب گذشته خود و جمعی از نمایندگان با رئیس جمهور و برخی مدیران اقتصادی درباره موضوع نرخ ارز و افزایش آن طی چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) طی تذکری آئین‌نامه‌ای نسبت به عدم عرضه ارز توسط دولت به صورت تعمدی انتقاد کرد.

وی خطاب به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: درست است که سخنرانی در مورد مسائل روز از اختیارات رئیس جلسه مجلس است و عدم صحبت‌ کردن شما را نمی‌توان کار خلاف قانون دانست اما هم اکنون در شرایطی هستیم که نرخ ارز به طور وحشتناکی تغییر می‌کند.

توکلی با تاکید بر اینکه دولت تعمدا ارز عرضه نمی‌کند، گفت: یا مجلس باید در این زمینه موضع گیری کند یا اینکه جلسه مجلس را غیر رسمی کنید تا نمایندگان بتوانند نظراتشان را مطرح کنند.

نماینده تهران در مجلس یادآور شد: مجلس باید نسبت به حساس‌ترین مسائل اقتصادی موضع داشته باشد.

توکلی ادامه داد: در حال حاضر در طول 7 روز 55 درصد ارزش پول ملی کشور کم شده است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نائب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه امروز پارلمان را عهده دارد است‌،‌گفت: تذکر شما راجع به دستور جلسه نیست اما موضوع نرخ ارز از دغدغه‌های نمایندگان است که در جلسه روز گذشته هیئت رئیسه مجلس به طور مفصل در این باره بحث و تبادل نظر شد و در جلسه سران قوا نیز که روز گذشته در قوه قضائیه برگزار شد، در این زمینه مباحثی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

نائب رئیس اول مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که شب گذشته با رئیس جمهور و برخی از مدیران اقتصادی، بنده و برخی نمایندگان داشتیم و تا پاسی از شب طول کشید، موضوع نرخ ارز و افزایش آن طی چند روز اخیر بررسی شد و صبح امروز نیز در جلسه‌ای که با آقای نادران و وزیر اقتصاد تشکیل شد، در همین زمینه بیش از یک ساعت بحث و گفت‌وگوهایی مطرح شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در خاتمه تاکید کرد که باید تصمیمات اتخاذی دولت در زمینه نرخ ارز برای پاسخگویی به دغدغه‌های نمایندگان اجرایی شود و باید تشکیل جلسه دهیم تا مطالب مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی